tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 auzi, daca deformarea imaginii era ata de suparatoare / deranjanta / sau cum o mai vezi tu, nu crezi c-ar fi MULT MAI SIMPLU, sa puna un parbriz "plat"? de ce crezi ca nu au facut-o? de ce nici Touratech-ul nu a facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Daca vrei si alte pareri, incearca tot pe Advrider la alte motoare si vei gasi multi care au scapat de obsesia BMW satui de vizitele la service. (Beasts) exemple bogdan exemple......../...si acum ce sa facem sa ne lluam toti sh sa fim umili???? Sunt la tot pasul, dar nu atat de laudarosi si cu gura mare, sa sara in fata. De curand au plecat in Africa doi neica nimeni (dupa voi) pe Freewind si alta vechitura. Bravo lor, dupa mine! Nu e vorba de umilinta ci de faptele de vitejie ale BMW, pe care in mod normal le poate face orice motor, fara sa para MINUNEA DE LA MAGLAVIT pt autori. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Iti spun sincer ca acolo ma uit doar pe doua thread-uri: GS / GSA, respectiv GS LC. DAR, daca poti pune niste linkuri / ceva din care sa rezulte cele spuse mai sus de tine, nu m-ar deranja sa (le) citesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 ca de obicei comparatii PUIERILE ........... il stiu pe unul cu scuterul in jurul LUMII so??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) De prosti ce sunt? Si nu e vorba de plat ci o curbura normala pt un parbriz ca doar nu sparge bariera sunetului, sa aiba nevoie de cute frontale. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Iti spun sincer ca acolo ma uit doar pe doua thread-uri: GS / GSA, respectiv GS LC. DAR, daca poti pune niste linkuri / ceva din care sa rezulte cele spuse mai sus de tine, nu m-ar deranja sa (le) citesc! Ti-am spus din start sa nu incepi cu dovada! dovada ! ca nu am timp, nu fac note de lectura si in general citesc pt mine, nu ca sa-i lamuresc pe cei ce nu pot fi lamuriti. Esti curios? Largeste-ti orizontul si vezi si partea intunecata a lunii. Advrider este mult mai mult decat GS/GSA, din fericire. Daca ramai la pliante si textele laudaroase ale proprietarilor, esti pierdut dpdv obiectivitate. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Ti-am spus din start sa nu incepi cu dovada! dovada ! ca nu am timp, nu fac note de lectura si in general citesc pt mine, nu ca sa-i lamuresc pe cei ce nu pot fi lamuriti. FALS! Tu vrei sa convingi tot ce misca pe acest forum si nu numai. Editat Aprilie 2, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Aceleasi discutii interminabile, aceiasi "actori", absoult nimic nou sau util dpdv informativ. Vorbim ca sa vorbim... de parca ne obliga cineva sa cumparam GS daca nu ne place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 "De prosti ce sunt?" Omule, parbriz cu curbura normala avem in '90 pe CZ. Oare nu crezi ca de atunci lucrurile au mai evoluat? Revenind la subiect, pe scurt despre noua ESA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Mersi de sfaturi. Eu oricum am protectii de cilindrii Touratech, dar m-am gandit ca poate scap motorul vreodata si crash-barul asta protejeaza mai bine. Editat Aprilie 2, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Haideti sa nu fim rai! Este un forum si fiecare membru este liber sa-si exprime parerea. Daca acesta poate fi argumentata, este un gest de apreciat. Ideal ar fi sa fie doar interventii on topic, dar de cele mai multe ori nu se intampla asa. Bogdan, ai dreptate: "Largeste-ti orizontul si vezi si partea neintunecata a lunii. Advrider chiar este mult mai mult decat GS/GSA, din fericire. Daca ramai mereu critic, esti pierdut dpdv obiectivitate ..." I'm sorry man, (but) that's the truth ...! Bogdan ... Editat Aprilie 2, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) In loc sa remarcati ca am criticat doar cateva lucruri la noul GS ma tot acuzati de ce nu am spus. Faptul ca fiabilitate nu mai este punctul forte BMW este de notorietate si ati recunoscut chiar voi, inclusiv Vlad, iar la noul GS nu am criticat decat parbrizul, angrenajul cardanului si saracia suspensiei clasice, cea electronica nefiind optiune pt mine. In rest e perfect, s-a inteles sau trebuie sa scriu cu majuscule. Pt ca sunteti neincrezatori si cereti dovezi , tot dupa Advrider: Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Aceleasi discutii interminabile, aceiasi "actori", absoult nimic nou sau util dpdv informativ. Vorbim ca sa vorbim... de parca ne obliga cineva sa cumparam GS daca nu ne place Eh, vorbim si noi aici ca e mai multa lume stransa si mai aflam hibele GS-ului; altii ar da bani grei pentru asta ..! Eu unul as mai fi intrebat una-alta pe topicul de ST1200, ca ma bate gandul de una noua da' ... nu era nimeni p-acolo...! Editat Aprilie 2, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Revenind la subiect, pe scurt despre noua ESA Mai bine zis, detaliat ceea ce inseamna "riding modes"... interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 E plictiseala maxima la ST 1200. Nu ai despre ce sa discuti. Porneste din prima si nu se strica. Ultimul an a fost teroare. Nu am mai pus nimic pe ea fiind completa inca de anul trecut. Chiar ma gandesc serios la un GS1100 sau 1150, sa-i pun atas, ca sa am activitate si in extra sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 In loc sa remarcati ca am criticat doar cateva lucruri la noul GS ma tot acuzati de ce nu am spus. Faptul ca fiabilitate nu mai este punctul forte BMW este de notorietate si ati recunoscut chiar voi, inclusiv Vlad, iar la noul GS nu am criticat decat parbrizul, angrenajul cardanului si saracia suspensiei clasice, cea electronica nefiind optiune pt mine. In rest e perfect, s-a inteles sau trebuie sa scriu cu majuscule. Pt ca sunteti neincrezatori si cereti dovezi , tot dupa Advrider: Pai acum fi gentleman pana la capat si spune-le pe toate! Cu "doar" nu faci decat sa ne intarati; adevarul trebuie sa iasa la lumina ...! Pai suspensie electronica la ST 1200, suna a ... vis frumos...! Omule, uite, am o mare curiozitate: de ce crezi tu ca cu toate hibele pe care le are GS-ul, in Romania s-au vandut .... asa multe ST 1200? Vorbesc serios, chiar nu este o intrebare la misto! Eu unul daca as vrea sa-mi iau o motocicleta noua, m-as da deoparte de GS, vazand cate probleme are. In afara de tine si @Saracie, n-am auzit niciun alt potential client ca a dat / da fuga la ST - si a trecut ceva timp de cand le aveti. Cu toate astea insa ...! Sa nu-mi spui ca romanul e precum Touratech-ul - stii tu ce-ai scris pe celalalt topic - caci n-am sa te cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Motocicletele ca orice alt produs nu se vand pt valoarea lor intrinseca. Marketingul si reclama au un rol important si aici recunosc si trebuie sa recunoasteti si voi, BMW este printre primii. In RO sunt cca 10 ST-uri . Cu cei mai multi am discutat la tel, cu altii pe FB. Lucrurile se misca greu, dar se misca. 10 ST-uri sunt 10 GS-uri mai putin pe strada, lucru care nu s-ar fi intamplat acum 4-5 ani cant era solo. Iar legat de critica reamintesc ce am mai zis. Faceti un efort de gandire si imaginati-va noul GS facut dupa exigentele si asteptarile lui Vlad sau Aurelian. Era fix cel vechi eventual cu alta culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 In RO sunt cca 10 ST-uri . Cu cei mai multi am discutat la tel, cu altii pe FB. Lucrurile se misca greu, dar se misca. 10 ST-uri. Hai ca esti funny, 10 buc in aproape 3 ani si bmw 2013 nici nu l-a scos inca la test drive si a vandut cel putin 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Pai da, inconstestabil reclama e sufletul comertului, DAR cand vezi cat de multa lume este nemultumita, pai ... MAI FACI PASUL ...? Dupa cum stii - de pe forum - noul model are deja doi( ne)fericiti posesori. Personal nu-i cunosc si tare curios sunt daca le-au testat inainte de a le lua! Daca tu zici ca sunteti (deja) 10 ... iau de bun ce spui; ciudat insa mi se pare faptul ca in afara de voi doi, pe forum ... oha, nu mai este nimeni! Cat despre asteptarile mele, - vis-à-vis de modelul precedent - pot sa-ti spun ca "la rece" imi place - intr-o ordine oarecare: - cum se sta pe noua sa - Daylight-ul - parbrizul cu tot ceea ce inseamna el - aspect, dimensiuni, reglaj - cruise control - arhitectura motorului si toate modificarile aduse - ca stand pe ea picioarele sunt "acoperite" ca la GSA. - imi place ca consuma mai putin cu apropape 5% decat modelul anterior; ca puterea si cuplul in plus vin la pachet, nu ma deranjeaza. - service-ul la motor este mai ... - nici nu stiu cum sa-i zic - ...simplu? nu se mai face sincronizare, ambreajul se poate schimba mai usor, etc. - protectia amortizorului spate - rotile mai late; abia astept sa vad cum se comporta pe nisip Ce nu-mi place: - ca nu l-au scos GSA de la inceput - cu toate plusurile pe care le are acesta. - pretul - ca nu pot testa si varianta non ESA - ca toate accesoriile aferente sunt mai scumpe decat la modelul anterior - atat la BMW cat si la Touratech / Wunderlich / etc Posibil sa-mi fi scapat cate ceva atat la plusuri cat si la minusuri. Ah, mi-am adus aminte inca ceva care nu-mi place: faptul ca-ti da la pachet suportul de GPS - pe mine GPS-ul ma lasa rece - si-ti "recomada" sa-l cumperi. Mie imi place sa fiu mai ... Bear Grylls - sa ma orientez dupa soare, umbra, harta mi-am adus aminte de inca ceva care-mi place: oglinzile - si cum arata dar si cum pot fi reglate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Nu faci decat o recapitulare a ceeace am laudat eu la noul GS, ba chiar ai gasit mai multe minusuri decat mine.Nu mai extrapola criticile mele vis a vis de vechiul model, la cel nou!!! Cand dai avansul? Cand plecam in rodaj cu cortul? GPS am eu. E suficient ca sa ne ratacim dupa indicatiile lui. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Bogdane o informatie pentru tine tot de pe advrider. Cea mai umblata mobra din lume este un GS [nu mai retin daca era 1100 sau 1150] insa avea peste 1 000 000 [da un milion] de mile. [x1.6 pt km]. Probabil ca nu prea sunt fiabile GS-urile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Nu faci decat o recapitulare a ceeace am laudat eu la noul GS, ba chiar ai gasit mai multe minusuri decat mine.Nu mai extrapola criticile mele vis a vis de vechiul model, la cel nou!!! Cand dai avansul? Cand plecam in rodaj cu cortul? GPS am eu. E suficient ca sa ne ratacim dupa indicatiile lui. omule, ai citit topicul de accidente? Dom' profesor a patit-o ...! Dupa cum i-am spus si lui Emanuel, cel mai probabil avansul il voi da ... in toamna - direct pt. noul GSA! Si cum naiba il lauzi, caci mai mult il critici ...! Editat Aprilie 2, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Hai ca esti funny, 10 buc in aproape 3 ani si bmw 2013 nici nu l-a scos inca la test drive si a vandut cel putin 4. Eu cand am luat Super Tenerele era aceeasi situatie. Niciuna in tara, niciuna la teste si totusi l-am achitat integral inainte sa ating vreunul. Normal.Eu unul, Andrei inca unul, deci tot 2. Pt voi este minune ca s-au vandut 2 GS-uri pe nevazute. Sincer ma asteptam la mai multe. Sunt multi fosti proprietari de GS-uri, care spera sa-si ia in sfarsit motocicleta. Bogdane o informatie pentru tine tot de pe advrider. Cea mai umblata mobra din lume este un GS [nu mai retin daca era 1100 sau 1150] insa avea peste 1 000 000 [da un milion] de mile. [x1.6 pt km]. Probabil ca nu prea sunt fiabile GS-urile astea. Pai cam alea 1100, 1150 au fost ultimile. Urmatoarele cardane, cutii de viteza, senzori de nivel, imobilizatoare, si galeti de simeringuri. Am citit si eu despre aceste cazuri, intens popularizate, dar unele erau insotite si de lista pieselor schimbate, cu care mai faceai inca 7-8 motociclete. omule, ai citit topicul de accidente? Dom' profesor a patit-o ...! Dupa cum i-am spus si lui Emanuel, cel mai probabil avansul il voi da ... in toamna - direct pt. noul GSA! Si cum naiba il lauzi, caci mai mult il critici ...! Am vorbit dimineata la tel. Il asteptam maine cu probe la o noua cutie adaptata pe vitezana. Era optimist, dar mi-a spus ca intarzie o luna. A intrat un gertoi cu Mercedes in el tavalindu-l. I-a rupt celalat picior. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Bine sa ma anunti si pe mine cand aflii de un ST cu peste 1 000 000 KM . Observi ca am scris KM nu MILE pana atunci .....poate te mai linistesti un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Bine sa ma anunti si pe mine cand aflii de un ST cu peste 1 000 000 KM . Observi ca am scris KM nu MILE pana atunci .....poate te mai linistesti un pic. Valabil si pentru tine cand afli de un GS 2010 cu milionul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.