shpixy Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 https://www.facebook.com/video.php?v=804295642973475&set=vb.139188202817559&type=2&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 salut. ma tenteaza sa cumpar un gs de 1200 (din 2005) si am 2 intrebari la voi: 1. e posibil sa aiba ABS doa rla roata din fata? ce inseamna "part integral ABS"? 2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai? merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 https://www.facebook.com/video.php?v=804295642973475&set=vb.139188202817559&type=2&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 salut. ma tenteaza sa cumpar un gs de 1200 (din 2005) si am 2 intrebari la voi: 1. e posibil sa aiba ABS doa rla roata din fata? ce inseamna "part integral ABS"? 2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai? 1. nu cred ca exista vreo motocicleta cu ABS doar fata sau spate; erau unii "destepti" care tot scriau la rubrica vanzari "ABS fata/spate" dar este o prostie. Partial intergral inseamna ca daca apesi maneta de frana (deci frana fata) este actionat si patele. Full integral era daca era si invers, adica daca apasai pedala de frana, sa actioneze si fata, dar la BMW doar LT a avut asa. Deci, DACA are ABS GS-ul, atunci este partial integral. ABS-ul era optional, nu serie, deci exista si care nu au ABS. Modelele pana in 2006 inclusiv au avut si un amplificator de forta a franarii, deci ar putea ca frana sa ti se para cam brutala la inceput, a fost un sistem criticat si incepand cu modelele 2007 s-a renuntat la el. Dar te obisnuiesti cu el. 2. nu e bai, fac si protectiile de aluminiu ceva treaba; doar ca ar fi mai bine sa ai si crashbar. Il poti pune ulterior fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Protectiile is bune pt offroad, crashbar-ul e bun pt asfalt. Ma rog, dupa caz, atunci cand cazi pe offroad sau pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 salut. la roata fata am vazut clar discul pt abs. la spate nu, ceea ce m-a mirat. o fi mai discret asezat ? corelata cu povestea amplificator de franare... atunci cand ma probat mi s-a parut f puternica franarea. asta il vezi ca un dezavantaj? sunt senzatii confuze pt mine, nu aveam echipamant si nici macar casca la mine si nici nu vroiam sa pierd ocazia sa merg macar cu 30 km/h, asa ca am testat-o. apoi, la acelasi capitol, e ceva specific la capitolul problematici la generatia 2005 GSA? Modelele pana in 2006 inclusiv au avut si un amplificator de forta a franarii, deci ar putea ca frana sa ti se para cam brutala la inceput, a fost un sistem criticat si incepand cu modelele 2007 s-a renuntat la el. Dar te obisnuiesti cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 are cineva manualul de service? » Post actualizat in 15 Apr 2015 15:28https://www.louis.eu/artikel/held-tool-tail-bag/10025656 140 lei la kronauto » Post actualizat in 15 Apr 2015 15:29disponibila si pt GS LC si pentru GS vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Domnilor, trebuie sa schimb ulei si bujii la geesul meu din 2006, ce-mi mai recomandati si mie? Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 salut. la roata fata am vazut clar discul pt abs la roata spate nu il vezi, pentru ca citirea se face in carcasa grupului. dar il poti testa foarte usor...la 30-40km/h calci spatele blana. trebuie sa il simti cum pulseaza si roata spate cum "lucreaza" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Domnilor, trebuie sa schimb ulei si bujii la geesul meu din 2006, ce-mi mai recomandati si mie? Multumiri anticipate! cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau. plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara. foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 la roata spate nu il vezi, pentru ca citirea se face in carcasa grupului. dar il poti testa foarte usor...la 30-40km/h calci spatele blana. trebuie sa il simti cum pulseaza si roata spate cum "lucreaza" ok. merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 2. daca nu are crash bar ci doar capacele acelea din duraluminiu (sau ce material o fi ala) e bai? Am uitat sa-ti zic: am impresia ca nu orice crashbar se potriveste daca ai deja protectiile de aluminiu. Cu siguranta merge cel original BMW, care din punctul meu de vedere este cel mai recomandat. » Post actualizat in 15 Apr 2015 08:46 corelata cu povestea amplificator de franare... atunci cand ma probat mi s-a parut f puternica franarea. asta il vezi ca un dezavantaj? Cred ca puternica ti s-a parut pentru ca GS-ul are frane foarte bune, nu stiu cu ce erai obisnuit. Problema cu amplificatorul de franare este ca frana nu este prea usor dozabila, este destul de "brutala", daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai. Deci este ceva mai greu de dozat dar te obisnuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Am uitat sa-ti zic: am impresia ca nu orice crashbar se potriveste daca ai deja protectiile de aluminiu. Cu siguranta merge cel original BMW, care din punctul meu de vedere este cel mai recomandat. » Post actualizat in 15 Apr 2015 08:46 Cred ca puternica ti s-a parut pentru ca GS-ul are frane foarte bune, nu stiu cu ce erai obisnuit. Problema cu amplificatorul de franare este ca frana nu este prea usor dozabila, este destul de "brutala", daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai. Deci este ceva mai greu de dozat dar te obisnuiesti. eram obisnuit cu franele de vstrom. cel cu abs. nu are nici o legatura cu franarea de la gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 daca apesi repede pedala ai toate sansele sa franezi mai mult/brusc decat vroiai. daca tragi maneta am vrut sa zic... » Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55 Domnilor, trebuie sa schimb ulei si bujii la geesul meu din 2006, ce-mi mai recomandati si mie? Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell: - Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer - Advantec Ultimate 5W40 pentru LC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut lubrifiantii BMW Motorrad aparuti in urma noii cooperari cu Shell: - Advantec Pro 15W50 - pentru boxerele racite cu aer - Advantec Ultimate 5W40 - pentru LC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geobike Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 daca tragi maneta am vrut sa zic... » Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55 Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell: - Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer - Advantec Ultimate 5W40 pentru LC bmw_öle.jpg cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau. plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara. foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie. marile caractere se vad prin raspunsuri , KHK jos palaria esti un mare om , gabyshor in schimb ai trimis omul la plimbare de pe un forum al acestui tip de motoreta , mai bine nu ii raspundeai si era ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 (editat) daca tragi maneta am vrut sa zic... » Post actualizat in 16 Apr 2015 10:55 Eu am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut uleiuri noi, aparute in urma noii cooperari cu Shell: - Advantec Pro 15W50 pentru boxerele racite cu aer - Advantec Ultimate 5W40 pentru LC bmw_öle.jpg cam ce ai pus si din 2006 incoace? nu cred ca s-a schimbat mare lucru de atunci la motoru tau. plus ca daca incepi discutia cu uleiurile o luam de la capat pentru a nu stiu cata oara. fiecare recomanda altceva si n-o mai scoatem la capat. aceeasi situatie e si pe forumurile din afara. foloseste functia de search cu incredere si o sa gasesti raspunsurile de care ai nevoie. marile caractere se vad prin raspunsuri , KHK jos palaria esti un mare om , gabyshor in schimb ai trimis omul la plimbare de pe un forum al acestui tip de motoreta , mai bine nu ii raspundeai si era ok . de ce l-am trimis la plimbare? ca i-am zis sa foloseasca functia de search? s-a discutat cu uleiurile de nu stiu cate ori. sunt discutii in contradictoriu care se lungesc pe pagini intregi. ce sens are? nu consider ca am fost ironic sau lipsit de bun simt. i-am zis omului cum sa gaseasca informatiile.. tu vad ca ai 1200 gs, da n-ai sarit cu sfaturi pentru colegul tau. Editat Aprilie 16, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Am fost azi la BMW sa-mi recuperez motocicleta de la iernat si am vazut lubrifiantii BMW Motorrad aparuti in urma noii cooperari cu Shell: - Advantec Pro 15W50 - pentru boxerele racite cu aer - Advantec Ultimate 5W40 - pentru LC bmw_öle.jpg Mai mare incredere aveam in Castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreidac Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Vand 1 l ulei diferential Castrol Differential SAF-XO, cod BMW 33117695240, 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Ce raspunde BMW Motorrad Romania daca scrii pe Facebook despre probleme... (dupa care mi-a sters comentariul !) " Buna, eu ma ocup de FB si eu nu cunosc situatia serviceului. Te rog mult nu mai insista cu acea problema pe facebook. Vorbeste cu colegii mei din Baneasa la Moto si vezi ce se poate rezolva. In plus Ionut Batu ti-a explicat ca se vor rezolva toate problemele, trebuie doar sa suni la un dealer. Multumesc " "EU Vorbesc cu colegii tai de peste o luna . telefoane. mailuri printuri de acte trimise... Daca nu iti plac postarile mele care reflecta adevarul banati-va clientii ! Frumoasa atitudine" Editat Iulie 15, 2015 de Ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Dealerul merge pe ideea "BMW-urile nu se strica niciodata, deci in consecinta nici nu se repara" Ce problema ai la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Dealerul merge pe ideea "BMW-urile nu se strica niciodata, deci in consecinta nici nu se repara" Ce problema ai la ea? Recall-ul cu flansa spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Salutare Nu stiu cati dintre voi sunteti deranjati de toba(originala),dar pe mine ma scoate din minti dupa vreo 200 km. Asta cu doape in urechi. Ca atare va cer ajutorul,daca stie careva,cum dracu sa o fac mai silentioasa? Am intrebat si la Bavaria,astept raspuns. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Bmmurile ierneaza??nici scuterul meu nu stie ce i aia ...dar ma rog.e Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Recall-ul cu flansa spate...ai flansa crapata? ca altfel nu vad motiv sa te agiti. din ce am citit daca e stransa la cuplu e ok, nu-s sanse sa crape.trebuie rabdare ca la noi lucrurile se misca mai greu. si din ce am citit si prin afara, lucrurile nu-s tocmai roz si cu noua flansa. scriu de pe tel si nu pot cauta acum, dar parca pusese dan cata un link cu problemele care aparcu noua flansa... Editat Aprilie 19, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.