eti_radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Salutare si la multi ani pe 2013. Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri? Si eu am cautat inca de cand mi-am luat motocicleta si am decis pt. asta, bun ca pret si exact ce-mi doream: http://www.wunderlich.de/shopart/8110142-1-3070/Shop/Teilepool/8/Touren-Sportscheibe-R-1200-GS-Adventure.htm Nu e chiar jumatate din cel original dar suficient de jos cat sa nu mai am turbulente in casca. Iar daca era mai scund, nu-mi mai proteja navi. Imi luasem si aripioarele alea de ADV dar, parbrizul fiind suficient de lat la partea inferioara, am considerat ca nu-mi trebuie si am renuntat sa le mai montez. Editat Februarie 6, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Amanunte semantice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 Bogdane, nu te lasi pina nu arunca baietii de pe aici cu cartofi in tine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Pa criza asta, buni si cartofii! Acum legat strict de noul GS am tot spus-o, saltul este substantial, cel mai mare in intreaga evolutie a boxerului in generat si a GS-ului in special. Editat Februarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 Redresorul l-ai cuplat direct la bornele bateriei sau prin intermediul prizei motocicletei? Daca ai incarcat prin priza este simptom ca nu ai folosit un incarcator pt.sistemul can-bus, cum este la 1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.pro-bike.ro%2Fforums%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D218638&ei=xMESUe_ZDIHZtAbQn4HYBg&usg=AFQjCNG1pqkDhRLsQnmoBxJQ7RAhqeKytw&sig2=hbR2oz-Wt32vcdQwFqvrMw&bvm=bv.41934586,d.Yms&cad=rja Asta e manualul. Cauzele pot fi mai multe. Afla care e cauza la tine din el. Daca nu te descurci cu engleza, da detalii, numai un led sta aprins, palpaie, etc, da toate detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase? L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane.Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi. Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat Eu il folosesc ca si parbriz permanent. Ca si pret, cand l-am luat a fost si mai competitiv: 89€. Vezi ca tu la ADV trebuie sa renunti la bara superioara de la parbrizul tau si sa comazi saibele de plastic si suruburile de la GS, scrie jos in pagina. Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva? Inceraca si la alta motocicleta si vezi ce se intampla Editat Februarie 7, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Chiar m-ai facut sa rad Despre ce cutie e vorba? Ce motor? La 1100/1150 stiu procedura, la 1200 o pot afla Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane. Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Chiar m-ai facut sa rad Despre ce cutie e vorba? Ce motor? La 1100/1150 stiu procedura, la 1200 o pot afla Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta. Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) nu zice ca e perfecta, zica ca pentru ei (bmw) e perfecta. Pana in prezent l-au testat in house deci poate fi doar parerea bavarezilor, insa in curand apar si parerile celor mai sceptici. Io cred ca in Italia va fi o noua fita la terase.... altfel cum sa vanda atatea bucati Editat Februarie 7, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase? L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine merci Avand cheia initiala se scoate butucul din incuietoare si se demonteaza "cateii" din el. Apoi se monteaza in ordinea dorita a.i. sa se potriveasca cei mai multi pe cheia ta. Este relativ simpla procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. Mersi de ajutor, maine o sa verific ce si cum. Procharger-ul meu e mai simplu, are doar 5 sau 6 leduri (nu il am acum langa mine sa il vad), are cablul de alimentare si cablul care se cupleaza la baterie, care este din 2 bucati, ce se cupleaza intre ele printr-un papuc (gen mama tata sau cum ii zice), iar partea mai scurta este legata la baterie si am vazut ca pe plus parca, este pusa si o siguranta, partea asta fiind permanent legata la baterie. Am cuplat partea fixa de pe charger la cea de pe baterie si s-a intamplat ce am descris anterior.Ledul galben sta aprins permanent cateva zeci de secunde, dupa care trece pe cel rosu, care sta la fel aprins tot timpul. O sa mai verific si maine si revin. Oricum am doar cunostinte elementare in domeniul asta, dar incerc sa vad daca pot rezolva. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Cu ce te-am facut sa razi?? Mie asa mi s-a explicat, butucul nu trebuie comandat pt. o anume motocicleta/cheie, ci se monteaza intai acolo unde este nevoie de el si apoi se "configureaza" pe cheia ta. Si cum despre ce cutie e vorba? Pe ce topic suntem? Basca, scrie la profilul omului ce moto are M-ai facut sa rad cu procedeul descris de tine Tocmai ca la 1200, butucul se comanda expres pentru motocicleta respectiva, pe baza VIN-ului. Uite-te aici, la reperele 3, 4, 5 si 6. La 1100/1150, is 3 tipuri de lamele in forma de 8 cumva, si alea, le pui in ordinea corecta pentru cheia ta. E ceva tutorial pe advrider dar nu face obiectul cazului de fata Am intrebat pentru ce mobra pentru ca desi omu are 1200, poate vroia sa intrebe pentru vecinu care nu are cont pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 http://www.insella.it/news/canada-richiamo-la-nuova-r-1200-gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 anunt de ultima ora.... cei de la rutiera vor sa creeze o banda speciala pentru posesorii de gs NOU cei cu gs VECHI vor fi obligati sa cedeze prioritate de model si nu vor avea voie sa l depaseasca pe nou... se vor intoarce vremurile in care se mergea duminica cu sot si fara sot la numar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 lampi aditionale pe topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2013 Admin Share Postat Februarie 10, 2013 Ma, tu tanjesti in sinea ta dupa un Goldwing, ti-am mai spus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 Ma, tu tanjesti in sinea ta dupa un Goldwing, ti-am mai spus.. sper sa nu apuc varsta de asa moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Vrei nu vrei tot o apuci, asa ca pregateste-te mental si pt vremurile alea. Numai maine nu-i poimaine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 Vrei nu vrei tot o apuci, asa ca pregateste-te mental si pt vremurile alea. Numai maine nu-i poimaine! ha ha ha de ce crezi ca am luat K.UL????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Un challenge organizat de un prieten de la munca, in cazu in care vreti sa va inspirati pt trasee http://www.passknacker.com/ Greii fac 1500-1600 pasuri pe sezon si chiar peste Editat Februarie 11, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.