Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tudoreii aia pot fi controlati sau, si mai bine, suntati - o cheie dinamometrica decenta costa un pic peste 300 de lei. Sa nu uitam insa ca recall-ul este pentru strangerea suruburilor discului de frana, nu a rotii. Discul original ar trebui sa fie strans ok (ca altfel era plin de epave pe marginea drumului) si tine destul de mult (eu unul am schimbat discul la 70k km, in conditiile in care franez exagerat de mult cu spatele - am mancat vreo 6 seturi de placute pana acum).

Partea proasta este ca s-au crapat si piese cu discul de frana original montat in fabrica.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat uleiul in butucul (grup) spate la R1200GS si am verificat flansa: la disc crapaturi la 3 suruburi iar la prindere roata la 2 suruburi crapaturi, discul de frana spate este cel original sigur nu a fost demontat. Dimineata telefon la Auto Transilvania Cluj: nu stiu nimic de acel recall, flansa de aluminiu (cod 33117699631) costa undeva la 1050 lei dar nu se mai fabrica de 4 ani, flansa otel (cod 33117722831), inelul distantier (cod 33118521832), o rigul care vine intre inel si flansa (cod 07119907129) costa impreuna in jur de 900 lei.....deci am facut comanda. La noi ca la nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Cluj nu serviseaza motociclete. Mai bine incerci la Oradea.

 

Am incercat: alta viata. Nu am apucat bine sa explic ce problema am, deja mi-au confirmat ca se schimba gratuit de BMW in plus se verifica si pompa de benzina mai bine zis racordul de la pompa si la nevoie se inlocuieste. Au si comandat piesele, astept telefonul (cateva zile) pt a merge la Oradea pt schimbul de flansa. Deci se poate si in Romania!!!

 

Editat de Delo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate, man. Totul depinde de cat de interesate dealerul respectiv de partea de after sales si de cat de pasionati sunt oamenii. Probabil ai vorbit cu Zsolt Kiss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se mai comporta cutiile de viteza la LC-uri ? :)

A mea e mai ok fata de cum era la inceput, dar la intrarea in treptele 1 si 2, dupa ce se incinge de obicei, este inca destul de zgomotoasa/cloncanitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se mai comporta cutiile de viteza la LC-uri ? :)

A mea e mai ok fata de cum era la inceput, dar la intrarea in treptele 1 si 2, dupa ce se incinge de obicei, este inca destul de zgomotoasa/cloncanitoare.

la fel si la 53000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se mai comporta cutiile de viteza la LC-uri ? :)

 

La dohc puteam la sa bag a 1-a la semafor fara niciun zgomot, la asta exclus.

Insa cel mai rau ma deranjeaza ca neutralul este mai greu de gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , sunt nou prin partea asta a forumului si am o problema la un GS din 2008 , Are in jur de 60 000 km ( cu carte de service pana l-am adus in roanica . ) Motocicleta a afost inchiriata si un individ ( ce imi doresc sa il mai intalnesc o data ) i-a prajit ambreajul . Am desfacut motorul schimbat ambreaj mers inca 5000 km si sunet puternic din motor ( mai exact din cutie deoarece atunci cand tragi ambreajul sunetul dispare ) Sunetul a aparut o data cu ambreajul prajit ! deci nu e de la un montaj defectuos . Acum desfac motorul din nou si iau cutia la puicat . Toate bune mai putin o bucata de ( sigurata sau distantier ) pare destul de oteloasa si rupta in 2 bucati ( atat am mai gasit in cutie ) de 2 zile stau cu axele cu pinioane pe masa si ma uit ce poate fi ( mai exact de unde a sarit afara ) va atasez si o poza sa vedeti despre ce e vb si poate ma ajutati cu ceva sugestii sau poate unul din voi a ami avut aceasta problema !

Tin sa zic asa : rulmentii au jocuri ( jocuri acceptabile ) pinioanele nu sunt tocite , roase mancat lovite ! dar e o bucata in plus in cutie !11012836_1088828211146106_37808427870922

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi ceva distantier/shim. Se pun in cutie ca sa reglezi distante, ca sa calce pinioanele perfect unul peste altul, sa nu aibe joc axial axele.

Sunetul tau nu are a face cu cutia. Acolo ai o tija, ce vine sub pompa de la ambreiaj, trece prin axul primar pana pe diafragma de pe volanta. Cand apesi ambreiajul, tija aia ii in sarcina si nu mai suna. Pun pariu ca suna numa la relanti, la neutru, nu? Pentru atata, puteai sa o lasi cum ii, dar ii bine ca ai desfacut si cutia, macar ai vazut bucatile rupte :D


» Post actualizat in 13 May 2015 09:37

Zi-ne cat ii diferenta intre diametrul interior si cel exterior, ca sa vedem de unde e ;) Si grosimea, iti zic codul, comanzi alta si o asamblezi la loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 2 zile de stat si gandit la rece ce poate fi am gasit de unde s-au rupt piesele . Din fericire nu e distantier (oricum pinioanele par presate pe ax deci cam imposibil sa le desfac ) . Piesa din poza este un perete de la axul primar ( cel care vine de la ambreaj ) In compozitia lui are un arc care e inchis intr-o "cusca " de tabla care are niste buze ( care se prind pe niste saibe ) . Acum dilema mea e ce sa fac ( montat cutia pe jumatate totul pare ok si merge fara sunet sau jocuri ! )mai ramane o mica bucatica din acea buza care e inca fixa si ma gandesc ce sa fac !

Sa scot carcasa de la arc sau sa incerc sa sudez alta ..

 

Atasez o poza de pe net la care am incercuit partea care sa rupt si a rezultat ce am postat mai sus !

 

bmw_23217709853.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa schimbi in ture mai mari ?iar la inferioate cu un pic de gaz ? Ele din cite am vazut sunt asemanatoare cutiile doar ca astea noi sunt cu ulei din motor deci cu o temp mai mare deci mai subtire deci mai zgomotoasa cutia.gresesc? Eu m-am invatat sa merg cu ea mai sus in ture 4-5 mii iar pe inf da iidau gaz si nu am nici un zgomot.cutiile la moto mai ales la bmw (adica cu cardan) se aseamana cu cele de la masinile de curse adica sunt pe craboti nu ca la auto de strada care sunt pe sincroane.deci tot ansamblu de motor ambreiaj cutie cardan roata trebuie sa se alinieze cumva deci conteaza foarte mult turatia motorului.la cele pe lant nu se simte asa multpentru ca lantul preia o parte din socuri sau cel putin asa cred eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune ? acum si probleme la cutie ? merci frumos andrei pentru explicatie. intial am crezut ca sunt eu sensibil dar vad ca e pe bune ce am "simtit" cand m-am dat cu el.

 

saracu' Bogdan Harea, cand zicea si eu credeam ca e hater . Si el era doar intelept..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hateri sunt si vor fi mereu.adevarul e ca bmw boxer e una dintre cele mai bune motociclete din lume.are atit de multe avantaje fata de concurenta care o fac ce e.incepind de la frinare ,suspensia lar fata centru de gereutate jos cardan care iti da posibilitate de a face drumuri lungi fara mentenanta,consum de carburant redus ,ergonomie ,pozitie in sa etc.putine motociclete se pot compara cu un boxer.spre exemplu un vfr de 1200 care e o mobra fenomenala sub 8% nu o scoti si nu spun eu o spun baietii de la motojurnal.a mea pe dn la 100 aveam consum instant 3,9.de cind cu globalizarea au si ei citeva rahatele cum ar fibutonul de pornire . E normal ca daca pui bagaj ca intr-o duba se strica ceva .spre exemplu la tiger zice la sfirsitul reclamei ca ei nu recomanda folosirea motocicletei in asa conditii. La un mers de zi cu zi si plimbari lungi nu ai nici o treaba cu boxerul.prietenul meu de la scoala moto ami are un gs1100 cu 175000 km . Daca il cosmetizeaza un pic si da kilometrajul la 37000 il crezi pe cuvint. Intradevar poate sunt un pic mai fiabile japonezele dar nu am vazut multe sarite de50000 . Ce am zis eu mai sus de cutia de viteze e doar parerea mea si asa inteleg eu functionarea intregului ansamblu cu putinele mele notiuni de mecanica.daca ai mers pe alt tip de mobra cind te urci pe boxer ori iti place ori nu il suportipt ca nu ca altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello!

vi s-a mai intamplat sa "gasiti" ulei pe la partea (dreapta-cum stai pe moto) de jos a airbox-ului?

si brusc am vazut umed si pe la surubul de la cilindrul din dreapta. acum a mai spalat'o ploaia..

odata cu revizia pe care am facut'o acum 1500 km am zis ca poate dispare problema, dar se pare ca nu. uleiul este la nivelul care trebuie, verificat cu motorul cald, pe cricul central.

motocicleta are 9200km.. gs1200 an 2011

multam mult

post-21566-0-23253000-1431949032_thumb.jpg

post-21566-0-09241400-1431949037_thumb.jpg

post-21566-0-86402900-1431949042_thumb.jpg

Editat de laurbalaurcbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...