bozoro Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 motoristii astia de taste, specialisti in ale comentariilor in fata monitorului nu cred ca au pupat la viata lor pe 2 roti drumuri ca in filmele alea SPONSORIZATE DE BMW...... ca parca cine da banii si motorul sa te plimbi conteaza. sa vad si eu documentare/filme facute de japonezi, italieni, englezi ......... fii sincer si zi mi daca te ar chema la un concurs din asta pe moca ....nu te ai duce???? sincer daca as sti sa merg pe o mobra asa sublima ca bemveu m-as duce. da nu stiu sa merg pe ea ca din spatele tastaturii nu am cum sa invat. astia isi fac concursuri singuri sa se laude cu ele. (app. la Pikes peak ce au facut cu benveu?) si cioara zice la fel de puii ei, ca sunt cei mai frumosi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 ... asta este parerea si simtirea mea si asa ramane Amin! Simt "in glasul tau" ca nu esti prea convins. Ori n-ai testat mai pe indelete un GS, ori nu esti inca pregatit financiar. Mai vorbim peste 1-2 sezoane (nu-mi raspunde acum nimic, cred cu tarie in vorba "never say never") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Legat de manerele incalzite, atata m-a apasat Vlad cu "dotarea de serie" ca ma gandeam ca sunt mai de soi, dar vad ca s-au scumpit la tarate. Legat de dotarea de serie, sunt cateva aspecte de luat in seama: iei motocicleta cu ele gata montate, nu trebuie sa cauti sa improvizezi de pe la altii, iar firele si comutatorul sunt elegant incorporate in ghidon. Dpdv al utilitatii, la modelul meu treapta 1 era arhi-suficienta, 2 cam prea calda. Doar o data cred ca am avut nevoie de 2 si asta pt foarte scurt timp. Insa la LC treapta 1 mi s-a parut discreta iar treapta doi suficienta pt conditiile in care l-am testat eu la sfarsitul iernii trecute (0-10gr). Acum sincer, nu trebuie sa "arda" si daca stii ca mergi pe frig, trebuie sa ai si masnuile aferente. Oricum, problema mai mare este pe exterior iar cine nu este multumit cu protectiile standard poate sa ia de la TT spoilerul suplimentar. (la modelul anterior am luat din start spoilerul mai mare ca exista original ca optiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Oricum, problema mai mare este pe exterior iar cine nu este multumit cu protectiile standard poate sa ia de la TT spoilerul suplimentar. (la modelul anterior am luat din start spoilerul mai mare ca exista original ca optiune) Eu am protectiile maini de la TT cu totul. Sunt ok, dar si la ele pe vremea asta se cam simte nevoia spoilerului suplimentar. Avantajul fata de spoilerul pe care il fac pt handguardul bmw este ca cel facut pt handguardul lor este mult mai ieftin (vreo 20-25€ setul) O sa il comand curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 nu stiu cat de eficient e spoiler-ul suplimentar din poza. e sus, nu jos. spoiler sus eventual redirectioneaza curentul peste incheietura / antebrat. frigul nu prea se simte acolo ci mai mult la degete care oricum vin mai jos sau maxim pe manete… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Legat de dotarea de serie, sunt cateva aspecte de luat in seama: iei motocicleta cu ele gata montate, nu trebuie sa cauti sa improvizezi de pe la altii, iar firele si comutatorul sunt elegant incorporate in ghidon. Dpdv al utilitatii, la modelul meu treapta 1 era arhi-suficienta, 2 cam prea calda. Doar o data cred ca am avut nevoie de 2 si asta pt foarte scurt timp. Insa la LC treapta 1 mi s-a parut discreta iar treapta doi suficienta pt conditiile in care l-am testat eu la sfarsitul iernii trecute (0-10gr). Acum sincer, nu trebuie sa "arda" si daca stii ca mergi pe frig, trebuie sa ai si masnuile aferente. Oricum, problema mai mare este pe exterior iar cine nu este multumit cu protectiile standard poate sa ia de la TT spoilerul suplimentar. (la modelul anterior am luat din start spoilerul mai mare ca exista original ca optiune) Inteleg, dar sincer ma asteptam la ceva electronica in manerele standard, daca tot au pus-o in semnalizare si restul. Din ce am gasit eu la japonezi toate sunt cu reglaj continuu, electronic, pana si DL-ul., mare si mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 nu stiu cat de eficient e spoiler-ul suplimentar din poza. e sus, nu jos. spoiler sus eventual redirectioneaza curentul peste incheietura / antebrat. frigul nu prea se simte acolo ci mai mult la degete care oricum vin mai jos sau maxim pe manete… cand ploua apa nu ajunge deloc pe manusi cand esti in mersdecat daca te opresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Handguard-urile de la touratech sunt bune numai ptr protectie la vant/ploaie. In momentul in care ai dat cu acaretul de pamant handguard-ul se ridica si maneta este neprotejata. Am rupt asa 3 sau 4 manete pana acum. Nu stiu la 1200 gs daca ajungi sa dai cu capatul ghidonului de pamant, la mine se intampla des . Eu unul consider ca handguard-urile de la bmw ( alea cu metal) protejeaza manetele mult mai bine. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 nu stiu cat de eficient e spoiler-ul suplimentar din poza. e sus, nu jos. spoiler sus eventual redirectioneaza curentul peste incheietura / antebrat. frigul nu prea se simte acolo ci mai mult la degete care oricum vin mai jos sau maxim pe manete… cand ploua apa nu ajunge deloc pe manusi cand esti in mers Pe langa asta cu ploaia, eu nu prea simt curent venind prin partea de jos a handguardului. In schimb in partea superioara il "simt". Pt protectie la cazaturi presupun ca protejeaza doar la buseli light. Pt cine o arde serios in off si risca sa o puna de multe ori la orizontala, cu siguranta merita unele cu insertie metalica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Amin! Simt "in glasul tau" ca nu esti prea convins. Ori n-ai testat mai pe indelete un GS, ori nu esti inca pregatit financiar. Mai vorbim peste 1-2 sezoane (nu-mi raspunde acum nimic, cred cu tarie in vorba "never say never") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Eu personal ma declar multumit de combinatia manere incalzite treapta 2 + handguards originale - m-am dat (plimbare 150 km) pe temperaturi de la 0 la 4 grade zilele astea in afara Bucurestiului, viteze 120-140 km/h cu manusi de vara si n-am avut probleme. Mai rau de atat nu o sa fie deci e ok. In alta ordine de idei sunt curios cu ce cauciucuri a venit a ta Cap0ne. A mea are Michelin Anakee III iar pe net scrie ca GS-ul vine cu Metzeler Tourance Next... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) In alta ordine de idei sunt curios cu ce cauciucuri a venit a ta Cap0ne. A mea are Michelin Anakee III iar pe net scrie ca GS-ul vine cu Metzeler Tourance Next... Ale lui Cap0ne par a fi Next. Editat Decembrie 1, 2013 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Ale lui Cap0ne par a fi Next. Da, cu Tourance Next a venit si sunt destul de multumit de ele. Ca idee, Anakee3 am inteles ca ar fi o idee mai bune in off si ca ar avea o durata de viata ceva mai scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ca idee, Anakee3 am inteles ca ar fi o idee mai bune in off si ca ar avea o durata de viata ceva mai scurta. Probabil ca la partea cu off ai dreptate... insa la partea cu durata de viata, cel putin conform testului Motorrad de anul asta, este exact invers, principala lor calitate fiind ca sunt durabile. Si se pare ca stau bine la mers tare/drept pe autostrada. In rest, reusesc la minima diferenta un modest loc 4/5 din 6, in conditiile in care pe 6 ies anticele Bridgestone BW. Gandindu-ma insa la viata/siguranta mea si la placerea de a conduce, consider ca durata de viata este ultima calitate care ma intereseaza la o anvelopa. La testul pe umed diferenta de puncte este mare fata de Next si TR91 iar pt mine asta este cel mai relevant capitol. (ca motocicleta de test a fost Triumph-ul Tiger Explorer) Editat Decembrie 2, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Probabil ca la partea cu off ai dreptate... insa la partea cu durata de viata, cel putin conform testului Motorrad de anul asta, este exact invers, principala lor calitate fiind ca sunt durabile. Pe advrider a pus un tip cu LC si anakee3 o poza si se plangea ca dupa vreo 5000 mile avea cauciucul patrat, foarte tocit pe mijloc. Si mai multi i-au confirmat ca au patit la fel. La Next imi place ca este dual compound, mijlocul mai dur si marginile moi. Oricum, am inteles ca gumele care se pun din fabrica tin mai putin decat cele cumparate din magazin, avand aprox 1mm mai putin material pe ele. Probabil din motive destul de evidente de reducere a costurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Probabil ca la partea cu off ai dreptate... insa la partea cu durata de viata, cel putin conform testului Motorrad de anul asta, este exact invers, principala lor calitate fiind ca sunt durabile. Si se pare ca stau bine la mers tare/drept pe autostrada. In rest, reusesc la minima diferenta un modest loc 4/5 din 6, in conditiile in care pe 6 ies anticele Bridgestone BW. Gandindu-ma insa la viata/siguranta mea si la placerea de a conduce, consider ca durata de viata este ultima calitate care ma intereseaza la o anvelopa. La testul pe umed diferenta de puncte este mare fata de Next si TR91 iar pt mine asta este cel mai relevant capitol. (ca motocicleta de test a fost Triumph-ul Tiger Explorer) reifentest_2013.JPGReifentest_Enduro_2013.jpg Vlade asa de curiozitate, tu chiar crezi tot ce se publica ca teste? Ai si o a doua,treia opinie pt confirmare? sau le inghiti pe nemestecate? Personal nu dau doi bani pe "testele de specialitate". Mult mai multa incredere am in ce spun utilizatorii, iar pe Advrider sunt destui si priceputi si cu multi km, in toate pozitiile si cel mai important dezinteresati, deci obiectivi. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Vlade asa de curiozitate, tu chiar crezi tot ce se publica ca teste? Ai si o a doua,treia opinie pt confirmare? sau le inghiti pe nemestecate? Personal nu dau doi bani pe "testele de specialitate". Mult mai multa incredere am in ce spun utilizatorii, iar pe Advrider sunt destui si priceputi si cu multi km, in toate pozitiile si cel mai important dezinteresati, deci obiectivi. Personal, da, cred. Asta cu "inghititul pe nemestecate" mi se pare o prostie si nu o comentez. Faptul ca tu nu dai doi bani pe teste, chiar te inteleg. Unul dintre motive este din start faptul ca sunteti destui care credeti orbeste in "teoria conspiratiei" cum ca orice test este platit de cei care castiga. Eu nu pot sa bag mana in foc ca este sau nu asa dar ma gandesc ca daca rezultatele ar fi total eronate, cei care ar fi pierdut pe nedrept ar lua imediat atitudine. Crezi ca Michelin nu are oameni buni la merketing, sau nu fac testele lor proprii, sa ca nu au juristi sau orice altfel de specialtisti? Un alt motiv pt care te inteleg este faptul ca din pacate in Romania nu exista deloc presa moto. Sau chiar daca maine aparea o revista mai de Doamne-ajuta, nu ar avea totusi forta sa faca asa ceva, nu are cine sa le dea motociclete la teste, nu ar avea specialistii si experienta necesare etc etc. In schimb o revista gen Motorrad care are 100ani experienta in spate si prezenta in multe tari europene, este totusi altceva. Si da, am avut si alte opinii pt confirmare. Un exemplu concret cu anvelopele Trailmax TR91, sunt castigatoarele testului similar anterior din Motorrad. Le-am luat si am fost uimit de diferenta. Sincer, dupa ce m-am dat destul si cu Next, tot TR91 prefer. In plus, toti cei care le-au testat pe motocicleta lor si care incercasera si alte modele am vazut ca au numai cuvinte de lauda. Exceptand uzura mai rapida pe care o recunosc dar, cum am tot spus, este ultimul lucru care ma interesaza atata timp cat pe ploaie de exemplu (si nu numai) se comporta impecabil si nu mai merg cu morcovu'-n fund. Ai citit cumva pareri total diferite pe Advrider?? Si daca tot vreau sa vad totul doar in negru, de ce n-as crede ca si-au facut cativa angajati Michelin test pe Advrider si critica concurenta, ridicand in slavi Michelin? (am dat un exemplu pur la intamplare, oricum rar apuc sa citesc si pe Advrider) Daca facem abstractie de "teoria conspiratiei", mi se pare logic sa am incredere mult mai mare intr-o echipa de testeri profesionisti, care poate face teste pe 6 motociclete identice, inclusiv pe circuit, in conditii ideale de testare, cu aparatura si logistica necesare, in comparatie cu cativa Gogu de pe froum care si-au luat anvelopele X gasite probabil la un pret mai bun la dealerul Y, probabil singurul model aflat pe stoc sau care a putut fi adus la comanda. Ca am eu senzatia ca putini ar da cateva sute de euro pe ele si apoi recunoaste ca-s cam nasoale, si mai ales ca naiba stie cu ce le compara de fapt. Mai mult, daca ma uit aici, cam primul indiciu este cati km i-a tinut anvelopa respectiva. Si, evident, aspectele sunt similare si pt alte repere decat anvelopele. p.s. poti sa consideri si tu relevant testul, vad ca proba pe ud a fost facuta pe XT http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-reifentest-2013-so-testet-motorrad/454797?seite=8 Editat Decembrie 2, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Stai calm nu te enerva. La fiecare doua fraze pomenesti de teste din nustiuce revista. De asta am si intrebat, daca mai verifici concluziile testelor si altfel decat tot in alte teste ale altei reviste apartinand aceluiasi grup media. Concluzia mea dupa ani de citit reviste moto este de de mult timp nu mai au ca beneficiari cititorii, ci producatorii. Niciunul dintre ei nu face scandal daca altul iese in fata, pt ca in nr viitor ii vine si lui randul la cascaval. Oricum revistele si jurnalistii nu trebuie suparati pt ca vanzarea se face si cu ei. In scrierea lor s-a dezvoltat o limba de lemn care acopera lipsurile si preamareste nimicul, evitand elegant sa traga concluzii clare, sau sa dea verdicte. Ce nu m-a surprin este ca de multe ori si tu folosesti expresii consacrate deja in reviste, dand impresia ca reciti din biblie. OK inteleg acum, verifici si din alte surse, atat este de ajuns. Din proprie experienta strict referitor la Tourance classic si EXP, desi toate testele il dau superior EXP mie mi s-au parut mai bune tot Clasicele, pe uscat, ud, sau forestier. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Bogdan, in primul rand, nu stiu de unde scoti ca m-am enervat; din contra, ti-am raspuns civilizat, cu argumente. Daca ma calca vreun frustrat pe coada, incerc cu discutie civilizata, daca nu merge, il ignor si gata. Nu intru pe forum ca sa ma enervez ca nu sunt masochist. Stii bine ca exista si viata in afara forumului si ma bucur din plin de ea. Din fericire, in zona de limba germana exista destule reviste moto, deci implicit si concurenta; eu obisnuiesc sa le citesc/cumpar/rasfoiesc. Nu citesc ce nu ma intereseaza (ex. motociclete sport sau choppere) dar unde ma intereseaza, zona touring cu tot ce presuspune, citesc si ma informez, intreb etc. Culmea sau nu, concluziile in general sunt foarte asemanatoare. Poate ala care e no. 1 e no. 2 in alta, dar nu ultimul... si tot asa. GS-ul de exemplu stii bine ca iese leader in toate revistele/testele/emisiunile, nu doar in Motorrad Faptul ca pomenesc de reviste... pai ce altceva? Prefer presa scrisa, sunt mai traditional, desi la multe chestii am dat link-uri de pe diferite site-uri. Sa spui ca nu mai au ca beneficiari cititorii este cam aberant totusi. Aici vad ca lumea chiar cumpara si citeste revistele si par sa mai creada in ele, niste botanisti prosti care n-au inteles cum functioneaza marketingul. Inteleg insa ca, din pacate, in Romania presa moto tinde spre zero, si asta ma face sa-ti inteleg partial unele opinii. Apropos, cam cate si ce reviste renumite ai tot citit? Referitor la comparatia ta cu EXP vs. Tourance, te pot intelege. Oricat ai vrea sa pretinzi, din cate stiu, tu nu ai deloc un stil foarte "dinamic". Si cam toate anvelopele produse de un producator de renume sunt cel putin bune daca nu foarte bune asa cum toate au si puncte slabe. Diferentele apar insa la limita, in conditii speciale (ex ploaie). EXP oricum n-a fost un superlativ, tocmai de aceea a fost inlocuit relativ repede cu Next. Insa nu am dubii ca pe asfalt, si mai ales pe ud, a fost superior celui clasic. Asa cum n-am dubii ca in afara asfaltului si ca durabilitate, cel clasic e mai bun. Totul tine de stilul de condus si mai ales de ceea ce apreciaza fiecare, cateodata chiar si de compatibilitatea cu un anume tip de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ce pot sa-ti spun din testele lu Gogu in ultimi trei ani si aproape 60000 km: Clasic nu a alunecat niciodata pe uscat sau ud, pe cand EXP de multe ori si nu in conditii extreme, ci oras, trasee arhicunoscute pana la nivel de pata ashalt, dunga vopsea, denivelare, pe care trec de zeci de ori saptamanal. Oricum respect credinta ta in reviste si mentin suspiciunea mea in "adevarul" declinat de ele. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Le faci presiunea in pneuri sau vreun bec ceva... ? ! da la alea din ...935 cred... Are numai rosii ca vine Craciunul. Si mingiile pentru casca s au sfarsit. Tre sa ne dea alte "aplicatii" pt desavarsirea noastra ca motociclisti. L au cautat proiectantii de la BMW Deutschland dar nu l au gasit. Era cu "bidonasul" de 5 l la umplut.... Minge . MINGI! ...inca o data...MINGI! (scuze...dar ma activez cand aud "mingii" "ciresi" si alte cacaturi dinastea !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Hai ca exagerezi, 12-14 sunt de fapt 5-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Ca tot vorbim de gume, cu ce presiune mergeti ? (pe asfalt in principiu) Pe stickerul de sub sa zice 2.9 pt ambele roti. Am mers pana acum cu 2.4 fata si 2.5 spatele. Mi-e si frica sa bag cat recomanda ei ) In off (light) la cat ar fi recomandat sa se scada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 vezi ca daca cobori sub o anumita limita o sa ti planga comp de bord eu pe dim de la gsa merg 2.2 cu 2.5 am facut prostia sa merg in norvegia cu 2.1 pe spate ca aveam un cui si am facut anv NEXT varza deci ai grija OFF nu stiu si nici nu ma bag dar daca ai jenti aluminiu ai grija!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.