ianachim Postat Iunie 22, 2013 Autor Share Postat Iunie 22, 2013 cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa .... mititica mea a facut azi 50000 km inmatriculata prima data in 12.04.2011 am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Data viitoare când mai vrei cutii vb cu băieții de la Heavy Duties. Nu dețin dar le-am văzut de când erau prototip. Sigur nu intra apa in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa .... ce mesaj vrei sa ne transmiti ? ca esti la mii de km de casa ? sau ca ai cutii "meseriase " ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa .... mititica mea a facut azi 50000 km inmatriculata prima data in 12.04.2011 am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei. Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta. Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 ce mesaj vrei sa ne transmiti ? ca esti la mii de km de casa ? sau ca ai cutii "meseriase " ? Vrea s a zica ca apa de acolo este mult mai greu de scos din coburi decat apa de pe meleagurile noastre. O fi si mai scumpa !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa .... mititica mea a facut azi 50000 km inmatriculata prima data in 12.04.2011 am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia Felicitari pt aniversare. Crocs ii aia pe coburi = priceless Drum si vreme buna si distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei. Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta. Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele sau solutia astamult mai eleganta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav. BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier: In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine... Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi! E foarte important asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri. Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi. Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Doar pentru ca nu te gandesti la problema, nu inseamna ca nu e acolo... Nu e nimic de gluma aici, uitati-va fiecare la grup si bagati de seama daca is crapate sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Multumesc pentru informare! Personal insa nu cred ca la cauza problemei ar sta vreun viciu de proiectare sau de material, daca asa ar sta lucrurile, BMW ar fi obligat sa recheme toate motoarele echipate cu astfel de flanse, indiferent daca mai sunt sau nu in garantie (mai ales in USA). Cum insa nu am auzit de asa ceva (actiune de rechemare), eu nu cred ca "BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu..." Ca au schimbat "design"-ul si materialul piesei, nu inseamna ca piesa veche nu ar fi corespuns standardelor de calitate sau de siguranta, multe piese sunt imbunatatite cu timpul. Precizez ca nu sunt "indoctrinat" de marketingul BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Daca ar fi sa gandim asa, de ce au pus 2 bujii pe cilindru? (surging) De ce or schimbat rulmentul mare la grupuri ca si al meu, din 17 in 19 bile (varianta din urma fiind mai buna)... Pentru nici una din hibele de mai sus, nu a fost vreun callback/rechemare. Si astea is doar doua din exemplele care imi vin acu in minte. Eu zic ca, nu ai cum anticipa fiabilitatea prin calcule doar. Nu ai de unde stii cum va fii mobra aia la 100k km, daca nu ajungi efectiv la suta aia de mii de km. Si nici sa faci 100k km in 3 luni nu e experienta unui utilizator normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 25, 2013 Admin Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Dane, posesorul de BMW nu pune intrebari despre fiabilitatea materialelor, ei nu au framantari de-astea de-ale tale, pentru astea exista direct MasterCard. Editat Iunie 25, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta. O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje. Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 25, 2013 Admin Share Postat Iunie 25, 2013 Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri ..chiar si Ana Lee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 25, 2013 Autor Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav. BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier: In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine... Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi! E foarte important asta! BAI DANE ESTI CULMEA SA NU MA DAU SI EU LINISTIT PE CURBE si SA MI BAGI TU SULA SA VERIFIC UNA ALTA...... RUSINICA.... PS .... MULTUMIM DE SFAT O SA BAG UN OCHI, NOROC CA NU O FACUT BAI PE UNDE AM DUS .O ASTA IMI MAI TRENUIA DUPA CE AM DAT 220 euro pe un cauciuc spate cu echilibrare Editat Iunie 25, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri. Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi. Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... Mai exista o posibila explicatie: nu s-a respectat cuplul de strangere daca e aluminiu e foarte important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta. O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje. Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri Nu incap doua matahale de care vorbesti tu....de la Gold Wing in sus poate si si asa greu....am doi amici care sunt la limita in XC90 pbbil ca in ritmu asta or sa aiba nevoie de Peterbilt.... Off topic si un pic rautacios: In general posesorii de touring uri mari + HD , ce vad aici pe pasuri, lumea nu prea e sportiva ...de la bere si schnitzel (aviz amatorilor) Editat Iunie 26, 2013 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Putin off topic la cele scrise mai sus doresc sa cer ajutorul de la voi intr-o privinta,adica:stiti cumva vreo piesa de legatura(sau daca exista asa ceva) intre power socket si un incarcator de telefon mobil?Priza speciala pt telefon mobil nu am instalat pe motor. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 adica un adaptor de la priza aia mica de BMW la priza normala de bricheta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxa Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Exact. http://www.louis.de/_10830a101e6cc69fab9f2d15b9180aeb02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003690 il am de un an si merge f bine singura problema la ea este cablul relativ scurt....cred ca are max 10 cm....eu la 1100 am priza deasupra schimbatorului si l-am legat cu o chinga de plastic de conductul de la carb la airbox in cel mai rau caz...tai firul si lungesti cablul pana unde vrei Editat Iunie 26, 2013 de Endlessdays Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 26, 2013 Admin Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Variante de prize si adaptoare pentru BMW gasiti si aici Editat Iunie 26, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Multumim Dan! E bine de spus ca este o problema aparuta la modelele 2004 si posibil 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Nu te culca pe o ureche. Mobra pe care am vazut eu problema e din 2007. Deci se poate sa apara la toate de pana ce nu au schimbat flansa, adeca 2008 parca, inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.