Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Aveam in plan si eu sa fac verificarea asta :) Am un manometru digital care indica bine, dar nu il aveam la mine cand am testat pompa. Iti dau un semn dupa ce apuc sa testez.

capone, baga aici un raspuns daca reusesti. sunt si eu interesat. momentan am alta pocnitoare de compresor, dar as vrea sa-l schimb.

cu motoru, nu te stresa prea mult. sunt destui care au o parere doar din testele de pe net, sau dupa ce au testat 5-10 km. noi sa fim sanatosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

capone, baga aici un raspuns daca reusesti. sunt si eu interesat. momentan am alta pocnitoare de compresor, dar as vrea sa-l schimb.

cu motoru, nu te stresa prea mult. sunt destui care au o parere doar din testele de pe net, sau dupa ce au testat 5-10 km. noi sa fim sanatosi...

Poate facem un test comparativ cu versiunea 'pro'. Am luat-o, dar nu am apucat nici sa testez daca bazaie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate facem un test comparativ cu versiunea 'pro'

Ar fi interesat de vazut daca chiar umfla mai repede. Bine, tu ziceai ca e o idee mai voluminoasa decat asta simpla, deci teoretic ar trebui sa aiba un compresor mai barosan.

 

capone, baga aici un raspuns daca reusesti. sunt si eu interesat. momentan am alta pocnitoare de compresor, dar as vrea sa-l schimb.

cu motoru, nu te stresa prea mult. sunt destui care au o parere doar din testele de pe net, sau dupa ce au testat 5-10 km. noi sa fim sanatosi...

Am verificat acu seara. Am umflat pana la ultima liniuta de langa 3 (cea de la sfarsitul zonei galbene). Manometrul digital indica 2.80 bari. Deci pare ca ceasul pompei indica ok

 

Cu motorul doamne feri, n-am nici cel mai mic stres. Fac si eu discutii cu baietii p'acilea ;)

post-40715-0-24121500-1395076360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate facem un test comparativ cu versiunea 'pro'. Am luat-o, dar nu am apucat nici sa testez daca bazaie...

la ce sa bazaie ? daca stai mai mult in aer , asa cum am vazut. n ai treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMG_1684_zps041e4d5c.jpg

 

IMG_1685_zps63507e7d.jpg

 

Ceva probleme cu simeringurile la pompa de apa. Aparent aceleasi probleme erau si la k1600 cand au aparut initial.

 

Asta se vede la relativ putini km, pana ce nu ajungi la prima revizie. Dar pana la urma e doar un simering, sau doua, cine le mai numara... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Stie cineva unde a plecat Tiberiu [ receptie clientii moto A. Bavaria ] mai este in domeniu sau a schimbat meseria ?

 

Ms .

Din cate am inteles, ramane in domeniu, dar mai pe cont propriu ;) Oricum, imi pare rau ca a plecat de la ei.

 

Dar moto a ta nu are RDC?

Nop

 

Ceva probleme cu simeringurile la pompa de apa. Aparent aceleasi probleme erau si la k1600 cand au aparut initial.

 

Asta se vede la relativ putini km, pana ce nu ajungi la prima revizie. Dar pana la urma e doar un simering, sau doua, cine le mai numara... :D

Da bulina aia neagra de unde pare ca curge ce naiba e acolo ? Ca nu tin minte sa am asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil e o gaura pein care se scurge apa cand cedeaza unul dintre simeringurile de la axul pompei de apa. Eu stiu ca acolo se face gaura aia, fix intre simeringuri. Tot acolo se indeasa si ceva vaselina.

 

Asa se facea si la vapoarele de demult, intr-o cutie se punea funii si vaselina, si din cutia aia iesea axul elicei in apa. Si nici apa nu intra in vas :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai bun de mers in jurul blocului.....Era sa zic in jurul lumii.Tot japo dau deocamdata ora exacta....

DA ..este exacta dar un pic cam in urma...sa stam stramb si sa judecam drept ..inafara de vstromul 650 de la suzuki restul firmelor japoneze nu prea au cota de piata!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA ..este exacta dar un pic cam in urma...sa stam stramb si sa judecam drept ..inafara de vstromul 650 de la suzuki restul firmelor japoneze nu prea au cota de piata!!

da si vstromu de 650 numa cota de piata are. in rest, nu are nimic.

sa compari 1200 gs lc cu 650 dl e comic rau.

or fi dand japonezii ora exacta, da nu aia care fabrica vstromu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si vstromu de 650 numa cota de piata are. in rest, nu are nimic.

sa compari 1200 gs lc cu 650 dl e comic rau.

or fi dand japonezii ora exacta, da nu aia care fabrica vstromu. :D

Sti vorba aia?..viata bate filmul...LC -ul este super dar pt MAREA MAJORITATE este scump asa ca in viata reala(pe teren nu sunt asa mari diferentele intre 650 si gs ..pe hartie enorme) prefer o mobra ieftina si buna sa bat drumul decat sa stau cu ea in garaj in timp ce platesc rate... si crede-ma ca am experienta si cu moto si cu ratele!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti vorba aia?..viata bate filmul...LC -ul este super dar pt MAREA MAJORITATE este scump asa ca in viata reala(pe teren nu sunt asa mari diferentele intre 650 si gs ..pe hartie enorme) prefer o mobra ieftina si buna sa bat drumul decat sa stau cu ea in garaj in timp ce platesc rate... si crede-ma ca am experienta si cu moto si cu ratele!!

stiu ca ai avut gs, nu indraznesc sa te contrazic. problema e cu altii care nu au avut si habar nu au.

personal, am 1150 gsa cu care ma impac extrem de bine. nu l-as da pt 1200 gs lc pentru ca nu ma dau banii afara din casa si n-am timp cat as vrea nici de 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu se supere nimeni de off topic ..ce ma ofticat ca firmele japoneze in mirajul lui 1200 gs au uitat de clasa de mijloc(capacitate si pret) a motocicletelor si partea cea mai nasola este ca nici nu l-au ajuns pe 1200 gs si au pierdut si clasa de mijloc unde iarasi troneza bmw si triumph...asa ca de aceea sustin ca suzuki 650 a ramas cam singurel si s-

a putut afirma!!..daca era honda africa twin(cu injectie,e.t.c) inca in productie v-stromul ar fi fost ca si inexistent pe piata!

 

PS ..DACA as avea ceva banuti diferenta as da africa si m-as intoarce la gs 1200 dar cel mai simplu model fara nici o dotare..fara nici un dubiu cu toate defectele lui pt adv-turing cu 2 pers este perfect 207kg,(gol) 100cp.consum 4-6l ..n-are rost sa mai continui ca ma excit!! :crack:



A sa nu uitam un alt criteriu ..fizicul ..tu care esti inalt si puternic fara probleme un GSA mai sunt cativa ca mine pt care nu conteza dimensiunea motocicletei dar revenind la cei multi ..greu cu namilele aceste pe drumurile cat de cat cu tenta ADV..si asa se ajunge in postura de a nu avea varianta sau de a cumpara un cb500x si sa-l modifici pt ADV

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...