Mr.Sam Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Sam Editat Mai 30, 2013 de Mr.Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 DE VANZARE SCARITE BMW R1200GS ADV 06-08 VANDUT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Naspa, trebuie s-o schimb, revin la v-strom, macar aia e japoneza. Da repede, ca sa mai prinzi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Scuze ca ma bag ca musca in lapte. Xtrblack, am devenit proprietarul fostului tau V Strom. Daca vrei si ai posibilitatea, contacteaza-ma. Sibiu, yamoco pe motociclism.ro si vstromoco pe vstromania.ro. L-am dotat cu SW Motech: cric central,scarite rider,prelungitoare oglinzi,talpa cric lateral,inaltatoare ghidon,GIVI:hand guarduri,rack GIVI + esidecaseuri GIVI E41,rack metalic pe top case GIVI V46, indicator treapta viteze GIPRO, GPS TOM TOM,ungator lant TUTURO,etc. Deci am grija de V Stroama. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Tine-o calda, ca dupa toate calculele de pe-aici se pare ca mi-am luat tzeapa. PS. sunt curios cum arata in noua configuratie. Editat Iunie 1, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Sam Eu unul n-am fost asa de norocos. La ultima revizie, pe mine nu m-a lasat Dan sa vad ce-mi lucreaza la motor. Nici atunci cand l-am intrebat ce i-a facut mobrei de merge mai bine, n-am primit raspuns. Cu toate astea confirm si eu ca lucreaza ok si ca stie ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salut, In situatia ta am fost si eu. Eu am ales sa merg la Dan. Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc ) Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela. Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea. Merci, Mda!!!BMW e mama tuturor simeringurilor. Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Ceva sursa de inspiratie pentru cine are chef sa faca "adventure" in Alpi (zona de granita Italia/Franta): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) La cati km se regleaza tachetii?Motorul meu este din 2005.Mersi. Editat Iunie 7, 2013 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 8, 2013 Admin Share Postat Iunie 8, 2013 10.000 KM(tachetii+balansul injectiei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Ieri dimineata am fost si eu la AB si am dat o tura cu 1200gs asta nou pe un traseu cudetoate. Nu mai imi venea sa ma opresc din luat viraje insa pe pamant mi s-a parut cam dura. Editat Iunie 8, 2013 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) la 10 000 se verifica...nu e obligatoriu, de fapt se aude cand tre reglati Editat Iunie 8, 2013 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Ceva sursa de inspiratie pentru cine are chef sa faca "adventure" in Alpi (zona de granita Italia/Franta): thx mate, grozav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare Din cunostintele voastre, cat de greu e sa schimbi toba? Ma asteapta in curand o operatiune de genul asta si as vrea sa o fac personal. E ceva ce trebuie sa stiu in mod special. Practic e schimb de tobe de pe o motocicleta pe alta. A mea e model 2006 si are toba stock si cealalta e din 2004 si are un Laser Duotech (ASTA). Merci. Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Este foarte simplu, desfaci suruburile de pe colier jos la imbinarea cu galeria, dupacare scoti surubul care tine toba si gata. Nu ai nevoie decat de un Torx 45 (parca), iar jos sunt suruburi normale (parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Suna incurajator . O sa incerc sambata sa vad ce iese. Eventual o fac avion Merci. Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 daca esti in Piatra, suna-ma 0740790038 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am fost la Dan Cata pentru reglat tachetii, sincronizat injectia, sunt foarte multumit de lucrare, il recomand cu incredere. Mersi Dane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Am reusit sa centrez roata spate! Am gasit un nene in Sibiu care sa se incumete dar cred ca e ultima roata de GS pe care o face. A lucrat la ea vineri de pe la 19 pana la 23 si rezultatul a fost muci, balanganea ca o roata de la caruturile de la Metro, iar sambata a bagat de dimineata de la 9 pana seara la 11:30 cu tot cu montat cauciuc si echilibrat. Este infiorator de greu sa reglezi spitele astea datorita unghiurilor lor de cadere pe janta...sunt mult mai mari ca la o janta normala, lucru care l-a rupt! Ca sa se inteleaga o tura la gs inseamna 4 la una normala, adica trebuia sa adaugi cate 20 de grade ca sa nu strambi janta invers. Editat Iunie 18, 2013 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 ...... dar cred ca e ultima roata de GS pe care o face. Poate si-a facut mana si data viitoare nu mai dureaza atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe. Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte. Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. Pe topicul de 1100/1150 GS ai fi on-topic, aici nu prea Mane nu pot decat sa compar cu Tourance clasic si EXP, pana acum numai de bine. am deja 1000Km pe ele, uscat/ud si putin pietris. Sunt peste EXP pe asfalt sub clasic pe pietris. Noroaie nu am prins inca. Din pacate TR91 nu aveau cupoanele alea aici, doar Michelin ...stii cum e, imp e sa fie clientul multumit, si eu sunt unul dintre aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cine are nevoie de un TOOLBOX pt GS de la Bogdan Harea, noua, nefolosita, sa mi dea PM, cutia e in Romania si nu am cum sa o aduc la mine prea curand, asa ca o dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Recomand cutia, am luat si eu unul de la Dl. Harea si dupa 3.000 km inca este la locul ei, n-a picat Asa nu am batai de cap cu gasirea locului in bagaje pt scule, nici nu le car sus seara cand ma cazez, pur si simplu stau acolo tot timpul. Dar atentie, se potriveste doar pe GSA si nu si pe GS, prinderea este specifica suportului de coburi tip GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Cine are nevoie de un TOOLBOX pt GS de la Bogdan Harea, noua, nefolosita, sa mi dea PM, cutia e in Romania si nu am cum sa o aduc la mine prea curand, asa ca o dau. Mda, nu puteai sa spui... Sunt 2 ADV plecate azi dimineata din Bucuresti si duminica, cand ne vedem, o puteai avea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.