bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Centul de greutate mai spre fata este un lucru bun, sa nu fie mai sus decat la actualul care si asa este sus. Daca si GS-ul nou se ridica pe o roata, e gunoi, dar nu prea cred si prin prizma controlului tractiunii pe care cred ca il are si mai mult isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Sunetul ala il scoate doar o data sau de cateva ori, pe masura ce tragi/lasi maneta de ambreiaj? o singura data si nu de fiecare data..... exact cand sunt in ture trag de ambreaj(pentru a schimba a 2-a) si se aude un singur poc undeva in cutie (adica sub sa) de genul zgomotului cand reduci la o viteza constanta....numai ca nu-mi pare a fi de la grup si nici nu ar fi logic atata timp cat il decuplez.... cum mi-am dat seama.... la schimbare am parte de 2 pacaneli una cand trag ambreajul si alta cand schimb Editat Octombrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Atunci m-as gandi mai degraba la cardan, mai exact la cuplajul de guma din el... Partea trista e ca trebuie dat jos tot cardanul ca sa ii faci o inspectie axului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) In faze de genul asta intotdeauna exista o parte trista, acum ramane de vazut cat de mare imi va fi intristarea. Crezi ca e cazul sa ma apuc de astfel de investigatii.... Ma tot intreb daca chiar se poate busi atat de grav la numai 18000? Editat Octombrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 ACuma nu ar strica o data dat jos si investigat, ocazie cu care ai unge si canelurile. Destul de important sa faci treaba asta si nici nu e asa de greu, adica cel putin mie nu imi pare greu. Canelurile astea e bine sa fie unse, macar o data la 20 de mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) ACuma nu ar strica o data dat jos si investigat, ocazie cu care ai unge si canelurile. Destul de important sa faci treaba asta si nici nu e asa de greu, adica cel putin mie nu imi pare greu. Canelurile astea e bine sa fie unse, macar o data la 20 de mii de km... oare astia la AB vor face operatiunea in cadrul reviziei de 20mii si doar sa le atrag atentia sa verifice si cuplajul cu pricina? in caz contrar dau o tura la primavara pe la tine daca zici ca nu e o operatiune f. complexa si de durata.... Editat Octombrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 oare astia la AB vor face operatiunea in cadrul reviziei de 20mii si doar sa le atrag atentia sa verifice si mansonul cu pricina? Nu, in cel mai bun caz, adica oricum iti schimba uleiul din grup si iti ung canelurile de catre grup, cu alea dinspre cutie nu au a face. Ca sa unga alea, trebuie dat jos cardanul cu totul, si inapoi il bagi doar daca da jos si carcasa cardanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Nu, in cel mai bun caz, adica oricum iti schimba uleiul din grup si iti ung canelurile de catre grup, cu alea dinspre cutie nu au a face. Ca sa unga alea, trebuie dat jos cardanul cu totul, si inapoi il bagi doar daca da jos si carcasa cardanului. pai atunci probabil ar trebui sa vin intai la tine (faci si o sincronizare) si la revizie le spun sa nu mai umble la nimic....schimba doar uleiul(evident pentru stampila) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) pai atunci probabil ar trebui sa vin intai la tine (faci si o sincronizare) si la revizie le spun sa nu mai umble la nimic....schimba doar uleiul(evident pentru stampila) Daca un dealer ti-ar face asa ceva, s-ar discredita total. Cartea de service atesta ca ai facut fie service la 10.000km sau un an, fie inspectie la fiecare 20.000km, si ca le-ai facut corect, conform staandardelor lor, si la timp. Altfel, ce relevanta ar mai avea cartea de service? Editat Octombrie 8, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sa pui stampile in ea ca sa duci pretul de revanzare cat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Daca un dealer ti-ar face asa ceva, s-ar discredita total. Cartea de service atesta ca ai facut fie service la 10.000km sau un an, fie inspectie la fiecare 20.000km, si ca le-ai facut corect, conform staandardelor lor, si la timp. Altfel, ce relevanta ar mai avea cartea de service? adica nu as avea voie sa-mi schimb uleiurile decat in cadrul reviziei? si sa le spun ca nu vreau sa-mi faca sincronizarea? (nu vad nimic anormal in asta) avand in vedere ca nu pot fi incriminati indiferent de ce probleme apar ulterior......insa probabil ai dreptate si nu vor aplica stampila pe revizie fara sa efectueze toate operatiunile conform nr. de km. Sa nu mai vorbesc ca am prins o discutie in care nu erau de acord sa foloseasca uleiul clientului..... am timp sa ma gandesc la variante tooooata iarna asta lunga. Sa pui stampile in ea ca sa duci pretul de revanzare cat mai sus. nu stiu daca sa-l duc sus ci mai degraba sa nu pierd exagerat de mult....asa cum e acum am ajuns la peste 11000 euro deci, daca o voi vinde probabil va fi undeva sub 9mii ceea ce este oricum f mult pt. o moto si evident cel care o cumpara vrea sa vada cel putin ca am facut reviziile la singurul atelier abilitat din Buc. hai s-o pun altfel - pretul e acolo si eu nu prea pot sa fac pe prostul si sa-l dau jos.... Editat Octombrie 8, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 adica nu as avea voie sa-mi schimb uleiurile decat in cadrul reviziei? si sa le spun ca nu vreau sa-mi faca sincronizarea? (nu vad nimic anormal in asta) avand in vedere ca nu pot fi incriminati indiferent de ce probleme apar ulterior... Pana aici, totul ok, iti poate face ce vrei tu. Insa, cum ai zis, nu ar trebui sa-ti puna stampila. Dealerul, cum am zis, prin stampila aia trebuie sa ofere garantia ca ti-ai facut reviziile corespunzator, conform planului de service. Altfel, stampila aia devine nula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 8, 2012 Admin Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Parca sunteti copii cu stampilele astea..stampila in sus, stampila in jos oricum este nula daca nu este insotita de facturile aferente servisarii! Ca idee, o carte service stampilata la zi, care sa ateste ca o masina are pina intr-o suta de mii km costa 100 euro "la baieti" Si targurile sunt pline de masini cu carti service la zi.. Editat Octombrie 8, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 centrul de greutate spre fata poate parea bun dar nu cred ca este. majoritatea folosiri motocicletei e fara bagaje si fara pasager.Acum ca ma gandesc mai bine poate ca mutarea centrului de greutate in mod semnificativ spre fata e motivul unui cauciuc mai lat. Again nu stiu cati dintre cei care conduc cu suspensia fata BMW se pot lauda cu : "simt perfect roata fata" eu unul nu-s pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) In general distibutia greutatii 50% fata, 50%spate este cea mai buna. In cazul concret GS care se ridica pe o roata prea usor, impingerea spre fata a centrului de greutate nu poate fi decat un lucru bun, pt cresterea sigurantei. Cei care s-au tavalit, pierzand fata, vor aprecia acest lucru, cu siguranta. Editat Octombrie 9, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 In general distibutia greutatii 50% fata, 50%spate este cea mai buna. In cazul concret GS care se ridica pe o roata prea usor, impingerea spre fata a centrului de greutate nu poate fi decat un lucru bun, pt cresterea sigurantei. Cei care s-au tavalit, pierzand fata, vor aprecia acest lucru, cu siguranta. Ciudata optica... vrem putere mai mare da' nu cumva sa ajunga la roata - tre' TC musai sa decida ala cum dai gazul ( GS12 curent cu TC on e super enervant si pe drum de tara )... vrem putere mai mare da' nu cumva sa poti s-o dai pe-o roata, trebuie sa fie grea de fatza cat sa se ingroape in orice e mai moale ( nu ca n-ar fi si model curent un pic cam grea de fatza ). PS: daca front heavy e bine, presupun ca inginerii chiar au fost talambi daca la seria de F-uri au pus rezervorul in spate... ce drac stiu ei de distributia greutatii si ciclistica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Sa pui stampile in ea ca sa duci pretul de revanzare cat mai sus. Ihi, si anuntu' de vanzare il pune tot pe motoretism, cu "revizii la zi, carte de service" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Parca sunteti copii cu stampilele astea..stampila in sus, stampila in jos oricum este nula daca nu este insotita de facturile aferente servisarii! Ca idee, o carte service stampilata la zi, care sa ateste ca o masina are pina intr-o suta de mii km costa 100 euro "la baieti" Si targurile sunt pline de masini cu carti service la zi.. N-auzi ca astia de la bembe sunt dati dracu'? Si ca sunt oameni care pun botul la stampilele alea? Am si io o carte d-aia cu stampile gramada. Cand merg la bembe sa-mi schimb uleiul pot sa-mi pun stampile bembe pe toate casutele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ciudata optica... vrem putere mai mare da' nu cumva sa ajunga la roata - tre' TC musai sa decida ala cum dai gazul ( GS12 curent cu TC on e super enervant si pe drum de tara )... vrem putere mai mare da' nu cumva sa poti s-o dai pe-o roata, trebuie sa fie grea de fatza cat sa se ingroape in orice e mai moale ( nu ca n-ar fi si model curent un pic cam grea de fatza ). PS: daca front heavy e bine, presupun ca inginerii chiar au fost talambi daca la seria de F-uri au pus rezervorul in spate... ce drac stiu ei de distributia greutatii si ciclistica? Nu stiu cata experienta ai tu pe 12GS (ai urcat ceva pasuri mai abrupte de exemplu?) sau ce asteptari de pilotaj ai de la el (in caz ca suna, nu spun nimic cu ironie), dar eu ca utilizator "permanent" de GS m-am lovit de problema asta, nu o data am "pierdut" fata la urcare (fara pasager). Ar fi poate lucrul cel mai important pe care, din punctul meu de vedere, l-as reprosa acestei motociclete. Si din cate am vazut, nu sunt singurul s-a plans de asta. In legatura cu TC, nu m-a deanjat niciodata pt. ca atunci cand intru pe ceea ce eu numesc off, daca e cu mult praf/pietris, il decuplez partial. Cine vrea, il poate chiar decupla de tot; asadar, ai de ales intre trei variante si nu vad unde e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Ciudata optica... vrem putere mai mare da' nu cumva sa ajunga la roata - tre' TC musai sa decida ala cum dai gazul ( GS12 curent cu TC on e super enervant si pe drum de tara )... vrem putere mai mare da' nu cumva sa poti s-o dai pe-o roata, trebuie sa fie grea de fatza cat sa se ingroape in orice e mai moale ( nu ca n-ar fi si model curent un pic cam grea de fatza ). PS: daca front heavy e bine, presupun ca inginerii chiar au fost talambi daca la seria de F-uri au pus rezervorul in spate... ce drac stiu ei de distributia greutatii si ciclistica? Si mai ciudata optica la tine. Ce, ai impresia ca GS-ul mai are vreo treaba cu offroad-ul? Lasa ca seria noua e pentru asta! GSul e o masinarie "allroad", adica merge perfect pe orice DRUM, indiferent cat de valurit e drumul ala. Numai sa fie drum. Cand vorbim de poteca, namol, iarba... deja e intr-o zona unde cu indulgenta te avanti cu un F800. Pentru placere maxima, in conditii din alea extreme de offroad trebuie musai capra. Ce ai face tu de exemplu cu 125cp pe teren accidentat? Ai modifica raportul sa fie mai jos ca sa poti controla puterea Editat Octombrie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Nu stiu cata experienta ai tu pe 12GS 3000+ km. Nu sunt 140+ ca ai lui Ianachim dar eu zic ca se califica ca "mai mult decat un test ride" sau "mai mult decat cu mobra imprumutata de la prietenu' X". (ai urcat ceva pasuri mai abrupte de exemplu?) Cu pasager si casa dupa mine, nu, dar am urcat cu mobre cu geometrie mai nasoala de strada cu bagaj cacalau si pasager fara probleme, deci stiu la ce sa ma raportez. sau ce asteptari de pilotaj ai de la el (in caz ca suna, nu spun nimic cu ironie) vezi mai sus, din punctul meu de vedere ciclistica modelului curent e excelenta de strada considerand gama. Si motoreta curenta chiar este mai grea de fatza decat restul. dar eu ca utilizator "permanent" de GS m-am lovit de problema asta, nu o data am "pierdut" fata la urcare (fara pasager). Am inteles, si bogdan_harea se plange ca se da pe-o roata usor si alte alea... da' treaba sta in mana dreapta, nu? In legatura cu TC, nu m-a deanjat niciodata pt. ca atunci cand intru pe ceea ce eu numesc off, daca e cu mult praf/pietris, il decuplez partial. Cine vrea, il poate chiar decupla de tot; asadar, ai de ales intre trei variante si nu vad unde e problema. Nu am nici o problema cu asta, dar sunt unii care vor sistemele astea on permanent si ca remediu al tuturor problemelor de la artrita pana la diaree daca citesti mai sus... Si mai ciudata optica la tine. Ce, ai impresia ca GS-ul mai are vreo treaba cu offroad-ul? Lasa ca seria noua e pentru asta! GSul e o masinarie "allroad", adica merge perfect pe orice DRUM, indiferent cat de valurit e drumul ala. Numai sa fie drum. Cand vorbim de poteca, namol, iarba... deja e intr-o zona unde cu indulgenta te avanti cu un F800. Pentru placere maxima, in conditii din alea extreme de offroad trebuie musai capra. Stiu de ce am vorbit, de drumuri, am vorbit... nu de carari si padure... ai inteles si tu dar te faci ca nu. Ce ai face tu de exemplu cu 125cp pe teren accidentat? Ai modifica raportul sa fie mai jos ca sa poti controla puterea Eu nu cred ca am ce face nici pe strada cu 125cp... ma plictisesc autostrazile. Editat Octombrie 9, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Stiu de ce am vorbit, de drumuri, am vorbit... nu de carari si padure... ai inteles si tu dar te faci ca nu. Mah... eu nu sunt prea convins (acum) ca am inteles bine. Am avut impresia ca moale se referea la pamant sau alte carari, de aici si afirmatia legata de off. Bine, pamant batatorit si prafuit nu prea e drum la mine. Sincer cred ca va prinde ultra-bine motorul asta. La fel cum prind si namilele "concurentei", avand roti de 17-17 si gume strict stradale. La urma urmei, lumea e in stare sa cumpere jeep-uri cu garda la sol mai joasa ca la Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Mah... eu nu sunt prea convins (acum) ca am inteles bine. Am avut impresia ca moale se referea la pamant sau alte carari, de aici si afirmatia legata de off. Bine, pamant batatorit si prafuit nu prea e drum la mine. Exemple: drum de pietris nefixat gen piatra turnata cu basculanta, nisipos, gen diguri cu bucati in care se mai afunda, gen aratura discuita... chestii d-astea unde trebuie sa tragi si cu motoare usoare de fatza de gaz mai mult decat normal... nu consider astea enduro sau carari dar boxerul e mai nasol pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu am 70k cu destule drumuri abrubte. Am mers si pe circuit cu mobrq si sunt de parere ca se conduce pe roata spate. in viraje cand incepi sa deschizi gazul mobra devine mega stabila chiar daca fata se usureaza pana la descarcat complet (apropo eu nu am ESA dar am reglajul ala manual pe cqre il strang bine) lucru ce se poate ajusta prin setarea mai ferma a suspensiei spate. Mutarea spre fata a CG ului rezolva poate o pb a unora care de fapt e o pb de suspensie imposibil de reglat pe o plaja de la 80kg(solo)- 200kg(2+bagaje). Dar pb cu feedback redus+greutate mai mare cred ca va duce la o reducere a nivelului de fun. Daca putinul offroad pe care il putea face il omori cu kg in plus si cu roti a caror dimensiuni nu-ti ofera posibilitatea de gume aderente de asfalt si nici profil de offroad de ce naiba sa nu-ti iei Ducati? Macar ala e mai mic si mai usor, are dimensiuni de gume de strada si are si putere. Clar nu ma mai vad posesor de 1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 ... si cu roti a caror dimensiuni nu-ti ofera posibilitatea de gume aderente de asfalt si nici profil de offroad de ce naiba sa nu-ti iei Ducati? N-am inteles ideea ta cu dimensiunile rotilor... (prin faptul ca le-au latit, inteleg ca se apropie mai mult de strada) Exista deja (si sunt convins ca mai toti producatorii consacrati vor oferi), exact ca la GS actual, atat anvelope de strada (ma rog, mixte gen Tourance & co) cat si de off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.