bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Stai calm nu te enerva. La fiecare doua fraze pomenesti de teste din nustiuce revista. De asta am si intrebat, daca mai verifici concluziile testelor si altfel decat tot in alte teste ale altei reviste apartinand aceluiasi grup media. Concluzia mea dupa ani de citit reviste moto este de de mult timp nu mai au ca beneficiari cititorii, ci producatorii. Niciunul dintre ei nu face scandal daca altul iese in fata, pt ca in nr viitor ii vine si lui randul la cascaval. Oricum revistele si jurnalistii nu trebuie suparati pt ca vanzarea se face si cu ei. In scrierea lor s-a dezvoltat o limba de lemn care acopera lipsurile si preamareste nimicul, evitand elegant sa traga concluzii clare, sau sa dea verdicte. Ce nu m-a surprin este ca de multe ori si tu folosesti expresii consacrate deja in reviste, dand impresia ca reciti din biblie. OK inteleg acum, verifici si din alte surse, atat este de ajuns. Din proprie experienta strict referitor la Tourance classic si EXP, desi toate testele il dau superior EXP mie mi s-au parut mai bune tot Clasicele, pe uscat, ud, sau forestier. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Bogdan, in primul rand, nu stiu de unde scoti ca m-am enervat; din contra, ti-am raspuns civilizat, cu argumente. Daca ma calca vreun frustrat pe coada, incerc cu discutie civilizata, daca nu merge, il ignor si gata. Nu intru pe forum ca sa ma enervez ca nu sunt masochist. Stii bine ca exista si viata in afara forumului si ma bucur din plin de ea. Din fericire, in zona de limba germana exista destule reviste moto, deci implicit si concurenta; eu obisnuiesc sa le citesc/cumpar/rasfoiesc. Nu citesc ce nu ma intereseaza (ex. motociclete sport sau choppere) dar unde ma intereseaza, zona touring cu tot ce presuspune, citesc si ma informez, intreb etc. Culmea sau nu, concluziile in general sunt foarte asemanatoare. Poate ala care e no. 1 e no. 2 in alta, dar nu ultimul... si tot asa. GS-ul de exemplu stii bine ca iese leader in toate revistele/testele/emisiunile, nu doar in Motorrad Faptul ca pomenesc de reviste... pai ce altceva? Prefer presa scrisa, sunt mai traditional, desi la multe chestii am dat link-uri de pe diferite site-uri. Sa spui ca nu mai au ca beneficiari cititorii este cam aberant totusi. Aici vad ca lumea chiar cumpara si citeste revistele si par sa mai creada in ele, niste botanisti prosti care n-au inteles cum functioneaza marketingul. Inteleg insa ca, din pacate, in Romania presa moto tinde spre zero, si asta ma face sa-ti inteleg partial unele opinii. Apropos, cam cate si ce reviste renumite ai tot citit? Referitor la comparatia ta cu EXP vs. Tourance, te pot intelege. Oricat ai vrea sa pretinzi, din cate stiu, tu nu ai deloc un stil foarte "dinamic". Si cam toate anvelopele produse de un producator de renume sunt cel putin bune daca nu foarte bune asa cum toate au si puncte slabe. Diferentele apar insa la limita, in conditii speciale (ex ploaie). EXP oricum n-a fost un superlativ, tocmai de aceea a fost inlocuit relativ repede cu Next. Insa nu am dubii ca pe asfalt, si mai ales pe ud, a fost superior celui clasic. Asa cum n-am dubii ca in afara asfaltului si ca durabilitate, cel clasic e mai bun. Totul tine de stilul de condus si mai ales de ceea ce apreciaza fiecare, cateodata chiar si de compatibilitatea cu un anume tip de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ce pot sa-ti spun din testele lu Gogu in ultimi trei ani si aproape 60000 km: Clasic nu a alunecat niciodata pe uscat sau ud, pe cand EXP de multe ori si nu in conditii extreme, ci oras, trasee arhicunoscute pana la nivel de pata ashalt, dunga vopsea, denivelare, pe care trec de zeci de ori saptamanal. Oricum respect credinta ta in reviste si mentin suspiciunea mea in "adevarul" declinat de ele. Editat Decembrie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Le faci presiunea in pneuri sau vreun bec ceva... ? ! da la alea din ...935 cred... Are numai rosii ca vine Craciunul. Si mingiile pentru casca s au sfarsit. Tre sa ne dea alte "aplicatii" pt desavarsirea noastra ca motociclisti. L au cautat proiectantii de la BMW Deutschland dar nu l au gasit. Era cu "bidonasul" de 5 l la umplut.... Minge . MINGI! ...inca o data...MINGI! (scuze...dar ma activez cand aud "mingii" "ciresi" si alte cacaturi dinastea !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 la cam 12-14 seturi de EXP schimbate la 12000 pot spune ca sunt DEMENTIALE pe umed si asfalt Hai ca exagerezi, 12-14 sunt de fapt 5-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Ca tot vorbim de gume, cu ce presiune mergeti ? (pe asfalt in principiu) Pe stickerul de sub sa zice 2.9 pt ambele roti. Am mers pana acum cu 2.4 fata si 2.5 spatele. Mi-e si frica sa bag cat recomanda ei ) In off (light) la cat ar fi recomandat sa se scada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 vezi ca daca cobori sub o anumita limita o sa ti planga comp de bord eu pe dim de la gsa merg 2.2 cu 2.5 am facut prostia sa merg in norvegia cu 2.1 pe spate ca aveam un cui si am facut anv NEXT varza deci ai grija OFF nu stiu si nici nu ma bag dar daca ai jenti aluminiu ai grija!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 @Cap0ne: conform http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/bmwmotorrad_betriebsanleitungen/com/PDF/R_0A01_RM_0213_R1200GS_01.pdf presiunea ar fi 2.5/2.9 (pag. 73) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Rosii nu pun, ca mai am drum prin Giulesti si ma iau la bataie cu rapidistii daca ma fac ros-albastru Le spuneai doar atat:Il cunosc pe regele neincoronat (inca ) al motociclismului japonez din Romania si te lasau sa treci fara griji.! Iti faceau si o sponsorizare din colectele lor de la fiare vechi pt ilustrul bricoleur ca sa aiba materie prima pt geamantane si ce nazdravanii o mai face el in ograda sa. Ba mai mult maine poimaine apar si in Motorrad. Aia de la T.T. deja sunt disperati de concurenta cu EL Editat Decembrie 3, 2013 de Dan Olaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Le spuneai doar atat:Il cunosc pe regele neincoronat (inca ) al motociclismului japonez din Romania si te lasau sa treci fara griji.! Iti faceau si o sponsorizare din colectele lor de la fiare vechi pt ilustrul bricoleur ca sa aiba materie prima pt geamantane si ce nazdravanii o mai face el in ograda sa. Ba mai mult maine poimaine apar si in Motorrad. Aia de la T.T. deja sunt disperati de concurenta cu EL Bai fratilor, cine il trezeste pe asta dimineata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Bai fratilor, cine il trezeste pe asta dimineata??? Asistenta.. sa isi ia Haldolul On topic, un filmulet f tare cu maruntaiele GS-ului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 vezi ca daca cobori sub o anumita limita o sa ti planga comp de bord eu pe dim de la gsa merg 2.2 cu 2.5 am facut prostia sa merg in norvegia cu 2.1 pe spate ca aveam un cui si am facut anv NEXT varza OFF nu stiu si nici nu ma bag dar daca ai jenti aluminiu ai grija!!!!!! Aia imi era si mie teama, sa nu mucific gumele mergand cu ele prea desumflate. De "simtit" se simt ok in jur de 2.5. Roti nu am spitate si merg destul de cumintel cand o iau pe langa asfalt @Cap0ne: conform http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/bmwmotorrad_betriebsanleitungen/com/PDF/R_0A01_RM_0213_R1200GS_01.pdf presiunea ar fi 2.5/2.9 (pag. 73) Poate ar trebui sa parcurg si eu manualul macar o data Merci Oricum dubios, de ce pe sticker zice 2.9 si fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 @capone maine muncesti daca e asa soare??? sau golim un plin de benzina la un drum pe soare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa, ademeneste-ma, fa-ma sa cad in ispita... din pacate saptamana asta sunt prins cu niste prostioare si nu prea am cum sa fug Dar in weekend, daca nu scade sub 0 sau o da in zapezi, cu mare placere ies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa, ademeneste-ma, fa-ma sa cad in ispita... din pacate saptamana asta sunt prins cu niste prostioare si nu prea am cum sa fug Dar in weekend, daca nu scade sub 0 sau o da in zapezi, cu mare placere ies e ok, vezi ti de prostioare, iti duc eu motorul la plimbare te rog sa ai RCA-ul si CASCO ok ca nu vreau sa am probleme. ianachime, te anunt cand vien capone cu cheile si iesim. cu placere, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Rozobo si sbcobo luati va o cate o masinuta de ras. Altfel o sa ajungeti la fel de seriosi si tristi ca gurul vostru care are numai carcoteli la adresa BMW el fiind detinatorul Adevarului Absolut in materie de moto. Hi Hi O sa va dea un premiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... esti gaina, cum , lapovita ?! pai my middle name e snow si eu care credeam ca macar un singur bmw-isti e motociclist nu doar sofer de duminica, pfffff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 sambata arata pe bucuresti lapovita..... Nasol... Slabe sanse, dar daca reusesc sa scap zilele astea dau un semn din timp e ok, vezi ti de prostioare, iti duc eu motorul la plimbaree rog sa ai RCA-ul si CASCO ok ca nu vreau sa am probleme.anachime, te anunt cand vien capone cu cheile si iesim.u placere, Mai, nu ti-as da-o ca-i cam murdara si te vede draq lumea pe Magheru asa si te faci de ras O si venit mos Nicola mai devreme nitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 GS-ul la treaba: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 MAXIM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 GS-ul la treaba: tre sa fii sadomasochist, nu alta. se vede cum se lupta cu motoru, cum se chinuie sa-l tina pe offroad. ce rost are frate? cu un motor mai usor, era de zeci de ori mai fun... care-i rostu sa bagi namila pe-acolo. doar sa zici ca se poate? partea fun unde mai e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 partea fun unde mai e? Pai... tocmai asta poate fi partea fun, sa reuseasca sa mearga cu balena p-acolo... si pana la urma chiar poate! Cu o motocicleta usoara era banal. Asa unii de ce se chinuie sa urce pe munti cand ar putea sa urce cu telecabina? Sau exemplele pot continua la nesfarsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Pai... tocmai asta poate fi partea fun, sa reuseasca sa mearga cu balena p-acolo... si pana la urma chiar poate! Cu o motocicleta usoara era banal. Asa unii de ce se chinuie sa urce pe munti cand ar putea sa urce cu telecabina? Sau exemplele pot continua la nesfarsit... DE ACORD!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.