ianachim Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 daneee pana la uma vin sa mi reglezi sus..pensia???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Inainte sa iti schimbi parerea despre mine, fa te rog testul asta (iti ia 5 minute cu tot cu pauza de tigara): - pune motorul pe cricul central si masoara distanta de la un punct fix, de referinta, de pe sa, pana jos, cu robinetul strans; - pune motorul pe cricul central si masoara distanta de la un punct fix, de referinta, de pe sa, pana jos, cu robinetul destrans; - pune motorul pe rotile lui, gol, si masoara distanta de la un punct fix, de referinta, de pe sa, pana jos, cu robinetul strans; - pune motorul pe rotile lui, gol, si masoara distanta de la un punct fix, de referinta, de pe sa, pana jos, cu robinetul destrans; Apoi scrie-ne te rog aici ce valori iti da, la fiecare din cele 4 masuratori. Nu am pretentia ca stiu sa reglez suspensia, dar stiu fiecare reglaj ce face. Si da Mezutule, ai dreptate, partea aia ai gresit-o eu. Ma gandeam la altceva, dar tu ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Ma scuzati ca ma bag si eu in discutie dar nu ma pot abtine. Ce mi se pare cel mai amuzat este ca aproape toata lumea are dreptate in parte . Cel mai bun post mi se pare cel al lui Florin Radu care introduce si explica notiunea de SAG. Robinetul [rozeta] in cauza intr-adevar regrelaza preload-ul. Acest reglaj ajuta suspensia sa se comporte "normal" chiar daca pe motocicleta pe care mergi de obicei singur iei un pasager sau bagaje sau ambele. Ceea ce nu s-a spus pana acum este ca suspensia se lasa un pic sub greutatea mobrei. Este vorba de ceea ce se cheama SAG negativ. Acest lucru este normal si se poate observa cu usurinta daca masori [cum se tot spunea mai sus] distanta intre un punct de referinta de pe coada motocicletei si alt punct de referinta de pe bascula. Prima masuratoare se face cu motoreta tinuta in echilibru cat mai aproape de verticala iar a doua masuratoare se face cu mobra pe cricul central. Diferenta dintre cele 2 este SAG-ul negativ. Deci ca sa concluzionez, daca suspensia mobrei se lasa un pic sub greutatea proprie a motoretei este evident ca intarirea arcului prin actionarea robinetului de preload va face suspensia sa se lase mai putin sub aceeasi greutate; astfel incat mobra va fi mai ridicata de spate. In functie de suspensie [atat model cat si gradul de uzura] asta nu este intotdeauna vizibil pana nu treci peste niste denivelari unde "se aseaza" ajutata fiind . In alta ordine de idei anul trecut pe un varf de munte s-a jucat Angi la preload-ul suspensiei motocicletei mele si se vedea cu ochiul liber cu urca respectiv coboara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) ............... Deci ca sa concluzionez, daca suspensia mobrei se lasa un pic sub greutatea proprie a motoretei este evident ca intarirea arcului prin actionarea robinetului de preload va face suspensia sa se lase mai putin sub aceeasi greutate; astfel incat mobra va fi mai ridicata de spate. ................. In alta ordine de idei anul trecut pe un varf de munte s-a jucat Angi la preload-ul suspensiei motocicletei mele si se vedea cu ochiul liber cu urca respectiv coboara. Acelasi lucru sustin si eu, nici mai mult, nici mai putin. Editat Aprilie 19, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 S a dat comanda de Anakee 3, miercuri instalam daca e nenea liber la garaj. Sa vedem care e treaba cu ele pe asfalt intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare or sa anunte si faptul ca nu-si respecta clientii? sau vreo modificare de atitudine pe viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa. Editat Aprilie 20, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 20, 2013 Admin Share Postat Aprilie 20, 2013 Corect, Bavaria este doar un dealer, asa cum este si Contempo in Brasov.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 20, 2013 Admin Share Postat Aprilie 20, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, Bmw Group, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Nu vreau sa dezvolt o discutie, dar mi-a tras-o si importatorul. Daca vreti pun aici emailul lor. In cateva cuvinte, am facut la Bavaria o comanda platita integral viner dupa-amiaza. Mi-au zis ca intr-o saptamana imi aduc piesele Luni sau marti am fost instiintat de asigurare ca "bah (cuvant jignitor), cred ca ti-o tragem ca la romania!" Email la Bavaria pentru oprirea comenzii si eventual pentru o pënalizare a "deranjului" Nimic. Dupa o saptamana Tibi ma anunta ca mi-au ajus toate piesele. Am scris si in Germania si m-a anunatat un cetatean ca.., bah, n-ai nici o sansa! Lasa-ne si du-te, ti-am luat banu', canta la alta masa!, nu mai incerca ca emailurile ajung tot la noi si noi nu dam 3 bani pe astia prostii ca tine. ma rog, nu a scris chiar asa, dar asta e ce-a vrut sa zica. Asa ca cei care au respectul asta pentru mine, nu merita nici o consideratie. Actiunile concertate ale BMW Romania si Carpatica, m-au facut NEVINOVAT (ma rog vina ar fi ca am fost idiot sa cred ca clientii sunt respectati), sa scot din buzunar €800. Numai citirea numelor Bavaria Romania, BMW Romania, ma irita. Le doresc falimentul si concedierea celor care-si bat joc de clienti Numai in cazul in care am epuizat toate sansele sa cumpar piese din alta tara, as cumpara de la ei. la fel motociclete, Ungaria, in nici un caz Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 20, 2013 Autor Share Postat Aprilie 20, 2013 gospo ce uiti tu sa spui este ca BMW ROMANIA nu are service......... asa ca degeaba cumperi de la ei ca revizia in garantie tot la BAVARIA O FACI...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Atitudinea este identica, Bavaria, BMW Romania, n-am sesizat nici o diferenta. Cheltui energie sa le "transport" reputatia, sa ii evit, numai cand n-am alta alternativa o sa le folosesc serviciile cu un gust amar in gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare. La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde. problema cunoscuta? e bateria? ps - nu am xenon. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 22, 2013 Admin Share Postat Aprilie 22, 2013 Ar putea fi o eroare, sau probabil un contact imperfect.., verifica atunci cind iti apare pe lunga sau proiectoare daca acestea se aprind in intervalul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Domnilor, la 1200GSA am o mica problema: dupa 10-15 min de mers cu faza lunga sau proiectoare, pe bord imi apare LightF. Nu sta tot timpul mesajul. Daca raman doar cu faza scurta, mesajul dispare. La fel, la pornire, cand isi face check-ul uneori apare LightF!, dar lumina pe scurta se aprinde. problema cunoscuta? e bateria? ps - nu am xenon. Multumesc! da-i in claxon cand se intampla si observa diferenta... daca se aute tare, normal..bateria e in regula. sa nu fie vreun mesaj sa te atentioneze ca ai faza lunga sau luminile de ceata (Fog lights, LightF) in cazul in care le-ai uita involuntar in timpul zilei. Pune si testerul pe ea, dar eu cred ca e doar un mesaj de atentionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Luv, luminile functioneaza normal si pe lunga si pe proiectoare, chiar si atunci cand apare mesajul de eroare. Tsunami, nu e de atentionare, e eroare. Stiu de la K1200R - acolo imi aparea de la xenon, dar macar era constant- statea tot timpul afisat pe bord, pe scurta/lunga. O sa incerc treaba cu claxonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 m-as mira sa fie de la stafidirea bateriei, dracu, 150W n-ar trebuisa fie o problema pentru alternator. cureaua sper ca nu-ti patineaza. eu as face o intrebare si la biamveu la mama lor, un email. veruifica si cureaua totusi. cu cat "cererea" e mai mare cu atat forta electromagnetica de a se opune e mai mare. daca nu e stransa.., greu de crezut, dar... elimin-o daca poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Verifica si becurile,faza scurta si faza lunga sau cele de la proiectoare. Si eu am patit exact acelasi lucru si era becul de pe faza scurta,l-am schimbat si n-a mai aparut problema. Becul parea ok,n-avea filamentul rupt sau ceva,probabil la soclu avea ceva. Oricum poti incerca si treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Nu are treaba cu bateria sau cu alternatorul sau alte asemenea. Sistemul electric CANBUS nu are sigurante fuzibile (nici una), protejeaza electronic partile sistemului, deconectand consumatorul "problema" din sistem. Pe acest sistem electronic de protectie se bazeaza si emiterea semnalelor de avertizare pe bord, de genul "lightF" = bec fata, sau "LightR" = bec spate (pozitie sau frana). Daca sistemul constata intreruperea circuitului (filament bec ars) sau un consum prea mic (xenon pe fata sau led-uri aftermarket pe spate), se afiseaza avertizarea. Eu de ex. am un stop aftermarket pe spate si uneori aparea semnalul de avertizare "LightR" (nu tot timpul, deci exact ca si la tine), pana s-a modificat din soft setarea (s-a comutat pe setarea LED). Daca nu se afiseaza constant, inseamna ca apare si dispare cauza avertizarii. Cauza poate fi un filament din bec care este rupt dar uneori totusi face contact (de ex. becul mic de pozitie in far). Iti recomand sa inlocuiesti toate becurile din far, dar sa le faci pe rand si asa iti vei da seama de unde vine problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc! PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT Daca vrei una joasa (originala) nou-nouta, da-mi un PM. O poti avea diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Daca aveai Yamaha de 1200 nu ti aparea nici o eroare, dar te a mancat undeva sa umblii cu BMW si sa ai parte de treburi din astea care tin de caracterul sau , On topic - verificatul si curatatul fasungului ajuta la becul/rile respectiv/e . Am patit asta la masina si la fosta mobra (non BMW), era ceva oxidare pe acolo. Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Are sens ce zici, o sa incep sa dau jos si sa verific becurile. Multumesc! PS - daca stie cineva de unde pot lua din Romania o SA de 1200GS, poate fi si folosita, va rog un reply, ma intereseaza doar FRONT SEAT vezi user "ali baba" - are in semnatura o sa TT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Super motor. Nici o legatura cu vechiul GS. Vibratii mult mai mici, cuplu din belsug (50km/h in viteza 6 fara tremuraturi), periculos de agresiva pe setarea Road, docila pe Enduro si Ploaie. Cadrul si cardanul stanca, nu se mai inmoaie la demaraj si frana de motor. Ciclistica foarte buna, practic vireaza singura, simtindu-se si mult mai usoara decat precedenta. Pozitia aproape identica ca la ST cu genunchii mai relaxati. Minusuri: platicele cam zornaie, cardanul aproape acelasi "clanc-clanc" la plecare si frana de motor, parbrizul cam mic pt turing si neclar pt enduro, si ma cam dezobisnuisem de vitezometru cu ac. Cadranele pt viteza si turatie, mici cu ace scurte, fara mare precizie in afisazul datelor. 20000 euro pot fi cheltuiti linistit. Atat deocamdata dupa o scurta plimbare in padure la Baneasa. Comparatia o faci cu o alta scurta plimbare in padure la Baneasa cu vechiul GS? Exista totusi o legatura ! SIGLA ! Sunt convins ca vei deveni posesorul unui exemplar ! Felicitari anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.