Cap0ne Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 de ce pui gratii pe far? sa nu scape lumina? Nop. Din contra, ca sa nu intre intunericul Cum reusesti sa o murdaresti doar pe roti ca a mea arata ca porcu' si nu am bagat-o prin noroaie din alea?? Care e secretul? La ultima tura am pierdut din cauza vibratiilor o siguranta de la un nit care tine parbrizul. Protejeaza destul de bine extensiile de la aripi fata/spate, daca nu ii dai blana (nu ca ai putea cu gume din astea). Bine, mai sunt ceva stropi de jeg si pe mobra, dar nu se vad in poza Saiba din aia s-ar putea sa gasesti pe la hornbach sau alte magazine de genul asta. O scoti pe ailalta si te duci cu ea in mana. Daca nu... Bavaria. Din ce am vazut pe o fisa, asta ar fi codul pt ea 07 11 9 907 198 CIRCLIP - 5 Cat te-a tinut Nextul asta? Pana acum am vreo 14mii km dar dupa cum arata cred ca mai duce inca vreo 3-5mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Bun asa! Eu exp-urile le termin mult mai repede... Urmeaza Next...ca sa zic asa. (null) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Se poate intampla ceea ce se numeste hydroblocking. Adica ajunge apa inauntrul camerei de ardere, deasupra pistonului, si cum nu o poti comprima ca pe aer, iti blocheaza motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Mi s-a intamplat mie dupa ce am insistat mai mult cu spalatul, prin garaj: am spalat-o si la vreo 20 min am zis sa ies la o tura, sa o usuc. Cand apasam pe butonul de start se auzea ca si cum cureaua de la electromotor incearca sa invarta motorul dar aluneca, nu prinde. Dupa vreo 5 incercari a luat-o, iar dupa ce s-a uscat nu a mai fost nicio problema la pornire. Intrebare pentru unii mai priceputi: are gs-ul un senzor sau o zona care daca ajunge in apa opreste motorul?Intreb asta pt ca ieri cand am incercat sa traversez un afluent al Neajlovului s-a oprit vaca brusc, fix in mijloc. Apa ii ajungea cam la 2/3 din cilindru adica ar mai fi avut cam 15 cm pana-n filtru.Am incercat s-o pornesc si n-a vrut, facea exact ca atunci cand nu mai ai baterie, tzacanea electromotorul (probabil fiind in apa era in scurt).Am impins-o pe mal si acolo o luat-o la a doua cheie...mai balbait, dar a luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Intrebare pentru unii mai priceputi: are gs-ul un senzor sau o zona care daca ajunge in apa opreste motorul? Intreb asta pt ca ieri cand am incercat sa traversez un afluent al Neajlovului s-a oprit vaca brusc, fix in mijloc. Apa ii ajungea cam la 2/3 din cilindru adica ar mai fi avut cam 15 cm pana-n filtru. Am incercat s-o pornesc si n-a vrut, facea exact ca atunci cand nu mai ai baterie, tzacanea electromotorul (probabil fiind in apa era in scurt). Am impins-o pe mal si acolo o luat-o la a doua cheie...mai balbait, dar a luat-o. Vezi ca tubul de admisie e mult mai jos decat filtrul de aer. Sunt baieti care l-au taiat de pe la jumate, ridicand astfel putin nivelul si marind totodata volumul de aer. Apoi sunt importante valurile pe care le arunca roata fata in momentul traversarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Bun asa! Eu exp-urile le termin mult mai repede... Urmeaza Next...ca sa zic asa. (null) EXP erau recunoscute pt. viata scurta, la Next nu mai e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Dupa 4 seturi de Michelin Anakee 2, care m-au tinut 80.000 km, astazi am pus un set de Tourance Next. Prima observatie este ca sunt mult mai aderente, cand am iesit din curte am crezut ca mi-a picat sevodirectia, asa de greu am tras de ghidon. Sunt curios cat m-or tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Sunt curios cat m-or tine. Sunt convins ca or sa-ti placa, mai ales aderenta si in special pe ud. Aseara ne-am intalnit gasca mare de GS-isti in Dolomiti (1150/1200/Adv/LC, romani/"forumisti") si toata lumea e foarte multumita de Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) wtf, numai GS-ul meu a venit cu anakee 3?? eu sunt multumit si de astea dar cred ca o sa incerc si next... Editat Iulie 3, 2014 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 wtf, numai GS-ul meu a venit cu anakee 3?? eu sunt multumit si de astea dar cred ca o sa incerc si next... Nu esti singurul, si a mea venise cu A3 dar am zis ca nu le dau o gramada de bani pe o motocicleta cu anvelope mediocre si mi-au pus Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Nu esti singurul, si a mea venise cu A3 dar am zis ca nu le dau o gramada de bani pe o motocicleta cu anvelope mediocre si mi-au pus Next. tare curios sunt si eu cu next-urile astea. am o pereche in garaj si abia astept sa le montez. problema e ca dau jos karoo 3 ( si m-am cam indragostit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Kitsch ! Cum l-a facut fabrica e foarte bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Nu stiu daca-i face bine - grupul spate se incalzeste putin si folia aia il izoleaza termic in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Nu-i panica man, fa totusi un stoc de rulmenti/simeringuri pentru FD. Nu se stie cand apare clientul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Nu stiu daca-i face bine - grupul spate se incalzeste putin si folia aia il izoleaza termic in plus. Da'l si tine strans cand se rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Da'l si tine strans cand bse rupe. Da da-i scump : merge si cu banda scotch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-2014-ecco-la-vincitrice-nel-video-ufficiale-moto-58518 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Au aparut modificarile si optionalele pt versiunea "2015" GS/Adv. Cea mai importanta modficare e volanta mai grea de la Adv pusa acum si pe gs-ul normal. • An overview of the new features in the R 1200 GS: Increased gyrating masses in the crankshaft Shift Assistant Pro (option) Keyless Ride (option) New paint finish Alpine white in conjunction with drive and suspension components in black New paint finish Frozen dark blue metallic New paint finish Black storm metallic Of the previous paint finishes, Thunder grey metallic and Bluefire are no longer available. • An overview of the new features in the R 1200 GS Adventure: Suspension lowered by 30 millimetres (option) Low seats from the R 1200 GS (option) Shift Assistant Pro (option) Keyless Ride (option) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu-mi dau seama exact ce efecte practice are volanta mai grea, am vazut ca pe Adv au pus-o de la inceput in 2014. Nu inteleg de ce anunta ca noutate shift assistent pro... eu il folosesc deja cu brio si mi se pare extraordinar. Sper ca intr-unul din sezoanele urmatoare sa revina si la sistemul de semnalizare destept la care tocmai au renuntat, mare prostie au facut! Insa de keyless ride imi pare rau ca nu am prins... mi se pare practic sa nu mai ai treaba cu cheia nici la contact, nici la rezervor. Mi se pare practic si faptul ca alarma poate fi armata si manual din cate inteleg. Keyless Ride new for R 1200 GS / GS Adventure, R 1200 RT and K 1600 GT / GTL for maximum user-friendliness. For the first time, the BMW Motorrad Keyless Ride System now optionally replaces the conventional ignition lock in the R 1200 GS / GS Adventure, the R 1200 RT and the K 1600 GT / GTL. This means that it is no longer necessary to use a regular key. Unlocking and locking of the steering lock, ignition, fuel filler flap and storage compartments (R 1200 RT and K 1600 GT / GTL) is carried out using a transponder integrated in the key. The key can therefore remain in the rider's clothes, for example. As soon as the key is located within the vehicle reception area (distance < 2 metres), the steering lock can be briefly unlocked after successful authentication by briefly pressing the button. The steering lock is locked by keeping the button pressed down and placing the handlebars in end position. The ignition is activated by briefly pressing the button or keeping the button pressed down after releasing the steering lock. The ignition is switched off by means of a short or long press of the button. To open the fuel tank, the lever of the fuel filler flap is simply raised. The fuel filler flap can be opened when the motorcycle has been electrically unlocked. The fuel tank is closed by simply pressing the fuel filler flap shut. The alarm system (DWA) is automatically activated when the ignition is switched off and the steering lock is closed, as soon as the key leaves the reception area. However, the alarm system can also be activated manually. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu-mi dau seama exact ce efecte practice are volanta mai grea, am vazut ca pe Adv au pus-o de la inceput in 2014. inertie mai mare. se tureaza mai lent dar e mai potrivit la mers incet / spre rpm de idle. volanta mai grea "netezeste" un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Dupa o tura de 7.000 km,i-am pus 200 ml ulei. Mie mi-au dat gume Continental,care nu le recomand. Spuneti-mi,va rog,daca stiti ce pot sa fac cu zgomotul.Ma deranjeaza,cu tot cu doape in urechi.Si nu vorbesc de vant,ci de toba. Apropo,ofer spre vanzare toba Akrapovici(sper ca am scris corect),folosita 1.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu-mi dau seama exact ce efecte practice are volanta mai grea, am vazut ca pe Adv au pus-o de la inceput in 2014. Insa de keyless ride imi pare rau ca nu am prins... mi se pare practic sa nu mai ai treaba cu cheia nici la contact, nici la rezervor. Mi se pare practic si faptul ca alarma poate fi armata si manual din cate inteleg. Cum zicea si colegul mai sus, inertia mai mare a volantei te ajuta atunci cand mergi foarte incet/subturat. Merge mai smooth si te scapa de nevoia de a patina ambreiajul. De ex in off, sau in oras prin coloana de masini etc. Dezavantajul teoretic ar fi ca s-ar tura o idee mai greu motorul. Keyless-ul suna intersant. Dar as avea 2 temeri cu el - sanse mai mari sa ramai pe drum (bateria cheii sau mai stiu eu ce nebunie). Si 2, sunt aproape sigur ca in mod constant as uita cheia in incuietoarea de la topcase sau de la sa Dupa o tura de 7.000 km,i-am pus 200 ml ulei.Spuneti-mi,va rog,daca stiti ce pot sa fac cu zgomotul.Ma deranjeaza,cu tot cu doape in urechi.Si nu vorbesc de vant,ci de toba. Apropo,ofer spre vanzare toba Akrapovici(sper ca am scris corect),folosita 1.000 km. Ce stil de mers ai avut in aia 7000 km ? La mine nu fuse nevoie de completat cand i-am facut revizia (mers decent, 120-140 croaziera). Cu toba, cred ca singura optiune e sa o pui inapoi pe cea stok. Pe de'oparte ma tenta si pe mine sa imi iau Akra pt un sunet ceva mai sportiv. Dar pe de alta parte imi place multisor si silentiozitatea asteia standard. Zi-mi totusi la ce pret te gandesti, poate e prea irezistibil si cine stie Si daca astia tot scumpesc benzina, apai ma apuc si imi cumpar sonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Serios? Eu mi-am pus karoo 3 acum 2 sapt si nu prea ma incanta. Se mananca mai repede decat supa de la cantina saracilor si-s si ciudatele pe curbe...motorul plonjeaza f usor iar pe ud...nu bun (null) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Dupa o tura de 7.000 km,i-am pus 200 ml ulei. Spuneti-mi,va rog,daca stiti ce pot sa fac cu zgomotul.Ma deranjeaza,cu tot cu doape in urechi.Si nu vorbesc de vant,ci de toba. Si la Bia ai completat? Iar cei 200 ml pt. ca scazuse sub minim sau doar ca sa revina la nivelul intial? La mine, dupa 9000 km (si alergata destul), desi se vede ca a scazut ceva fata de nivelul plin de la inceput, mai are pana sa ajunga la minim... deci probabil nu va fi nevoie sa completez deloc pana la service-ul de 11.000 km. Referitor la toba, ma gandesc ca odata cu linistea oferita de parbrizul mare, toba se aude si mai pregnant... Oricum, din cauza clapetei electronice de la toba, inclusiv cea stoc este normal sa se auda mai tare decat ce auzeai la RT, pt. ca se pare ca de fapt asta s-a urmarit, sa dea ceva zgomot in plus dar asta in mod special la turare. Pe mine de exemplu incepe sa ma deranjeze putin la mers constant pe autostrada dar abia de pe la 140-150 km/h in sus. Insa, la mine oricum este alt nivel de zgomot de la vant, avand parbrizul stock de GS. Apropos de asta, imi place tare mult ca in actuala combinatie de casca System 6 cu parbrizul stock ridicat merg aproape permanent cu mandibula ridicata (dar cu vizorul de soare lasat, bineinteles), inclusiv pe autostrada pana pe la 140km/h si ma simt excelent. Cu casca System 5 nu pot face asta ca de pe la 80-90km/h imi trage rau capul spre spate daca am mandibula ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.