bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Pai, ti-ai raspuns singur. Daca ar fi avut cardan!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Sistemul de transmisie e un criteriu decisiv, cand se alege o motocicleta? Intreb, pt ca pt. mine nu e asa important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Pt unii este, pt altii nu. Ce este bine, acum chiar avem de unde alege si oferta enduro-turing mare, creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 1, 2012 Autor Share Postat Decembrie 1, 2012 Lasa berea, lasa gargara, fugi si cumpara verighetele. Hai la plimbare. n.am avut si eu cutii sa mi pun tricolorul pe ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 tu ,,,,,, stii ceva si dai din casa???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Sistemul de transmisie e un criteriu decisiv, cand se alege o motocicleta? Intreb, pt ca pt. mine nu e asa important. Pai, tu chiar poti face o oarecare comparatie... nu-i mai bine la Scarver sa n-ai nicio grija cu uns/curatat lant de exemplu? je nu pricepe o trebusoara. de ce e motoretu asta atat de laudat cand noul KTM 1190 Adv R este peste el. il bate la toate capitolele esentiale! daca ar fi avut si cardan ar fi rupt gura targului. sunt curios care ar fi rezultatele unui test comparativ intre astea doua capre! "je" ar trebui sa stie ca R este varianta lui KTM ADV cu roata de 21" pe fata, deci nu intra in comparatia directa cu GS. Apoi, cu/fara cardan face deja face alta diferenta foarte importanta care imparte clientii. Eu nu m-am dat cu niciuna dintre ele, nici macar nu le-am vazut in realitate. Nici macar nu am vazut inca teste comparative. Tu de unde stii deja ca il bate la toate capitolele esentiale? Din cifre? Asa da, si roata de 21" e mai mare decat de 19" a GS-ului deci e mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Intr'adevar, pot spune ca e mult mai ok cureaua vs lant/ cardan, cand vorbim de uz stradal. Si tot asa pot spune ca e mult mai ok lantul vs cardan, cand vorbim de uz offroad. Deci dupa criteriile mele, cardanul e pe ultimul loc. Credeti ca R1200'le nu s'ar fi impacat cu o curea ? Parerea mea e ca mult mai repede distrugi un cardan decat o curea ( mai ales offroad ) Voi...ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Credeti ca R1200'le nu s'ar fi impacat cu o curea ? Parerea mea e ca mult mai repede distrugi un cardan decat o curea ( mai ales offroad ) Voi...ce parere aveti ? Parerea mea este ca discutia asta n-ar aduce nimic util acestui topic. Cardanele distruse sunt totusi extrem de rare la numarul de vanzari si multe au fost influentate, probabil, si de modul de folosire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Treaba nasoala la curea este ca nu poti sa prevezi momentul ruperii. Lantul te avertizeaza cu mult timp inainte ca s-a dus si este nevoie de prea multa nesimtire ca sa ajunga sa se rupa. Cureaua cedeaza cand vrea ea, de cele mai multe ori cu mult inainte de expirarea km recomandati pt schimb. Cardanul daca tine macar cat 5-10 kituri de lant este OK. Daca se strica mai repede nu merita investitia initiala. Chestia cu modul de folosire nu prea tine. Cine ara pe camp cu motocicleta sau cara sute de kg cu ea? Toti o folosesc cu motorul din dotare la performantele din constructie si teoretic ar trebui sa se strice odata cu celelalte componente mecanice. Daca se strica inantea motorului ceva scartie in proiectare sau executie. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 din partea unui guru tehnic ( harea ) care pune la orice mobra cardan ( a se citi ungator de lant) nu ma astept la altceva. acum chestia cu cardaniul in cazul meu - m-am dat pe 2 caza....pardon, cardane, 2 gs-uri misto intretinute 1150 si 1200 zgomotul este pentru un neinitiat, catastrofal. atat la " acceleare" cat si la decelerare. daca il auzeam la o japoneza cred ca o casam.pesemne ca la alte mobre e mai silentios , din punctul meu de vedere inca ramna la lant, cinstit, clasic. scuze, acum am vazut topcul in care scriam, am trolat, a se sterge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2012 Autor Share Postat Decembrie 3, 2012 Intr'adevar, pot spune ca e mult mai ok cureaua vs lant/ cardan, cand vorbim de uz stradal. Si tot asa pot spune ca e mult mai ok lantul vs cardan, cand vorbim de uz offroad. Deci dupa criteriile mele, cardanul e pe ultimul loc. Credeti ca R1200'le nu s'ar fi impacat cu o curea ? Parerea mea e ca mult mai repede distrugi un cardan decat o curea ( mai ales offroad ) Voi...ce parere aveti ? daca ai merge prin straintatati' si nu ai avea pietre si mizerie ca in romania ... cureaua ar fi SUPER dar nu stiu daca ar fi recomandata la gs/gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 "R este varianta lui KTM ADV cu roata de 21" pe fata, deci nu intra in comparatia directa cu GS." pai nene KHK si cu cine sa intre in competitie atunci?!! cu el insusi?!! hai ca esti... fara temei! si pina la urma atat de laudatul nou GS nu se prea catara in top. il bate austriacul varianta R! poate vin nemtii cu roata de 21 pe varianta GSA sa iti faca pe plac tie si sa il bagam atunci in ring cu kate emu sa-i dea TKO nemtoaicei..asa...ca intre motoare cu roti de 21 pe fata. RIDE FOR FUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) daca ai merge prin straintatati' si nu ai avea pietre si mizerie ca in romania ... cureaua ar fi SUPER dar nu stiu daca ar fi recomandata la gs/gsa Explica asta prietenului cu Buell care la fiecare iesire spre vest, singur si numai pe drumuri bune, a ramas de fiecare data fara transmisia finala. din partea unui guru tehnic ( harea ) care pune la orice mobra cardan ( a se citi ungator de lant) nu ma astept la altceva. acum chestia cu cardaniul in cazul meu - m-am dat pe 2 caza....pardon, cardane, 2 gs-uri misto intretinute 1150 si 1200 zgomotul este pentru un neinitiat, catastrofal. atat la " acceleare" cat si la decelerare. daca il auzeam la o japoneza cred ca o casam.pesemne ca la alte mobre e mai silentios , din punctul meu de vedere inca ramna la lant, cinstit, clasic. scuze, acum am vazut topcul in care scriam, am trolat, a se sterge. Cardanele de BMW au o muzica aparte. Pt neinitiati troncanit, crancanit, etc, pt posesori o adevarata sinfonie. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) este limpede ca fiecare are propriile criterii si preferinte in selectia unei mobre cu bune si rele. In primul rand apreciez faptul ca a facut cineva o mobra care sa acapareze discutia pe topicul de GS(mai rar). In al doilea rand am o noutate pentru impatimitii de ktm nonposesori - exista deja un KTM care bate GS-ul in off-road si face onorabil si touring-se numeste 990, despre ce discutam? despre o incercare de a fura piata GS-ului, adica o struto-camila. Cat despre discutia lant vs cardan vs curea nu poti pune curea la 150CP (chiar daca e ok sa ai una sub sa in caz de belea) iar sa curat/ung lantul la 5-600km cand am touring si plec in ture de 2-3000km, mie personal mi se pare stupid/incomod.....mai devreme se plangeau unii ca e absurd sa umbli cu 400ml de ulei dupa tine la GS.....las ca e mai usor sa am 2 spreiuri si o perie de lant. Editat Decembrie 3, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Cu ungator de lant consumul pt 5000km este de max 200ml ulei si nu trebuie spalat niciodata. Ca fapt divers Vstromul meu are de 3,5 ani ungator si nu l-am spalat niciodata.Lantul actual folosit exclusiv cu ungator a implinit 40000km si este ca nou. Nu l-am intins niciodata. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Cu ungator de lant consumul pt 5000km este de max 200ml ulei si nu trebuie spalat niciodata. Ca fapt divers Vstromul meu are de 3,5 ani ungator si nu l-am spalat niciodata. si ce te faci cu ungatorul pe off? aaa scuza-ma vorbeai de v-strom si probabil alte mobre de strada..... din pacate daca faci si off cu ungatorul vei avea numai belele.....si va trebui curatat si lantul frecvent. si din nou ajungem la ce-si doreste sa faca fiecare cu mobra aleasa.....cert este ca GS-ul este un super touring cu mici abilitati de macadam/off, mergand in continuare pe aceeasi directie. Nu stiu in schimb ce vrea sa fie noul KTM? ca facea excelent off-road si f bine touring cu 990. Editat Decembrie 3, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Parerea mea e ca multi vorbesc doar din auzite, cel putin legat de cureaua de transmisie. Nici macar nu va imaginazi cat de rezistenta este o astfel de curea. Va asigur ca merg pe acelasi off pe care merge orice endurist si sansele sa ma lase cureaua in muljocul hotarului sunt mult mai mici decat sa cedeze o za de la lant. Nu am stat sa analizez de ce producatorii nu pun '''mai des'' curele pe motoare, dar tind sa cred ca e o strategie de vanzare si de piata de consum. Pe advrider nu am citit mult despre cei carora li s'au rupt cureaua, dar am gasit enorm de multi care au trecut de 150.000 de mile cu o curea. Eu am doar 60.000 de km cu ea, dar la cum se prezinta...cred ca veti schimba cativa litri de ulei si simeringuri la cardane, pana o'i inlocui eu cureaua. Si NU, nu sunt subiectiv...dar ma bucur in fiecare zi de lipsa unei griji in plus. Si DA, pot compara cu un lant, pt ca am si am avut destule mobre pe lant. Scuzati offtopicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Nu stiu de unde frica de a folosi un ungator in off. Functioneaza la fel de bine si in off ca si pe sosea, daca este reglat pt off. Chiar si Vstromul meu a vazut drumuri proaste, praf, noroi si ploi torentiale pe sute de km. La iesirea din zonele critice lantul era cea mai curata piesa de pe motocicleta. Marea gaselnita a ungerii automate cu ulei nu este ungerea ci curatarea permanenta a lantului cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) daca faci off ungatorul minunat se va infunda si atat, iar lantul se va imbacsi (ulei combinat cu praf) Editat Decembrie 3, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Treaba nasoala la curea este ca nu poti sa prevezi momentul ruperii. Lantul te avertizeaza cu mult timp inainte ca s-a dus si este nevoie de prea multa n Bogdane, cureau se intinde la fel ca si lantul. Ai surub de reglaj, blocator, tot ce trebe'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Asta stiu, dar nu zornaie excesiv si nici nu arata uzura la ochiometru. A fost o perioada cand vedeam in curea viitorul, simpla, silentioasa fara intretinere, curata, dar dupa ce un amic si-a ratat 2 concedii din cauza ei, rupandu-se la 8-10000km am trecut-o la ciudatenii. Sigur exista si curele mai bine gandite, proiectate, dimensionate, protejate, care tin atat cat trebuie, dar..... daca faci off ungatorul minunat se va infunda si atat, iar lantul se va imbacsi (ulei combinat cu praf) Daca chiar ai folosit asa ceva, undeva ai gresit. Si la mine se infunda, dar doar la inceput pana am gasit spilul. Odata rezovat nu s-a mai infundat niciodata nici la mine si nici la cele peste 40 ungatoare automate pe care le-am produs. Nu toate uleiurile se combina cu praful, din contra unele spala praful sau noroiul de pe lant. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Nu stiu de unde frica de a folosi un ungator in off. Functioneaza la fel de bine si in off ca si pe sosea, daca este reglat pt off. Ca sa mearga in off ar trebui sa curga ca cismeaua. In off opresc ungatoarea de tot. Ca ungere, e un fel de munca in zadar. Cand termin cu coclaul si ies la sosea, abia atunci pornesc ungatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Asa este debitul de ulei pe ploaie, praf excesiv sau noroi trebuie crescut de 10-15 ori fata de cel pt vreme frumoasa si sosea. Daca la sosea se consuma 200 ml la min 5000km, strict in off greu cu aceiasi 200 ml faci 4-500 km. Eu zic ca este foarte bine. Problema nu este cat ulei se consuma, ci modul de reglaj care trebuie sa fie facil si repetabil. Cine nu a fost multumit de ungerea automata a gresit undeva. Ori nu a facut corect reglajul, debitului sau capului de ungere, ori nu a folosit un ulei potrivit, a mers dupa ureche si a abandonat fara sa incerce corectarea greselilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) un amic si-a ratat 2 concedii din cauza ei, rupandu-se la 8-10000km am trecut-o la ciudatenii. S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ? De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ? Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe. Editat Decembrie 3, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Discutia asta despre ungatoare mai bine o mutam la KTM 1190 , ca tot este un superturing si pe lant pe deasupra. S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ? De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ? Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe. Omul este paralel cu tehnica. A folosit numai piese originale si numai in service-uri dedicate. La ultima iesire erau doua Ulisse in grup si la distanta de cativa zeci de km au sucombat cu acelasi defect. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.