Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Data viitoare când mai vrei cutii vb cu băieții de la Heavy Duties. Nu dețin dar le-am văzut de când erau prototip. Sigur nu intra apa in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

 

ce mesaj vrei sa ne transmiti ?

ca esti la mii de km de casa ?

sau

ca ai cutii "meseriase " ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

 

Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei.

Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta.

Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca :D la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mesaj vrei sa ne transmiti ?

ca esti la mii de km de casa ?

sau

ca ai cutii "meseriase " ?

Vrea s a zica ca apa de acolo este mult mai greu de scos din coburi decat apa de pe meleagurile noastre.

O fi si mai scumpa !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de scule e perfecta insa cele laterale.....sunt pline cu apa la fiecare ploaie..cel putin ale mele...si cam fost de caca sa stau sa scot apa din cutii la mii de km de casa ....

 

mititica mea a facut azi 50000 km

inmatriculata prima data in 12.04.2011

am serbat o cu o bere norvegiana bauta in suedia

Felicitari pt aniversare. Crocs ii aia pe coburi = priceless :) Drum si vreme buna si distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai o gaura cu bormasina in fundul cutiei (in coltul unde se strange mai multa apa) si scapi de problema apei.

Asa am rezolvat eu cand am avut o problema de genul asta.

Intradevar e naspa cand iti vezi lucrurile fleasca :D la mii de km departare. Dar lucrurile astea se uita primele ;)

 

 

sau solutia astamult mai eleganta

post-5820-0-82827700-1372138890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri.

 

Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi.

 

Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pentru ca nu te gandesti la problema, nu inseamna ca nu e acolo... Nu e nimic de gluma aici, uitati-va fiecare la grup si bagati de seama daca is crapate sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informare!

 

Personal insa nu cred ca la cauza problemei ar sta vreun viciu de proiectare sau de material, daca asa ar sta lucrurile, BMW ar fi obligat sa recheme toate motoarele echipate cu astfel de flanse, indiferent daca mai sunt sau nu in garantie (mai ales in USA).

Cum insa nu am auzit de asa ceva (actiune de rechemare), eu nu cred ca "BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu..."

 

Ca au schimbat "design"-ul si materialul piesei, nu inseamna ca piesa veche nu ar fi corespuns standardelor de calitate sau de siguranta, multe piese sunt imbunatatite cu timpul.

 

Precizez ca nu sunt "indoctrinat" de marketingul BMW :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa gandim asa, de ce au pus 2 bujii pe cilindru? (surging) De ce or schimbat rulmentul mare la grupuri ca si al meu, din 17 in 19 bile (varianta din urma fiind mai buna)... Pentru nici una din hibele de mai sus, nu a fost vreun callback/rechemare. Si astea is doar doua din exemplele care imi vin acu in minte.

 

Eu zic ca, nu ai cum anticipa fiabilitatea prin calcule doar. Nu ai de unde stii cum va fii mobra aia la 100k km, daca nu ajungi efectiv la suta aia de mii de km. Si nici sa faci 100k km in 3 luni nu e experienta unui utilizator normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, posesorul de BMW nu pune intrebari despre fiabilitatea materialelor, ei nu au framantari de-astea de-ale tale, pentru astea exista direct MasterCard. :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta.

O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje.

 

Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

BAI DANE

ESTI CULMEA

 

SA NU MA DAU SI EU LINISTIT PE CURBE si SA MI BAGI TU SULA SA VERIFIC UNA ALTA......

 

RUSINICA....

 

PS .... MULTUMIM DE SFAT O SA BAG UN OCHI, NOROC CA NU O FACUT BAI PE UNDE AM DUS .O

ASTA IMI MAI TRENUIA DUPA CE AM DAT 220 euro pe un cauciuc spate cu echilibrare

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesanta observatia asta. Ce ma frapeaza este de ce aici in Elvetia nu pica cardane, nu pica rulmenti, nu pica senzori de nivel benzina si alte nimicuri.

 

Parerea mea este ca fie modul de utilizare (hard enduro vs soft/strada) fie astia in service la reviziile anuale / km schimba diverse fara sa faca tam tam, in cazul in care nu au "picat" piesele respective dar conform varstei/rulajului banuiesc ei ca se poate intampla si sunt proactivi.

 

Sau proprietarii sunt indoctrinati si isi adora mobrele in asa hal incat tin ascuse diversele neajunsuri..... :scratch:

Mai exista o posibila explicatie:

nu s-a respectat cuplul de strangere

daca e aluminiu e foarte important

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) hehe Luigi, eu chiar ma framant, in sensul ca singur imi intretin motoreta si nu-mi place sa arunc cu mastercardul in stanga si dreapta.

O posibila cauza este sarcina utila relativ mica a GS-ului (max. 184 kg la GSA), adica de ex. eu si cu nevasta (impreuna ca. 170 kg) am putea lua cu noi doar 14 kg bagaje.

 

Daca 2 matahale de americani se urca pe ea dupa ce au plecat de la Mc Donalds, apar fisuri :)

Nu incap doua matahale de care vorbesti tu....de la Gold Wing in sus poate si si asa greu....am doi amici care sunt la limita in XC90 pbbil ca in ritmu asta or sa aiba nevoie de Peterbilt....

 

Off topic si un pic rautacios: In general posesorii de touring uri mari + HD , ce vad aici pe pasuri, lumea nu prea e sportiva ...de la bere si schnitzel :P (aviz amatorilor)

Editat de eti_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin off topic la cele scrise mai sus doresc sa cer ajutorul de la voi intr-o privinta,adica:stiti cumva vreo piesa de legatura(sau daca exista asa ceva) intre power socket si un incarcator de telefon mobil?Priza speciala pt telefon mobil nu am instalat pe motor.

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

http://www.louis.de/_10830a101e6cc69fab9f2d15b9180aeb02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003690

il am de un an si merge f bine

 

singura problema la ea este cablul relativ scurt....cred ca are max 10 cm....eu la 1100 am priza deasupra schimbatorului si l-am legat cu o chinga de plastic de conductul de la carb la airbox

 

in cel mai rau caz...tai firul si lungesti cablul pana unde vrei

Editat de Endlessdays
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

Multumim Dan!

E bine de spus ca este o problema aparuta la modelele 2004 si posibil 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te culca pe o ureche. Mobra pe care am vazut eu problema e din 2007. Deci se poate sa apara la toate de pana ce nu au schimbat flansa, adeca 2008 parca, inclusiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...