Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator corleone
Iti multumesc pentru raspunsuri. M-am interesat de zumo 660 dar nu este valabil pentru australia. Harti... etc. Nu am cum sa il folosesc aici.

 

Am observat ca se arunca frumos in curbe. Se inclina imediat.

 

Shaua e la treapta de jos si ajung pe varfuri.

 

Ma uit acum la turatech sa vad ce au... dar preturi imense.

 

Harta pentru Australia se "gaseste" pe net. Daca ai mustrari de constiinta o poti comanda ulterior de la un magazin de profil.

Mesaj completat

 

garmin e f bun........ in funtie si de ZONA de acoperire

 

Eu am un "amarat" de Etrex Legend HCx. Am cautat harti si am gasit chiar si pentru Africa, nu sunt in format MapSource dar sunt gratuite si pot fi integrate si in MapSource cu ajutorul unor soft-uri. Nu cred ca exista vreo marca care sa aiba acoperire mai mare decat Garmin.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Harta pentru Australia se "gaseste" pe net. Daca ai mustrari de constiinta o poti comanda ulterior de la un magazin de profil.

 

Am zumo550 de aproape un an. Hartile au fost incluse in pretul GPS-ului (licenta + suport).

Imi pare rau ca nu am stiut de Garmin GPSMAP 620 care e mult superior seriei nuvi si zumo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Am zumo550 de aproape un an. Hartile au fost incluse in pretul GPS-ului (licenta + suport).

Imi pare rau ca nu am stiut de Garmin GPSMAP 620 care e mult superior seriei nuvi si zumo.

 

Da, dar e si mai scump (1000$ in loc de 800$ cat e Zumo). Pana sa iau etrex-ul am avut un cakat de Mio C250 pe care l-am vandut dupa cateva zile. Dupa ce am luat Etrex-ul am stat si am invatat tot ce se putea despre Garmin (recomandarea vanzatorului). Asa am descoperit ca trebuie sa fii foarte atent cand cumperi ceva de la ei. Trebuiesc studiate bine specificatiile. Ca sa fie echipamentul complet mi-am luat si suport RAM-Mount de la dealer-ul din Romania, mi s-a parut cam scump dar a meritat. Mai am sa-mi iau alimentator la 12V si gata. Intra aici: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php?country=15

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic:

Senzorii masoara ... deci tocmai ai zis o prostie. Senzorii nu iau decizii. Daca ai vrut sa fii sarcastic... nu ai rezolvat nimic.

 

Am observat ca iti place sa contrazici lumea aiurea pe toate topicurile posibile... recomand ca este civilizat sa te abtii.

 

Nu mai zic ca este topic dedicat bmw r1200gs + adv ....

 

Ontopic

Mie mi-a folosit senzorul ca am gasit o sarma mica in roata si pierdeam 0.2 bar / zi. Nu as fi aflat decat in momentul in care ar fi fost prea tarziu.

 

 

intrebare de noob. cum comunica respectivul senzor cu computerul motoretei

 

daca pui valva normala iti da vreo eroare computeru si nu te lasa sa pornesti motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de noob. cum comunica respectivul senzor cu computerul motoretei

 

daca pui valva normala iti da vreo eroare computeru si nu te lasa sa pornesti motoreta?

bluetooth

 

bluetooth-logo-big.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar e si mai scump (1000$ in loc de 800$ cat e Zumo). Pana sa iau etrex-ul am avut un cakat de Mio C250 pe care l-am vandut dupa cateva zile. Dupa ce am luat Etrex-ul am stat si am invatat tot ce se putea despre Garmin (recomandarea vanzatorului). Asa am descoperit ca trebuie sa fii foarte atent cand cumperi ceva de la ei. Trebuiesc studiate bine specificatiile. Ca sa fie echipamentul complet mi-am luat si suport RAM-Mount de la dealer-ul din Romania, mi s-a parut cam scump dar a meritat. Mai am sa-mi iau alimentator la 12V si gata. Intra aici: http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php?country=15

 

Am dat 800$ pe ZUMO550 care in packet avea CD versiunea 10 pentru Australia si Noua Zeelanda. Licenta tot.

Mesaj completat

bluetooth

 

 

Nu vreau sa spun vreo prostie dar nu prea cred ca e prin bluetooth. Foarte posibil ca pe bascula unde este cititorul care pune informatia pe CAN, sa aibe un magnet sau un oscilator de frecventa medie. Senzorul in roata are o bobinutza si cand trece prin dreptul magnetului sau oscilatorului ... curentul indus e de ajuns cat sa porneasca microcontrolerul acela si sa citeasca presiunea. Urmeaza o scurta conversie ADC si un scurt broadcast. Similar ca la cartelele de acces prin proximitate.

 

La bluetooth iti trebuie licenta pentru fiecare chip, ceea ce e scump si nu se merita pentru o comunicatie cateva milisecunde.

 

Am senzorul vechi:

 

post-22-1252794410_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am atins cea mai mare altitudine de pana acum (in Romania) cu R1200GS. Cea mai mare pentru noi - nu stiu de altii. Undeva peste 2360m, in Iezer. Nu stiu exact, ca nu m-am uitat fix in varful pantei. Era grindina. Si au fost doua bucati: a lui Rul si a mea. Chiar si asa, nu noi am fost senzatia tehnica de pe munte. Ne-am intalnit cu un baiat cu un ATV facut de el - motor de Dacie 1310 si transmisie de Olcit, roti de masina, etc. Erau trei persoane pe el. Era verde tot, ziceai ca e Kawasaki.

Poze pune Cristache la sectiunea adecvata.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am atins cea mai mare altitudine de pana acum (in Romania) cu R1200GS. Cea mai mare pentru noi - nu stiu de altii. Undeva peste 2360m, in Iezer. Nu stiu exact, ca nu m-am uitat fix in varful pantei. Era grindina. Si au fost doua bucati: a lui Rul si a mea. Chiar si asa, nu noi am fost senzatia tehnica de pe munte. Ne-am intalnit cu un baiat cu un ATV facut de el - motor de Dacie 1310 si transmisie de Olcit, roti de masina, etc. Erau trei persoane pe el. Era verde tot, ziceai ca e Kawasaki.

Poze pune Cristache la sectiunea adecvata.

Spor

:cheers:

Mesaj completat

Am dat 800$ pe ZUMO550 care in packet avea CD versiunea 10 pentru Australia si Noua Zeelanda. Licenta tot.

Mesaj completat

 

 

 

Nu vreau sa spun vreo prostie dar nu prea cred ca e prin bluetooth. Foarte posibil ca pe bascula unde este cititorul care pune informatia pe CAN, sa aibe un magnet sau un oscilator de frecventa medie. Senzorul in roata are o bobinutza si cand trece prin dreptul magnetului sau oscilatorului ... curentul indus e de ajuns cat sa porneasca microcontrolerul acela si sa citeasca presiunea. Urmeaza o scurta conversie ADC si un scurt broadcast. Similar ca la cartelele de acces prin proximitate.

 

La bluetooth iti trebuie licenta pentru fiecare chip, ceea ce e scump si nu se merita pentru o comunicatie cateva milisecunde.

 

Am senzorul vechi:

 

post-22-1252794410_thumb.jpg

 

asa citisem undeva, ca ii BT

 

http://advrider.com/forums/showthread.php?...pressure+sensor - al 3-lea post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/atta...mp;d=1222718696

 

naspa chestie

 

QUOTE>>>>>

 

Broken driveshaft and housing-very serious

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

I'm posting this verbatim so you can all see it for yourselves and as Nick is a very good friend whos, very, very lucky to still be here.

 

His note:

 

Today the driveshaft on my R1200GSA gave way and went on to instantly smash the swinging arm in half. The rear wheel collapsed completely into the bottom of the seat and of course everything locked up. I was doing motorway speeds at the time and the bike opposite-locked from side to side for 100m + before I came to a halt on the opposite carriageway. It was a miracle that I didn’t come off, more luck than skill; I still can’t believe it now. Had a car been coming in the opposite direction I would not be here to write this, seriously.

 

 

 

The bike is a 55 plate, 3 years old and is just out of warranty. There are 20k miles on the clock and it is BMW FSH. I know that there have been some 2008 bikes recalled because of concerns over this problem, follow the link: http://www.motorcyclistonline.com/mo..._gs/53847.html but I can’t find anything about earlier models.

 

 

 

The AA are delivering the bike to Wollaston BMW in Northampton tomorrow for their inspection, but my main concern is that this could happen to somebody else with possibly more serious consequences. Do you actually know if this has happened before..? Is it a ‘known’ problem because if it is then I really think that there should be a general recall on all these models.

 

 

 

Also, where do you think I stand with BMW on this..? After 27 years of biking I have never been quite as fearful for my life.

 

Anyone else on here had this problem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite.

Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica.

 

Acum mai cu umor, sunt reguli cand cumperi un produs

 

1. nu cumperi nimic fabricat VINERI. Lumea e grabita sa plece acasa

 

2. nu cumperi nimic fabricat in timpul unui campionat de meci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica.

 

 

ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e un brat care trebuie sa reziste. nu e un consumabil si trebuie sa reziste la cele mai mari chinuieli

Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite.

Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua.

si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.

Mesaj completat

Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum :blink:

nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu?

de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica.

Cand am spus cardan ma refeream (din motive de economie a fluxului de informatii si a bitilor de pe tzava net) la basculacardanfinaldrivepinionsuspensieinputshaftcoroanasemeringurigaiter. In concluzie,tot ansamblul spate. Carcotasii ar zic ca la K cardanul e pe stanga si la R e pe dreapta. Corect,e doar imaginea in oglinda a aceluiasi cardan. Poate ca asta e si solutia,mutatul de pe dreapta pe stanga :blink:.

Nota de subsol : la fel,cardan = tot ansamblul ca sa nu mai existe confuzii.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.

Mesaj completat

 

nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu?

de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)?

 

 

he he

 

lasa ca sunt alte mobre din categoria asta care se duscurca la fel de bine dar nu au un marketing atat de puternic.

 

are de unde alege la banii care iar putea primi de la BMW

Mesaj completat

fratilor de unde v-ati tras acele proiectoare cu xenon? si cat au costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deja au aparut niste poze cu modelul 2010. Mici modificari cosmetice, dar motor DOHC preluat de pe HP2 Sport. Probabil va avea 120 CP.

 

Iar BMW a incercat boxer racit pe apa de mult timp, pe la jumatea anilor 90, pentru WSBK. Nu era suficient de puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...