bogdan_harea Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Daca ai nevoie de menghina, ciocane, presa de 25 T, stii unde ma gasesti. Am si un arzator pe gaz daca trebuie. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Bogdane, esti simpatic, dar partial ai si dreptate. Sunt curios care e procedura oficiala pentru schimbat flansa, la BMW. DanCata, multumesc pentru sfaturi, au fost utile: cu FD montat pe motoreta, am dat cu spray, am incalzit cu feon-ul flansa de aluminiu (la un moment dat am bagat o carpa uda pe cilindrul de otel sa nu se dilate la fel de mult ca si aluminiul) primii 2-3 mm s-a miscat foarte bine flansa, iar apoi a mers f greu - cred ca a durat 1h sa o extraga. Cand am comparat numerele inscriptionate pe cele 2 Final Drive-uri din dotare, am constatat ca erau diferite, cel montat pe moto in urma problemei cu flansa era de prin 2006 si de aceea nu se potrivea senzorul de ABS. Cel demontat acum 1 luna de pe moto era din 2009 si a mers uns cu senzorul de ABS comandat. Multumesc LUV pentru diagnoza! Din multitudinea de probleme, am ramas doar cu 2: sonda de benzina(aprox 1200 lei noua) si LED far fata (ala mic) de inlocuit. Concluzii: ESA este din nou functional dupa montarea senzorului de ABS (de notat ca exista o legatura intre cele 2 sisteme) Eroarea de ABS nu imi mai apare la diagnoza, probabil si martorul de ABS se va stinge dupa ce voi putea iesi cu moto din service si voi rula cu ea 10metri pt ABS check inlocuirea flansei spate este un real pain in the ass daca o faci pt prima data si nu ai scule pe care probabil le folosesti 1 data in viata. am inlocuit uleiul din diferential cu Bell Ray 70w90, sper sa fie ok. Am vazut ca BMW recomanda ceva Castrol 70w90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2013 Admin Share Postat Septembrie 9, 2013 Sper sa nu mai ai probleme..iesi la o tura dupa care ma suni si mai punem odata diagnoza pe ea, sa vedem daca mai da vreo eroare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Normal ar trebui un extractor specializat, dar ma indoiesc ca AB il are. Bafta in continuare si km fara belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu dupa primul drum mai lung cu GS-ul m-am dus direct la Touratech si mi-am ales saua. Nu se compara cu cea originala. Poti da ceva detalii ? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Poti da ceva detalii ? Ms. Detalii in ce sens? De care este, cat costa, sau ce diferente sunt? Eu am ales varianta inalta a modelului "comfort"; am avut senzatia ca fiind mai inalta este si (minimal) mai confortabila dar totusi nu bag mana in foc. Am zis ca nu am ce pierde pt ca fiind inalta o tin in pozitia "low", altfel cea standard o tineam in pozitia "high" si este tot aia. M-a tentat si varianta "breathable" dar nu mi-a placut ca era alta culoare. In plus, am impresia ca "breathable" ramane ceva mai mult umeda in caz de ploaie. practic insa, pe caldura, cred ca este mai avantajoasa. Oricum, diferenta de confort este mare fata de cea originala. La aia ma dureau repede bucile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Am studiat Kahedo, cele de la Wunderlich, apoi Sargent, Corbin In final, si eu tot la acelasi model ca al tau ma gandesc, varianta standard. N-am vazut foarte multe GS-uri cu alte sei, sa pot incerca una. Cand ies cu motorul la un drum mai lung imi aduc aminte ... saua ...parca era bine daca ar fi fost mai moale ... aceeasi senzatie ... Nu ca cea originala ar fi neconfortabila, dar daca se poate mai bine ... Asta doream sa aflu, de la o persoana care a schimbat saua, daca se merita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Acum fac eu o chestie cu saua mea si o sa iti spun ce si cum dupa ce o sa merg pe ea niste km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cand ies cu motorul la un drum mai lung imi aduc aminte ... saua ...parca era bine daca ar fi fost mai moale ... aceeasi senzatie ... N-as zice ca este mai moale saua de la TT, prima senzatie a fost chiar ca ar fi mai tare, de fapt as spune "mai ferma"; dar felul in care este facuta (ce are in interior) si cum se comporta cand are greutatea pe ea este cel mai important. Cum am spus, dupa parerea mea, merita clar investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Vlade, la o motocicleta turing, premium, scumpa, ma asteptam ca macar saua sa fie mai de soi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Harea,bine ai zis-o....O caruta de bani,ca apoi sa schimbi senzori,sei,suspensii,cardane,draci,laci...Inseamna ca Stromul meu de 1000 e parfum.....Si pus la treaba cum multi doar viseaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Harea,bine ai zis-o....O caruta de bani,ca apoi sa schimbi senzori,sei,suspensii,cardane,draci,laci...Inseamna ca Stromul meu de 1000 e parfum.....Si pus la treaba cum multi doar viseaza.... Stai jos ai nota 4! Nu sti tu ce inseamna sa ai mobra premium! Se mai numeste si personalitate! Editat Septembrie 12, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Vlade, la o motocicleta turing, premium, scumpa, ma asteptam ca macar saua sa fie mai de soi. Cei mai multi merg cu seile originale. Fara probleme. Schimbarea tine de gusturi ... iar uneori chiar necesitati. In cazul meu, posteriorul si-ar dori o alta senzatie ... ... nu va ganditi la prostii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Harea,bine ai zis-o....O caruta de bani,ca apoi sa schimbi senzori,sei,suspensii,cardane,draci,laci...Inseamna ca Stromul meu de 1000 e parfum.....Si pus la treaba cum multi doar viseaza.... Domnul coleg ai dreptate ca pe Strom nu trebuie schimbat cardan, senzor, etc pt ca nu are. PS eu am un R1100 R din 96 cu 73000 km la care in 5 ani de zile am schimbat 1 simering, un cablu de accelaratie si un microcontact frana fata. La anul poate retapitez saua ca deja dupa 17 ani nu mai arat ca nou ca si aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Cati cm inaltime are un parbriz de GSA?vreau sa imi dau seama cam care este diferenta fata de al meu.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Cati cm inaltime are un parbriz de GSA?vreau sa imi dau seama cam care este diferenta fata de al meu.Multumesc anticipat. 365 mm GS si 460 mm GSA. Nu e mare smecherie, inafara de look-ul de GSA nu merita ca si parbriz. Eu la 1.80m inaltime trebuia sa-i mai pun un deflector ptr a ma simti bine cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Ok, mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 http://www.motorcyclistonline.com/features/1013_ultimate_alps_adventure/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) http://www.motorcyclistonline.com/features/1013_ultimate_alps_adventure/ Din pacate ai cam gresit topicul (se potrivea mai bine la topicul noului GS) dar il putem savura si aici Io cred ca marketingul BMW i-a platit si p-astia la greu: "I agree that the BMW is the overall best bike..." "These are comfortable, fast, and capable bikes, but the BMW is the one I'd buy" "... but BMW's R1200GS does everything better than the rest" "... the R1200GS may well be the most capable and versatile motorcycle on the planet" Editat Septembrie 18, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Din pacate ai cam gresit topicul (se potrivea mai bine la topicul noului GS) dar il putem savura si aici ...... Acolo am vrut sa-l pun dar nu l-am gasit repede, l-am vazut pe asta si am zis ca merge si pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cati cm inaltime are un parbriz de GSA?vreau sa imi dau seama cam care este diferenta fata de al meu.Multumesc anticipat. Aia 10 cm fac diferenta! Si eu am tot 1,80 iar acum cu parbrizul de gsa e mult mai bine si nu merg cu el max sus! Daca ai cum sa-l schimbi si nu te costa 2500 ron ca la AB, fa-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Sunt convins ca 10 cm fac diferenta, dar nici nu o sa dau 600 de euro pe un parbriz, veci pururi. Am vazut ca s-a vandut unul nou nout pe ebay.de cu 135 euro si 17 euro transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 daca doar 10cm iti mai trebuie, poti sa incerci un MRA X-CREEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Sunt convins ca 10 cm fac diferenta, dar nici nu o sa dau 600 de euro pe un parbriz, veci pururi. Am vazut ca s-a vandut unul nou nout pe ebay.de cu 135 euro si 17 euro transportul. Nici eu nu am dat, am primit unul usor zgariat de la un prieten cu casco , teava cu prinderile superioare am facut-o la Harea (200 ron) iar suruburile... Hornbach plus cele de la original. Btw vezi in posturile mele ca pusesem niste accesorii pe care le vinde un prieten. Avea si doua parbrize (unul mare, unul mic), unul dintre ele s-a dat, nu stiu care dar poate ai noroc. Editat Septembrie 20, 2013 de alexcseh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 daca doar 10cm iti mai trebuie, poti sa incerci un MRA X-CREEN Nu stiu cati cm imi trebuie in plus, eu am 1,81 m, cert este ca vantul cam trece peste parbriz si imi vine exact in zona vizierei, as vrea ceva mai inalt sa fie ok. Acum nu ma omoara vantul asta dar parca atunci cand este mai rece afara, nu mi-ar displace sa nu ma bata in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.