Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Sam

Editat de Mr.Sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze ca ma bag ca musca in lapte.

Xtrblack, am devenit proprietarul fostului tau V Strom.

Daca vrei si ai posibilitatea, contacteaza-ma.

Sibiu, yamoco pe motociclism.ro si vstromoco pe vstromania.ro.

L-am dotat cu SW Motech: cric central,scarite rider,prelungitoare oglinzi,talpa cric lateral,inaltatoare ghidon,GIVI:hand guarduri,rack GIVI + esidecaseuri GIVI E41,rack metalic pe top case GIVI V46, indicator treapta viteze GIPRO, GPS TOM TOM,ungator lant TUTURO,etc. Deci am grija de V Stroama.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Sam

Eu unul n-am fost asa de norocos.

La ultima revizie, pe mine nu m-a lasat Dan sa vad ce-mi lucreaza la motor. Nici atunci cand l-am intrebat ce i-a facut mobrei de merge mai bine, n-am primit raspuns. Cu toate astea confirm si eu ca lucreaza ok si ca stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In situatia ta am fost si eu.

Eu am ales sa merg la Dan.

Sunt foarte multumit de modul in care am colaborat cu el. Am stat langa el, pe toata durata operatiunii, care, cumulat, a dus undeva la 14-15 ore. A fost o adevarata placere si compania si sa vad ce si cum se face pe acolo , sa mai aflu una alta. Pot sa iti spun, ca dupa parerea mea, lucreaza foarte meticulos. Am plecat de la el, inapoi spre Bucuresti, deci vreo 450 km, si nu am avut emotii ca poate a uitat ceva(eu de fel sunt mai paranoic din fire cu chestile pe care nu le cunosc :) )

 

Am avut si sansa sa colaborez cu cei de la Bavaria. Un lucru pot sa iti spun cu siguranta, si ti-l vor spune si ei: nu vei avea cum sa stai langa mecanic sa vezi ce face. Operatiunea de care vorbesc a fost una minora: inlocuit simering de la cardan (la axul rotii din spate) +schimbat ulei in grup. Insa pentru 1-1,5 ore manopera am platit ~200RON (vezi cateva pagini mai in urma ca am postat acolo costurile exacte). Pana acum, nu am de ce sa ma plang de cei de la Bavaria. Treaba e facuta bine

 

Urmeaza sa imi schimb ambreiajul si simeringul dintre cutie si ambreiaj. Iti spun cu siguranta ca tot la Dan voi apela.

 

Nu am pretentia ca sunt un mare cunoscator in ale motocicletelor, ba din contra, insa imi place sa cred ca sunt capabil sa recunosc un lucru bine facut. Cat am fost la Dan mi-a dat impresia ca lucreaza la motocicleta lui, nu a mea.

 

Merci,

Mda!!!BMW e mama tuturor simeringurilor.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri dimineata am fost si eu la AB si am dat o tura cu 1200gs asta nou pe un traseu cudetoate. Nu mai imi venea sa ma opresc din luat viraje :) insa pe pamant mi s-a parut cam dura.

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sursa de inspiratie pentru cine are chef sa faca "adventure" in Alpi (zona de granita Italia/Franta):

 

thx mate, grozav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Din cunostintele voastre, cat de greu e sa schimbi toba?

Ma asteapta in curand o operatiune de genul asta si as vrea sa o fac personal.

E ceva ce trebuie sa stiu in mod special. Practic e schimb de tobe de pe o motocicleta pe alta. A mea e model 2006 si are toba stock si cealalta e din 2004 si are un Laser Duotech (ASTA).

 

Merci.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte simplu, desfaci suruburile de pe colier jos la imbinarea cu galeria, dupacare scoti surubul care tine toba si gata.

Nu ai nevoie decat de un Torx 45 (parca), iar jos sunt suruburi normale (parca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna incurajator :). O sa incerc sambata sa vad ce iese. Eventual o fac avion :)

 

Merci.

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa centrez roata spate! Am gasit un nene in Sibiu care sa se incumete dar cred ca e ultima roata de GS pe care o face. A lucrat la ea vineri de pe la 19 pana la 23 si rezultatul a fost muci, balanganea ca o roata de la caruturile de la Metro, iar sambata a bagat de dimineata de la 9 pana seara la 11:30 cu tot cu montat cauciuc si echilibrat.

 

Este infiorator de greu sa reglezi spitele astea datorita unghiurilor lor de cadere pe janta...sunt mult mai mari ca la o janta normala, lucru care l-a rupt! Ca sa se inteleaga o tura la gs inseamna 4 la una normala, adica trebuia sa adaugi cate 20 de grade ca sa nu strambi janta invers.

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca ai vazut testul cu anvelopele street-enduro din Motorrad. Se pare ca n-ai fost prea inspirat, din pacate Anakee3 nu au evoluat fata de 2 si raman slabe in continuare, reusesc sa depaseasca in test doar anticele deja BattleWing. Se pare ca asta cu nr. de km ramane singurul atu dar din pacate nu ma impresioneaza, prefer sa le schimb putin mai des dar sa merg mai in siguranta si sa imt placere pe curbe.

Am fost si azi o tura la munte, pe curbe, si sunt inca impresionat de TR91, cum am zis, incomparabil cu ce am avut inainte.

Basca, dupa ce le comandasem, a mai fost si o promotie, am rimis copie dupa factura si mi-au trimis cupoane de benzina de 30€. :D

 

 

Pe topicul de 1100/1150 GS ai fi on-topic, aici nu prea ;)

Mane nu pot decat sa compar cu Tourance clasic si EXP, pana acum numai de bine. am deja 1000Km pe ele, uscat/ud si putin pietris. Sunt peste EXP pe asfalt sub clasic pe pietris. Noroaie nu am prins inca. Din pacate TR91 nu aveau cupoanele alea aici, doar Michelin :cheers: ...stii cum e, imp e sa fie clientul multumit, si eu sunt unul dintre aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand cutia, am luat si eu unul de la Dl. Harea si dupa 3.000 km inca este la locul ei, n-a picat :)

Asa nu am batai de cap cu gasirea locului in bagaje pt scule, nici nu le car sus seara cand ma cazez, pur si simplu stau acolo tot timpul.

 

Dar atentie, se potriveste doar pe GSA si nu si pe GS, prinderea este specifica suportului de coburi tip GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are nevoie de un TOOLBOX pt GS de la Bogdan Harea, noua, nefolosita, sa mi dea PM, cutia e in Romania si nu am cum sa o aduc la mine prea curand, asa ca o dau.

 

Mda, nu puteai sa spui... Sunt 2 ADV plecate azi dimineata din Bucuresti si duminica, cand ne vedem, o puteai avea... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...