KHK Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 multam baieti arata interesant o MIXTURA intre on si off nu e chiar ce crezi tu... sau cel putin cu siguranta nu pt stilul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2013 nu e chiar ce crezi tu... sau cel putin cu siguranta nu pt stilul tau. auzi Amice.... daca am fost la cateva din turele tale crezi ca ma cunosti.... ca mi stii stilul??????? BRUNETE SUBTIRELE SI CU BALCOANE MEDII....CLAR....vezi ca nu mi stii stilul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 O mica neintelegere, asta e un 1200 modificat (pt. rally)......in Dakar sunt motoare de 450 . Ride Safe! In America de Sud sunt motoare de 450. In Dakar sunt tot felul de motoare. M-am prins ca e un 1200 modificat pt rally. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 multam baieti arata interesant o MIXTURA intre on si off Pare in aceeasi liga cu heidenau k60 scout, eu tot ma uit sa vad ce zice lumea de ele, poate testez un set dupa ce imi termin scouturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 P.s. si mistificarea este facuta de obicei de cei care nu au strans nic macar un surub pe un BMW. Daca e asa de greu de la BMW ia scoateti voi bujiile dintr-un VFR de exemplu. Sau sa schimbati lichidul de frana int-un Honda cu CBS+ABS. Ai scos vreodată bujiile la un KTM 99x ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 La K60 Scout am ajuns dupa ce terminasem EXP-urile cu care a venit motorul si dupa ele am trecut la TKC80. Desi am avut inainte pe F650GS tot K60 Scout (spatele, ca fata era 'simplu') si am fost foarte incantat, nu mai fac greseala asta la vaca. Atentie la profilul anvelopei in functie de dimensiune - pentru ca e pentru motor greu, compromisul pentru durabilitate a fost crearea unei zone continue pe mijloc, care la cel mai mic noroi aluneca de groaza. Motiv pentru care spatele tot fuge stanga-dreapta (nu in unghi mare, doar cat sa iasa de pe zona continua si sa agate cu zona cramponata). Pe asfalt, foarte zgomotoase (prin comparatie, TKC80-urile, desi cu crampoane mult mai bine evidentiate nu se aud aproape deloc). Pe ud, dezamagitoare. Manevrabilitate, redusa (trebuie convinse cu un pic de forta sa intre in viraj). Durata de viata: 15k km, in conditiile in care nu sunt mare mancator de cauciucuri (EXP-urile m-au tinut aproape 21k km, TKC-urile probabil 7k). Sper sa nu fie Karoo 3-urile din aceeasi liga cu K60-ul, ca le-am montat deja pe rotile de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent Editat Noiembrie 18, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Trebuie sa ii pun o extensie din aia de cric, ca era sa o culeg de la orizontala de vreo 2 ori ... Anul viitor o sa imi caut si eu niste gume orientate o idee mai mult catre off (un max 30%). Astea sunt ff ok pe asfalt, dar cand ai iesit de pe el trebuie sa mergi usurel si f atent In afara de saua clar mai confortabila (la GS-ul anterior chiar era cazul) si suportul de Garmin care se incuie (insa la LC din fericire nu mai e cazul), extensia de cric mi s-a parut intre putinele accesorii utile/interesante/necesare de la Touratech&co (care sa nu fie oferite si original de BMW). Initial nu prea am vrut s-o iau dar am primit-o cadou de la ei si sincer acum o gasesc chiar necesara, si nu neaparat numai la GS. Nu-mi place insa ca mi s-a intamplat de cateva ori s-o agat cu calcaiul atunci cand merg in picioare... ... Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud. Insa, din ce am tot citit/vazut/auzit, in momentul in care treci la d-astea mai enduro, partea de on-road (unde majoritatea ne petrecem tousi timpul in mers) si mai ales pe ud, este serios afectata. Cred ca as sta cu morcovu'-n fund permanent. Pana si cu Conti TA, care sunt "mixte" nu ma simtem prea bine pe ud, iar cand am trecut la TR91 sau Next diferenta a fost foarte mare in bine, fara sa simt dezavantaj pe off (repet, uscat). Si cele mai orientate spre enduro mai au si dezavantajul zgomotolui care nu stiu daca este chiar de neluat in seama. Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele, cand planifici o excursie intr-un loc specific (ex. Maroc, Islanda etc), dar permanent... ma rog, asta cred ca este o mare dilema pt. multi posesori de GS. Evident, nu se aplica pt cei care merg exclusiv on-road sau foarte des pe off, cand treaba e clara... p.s. frumoasa poza! Editat Noiembrie 18, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul. Si totusi au pus amortizor... Si a mai fost si accidentul ala dubios... @Capone - tu ai simtit nevoia de asa ceva? Ceva dubios legat de directie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Eu unul nu am simtit nevoia de amortizor si nici nu am patit sa imi vobleze in vreo conditie. De ex am mai luat denivelari la viteza mai mare (chiar si pe curbe), am ridicat roata fata din acceleratie etc. Mobra a fost foarte stabila. Am incercat sa ii dau si eu socuri in ghidon in mers si tot degeaba Adevarul este ca directia este foarte "light" , ceea ce s-ar putea ca la primele interactiuni sa para putin ciudatica (mie a inceput sa imi placa apoi). De asemenea pe curbe o culci foarte usor si trebuie sa te obisnuiesti cu feelingul. Dar e chestie de cateva sute de km cel mult. Pana la urma, daca vrei, la un moment dat ii poti pune tu amortizor 3'rd party cu maxim 200-250€ care oricum e mai bun decat ala stock, cu reglaje and stuff. Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud. Am tourance next acum pe ea. Nu le-as numi chiar mixte, ci mai mult 95% onroad Pe sosea imi plac foarte mult, au aderenta cacalau iar pe ploaie sunt lipite de drum (dar si arunca apa ca la nebuni). Intr-adevar, daca nu tragi tare de mobra pe drumuri pietruite, batatorite etc sunt relativ decente. Dar daca intalnesc o balta cu noroi, cred ca fac stanga imprejur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul. Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja. Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata. Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 La BMW durata testelor pe banii clientilor este de cca 2 ani. Asculta-l pe Vlad, stie ce spune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 ... Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele .. Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea... Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja. Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata. Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete. Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le Eu pana acum nu prea am ce sa ii reprosez, sau nu ceva important. Legat de chestia de la cutie, am inteles ca s-a manifestat la unele modele si era vorba de o "tija" pe care au facut-o mai lunga cu 1/10 de mm si care se inlocuieste pe garantie acolo unde este nevoie. La altii am inteles ca s-a rezolvat dupa ce au corectat nivelul lichidului din borcanelul ambreiajul hidraulic (care era suplaumplut din fabrica). Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea... Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric! Da, ar fi o idee inca un set de roti, eventual spitate. Bine, nu stiu daca chiar va merita investitia in cazul meu, tinand cont ca voi merge relativ putin in off, dar e o varianta de luat in seama. O sa ii pun si extensia de la TT pt cric. Merci! Editat Noiembrie 18, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le Exact aici ma doare. Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza. Plus ca nu stiu daca voi beneficia de garantia de 4 ani daca mai astept. Editat Noiembrie 18, 2013 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Da si sa stai cu ea prin service cu saptamanile, pt nustiuce belele inca nedescoperite, sa negociezi cu AB daca trebuie sau nu reparata in garantie, nu este prea placut, mai ales la mobra noua si in plin sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea... Dar asta nu inseamna si alte discuri? Trebuie sa ai si loc, scule... ca si pricepere sigur nu e rocket science. Dar nu sunt convins ca merita dpdv economic, jantele nu sunt deloc ieftine (probabil min 1500€), discuri, scule etc. Doar daca mergi des in off si implicit schimbi des, bineinteles, si acasa ai si avantajul spontaneitatii. Eu nu am momentan in cap decat 2-3 locuri unde as vrea sa merg cu anvelope mai off iar astea ar trebui oricum programate mai din timp, deci la mine nu ar merita deloc investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ideal este sa le ai complet echipate, altfel iti ia mai mult schimbarea: spontaneitatea e cuvantul cheie (nehotararea sau lipsa unei planificari riguroase la momentul achizitiei anvelopelor suna mai putin elegant). Eu am prins o ocazie si am luat SH un set complet echipat (inclusiv senzori de presiune, incaltat cu TKC80 absolut noi) in stare excelenta. Iar sculele sunt banale - niste torxuri (pentru etrieri fata), o 'cheie speciala' (de 5 euro/net) pentru scoaterea axului fata si o cheie dinamometrica. Daca voi vinde motocicleta sunt convins ca pentru pretul corect voi avea cui sa le dau mai departe. Sau, daca o faram, macar al doilea set le ramane urmasilor, sa-si bata capul cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Exact aici ma doare. Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza. Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita. Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze. Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Multumesc mult pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita. Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze. Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza Ce este de remarcat, traditia BMW ramane. Isi propun teluri marete, propagate in media insistent, dupa care le realizeaza pripit, si muncesc inca cativa ani sa le remedieze pe timpul si banii primilor cumparatori, parca pt ai pedepsi, care in fapt sunt fanii cei mai infocati, dispusi sa cheltuiasca sume mari pt produse incerte. Garantia extinsa este valabila numai la noi, si vine din partea AB, pt a mai drege busuiocul, mototolit de multii client nemultumiti de serviciile prestate. Bravo lor!, si acum se constata ca, mai nou, in relatia BMW-bmwist veriga slaba nu mai sunt ei, ci chiar furnizorul. Editat Noiembrie 19, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 model nou??? sau inca una cu buba??? nu sunt cam multe deja???????? eu i-as baga la tentativa de genocid pe astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Bozo,poza e pe bune?Daca da, atunci gagiul a uitat sa isi cumpere o protectie Touratech anti-rupere jug si ce o mai fi pe acolo...Sau poate erau muuultele protectii prea grele....Baerischey Motoren Werkenson Ultra Glide.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 1459926_10202970928464967_726235317_n.jpg model nou??? sau inca una cu buba??? nu sunt cam multe deja???????? eu i-as baga la tentativa de genocid pe astia. Sta mai bine pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) asta e o functie suplimentara de facilitare a incalecarii vacii / trecerii pe sub podete putin inalte pe care se pare ca n-o stiati, sau poate fi ........mana concurentei ?(daca exista) Sursa? Editat Noiembrie 19, 2013 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.