Trandafir Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Ms mult dar sunt lungi. Sigur sunt de altceva. Hai ca-s chiar bou, măsurate cu tot cu filet au 20 de cm. Da-mi un semn când te trezești 0740015444 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornel ilie Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 salutare. am o intrebare e ok sa pun ulei 10 w40 repsol ful sintetic la un 1200 gs in care nu stiu ce ulei are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 E mult prea subtire. 15W 50 sau 20W 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornel ilie Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 salutare. am o intrebare e ok sa pun ulei 10 w40 repsol ful sintetic la un 1200 gs in care nu stiu ce ulei are Eu in 3 ani cat am avut GS racit cu aer, de la service BMW mi-au pus intotdeauna 10W40. Insa nu stiu cine te poate ajuta cu un sfat avand in vedere ca tu inteleg ca vrei acum doar sa completezi, nestiind ce ulei ai deja in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornel ilie Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 am cumparat motorul recent si vreau sa.i schimb uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Gasesti ActEvo 20w50. E acelasi lucru cu ce baga la BMW dar e Castrol, ne-branduit. Daca nu gasesti da-mi mie un semn si iti trimit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 sau daca esti din buc da-mi un pm si-ti zic eu de unde sa-l iei tot act evo am luat si eu pt revizie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Unde gasesc si eu cateva spitze pentru roata fata de gs(A) ? am eu cateva, noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salut ! Ai fost cumva la marsul "2roti" ieri ? ... cred ca am vorbit despre niste chestii care se incalzesc... Nop, nu am fost la mars. Deci probabil cu latcineva ai dezbatut chestiile hot Din weekend, vaca'ntre oi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Nop, nu am fost la mars. Deci probabil cu latcineva ai dezbatut chestiile hot Din weekend, vaca'ntre oi ...mi s-a parut ca te recunosc in poza... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 am eu cateva, noi. multumesc frumos , am luat de la Ianachim duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) care punct rosu? ... chiar asa micuta e? Rosie...o fi șeaua mai rugged... ))))) Ma gandeam ca o sa fie greu de gasit Daca va uitati ffffoarte atent, chiar e un punct rosu in poza Ce ziceau unii pe Adv, legat de cutia mai zgomotoasa in primele trepte, ca "tip" de schimbare a vitezelor. N-am incercat, dar o sa testez de curiozitate. Oricum, acum imi pare ca merge f ok cutia, n-am ce sa ii reprosez. Quote: Originally Posted by popscycle Mine goes into gear like a hot knife into butter if I just tap the clutch lever rather than squeezing it to the grips. If there's something clunky about this transmission, I've yet to find it. The kid's 13 is the same way. I can confirm that. I just tried out your tip and it works beautifully. I was previously squeezing to the grip and 1st to 2nd and 2nd to 3rd was clunky (from 3rd up it was smooth). But lightly tapping the clutch smoothed out everything! Even higher gears are smoother. Putting it into 1st still produces a clunk, but that doesn't bother me. Editat Mai 22, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Apropos de cutie: revista Motorrad are un GS 2013 la testul de anduranta, care normal dureaza 50.000km. Insa se pare ca au avut probleme la cutie, pe la 44.000km a "crapat". Am citit printre randuri articolul, se pare ca distrugerea cutiei (s-a intamplat pe autostrada) a fost cauzata de la un rulment al axului care intra in cutie. Poate o sa citesc detaliat dar oricum, nu suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) N'arata rau deloc! Acu', sa ne spui cat tine ca sunt de retinut baietii astia! O rugaminte am la voi: realoem.com imi da ca si cod de curea de alternator la gsa 2013 dohc 4pk582. Alte site'uri imi dau 4pk592 si spun ca 582 e discontinued. Intreb in ideea in care am un 592 in garaj - luat pt RT si as vrea sa stiu daca o tin sau o dau. Se potriveste? Nu e diferenta intre ele? Help, pls! Multumesc! Editat Mai 27, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 e cineva prin bucuresti care are topcase vario si vrea sa schimbe cu ceva mai mare ? eu am un GIVI in stare buna . dar nu ma incanta foarte tare si stau mereu cu lateralele dupa mine. as prefera vario-ul de la BMW pus pe locul pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Salut, nu mai poti primi PM, goleste casuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Pai nu ne spui ce e cu cutia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Final drive gear rectificat. S-a montat tot ansamblul. Ramane de vazut cat va rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Final drive gear rectificat. DSC_0064.JPG S-a montat tot ansamblul. Ramane de vazut cat va rezista. arata bine ... scoruri ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Reparatia la axul respectiv (demontat, rectificare initiala, incarcare, rectificare finala in cota rulmentului, montaj si schimb de ulei grup spate) costa 150 de euro. Daca se schimba si rulmentul (nu e nevoie sa se cumpere de la BMW, se gaseste in Romania la pret decent) se mai adauga 150 de lei - pretul rulmentului. Singura necunoscuta este durabilitatea intregii operatiuni. Editat Mai 29, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) La vechile Dacii tinea mult si bine. Nu vad nici un motiv sa nu fie cel putin la fel de rezistenta ca originalul. Frumoasa lucratura. Spor. Editat Mai 29, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 GS-ul are oleaca mai mult cuplu si putere ca Dacia (vechea Dacie ca astea noi sunt tot cam pe-acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 inca 2 bucati pe soselele patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.