MOTORIOUS Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 V Stromul de 1000 cel putin,este ca si pe hartie.Cifre modeste,motocicleta modesta.In schimb BMW,spre necazul multora nu e cum scrie pe hartie.V Stromul meu,daca avea o suspensie performanta si carenaj mai putin expus,sta la bataie cu orice AT.pe orice tarla.Si sa nu uitam ca o jafoneza umila a luat doua AlpenMaster....Ori daca si aia sunt prosti...Oricum,la banii dati pe motorul meu,de nou,am primit exact ce am vrut:o motocicleta simpla( avand in vedere fitele actuale),fiabila,robusta si cu un propulsor excelent.Daca avea si ABS era si mai bine....Unde o fi motociclismul pur si dur de alta data???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 6, 2014 Autor Share Postat Februarie 6, 2014 V Stromul de 1000 cel putin,este ca si pe hartie.Cifre modeste,motocicleta modesta.In schimb BMW,spre necazul multora nu e cum scrie pe hartie.V Stromul meu,daca avea o suspensie performanta si carenaj mai putin expus,sta la bataie cu orice AT.pe orice tarla.Si sa nu uitam ca o jafoneza umila a luat doua AlpenMaster....Ori daca si aia sunt prosti...Oricum,la banii dati pe motorul meu,de nou,am primit exact ce am vrut:o motocicleta simpla( avand in vedere fitele actuale),fiabila,robusta si cu un propulsor excelent.Daca avea si ABS era si mai bine....Unde o fi motociclismul pur si dur de alta data???? transilvania@ poate noi te retinem si tu ai treaba...... cat despre motociclismul pur si dur de demult uitat cu siguranta il gasesti printre liceenele virgine din a 12 de acum 20 de ani ps vezi ca ai topic de STROM ...... poate gasesti un ABS, O suspensie performanta, niste carene..... la banii pe care i ai dat pe ea ai primit exact cat a facut ..... DE NOUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Auzi ? da pe tine si pe Harea, v-a insarcinat Buda sau zeul orezarilor cu constientizarea maselor ? Postul tau mi se pare cat se poate de pertinent. Eu de exemplu am spus de n ori ca nu m-as lauda cu fiabilitatea ca prima calitate a BMW-ului, ci altele sunt calitatile principale, iar alea sunt incontestabile. Si asta in ciuda faptului ca niciunul dintre cele trei BMW-uri pe care le-am detinut nu mi-a creeat vreo problema. Pe de alta parte nu am intles nici eu deloc care este problema sa-ti vorbesti motocicleta de bine pe topicul dedicat, asa cum nu inteleg care este logica sa vii pe un topic sa arunci cu rahat la infinit. Normal, pareri negative putem accepta... si chiar daca nu le acceptam, oricum le vedem la nesfarsit. Parca nici cand noi mentionam aspectele mai putin bune, tot nu este bine. Problema este ca s-a trecut de mult de faza de pareri, este deja mocirla. Ei zic ca nu e nici frustrare, nici vulpea cu strgurii, ca vor doar sa ne arate pe ce verze calarim si cat de prosti suntem ca dam bani pe ele. Probleme sunt de fapt de logica si bun-simt; si se pare ca nu dispar nici dupa multe explicatii. Asadar, am senzatia ca te lupti cu morile de vant. Cel mai bine este sa ignoram aberatiile si, atat timp cat moderatorii nu actioneaza, sa-i lasam pe catei sa latre la luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Acum cativa ani daca comentai fiabilitatea BMW erai trimis la plimbare cu argumente de 500000- 800000 km facuti cu aceste motociclete. Daca acum fanii si posesorii recunosc ca fiabilitatea motocicletelor BMW nu mai este trasatura caracteristica inseamna ca nu ne-am pierdut vremea degeaba. Noi proprietari ne vor fi tuturor recunoscatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) transilvania@ poate noi te retinem si tu ai treaba...... cat despre motociclismul pur si dur de demult uitat cu siguranta il gasesti printre liceenele virgine din a 12 de acum 20 de ani ps vezi ca ai topic de STROM ...... poate gasesti un ABS, O suspensie performanta, niste carene..... la banii pe care i ai dat pe ea ai primit exact cat a facut ..... DE NOUA Wow....Replica asta dura ti-a iesit cam gay !!!!Drumuri bune si vezi sa nu te lovesti la pasarica... Editat Februarie 6, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 ....Unde o fi motociclismul pur si dur de alta data???? Mai evolueaza si el saracu. Ca altfel am fi folosit si acum motoare cu abur Si inca 2 simpatice din creion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 GS Supermoto cu crampoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Wow....Replica asta dura ti-a iesit cam gay !!!!Drumuri bune si vezi sa nu te lovesti la pasarica... replici de 2 leica si motocicleta pe care o conduci .... cat dai ATAT AI.... sa ti urez drumuri bune te as jigni mai bine ... SPOR LA MESTERIT ps.. ai grija .... CINE ZICE, ala E' Editat Februarie 7, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 inseamna ca nu ne-am pierdut vremea degeaba daca o sa insistati cativa ani ca rotile la bmw sunt patrate, e foarte posibil sa fim de acord. doar ca motivul este altul. oricum....keep it coming. mie imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ........ fiabilitatea motocicletelor BMW nu mai este trasatura caracteristica inseamna ca nu ne-am pierdut vremea degeaba. Noi proprietari ne vor fi tuturor recunoscatori. Atunci nu v-ati fi pierdut vremea degeaba, daca cota de piata a BMW ar fi scazut in Romania de cand aruncati cu rahat in acest brand. Dar cum nici vorba de scaderea cotei de piata, spor la balacarit in continuare, deocamdata aveti rezultate ZERO.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) replici de 2 lei ca si motocicleta pe care o conduci .... cat dai ATAT AI.... sa ti urez drumuri bune te as jigni mai bine ... SPOR LA MESTERIT ps.. ai grija .... CINE ZICE, ala E' Cine zice ala e...?!Vorbesti exact ca si un copil prost...Probabil prostu' familiei.Pana cand nu mi-ai vorbit condescendent,nu mi-am permis sa dau replici asa nasoale.Cat despre mesterit,voi va tot bateti capul cu protectii,erori,sf-uri.Eu bag doar benzina si merg la fel ca si tine. daca o sa insistati cativa ani ca rotile la bmw sunt patrate, e foarte posibil sa fim de acord. doar ca motivul este altul. oricum....keep it coming. mie imi place. Nu gasesti tembel faptul ca unii sustin cum ca motorul lor e suprem iar restul marcilor din toata lumea sunt niste jafuri?O avea BMW cateva atuuri,dar e de prost-gust sa sustii ca e cea mai cea....Mai fac si altii motoare bune...V-ul meu nu se compara cu ale voastre,dar se achita de sarcini excelent si fara nici o bataie de cap.Ce sa vrei mai mult de la o motocicleta?Pana la urma e vorba de o motocicleta,nu de portavion.Ce dracu....? Editat Februarie 7, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Nu gasesti tembel faptul ca unii sustin cum ca motorul lor e suprem iar restul marcilor din toata lumea sunt niste jafuri?O avea BMW cateva atuuri,dar e de prost-gust sa sustii ca e cea mai cea....Mai fac si altii motoare bune...V-ul meu nu se compara cu ale voastre,dar se achita de sarcini excelent si fara nici o bataie de cap.Ce sa vrei mai mult de la o motocicleta?Pana la urma e vorba de o motocicleta,nu de portavion.Ce dracu....? ba gasesc tembel acel fapt, doar ca personal nu ma identific cu cei care zici ca restul sunt varza. ba din contra, sunt o gramada de mobre bune...numai ca bun are alta unitate de masura in ochiul fiecaruia. cam cum e si cu frumusetea. oricum eu astept caldura sa scot boxerul la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Cine zice ala e...?!Vorbesti exact ca si un copil prost...Probabil prostu' familiei.Pana cand nu mi-ai vorbit condescendent,nu mi-am permis sa dau replici asa nasoale.Cat despre mesterit,voi va tot bateti capul cu protectii,erori,sf-uri.Eu bag doar benzina si merg la fel ca si tinestii cum e in viata ... unii sunt " prostul familiei" altii dupa cum arati tu pe aici sunt...."prostul comunitatii" ps ai reusit sa faci ceva cu seaua aia de la "super motorul tau" ca te plangeai ca nu poti sta mai mult de 1000 km pe ea..... Posted by MOTORIOUS on 10 March 2013 - 03:38 PM in Enduro Touring & Adventure Intrebare!Care,cum isi intinde lantul?Pe stander,cric central sau pe piciorul de sprijin?Intreb asta deoarece pe youtube,am vazut cum un mecanic moto regla slack-ul pe stander.In manualul Stromului scrie ca se aseaza pe piciorul lateral.Oare din cauza faptului ca vine fara cric central?Cum o fi mai bine?Daca e pe stander,toata greutatea revine pe bascula spate.Pe piciorul de sprijin revine o greutate mai mica pe bascula si automat ecuatia se schimba.Oricum dupa intinderea lantului eu urc pe cineva pe motor si vreau sa vad daca lantul nu e intins prea tare.Un pic de "joc" trebuie sa ramana.Daca sunteti singuri puteti incerca cu o chinga din aia cu strangere.Shufla sau cum naiba ii zice...?Intreb asta deoarece in unele manuale era indicat sa intinzi lantul pe cricul central,dar motoarele alea erau prevazute cu asa ceva din fabricatie.Deci....cum procedati? ITI IEI MOTOCICLETA ...PROASTA ...CU CARDAN ....si cric central ca sa dai smecher in parcare la MALL Editat Februarie 7, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Pai daca are lant, despre lant vorbeam....Daca avea cardan vorbeam despre cardan.Vorba lui Hagi:sa fie bine ca sa nu fie rau!Si daca tot ai adus vorbe de sei, am vazut zeci de posturi din strainatate cu bmw isti care isi imbunatateau seaua sau luau ceva aftermarket cu de toate prin ele.Dar asta nu inseamna ca motocicletele erau gunoaie....Pur si simplu sa-ti fie mai comod.Care-i problema? Si ca sa inchei te anunt ca imi place si cardanul...De aia am si una cu asa ceva....Cel putin cu lantul nu te plictisesti!Si nu mai fi asa incrancenat, ca n-are nici un rost.Da-te cu ce iti place si nu mai baga toate injectiile in seama.Cu cat te oftici mai tare cu atat tentatia de a te intepa careva e mai mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Mai evolueaza si el saracu. Ca altfel am fi folosit si acum motoare cu abur Si inca 2 simpatice din creion sefu'.....za cardan iz on za rong said. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ba gasesc tembel acel fapt, doar ca personal nu ma identific cu cei care zici ca restul sunt varza. ba din contra, sunt o gramada de mobre bune...numai ca bun are alta unitate de masura in ochiul fiecaruia. cam cum e si cu frumusetea. oricum eu astept caldura sa scot boxerul la plimbare. Pai exact aici bateam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. cu CRIC central...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 da, dar tot boxerul e mai tare. nu, e cel mai tare. O fi,nu zic nu...Dar daca l-as vedea rupand normele prin oaresice MotoGP,te-as crede si mai tare.Desigur,lasand la o parte Boxer Cup....Dar ce mi-e boxer,V,linie,etc pentru amatori ca noi?Bani si timp sa ai,sa bagi in el kilometri.Si las' ca o sa imi iau si cric!Mama lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 sefu'.....za cardan iz on za rong said. My bad. Fixed Si un filmulet/test care mi-a parut foarte fain. Posibil sa mai fi fost pus pe aici, dar eu nu-l vazusem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Trebuie recunoscut ca GS a creat aceasta clasa, iar acum chiar avem de unde alege. Toti producatorii in toate configuratiile. Excelect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Trebuie recunoscut ca GS a creat aceasta clasa, Nu GS a creat aceasta clasa. Benveu' a creat-o. Sau ti-e greu sa pronunti BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 De n-ar fi aia de mor de grija altuia , ce bineee ar fi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Nu GS a creat aceasta clasa. Benveu' a creat-o. Sau ti-e greu sa pronunti BMW? Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. Editat Februarie 9, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Enduro turing mare exista si inainte, prin Varadero, Vstrom 1000, KTM950, GS 1100/1150, etc. GS a ridicat cilindria la 1200 si a aparut o sub clasa enduro turing foarte/prea mare, pe care ceilalti au copiat-o (din prostie), devenind un succes commercial. La nivelul actual de dezvoltare a motoarelor, aceleasi performante s-ar putea obtine si de la o capacitate de 1000, respective putere, cuplu, fiabilitate, dar tentatia comerciala si de marketing a cifrei 1200, este prea mare pt ca producatorii sa renunte la ea. Cel putin deocamdata. Evident sunt si exceptii, noul Vstrom 1000 ABS, Versis 1000, care au ramas cu rotile (a se citi picioarele) pe pamant. unde exista gs inainte de bmw? vb prostii. r80gs, r100 gs. de astea ai uitat, nu? si r1100 gs a fost lansat in 1993. cate din alea enumerate de tine erau pe vremea aia? nici una. si astea-s informatii usor de gasit, nu stiu cum poate sa zica cineva semenea tampenii. varadero lansat in 1999 vstrom 1000 - 2002 ktm 950 - 2003 si cand spui putere, la ce te referi, cai sau cuplu? la categoria asta, cred ca cel mai important e cuplu. batranul 1100 gs avea cuplu 97 nm@5250 rpm (cat are si 950 adv @6000 rpm si 98 nm la varadero@6000 rpm). 1150 gs are 102 nm@5250rpm si 1200 gs are 120 nm@6000rpm (si 125 nm pt LC@6500 rpm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.