andrei gras Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Hateri sunt si vor fi mereu.adevarul e ca bmw boxer e una dintre cele mai bune motociclete din lume.are atit de multe avantaje fata de concurenta care o fac ce e.incepind de la frinare ,suspensia lar fata centru de gereutate jos cardan care iti da posibilitate de a face drumuri lungi fara mentenanta,consum de carburant redus ,ergonomie ,pozitie in sa etc.putine motociclete se pot compara cu un boxer.spre exemplu un vfr de 1200 care e o mobra fenomenala sub 8% nu o scoti si nu spun eu o spun baietii de la motojurnal.a mea pe dn la 100 aveam consum instant 3,9.de cind cu globalizarea au si ei citeva rahatele cum ar fibutonul de pornire . E normal ca daca pui bagaj ca intr-o duba se strica ceva .spre exemplu la tiger zice la sfirsitul reclamei ca ei nu recomanda folosirea motocicletei in asa conditii. La un mers de zi cu zi si plimbari lungi nu ai nici o treaba cu boxerul.prietenul meu de la scoala moto ami are un gs1100 cu 175000 km . Daca il cosmetizeaza un pic si da kilometrajul la 37000 il crezi pe cuvint. Intradevar poate sunt un pic mai fiabile japonezele dar nu am vazut multe sarite de50000 . Ce am zis eu mai sus de cutia de viteze e doar parerea mea si asa inteleg eu functionarea intregului ansamblu cu putinele mele notiuni de mecanica.daca ai mers pe alt tip de mobra cind te urci pe boxer ori iti place ori nu il suportipt ca nu ca altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) hello! vi s-a mai intamplat sa "gasiti" ulei pe la partea (dreapta-cum stai pe moto) de jos a airbox-ului? si brusc am vazut umed si pe la surubul de la cilindrul din dreapta. acum a mai spalat'o ploaia.. odata cu revizia pe care am facut'o acum 1500 km am zis ca poate dispare problema, dar se pare ca nu. uleiul este la nivelul care trebuie, verificat cu motorul cald, pe cricul central. motocicleta are 9200km.. gs1200 an 2011 multam mult Editat Mai 18, 2015 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 La 1100 la airbox avea si surub de purjat airboxu.asta nu o avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu m-as mira sa fie normal sa arunce ulei in airbox daca are mai mult decat trebuia sau ceva!. Cel putin la alte marci e normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 gazele din carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Am flansa noua la roata spate. Oradea, BMW, aprox 1 ora, gratis. Super multumit: amabili, rapizi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Si eu la fel ! Plus 2 inele la pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 fratilor, ajutati un idiot care are o intrebare tampita (am cautat pe net si nu gasesc): cum montez un accesoriu electric (bricheta, GPS, vibrator etc) pe pozitia de contact pus? saru' mana domniilor voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Pentru tot ce mi-am montat pe motocicleta (priza/incalzire in sea/proiectoare/mp3)am tras o instalatie separata direct de pe baterie.Pentru siguranta,noua instalatie este trecuta printr-un releu,care deschide noul circuit in momentul contactului.Releul l-am alimentat de la + din bricheta motocicletei.La oprirea motorului mai ai contact un timp limitat.In felul acesta orice consumator uitat pornit va fii intrerupt.Toate intrerupatoarele pentru o mai mare siguranta,si pentru ca nu garantez pe cat de rezistente sunt la apa,eu le-am pus pe masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare ! Facem o "gashca" cei care merg la parada de sambata in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salut. Uite am o problema... Am gasit pe marginea drumului un turist din Olanda cu o problema destul de spinoasa. A cazut pe Transfagarasan si ... a spart sub crashbar capacul de la culbutori de pe partea dreapta...\ Exact pe colt unde strange surubul. Nu am cum sa repar / sudez / lipesc... Este un GS 1150 din 2005. Are cineva sau ma poate ajuta cineva cu capacul? O sa intreb maine pe aici de un sudor DAR e magneziu... Help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Daca nu gasesti sudor ai posibilitatea In BRASOV la REBELS. Poti incerca la o vulcanizare din zona ta cei care au aparatura de indreptat jante -alu au uneori si posibilitatea de a suda in aluminiu.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Salutare ! Facem o "gashca" cei care merg la parada de sambata in Bucuresti ? sa nu mi zici ca ai fost ...la parada ..... 12.5 km in 43 de minute.... pana si aia de GAY s a miscat mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 sa nu mi zici ca ai fost ...la parada ..... 12.5 km in 43 de minute.... pana si aia de GAY s a miscat mai repede... am fost, regret, never ever again !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Un intrerupator pentru proiectoare gasesc pe aici? Sau imi recomandati de unde sa iau? Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Un intrerupator pentru proiectoare gasesc pe aici? Sau imi recomandati de unde sa iau? Thx Cel mai simplu si elegant... ia-l pe cel de Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Am vreo doi saci din http://www.titantalk.com/forums/attachments/titan-parts-accessories/49243d1190486807-aftermarket-fog-light-switch-hella.jpg Daca iti trebuie unul, platesti curierul 20 de lei si e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Troncane putin in 1 si 2 dar doar in oras e deranjant unde le folosesti mai des dar asta nu e o mobra de oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Am vreo doi saci din http://www.titantalk.com/forums/attachments/titan-parts-accessories/49243d1190486807-aftermarket-fog-light-switch-hella.jpg Daca iti trebuie unul, platesti curierul 20 de lei si e al tau. multumesc mult, dar am vb cu un prieten si imi aduce un "intrerupator de barca". ala sigur e waterproof. in alta ordine de idei..intereseaza pe cineva crash-bar OEM pentru 1200gs? le am montate pe un 2011, probabil ca se potrivesc de la 2008 pana in 2012. 120 euro. atasez si o referinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 R 1200 GS ADV SPORT ....... http://motosketches.blogspot.it/2015/05/bmw-r-1200-gs-adventure-sport.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Au renuntat la telelever?.... Pai daca pun si cilindrii la 70-90 grade..... longitudinal...... chiar ca incepe sa se "normalizeze"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 R 1200 GS ADV SPORT ....... Eu pana nu vad informatia pe un site oficial BMW nu cred... dar nici n-as exclude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Detalii despre BMW Camp 2015 - /index.php?/topic/727504-bmw-camp-2015-26-28-iunie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Tsunami, reactualizare concisa: Iulie 2014 vandut Kodiak, dupa lacrimi amare si garla de bani bagati in ea. Partea buna? A cumparat-o un pasionat. Sep18, 2014, aterizez in Detroit. Pana in noiembrie o ard din hotel in hotel, Detroit - Boston - Detroit Noiembrie am in sfarsit casuta mea cu chirie si garaj DIn Feb 2015 ma uit dupa motoare. Oscilez intre KTM, Tenereu si GSA Dupa o analiza succinta, raman la GSA, anul trebuie sa fie musai 2010 - 2013, musai GSA Destul de rare aici in America. Daca vrei Harleys... pe toate drumurile In martie l-am gasit si arvunit. Modificari pe inaltime. Luna asta l-am adus acasa 2011, 7,700Mi la bord Schimbat uleiuri pe full synthetic 0W40 Mobil si 75W140 Valvoline Schimbat si spalat lichidul de transmisie frana Instalat o pereche de hella-uri Grila de faruri 2 x-tra power sockets Throttle lock Abtipilde... vezi pozele Am cumparat cablul recoamndat de Dan Si zboara. Dezamagit ca dealerul mi-a dat o trusa incompleta Merg la cartea motocicletei si surpriza. Trusa e completa. Acuma imi aduc aminte de 1150 ca trusa era destula. Voi ce chei suplimetare aveti la voi in 2 scenarii Zi de zi si adventure? Nu se pune problema sa o repar pe sosea, am cumparat cu $100 un AAA (un fel de ACR care-s face treaba), dar 2 chei si o surubelnita mi se pare jignitor Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pentru excursii lungi mergeti cu trusa-n cutii sau aveti ceva separat (am vazut ca ceva loc ar fi in spatle cutiei dreapta) Singura chestie extra pe care o mai car, eventual, cu mine este un multi-tool care are si cleste; ma rog, mai mult petru desfacatorul de bere Si kit-ul de pana, normal. In rest... nu-mi dau seama cat de multe pot eu repara pe drum. Telefonul este important ca sa pot suna la asistenta... dar din fericire in atatia ani nu am avut nevoie niciodata de nimic. Nu-i inteleg pe aia care se cara cu o tona de scule, compresoare si alte alea, toata viata dupa ei... ma refer bineinteles la motocicletele moderne, nu la alea vechi de trebuia sa repari mai mereu cate ceva pe marginea drumului. Ianachim de exemplu imi spunea ca el cara nu stiu ce chei de desfacut rotile ca nu le-ar avea la orice vulcanizare... Daca totusi vrei neaparat, vezi ca exista la Wunderlich (si poate nu numai) o cutiuta speciala pt Adv care se monteaza in acel spatiu gol in dreapta de care ai mentionat: http://www.wunderlich.de/shop/en/additional-pannier-2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.