Vizitator corleone Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) Iti multumesc pentru raspunsuri. M-am interesat de zumo 660 dar nu este valabil pentru australia. Harti... etc. Nu am cum sa il folosesc aici. Am observat ca se arunca frumos in curbe. Se inclina imediat. Shaua e la treapta de jos si ajung pe varfuri. Ma uit acum la turatech sa vad ce au... dar preturi imense. Harta pentru Australia se "gaseste" pe net. Daca ai mustrari de constiinta o poti comanda ulterior de la un magazin de profil. Mesaj completat garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire Eu am un "amarat" de Etrex Legend HCx. Am cautat harti si am gasit chiar si pentru Africa, nu sunt in format MapSource dar sunt gratuite si pot fi integrate si in MapSource cu ajutorul unor soft-uri. Nu cred ca exista vreo marca care sa aiba acoperire mai mare decat Garmin. Editat Septembrie 12, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Harta pentru Australia se "gaseste" pe net. Daca ai mustrari de constiinta o poti comanda ulterior de la un magazin de profil. Am zumo550 de aproape un an. Hartile au fost incluse in pretul GPS-ului (licenta + suport). Imi pare rau ca nu am stiut de Garmin GPSMAP 620 care e mult superior seriei nuvi si zumo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) Am zumo550 de aproape un an. Hartile au fost incluse in pretul GPS-ului (licenta + suport).Imi pare rau ca nu am stiut de Garmin GPSMAP 620 care e mult superior seriei nuvi si zumo. Da, dar e si mai scump (1000$ in loc de 800$ cat e Zumo). Pana sa iau etrex-ul am avut un cakat de Mio C250 pe care l-am vandut dupa cateva zile. Dupa ce am luat Etrex-ul am stat si am invatat tot ce se putea despre Garmin (recomandarea vanzatorului). Asa am descoperit ca trebuie sa fii foarte atent cand cumperi ceva de la ei. Trebuiesc studiate bine specificatiile. Ca sa fie echipamentul complet mi-am luat si suport RAM-Mount de la dealer-ul din Romania, mi s-a parut cam scump dar a meritat. Mai am sa-mi iau alimentator la 12V si gata. Intra aici: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php?country=15 Editat Septembrie 12, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Offtopic:Senzorii masoara ... deci tocmai ai zis o prostie. Senzorii nu iau decizii. Daca ai vrut sa fii sarcastic... nu ai rezolvat nimic. Am observat ca iti place sa contrazici lumea aiurea pe toate topicurile posibile... recomand ca este civilizat sa te abtii. Nu mai zic ca este topic dedicat bmw r1200gs + adv .... Ontopic Mie mi-a folosit senzorul ca am gasit o sarma mica in roata si pierdeam 0.2 bar / zi. Nu as fi aflat decat in momentul in care ar fi fost prea tarziu. intrebare de noob. cum comunica respectivul senzor cu computerul motoretei daca pui valva normala iti da vreo eroare computeru si nu te lasa sa pornesti motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 intrebare de noob. cum comunica respectivul senzor cu computerul motoretei daca pui valva normala iti da vreo eroare computeru si nu te lasa sa pornesti motoreta? bluetooth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Da, dar e si mai scump (1000$ in loc de 800$ cat e Zumo). Pana sa iau etrex-ul am avut un cakat de Mio C250 pe care l-am vandut dupa cateva zile. Dupa ce am luat Etrex-ul am stat si am invatat tot ce se putea despre Garmin (recomandarea vanzatorului). Asa am descoperit ca trebuie sa fii foarte atent cand cumperi ceva de la ei. Trebuiesc studiate bine specificatiile. Ca sa fie echipamentul complet mi-am luat si suport RAM-Mount de la dealer-ul din Romania, mi s-a parut cam scump dar a meritat. Mai am sa-mi iau alimentator la 12V si gata. Intra aici: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php?country=15 Am dat 800$ pe ZUMO550 care in packet avea CD versiunea 10 pentru Australia si Noua Zeelanda. Licenta tot. Mesaj completat bluetooth Nu vreau sa spun vreo prostie dar nu prea cred ca e prin bluetooth. Foarte posibil ca pe bascula unde este cititorul care pune informatia pe CAN, sa aibe un magnet sau un oscilator de frecventa medie. Senzorul in roata are o bobinutza si cand trece prin dreptul magnetului sau oscilatorului ... curentul indus e de ajuns cat sa porneasca microcontrolerul acela si sa citeasca presiunea. Urmeaza o scurta conversie ADC si un scurt broadcast. Similar ca la cartelele de acces prin proximitate. La bluetooth iti trebuie licenta pentru fiecare chip, ceea ce e scump si nu se merita pentru o comunicatie cateva milisecunde. Am senzorul vechi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Ieri am atins cea mai mare altitudine de pana acum (in Romania) cu R1200GS. Cea mai mare pentru noi - nu stiu de altii. Undeva peste 2360m, in Iezer. Nu stiu exact, ca nu m-am uitat fix in varful pantei. Era grindina. Si au fost doua bucati: a lui Rul si a mea. Chiar si asa, nu noi am fost senzatia tehnica de pe munte. Ne-am intalnit cu un baiat cu un ATV facut de el - motor de Dacie 1310 si transmisie de Olcit, roti de masina, etc. Erau trei persoane pe el. Era verde tot, ziceai ca e Kawasaki. Poze pune Cristache la sectiunea adecvata. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Ieri am atins cea mai mare altitudine de pana acum (in Romania) cu R1200GS. Cea mai mare pentru noi - nu stiu de altii. Undeva peste 2360m, in Iezer. Nu stiu exact, ca nu m-am uitat fix in varful pantei. Era grindina. Si au fost doua bucati: a lui Rul si a mea. Chiar si asa, nu noi am fost senzatia tehnica de pe munte. Ne-am intalnit cu un baiat cu un ATV facut de el - motor de Dacie 1310 si transmisie de Olcit, roti de masina, etc. Erau trei persoane pe el. Era verde tot, ziceai ca e Kawasaki.Poze pune Cristache la sectiunea adecvata. Spor Mesaj completat Am dat 800$ pe ZUMO550 care in packet avea CD versiunea 10 pentru Australia si Noua Zeelanda. Licenta tot.Mesaj completat Nu vreau sa spun vreo prostie dar nu prea cred ca e prin bluetooth. Foarte posibil ca pe bascula unde este cititorul care pune informatia pe CAN, sa aibe un magnet sau un oscilator de frecventa medie. Senzorul in roata are o bobinutza si cand trece prin dreptul magnetului sau oscilatorului ... curentul indus e de ajuns cat sa porneasca microcontrolerul acela si sa citeasca presiunea. Urmeaza o scurta conversie ADC si un scurt broadcast. Similar ca la cartelele de acces prin proximitate. La bluetooth iti trebuie licenta pentru fiecare chip, ceea ce e scump si nu se merita pentru o comunicatie cateva milisecunde. Am senzorul vechi: asa citisem undeva, ca ii BT http://advrider.com/forums/showthread.php?...pressure+sensor - al 3-lea post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/atta...mp;d=1222718696 naspa chestie QUOTE>>>>> Broken driveshaft and housing-very serious -------------------------------------------------------------------------------- I'm posting this verbatim so you can all see it for yourselves and as Nick is a very good friend whos, very, very lucky to still be here. His note: Today the driveshaft on my R1200GSA gave way and went on to instantly smash the swinging arm in half. The rear wheel collapsed completely into the bottom of the seat and of course everything locked up. I was doing motorway speeds at the time and the bike opposite-locked from side to side for 100m + before I came to a halt on the opposite carriageway. It was a miracle that I didn’t come off, more luck than skill; I still can’t believe it now. Had a car been coming in the opposite direction I would not be here to write this, seriously. The bike is a 55 plate, 3 years old and is just out of warranty. There are 20k miles on the clock and it is BMW FSH. I know that there have been some 2008 bikes recalled because of concerns over this problem, follow the link: http://www.motorcyclistonline.com/mo..._gs/53847.html but I can’t find anything about earlier models. The AA are delivering the bike to Wollaston BMW in Northampton tomorrow for their inspection, but my main concern is that this could happen to somebody else with possibly more serious consequences. Do you actually know if this has happened before..? Is it a ‘known’ problem because if it is then I really think that there should be a general recall on all these models. Also, where do you think I stand with BMW on this..? After 27 years of biking I have never been quite as fearful for my life. Anyone else on here had this problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite. Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Uite ce ziceam: piatra craiului si iezer de weekend - in curs de completare. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica. Acum mai cu umor, sunt reguli cand cumperi un produs 1. nu cumperi nimic fabricat VINERI. Lumea e grabita sa plece acasa 2. nu cumperi nimic fabricat in timpul unui campionat de meci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica. ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli Si daca nu e facut conform, asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 oricum banuiesc ca e un caz particular din genul shi.t happens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 oricum banuiesc ca e un caz particular din genul shi.t happens Sigur. Altfel o pateam de mult, la ce are de (e)ndurat saraca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite. Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua. si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea. Mesaj completat Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu? de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica. Cand am spus cardan ma refeream (din motive de economie a fluxului de informatii si a bitilor de pe tzava net) la basculacardanfinaldrivepinionsuspensieinputshaftcoroanasemeringurigaiter. In concluzie,tot ansamblul spate. Carcotasii ar zic ca la K cardanul e pe stanga si la R e pe dreapta. Corect,e doar imaginea in oglinda a aceluiasi cardan. Poate ca asta e si solutia,mutatul de pe dreapta pe stanga . Nota de subsol : la fel,cardan = tot ansamblul ca sa nu mai existe confuzii. Editat Septembrie 15, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.Mesaj completat nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu? de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)? he he lasa ca sunt alte mobre din categoria asta care se duscurca la fel de bine dar nu au un marketing atat de puternic. are de unde alege la banii care iar putea primi de la BMW Mesaj completat fratilor de unde v-ati tras acele proiectoare cu xenon? si cat au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cica asa va arata noul 13gs cu 115cp Eu am auzit de un 1250GS din 2010... si ca s-ar testa deja racirea cu apa si pt boxer, ca boxerul in configuratia actuala si-a cam atins limitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Deja au aparut niste poze cu modelul 2010. Mici modificari cosmetice, dar motor DOHC preluat de pe HP2 Sport. Probabil va avea 120 CP. Iar BMW a incercat boxer racit pe apa de mult timp, pe la jumatea anilor 90, pentru WSBK. Nu era suficient de puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Mda,HP2 devine pe zi ce trece tot mai interesanta in ochii mei. Pacat ca-i prea scumpa. Tot un WR e baza pe coclau. Sau ca supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Scuze de off topic Incepand de la 15 oct 2009, pot face diagnoza si verifica erorile date de BMW, cu tester de inalta precizie. detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.