bogdan_harea Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Nasol cand se strica, misto ca este usor accesibila. La majoritatea motoarelor sunt pe dedesuptul rezervorului, greu de ajuns pe marginea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 19, 2012 Admin Share Postat Decembrie 19, 2012 Cred ca poti incerca si pe la dezmembrari, daca nu cumpara tu alte mufe mama/tata, lipesti firele si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Au sosit preturile la Bavaria pentru noul model! Din ceea ce am vazut eu, sunt cam noua optiuni de configurare: basic + combinarea a 5 pachete. Se pare ca pentru comenzile luate pana la sfarsitul anului, livrarile vor fi la inceputul lui martie. Sunt chiar zece variante - am omis una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Pe care ai ales-o tu? Cat ajunge unul " cu detoate"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Deocamdata nu am ales niciuna, pentru ca inca astept un raspuns de la cel caruia i-am vandut GSA-ul. Daca nu mi-l va vinde inapoi, probabil ca - dupa cum am scris intr-unul din posturile anterioare - fie voi merge pe pachetul "Active", fie voi astepta pana in 2014 - cand va apare noul GSA. Sau ... naiba mai stie ...?! Depinde de ce / cum mai visez noaptea ...! Stiu eu ce-mi rezerva ziua de maine? Se pot intampla o gramada - si in bine si in rau! Ceea ce am primit eu de la Emanuel - si sper sa nu fac vreo gafa postand asta - preturile sunt cele de mai jos. La "Basic" care este 13888 euro, se adauga cele 9 variante ce rezulta din tabel SA 230 Comfort pack 233 Touring pack 235 Dynamic pack 239 Dynamic Pack2 236 Active Pack 530 TPC Tyre pressure control x 519 Heated Grips x x 681 Panniers fastenings x x 589 Hand protection x x 590 Led Turn indicator white x x x 191 Dynamic ESA x x x 272 Preparation for GPS x x x 350 Cromed exhaust x x 221 Onboard computer pro x x 190 Enduro ASC with riding modes x x x 192 LED Headlight x x 202 Daytime riding light x 538 Cruise control x 677 Euro 1480 Euro 2188 Euro 2084 Euro 927 Euro Hai ca n-a vrut sa ia tabelul ca atare, si nu cred ca intelege nimeni nimic. Trimite-mi adresa de e-mail ca daca stau le bag de mana, ma apuca dimineata. Sau poate imi spune cineva daca / cum se poate atasa un fisie word, ca eu unul nu ma prind! ia sa vedem daca merge asa: 230 Comfort pack: TPC + heated grips + panniers fastenings + hand protection + led turn indicator white = 677 euro 233 Touring pack: heated grips + panniers fastenings + hand protection + led turn indicator white + ESA + GPS preparation + cromed exhaust + onboard computer = 1480 euro 235 Dynamic pack 1: led turn indicator white + ESA + GPS preparation + cromed exhaust + ASC with riding modes + LED headlight = 2188 euro 239 Dynamic pack 2: ESA + GPS preparation + onboard computer + ASC with riding modes + LED headlight = 2084 euro 236 Active Pack: ASC with riding modes + daytime riding light + cruise control = 927 euro Combinand cele 5 variante ies 9; plus "Basic" mie imi ies zece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 Fa si tu un calcul ca eu sunt greu de cap si nu inteleg combinatiile. Cat este cel mai ieftin, probabil 13888 euro si cat cel mai scump? Preturile presupun ca sunt cu TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Eh, esti tu lenes ...! De fapt - daca nu am gresit - vad ca sunt cel putin 13 variante: basic (doar abs): 13888 basic + comfort: 14565 basic + touring: 15368 basic + dynamic 1: 16076 basic + dynamic 2 : 15972 basic + active: 14815 basic + comfort + dynamic 1: 16735 basic + comfort + dynamic 1 + active: 17680 basic + comfort + dynamic 2: 16649 basic + comfort + dynamic 2 + active: 17576 basic + touring + active: 16295 basic + dynamic 1 + active: 17003 basic + dynamic 2 + active: 16899 Separat - deci numarul de aranjamente este si mai mare - mai pot fi combinate si urmatoarele: - janta cu spite: 379 - tempomat : 326 - alarma: 218 Se intelege, preturile sunt cu tva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 tau man vezi ca noul motor abia pe GS este pus GSA ul inca nu a "suferit modificarea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Stiu; noul GSA-ul va fi disponibil (cel mai probabil) din 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Asta s-ar putea sa fie atuul major la GS, configurarea cat mai personalizata. Tempomatul este de fapt cruis control? Se plateste separat? Daca da, inseamna ca max ar fi cca 18000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) De fapt - daca nu am gresit - vad ca sunt cel putin 13 variante: Parerea mea este ca informatiile pe care le ai sunt partial gresite (ma refer la unele combinatii de pachete). De la BMW Viena mi-au atras atentia din start ca intr-adevar configurarea noului 1200GS va fi ceva mai dificila, in sensul ca exista aceste cinci pachete care nu se pot comanda decat in anumite configuratii. Si nu toate optiunile sunt comandabile individual. Sau unele atrag automat altele. De exemplu farul LED nu poate fi comandat separat, decat intr-unul din pachetele Dynamic. De asemenea, pachetul Dynamic 1 nu poate fi combinat cu alt pachet iar Dynamic 2 doar cu Comfort. Deci, pachetele nu se pot combina atata timp cat minim o optiune exista in ambele. Asadar, ca sa poti comanda toate optiunile, inteleg ca singura posibilitate este sa combini Dynamic 2 cu Touring la care mai adaugi din lista separat tempomatul, toba cromata, alarma si jantele spitate. Conform preturilor puse de tine, ajungi pe la cca 17.670€. Fericitilor! In Austria, datorita unor taxe de 16% (aferente motoarelor de peste 800cc) configuratia asta inseamna cca. 21.200€. Avand in vedere ca ai in pret si suportul, conexiunea si comenzi pt. navi incluse in pachete, trebuie sa fii fraier sa nu iei si navi tot de la ei asa ca mai adaugi vreo 6-700€. Apoi mai vin accesoriile care, daca vrei sa iei "tot tacamul" insemnand proiectoare LED, 3 cutii vario, scut enduro, crashbar, tankbag, scarite ADV (eu unul le-as comanda iar pe toate fara niciun regret), mai adauga cca. 2400€ la pret. Deci full option + navi + accesorii bate la 21.000 in Ro. Normal, pt. carcotasi sau cei care nu gandesc deloc inainte de a vorbi, pretul asta este enorm. Trebuie inteles insa ca pretul corect, pt. a face o comparatie cu alte motociclete este cel de plecare de 13.888€ care include si ABS (ABS este din 2013 standard pe orice BMW). Eventual poti gasi chichite de genul ca alta poate iti ofera deja in pretul initial si ASC sau o alta optiune si gasesti o diferenta minima de pret in final dar stim bine ca BMW nu si-a propus sa vina cu cel mai ieftin de pe piata si totusi pretul este clar la nivelul concurentei. Oricum, pretul, mai ales cand se adauga optiuni, este putin mai mic decat la modelul anterior ceea ce este o surpriza placuta. Insa faptul ca ti se ofera atatea optiuni si fineturi in plus, la care concurenta actuala inca nici nu viseaza, este greu de echivalat in bani. Iar pt. cei care le apreciaza fac o mare diferenta, mult mai importanta decat 5-10 cai in minus (care nu stim inca, la un loc cu cuplul, daca sau cum se simt sau daca ii vei folosi) sau alte chestii care pot fi sau nu pur subiective. Editat Decembrie 20, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Eh, am scris eu aiurea tempomat! Da, este cruise controlul care se regaseste pe RT-ul 1200 cat si pe seria K (1300 / 1600). Bogdan, pai tu (nu) citesti cu atentie ce am scris mai sus ...?! Cruise controlul + daytime riding light + ASC with riding modes, fac parte din pachetul "Active" care costa 927 de euro cu tva. Ca atare, TEORETIC configuratia minima in care ai si cruise control costa 14815 euro cu tva! Spun TEORETIC intrucat am aflat azi ca cruise controlul are si pret separat; ca atare, se pare ca poate fi pus si pe varinta Basic! In varianta full DAR FARA LED HEADLIGHT (adica Basic + Touring + Active + RDC (ca optional) + jante cu spite = 16890 euro cu tva sau altfel spus: 13888 (basic) + 1480(touring) + 927(active) + 216(RDC) + 379(roti cu spite) = 16890 euro cu tva. Interesant, nu ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Am gresit: pt. full-option, trebuie combinat Dynamic 2 cu Comfort, nu cu touring. Pretul insa a fost calculat corect pt. Comfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlad, tu crezi ca pe cel care vrea sa si-l cumpere, il intereseaza carcotelile (altora)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlad, tu crezi ca pe cel care vrea sa si-l cumpere, il intereseaza carcotelile (altora)? Logic, nu. Dar informatiile postate de noi pot fi folositoare altora, fie cu titlu informativ, fie celor care chiar intentioneaza sa cumpere. Si satul fiind de atatia bagatori de seama care vobesc in necunostinta de cauza dar carora le place doar sa faca valuri pomenind preturi pe care nu le inteleg, am explicat ca sa poata intelege oricine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlade la bagatori de seama esti campion. O spune cam tot forumul. Dar asta inca nu este grav. E bine ca sunt multe variante sa ai de unde alege. Nu ma pronunt asupra pretului ca se interpreteaza. BMW merge pe calea lui, Multa electronica unde nu este cazul (parere strict personala). Concurenta nu se gandeste la atata electronica pt ca nu-i vede rostul. Ce va fi interesant este cat de performanta si fiabila va fi electronica intradevar necesara, respectiv ABS-ul, TC-ul si ce mai tine de siguranta. Daca tot se va ridica pe o roata, zic pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2012 Admin Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Informatiile postate sunt fix atat..informatii pe un forum, cine vrea sa cumpere asa ceva se intereseaza direct la dealer, nu citeste pe aici baiguielile unora sau altora. Sasalaii au bagat pachete sa fie atractiv pretul final..sanchi, dar de fapt niciun pachet nu este complet, ce are unul nu are altul si tot asa, iar daca vrei o echipare full cu de toate platesti 21.000 pe ceva pe care dadeai 18.500 pina acum.. N-am luat in calcul Touratech si Wunderlich, care ofera o gama bogata de protectii la protectii, impreuna cu ace, brice si carice la scoruri la fel de cumsecade Draguta matematica..oricum BMW-istii adevarati nici nu se uita la zerouri..ce-i aia +/- 21.000 de iepuroi.. . Editat Decembrie 20, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Un Sfarsit al Lumii cat mai placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Analizand oferta - destul de detailata - pe care am primit-o de la Bavaria, am ajuns la concluzia ca cele 5 pachete au fost foarte bine gandite! Recunosc, la prima vedere mi s-a parut o teapa de marketing, dar dupa trei zile in care le-am tot analizat si am facut tot felul de combinatii si calcule, am realizat ca practic nu exista varianta pe care ti-o doresti si care sa nu fie configurabila - doar din pachete sau / si din pachete plus (cateva) elemente separate. Ca atare, avand in vedere experientele anterioare cu cele doua GS-uri, consider ca modul in care noul model poate fi configurat, reprezinta de departe un foarte mare pas inainte - intrucat cumperi ceea ce doresti! Fara doar si poate, la configurarea acestor pachete s-a avut in vedere modul in care au fost configurate / s-au vandut GS-urile modelului anterior. Probabil ca marketingul celor de la BMW a mers pe principiul "so many countries, so many customs!" Dupa cum am spus si in posturile anterioare, in momentul de fata pe mine ma tenteaza doar pachetul Active! Imi place cruise controlul si chiar mi-l doream la motocicleta - am la masina si pe autostrada il ador - iar PENTRU NEVOILE MELE, ABS-ul, ASC-ul si lumina de zi mi se par (mai mult decat) suficiente. Restul elementelor - calculator, pregatire navi, evacuare cromata, garda mica la sol, manere incalzite, RDC, protectie maini, semnalizatoare pe led, alarma, suport coburi, jante cu spite, ESA, far cu led - daca ti le doresti, le poti avea fie in pachet, fie separat. Pentru mine cel mai mare avantaj al noului model il reprezinta latimea mai mare a rotilor - pe nisip o amprenta mai mare este o plus valoare! Cuplul si puterea erau mai mult decat suficiente la modelul anterior, dar pentru nisip ... recunosc ca mi-as fi dorit roti mai late! Ca este racit cu apa, cu evantaiul sau mai stiu eu cu ce, sincer... prea putin ma intereseaza - eu unul sunt fan boxer! Maniac cum sunt cu curatenia nu mai vreau sa aud de lant - din cele 7 motocilete pe care le-am avut, patru au fost cu lant; am vazut ce inseamna si nu mai vreau. De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Smecheria e clara, se aplica si la Logan, 5000 chiala, sa poata fi trecuta in reclama si 9000 cu echipare decenta. La GS chiala 13888, probabil pt putini cumparatori, completa 21000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj! Eu nu prea inteleg, ce ti s-a parut teapa? Este clar ca il poti configura cum vrei in final. Singura chestie pe care o vad eu un fel de teapa ar fi ca daca vreau farul cu LED (si eu unul l-as comanda) ma cam face sa-mi iau navi de la ei. Normal, nu te obliga, dar avand deja incluse comenzi pe ghidon si suportul deja integrat, clar este pacata sa nu... Iar anul asta va fi putin tricky, in sensul ca aproape sigur Gamin schimba 660-ul cu un model mai nou/avansat iar BMW Navi va fi inca cel bazat pe 660. Ma rog, astea in final sunt amanunte, oricum eu astept un an sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Bogdan - asa de curiozitate - ai idee cat costa celelalte modele de la concurenta, pe cardan si IN EXACT ACCEASI CONFIGURATIE? Daca da, spune-mi te rog si mie ca sunt foarte curios. Vorbesc foasrte serios, chiar nu am nicio idee si vreau doar sa-mi fac o parere, intrucat eu credca diferentele nu sunt asa de mari / speriat. Acum, chiar daca sunt (putin) mai scumpe, eu prefer sa raman "de-al casei", intrucat eu unul chiar n-am avut ce sa le reprosez celor doua GS-uri si nici celor de la Bavaria! Fie vorba intre noi, ca si imagine / showroom sunt de departe cei mai bine reprezentati, iar eu am spus sa cunt fan boxer. Am vazut ca Dual Motors au promotie pentru modelul ... 2010 - http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail Vlad, am spus ca mi se pare o tzeapa intrucat am avut impresia ca in pachetele oferite te obligau sa cumperi anumite elemente pe care poate nu le vrei si trebuia sa comanzi separat altele. Dupa ce-am primit toate informatiile de la Bavaria m-am linistit si am realizat ca prin cele 5 pachete si prin elementele pe care le poti comanda separat, configurarea noului GS este mai mult decat ok. Eu sunt curios oare cum va arata noul GSA ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2012 Autor Share Postat Decembrie 21, 2012 cum sa arate noul gsa.....???? LA FEL...... FOARTE SMECHER.......... cel mai SMECHER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 hm ...! "FOARTE SMECHER.......... cel mai SMECHER" Stiu eu ...? Avand in vedere ca la noul model admisia se face vertical, chiar nu-mi dau seama cum va afecta acest aspect rezervorul GSA-ului! sau invers! Probabil ca va avea alta forma? Sau cine stie, poate nici nu va exista un nou GSA? Naiba stie ...?! Problema este alta! Daca acum bavarezii spun despre noull model ca este "The best GS of all times", atunci ce vor mai spune despre noul GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Pai GSA nu este alt model ci o varianta derivata din GS. Apoi, cine a zis ca GSA trebuie sa fie mai bun ca GS? Vanzarile nu spun deloc asta, e doar de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.