andrei belcic Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 As zice ca nu conteaza asa mult brand-ul cat mai ales modelul brand-ului respectiv. Gen un Peugeot 608 e mai bun decat un Mercedes A Klasse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 daca ai banii si ti prisosesc merita sa schimbi ce vrei tu la moto dar sa schimbi ca cele originale nu sunt bune si altele iti fac o moto total diferita NU CRED CA MERITA vorbesc in cazul GSA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Mobra mea din 2005 nu are ESA, care intr-adevar e nemaipomenita, cel putin facand comparatie cu suspensia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 8, 2013 Autor Share Postat Septembrie 8, 2013 Mobra mea din 2005 nu are ESA, care intr-adevar e nemaipomenita, cel putin facand comparatie cu suspensia mea.nu stiu daca ai fost atent la "istori" gsa la mineinsa 2007-2010 fara ESA si acum 2011- 2013 tot fara ESA INSA nu merg niciodata cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Sunt ferm convins că GSA-ul tau, din ce an o fi el și fără ESA, nu are aceleasi amortizoare care le am eu pe motoretă. Oricum din 2006 au pus SHOWA pe gs, care sigur e mai bună ca WP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 2007 are wp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 In fine, vom vedea cum sunt și Ohlins, deși sunt convins că și-au pus și alții. Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi?Stiu ca GSA-ul are o sea mult mai confortabila decat GS-ul, așa am simțit eu când m-am dat cu unul.Sau a modificat cineva seaua originală la userul dan_moto din Timișoara, am văzut că are numai review-uri bune băiatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Sal! Am facut seaua la un 1150 gsa. Lucreaza f bine. Eu am pus si incalzire. Pentru drumuri scurte si medii e ok, la drumuri foarte lungi insa, airhawk sunt super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi? Eu dupa primul drum mai lung cu GS-ul m-am dus direct la Touratech si mi-am ales saua. Nu se compara cu cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi. Amortizoarele originale (Showa la GSA 2007) sunt foarte slabe pt cineva care fie merge pe drumuri proaste sau chiar off-road, fie pt cineva care merge mult cu pasager. Eu ma inscriu in ambele categorii, astfel imediat dupa ce mi-am cumparat GSA-ul, am si comandat amortizoare Öhlins (fata+spate). Daca inainte amortizorul spate deseori ajungea la capat de ziceai ca se rupe mobra in doua, acum pot sa trec prin orice groapa si Öhlins-ul are isi face treaba cu brio. Dar chiar si pe drumuri bune, cu amortizorul original spatele intra intr-o oscilatie si greu se stabiliza (sotia mea facea rau de mare ), cu Öhlins-urile este alta treaba, Sa nu mai zic de posibilitatea de reglaje. Am testat si GSA cu ESA, dar Öhlins-urile mele sunt tot mai bune (si asta nu zic doar eu ci cel cu care am facut schimb pt cateva sute de km). Daca imi schimb mobra, o comand fara ESA si imi pun Öhlins (exista si Öhlins cu ESA, dar mega scump). Btw., am o perche de amortizoare GSA originale de vanzare, folosite ca. 5.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Personal, cu cat merg mai mult, cu atat apreciez ESA. Diferenta de comportament este clar sensibila intre "comfort" si "sport". In plus, modurile off-road sunt iar interesante; weekendul asta am facut o tura mai lunga cu autostrada, drumuri rapide, drumuri proaste, curbe, pasuri, cateva zeci de km off-road... tot timpul ai suspensia care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Am comandat senzorul dupa part number, l-am primit repede si surpriza: nu se potriveste in gaura, are diametrul prea mare Am sunat la Bavaria, le-am dat datele motoretei si mi-au dat acelasi part number. Poza de pe realoem este identica cu senzorul primit prin posta. Mi-as dori sa-mi cumpar senzorul de ABS de la GSA, dar parca nu as da sute de euro pe unul nou.Dupa part number(34527677824), l-am gasit pe asta de la un K1300gt din 2009-2010. O fi aceeasi treaba ca ala pt GSA? http://www.rubbersideup.com/servlet/the-25724/2009-2010-BMW-K1300GT/Detail Atasez si eu poza cu FINAL DRIVE, la pozitia 1 si 2 sunt cele 2 urechi de prindere pt discul de frana. La pozitia 3 este locul din care a fost smuls wheelspeed sensor sau senzorul de ABS. Acesta este FD dat jos de pe moto, codul inscriptionat pe el este 7712569-02 @DanCata, ai idee care este cea mai usoara metoda de a separa flansa de FINAL DRIVE (citisem undeva ca ar trebui incalzite pana la 100grade)? Editat Septembrie 9, 2013 de cristibmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Scoate siguranta, da cu spray de frana sa cureti intre caneluri, incalzeste uniform si scoate-o uniform. Ar trebui facut acolo ceva dispozitiv, dar iese selativ usor daca o scoti drept afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Daca ai nevoie de menghina, ciocane, presa de 25 T, stii unde ma gasesti. Am si un arzator pe gaz daca trebuie. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Bogdane, esti simpatic, dar partial ai si dreptate. Sunt curios care e procedura oficiala pentru schimbat flansa, la BMW. DanCata, multumesc pentru sfaturi, au fost utile: cu FD montat pe motoreta, am dat cu spray, am incalzit cu feon-ul flansa de aluminiu (la un moment dat am bagat o carpa uda pe cilindrul de otel sa nu se dilate la fel de mult ca si aluminiul) primii 2-3 mm s-a miscat foarte bine flansa, iar apoi a mers f greu - cred ca a durat 1h sa o extraga. Cand am comparat numerele inscriptionate pe cele 2 Final Drive-uri din dotare, am constatat ca erau diferite, cel montat pe moto in urma problemei cu flansa era de prin 2006 si de aceea nu se potrivea senzorul de ABS. Cel demontat acum 1 luna de pe moto era din 2009 si a mers uns cu senzorul de ABS comandat. Multumesc LUV pentru diagnoza! Din multitudinea de probleme, am ramas doar cu 2: sonda de benzina(aprox 1200 lei noua) si LED far fata (ala mic) de inlocuit. Concluzii: ESA este din nou functional dupa montarea senzorului de ABS (de notat ca exista o legatura intre cele 2 sisteme) Eroarea de ABS nu imi mai apare la diagnoza, probabil si martorul de ABS se va stinge dupa ce voi putea iesi cu moto din service si voi rula cu ea 10metri pt ABS check inlocuirea flansei spate este un real pain in the ass daca o faci pt prima data si nu ai scule pe care probabil le folosesti 1 data in viata. am inlocuit uleiul din diferential cu Bell Ray 70w90, sper sa fie ok. Am vazut ca BMW recomanda ceva Castrol 70w90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 9, 2013 Admin Share Postat Septembrie 9, 2013 Sper sa nu mai ai probleme..iesi la o tura dupa care ma suni si mai punem odata diagnoza pe ea, sa vedem daca mai da vreo eroare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Normal ar trebui un extractor specializat, dar ma indoiesc ca AB il are. Bafta in continuare si km fara belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu dupa primul drum mai lung cu GS-ul m-am dus direct la Touratech si mi-am ales saua. Nu se compara cu cea originala. Poti da ceva detalii ? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Poti da ceva detalii ? Ms. Detalii in ce sens? De care este, cat costa, sau ce diferente sunt? Eu am ales varianta inalta a modelului "comfort"; am avut senzatia ca fiind mai inalta este si (minimal) mai confortabila dar totusi nu bag mana in foc. Am zis ca nu am ce pierde pt ca fiind inalta o tin in pozitia "low", altfel cea standard o tineam in pozitia "high" si este tot aia. M-a tentat si varianta "breathable" dar nu mi-a placut ca era alta culoare. In plus, am impresia ca "breathable" ramane ceva mai mult umeda in caz de ploaie. practic insa, pe caldura, cred ca este mai avantajoasa. Oricum, diferenta de confort este mare fata de cea originala. La aia ma dureau repede bucile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny1 Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Am studiat Kahedo, cele de la Wunderlich, apoi Sargent, Corbin In final, si eu tot la acelasi model ca al tau ma gandesc, varianta standard. N-am vazut foarte multe GS-uri cu alte sei, sa pot incerca una. Cand ies cu motorul la un drum mai lung imi aduc aminte ... saua ...parca era bine daca ar fi fost mai moale ... aceeasi senzatie ... Nu ca cea originala ar fi neconfortabila, dar daca se poate mai bine ... Asta doream sa aflu, de la o persoana care a schimbat saua, daca se merita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Acum fac eu o chestie cu saua mea si o sa iti spun ce si cum dupa ce o sa merg pe ea niste km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cand ies cu motorul la un drum mai lung imi aduc aminte ... saua ...parca era bine daca ar fi fost mai moale ... aceeasi senzatie ... N-as zice ca este mai moale saua de la TT, prima senzatie a fost chiar ca ar fi mai tare, de fapt as spune "mai ferma"; dar felul in care este facuta (ce are in interior) si cum se comporta cand are greutatea pe ea este cel mai important. Cum am spus, dupa parerea mea, merita clar investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Vlade, la o motocicleta turing, premium, scumpa, ma asteptam ca macar saua sa fie mai de soi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Harea,bine ai zis-o....O caruta de bani,ca apoi sa schimbi senzori,sei,suspensii,cardane,draci,laci...Inseamna ca Stromul meu de 1000 e parfum.....Si pus la treaba cum multi doar viseaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Harea,bine ai zis-o....O caruta de bani,ca apoi sa schimbi senzori,sei,suspensii,cardane,draci,laci...Inseamna ca Stromul meu de 1000 e parfum.....Si pus la treaba cum multi doar viseaza.... Stai jos ai nota 4! Nu sti tu ce inseamna sa ai mobra premium! Se mai numeste si personalitate! Editat Septembrie 12, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.