Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am inteles ca pana la urma noul R1200GS/ADV va fi neschimbat ca si aspect, daca am inteles bine comenzile semnalizarii raman cele clesice BMW, tehnic, motorul va fi ca cel de la HP2 (Sport?) dar cu 110cp si 120Nm.

GS va fi disponibil tot in 4 variante de culroi, una fiind din nou rosu.

 

Noile modele pot fi deja comandate. Prezentarea oficiala va fi saptamana viitoare la salonul de la Milano.

 

Destul de minore schimbarile,

Nu stiu cat vor sa mai "traga" de motorul asta !

E ingrozitor de urat !

 

post-27837-1257522206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

frate NU VREAU ESA

 

sa ma fuck daca nu trec la KTM

Mesaj completat

iar astea cu culorile

 

deja sincer trag un pic spre GAY

 

o iau sa ma vezi tu cand trec ce frumos e colorata

 

sau sa o alerg eu pe drumuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer?

 

nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret

Mesaj completat

PS poate chiar mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

Frate, ce ai patit? In primul rand, te contrazici: ai zis "pachet"... asta inseamna optional. Nu vei fi obligat sa iei ESA.

Apoi... asa cum am mai spus, incercati sa fiti obiectivi si sa nu confundati BMW in general cu dealerul BMW (din pacate, se pare, singurul) din Romania, Automobile Bavaria... pt ca, din cate inteleg, cam fac de rusine numele BMW.

 

M-am bucurat mult azi cand unul de-al nostru mi-a spus ca si-a comandat motocicleta noua in Germania si nu le-a crescut cifra de afaceri a AB. Stiu ca este trist sa te bucuri ca banii se duc in afara tarii in loc sa ramana dar daca ei nu sunt in stare sa ofere servicii de calitate si sa se apropie de client, asta-i viata...

Mesaj completat

Mai pun cateva poze pt cine este interesat:

 

noul motor cu doi arbori/cilindru post-9546-1257547232_thumb.jpgpost-9546-1257547238_thumb.jpg

 

clapeta controlata electronic la esapament pt sunet incitant:

post-9546-1257547222_thumb.jpgpost-9546-1257547214_thumb.jpg

 

noul navi BMW Navigator IV si clasicul sistem de semnalizare BMW:

post-9546-1257547489_thumb.jpg

 

noul costum BMW Rallye 3 (si manusile aferente):post-9546-1257547604_thumb.jpg

 

post-9546-1257547626_thumb.jpgpost-9546-1257547631_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ar scoate sunt niste jegosi

 

acum mai nou iti baga pe gat packetul de 1500 de euro cu esa

 

frate NU VREAU ESA

 

sa ma fuck daca nu trec la KTM

Mesaj completat

iar astea cu culorile

 

deja sincer trag un pic spre GAY

 

o iau sa ma vezi tu cand trec ce frumos e colorata

 

sau sa o alerg eu pe drumuri?

 

Da frate ,am inteles ,nu vrei ESA

Ce n-am stiut eu pana ieri este ca incepand cu septembrie au sistat productia modelului 2009 ,pregatesc intrarea in productie a astuia 2010.

Normal ca fabrica din Berlin lichideaza acum prin dealeri ultimele piese.

Spre exemplu ,ce-am comandat eu este fabricat Marti ,01septembrie2009.

Pentru configuratia ta n-au putut sa demonteze de pe ea ...alea-alea

 

S-ar putea ca tu sa poti comanda varianta 2010 cheala ,adica fara nici un fel de optionale la "pachet"

Oare KTM de ce a introdus ABS-ul pe adventure abia in 2006 ?

Nu m-ar surprinde sa "inventeze" si ei maine -poimaine ESA ...

 

Si poti s-o comanzi doar grunduita ,sa nu ti-o vopseasca deloc :)

 

Du-te si la KTM(ca vrei sa te faci mecanic) ,poate te duci chiar si la Motoguzzi...sau Yamaha Super Tenere..asta nou 2010 cu cardan....

post-27837-1257572373_thumb.jpg

 

Sa nu-mi spui vreodata ca ti-e dor de 1200 GS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad -

 

o data cu iulianam vrut sa dau si eu comanda de moto noua

dar cu urmatoarele ...accesorii

 

R 1200 GS Adventure

 

Grundpreis: 14.350,00 €

Fracht und Verpackung: 390,00 €

 

Safety-Paket: 1.400,00 €

- ABS

- ASC

- RDC

Touring-Paket: 1.520,00 €

 

- Auspuffanlage chrom

 

- ESA

- Heizgriffe

- Bordcomputer

- Zusatzscheinwerfer

- LED-Blinker

- Kofferhalter

 

Enduro-Aluminium-Motorschutz: 205,00 €

 

 

Listenpreis: 17.865,00 €

 

Angebotspreis: 16.100,00 €

 

si ama cerut fara touring pachet deci fara ESA CLAR

SI NU SE POATE

so de ce sa dau 1500 euro pe ceva ce nu folosesc

 

 

ca idee acel com de boord e un mare fasssss

dupa 250 km eu conform lui nu ma iam benzina in rezervor deci nu mai apare corect distanta pe care as mai putea sa o parcurg

ESA merg singur tot timpul deci am o singura setare merita 1500 de euro pt a ma juca la un buton cu amortizoarele......

 

ce m,a deranjat atat aici cat si in germania a fost ca imi baga ceva pe gat pe banii mei

 

deci raman cu moby

Mesaj completat

ps....The bike is in the configuration that you want it no more available.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, of... pai mai omule, cand iei o motocicleta care deja nu se mai fabrica, nu poti avea asa multe pretentii. La inceputul lui septembrie s-au facut ultimele apoi linia a fost modificata pt modelul nou.

Asadar, ele sunt deja produse si pt ca majoritatea vor acel pachet Touring (logic) si mai ales pt ca primesti 10% reducere care depaseste costul acelui pachet, ei le-au produs probabil pe toate (ultimele) cu acel pachet, inclusiv ESA.

 

Apoi, lasand la o parte ca-l primesti gratis, pachetul are 7 componente... poate (pe tine) nu te intereseaza toba cromata, semnalizatoare led, suportii de sidecase... computerul te plangi de el desi nu am mai auzit la altii (si, oricum, are mai multe functii utile si ma intreb cum iti afiseaza RDC-ul fara) dar de exemplu farurile suplimentare si ghidonul incalzit sunt asa neinteresante? Ma rog...

 

O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit?

Deci, nu mai injura BMW ca in cazul asta nu ai dreptate. Orice producator ar face la fel in situatia asta (sfarsit de model). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit?

 

Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?

Never-ever ...

 

Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta !

 

Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA.

 

 

My 50 cents !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulian

 

ktm are 3 mari prob

1 pret imens 13500 euro

2 jenti numai cu camera

3 lant

 

as fi uitat de ele.... pt 5000 - 6000 euro

adica bmw sa fie la un 16000 iar ktm la 10000

dar asa nu se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?

Never-ever ...

 

Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta !

 

Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA.

 

Faci multe confuzii:

 

- nu este inceput de serie (cum a fost trecerea de la 1150), au schimbat doar motorul (o varianta evoluata, testata deja pe HP2 Sport, cu puterea ceva mai mica decat acesta); in rest, aproape nimic schimbat. Iar cand a aparut 1200GS nu au fost probleme la motor ci la transmisie/cutie (din ce stiu eu). Deci, nu este o generatie noua, este doar o evolutie, sa zicem un facelift unde au imbunatatit ce merita imbunatatit.

- 1150 GS s-a fabricat pana in 2004 si 1150ADV pana in 2005; motorul a fost acelasi din 2003 de cand au introdus 2 bujii/cil.

- ESA 2 este pt modelele de strada; la GS este vorba de Enduro-ESA, alt sistem, introdus odata cu faceliftul din 2008 (105cp) si care acum ramane neschimbat, fiind considerat foarte bun.

- ESA NU va fi standard la GS/ADV (doar la RT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, intotdeauna cu punctil pe I. Cum este vremea in Austria? Mai mergi pe 2 roti? :)

 

Salut Bogdane! Vremea e mai rea decat in RO... azi a fost "bine", 8 grade, vant si preponderent intunecat. (asta la Viena ca in rest fiind mai mult munte... se skiaza bine deja) Deci, am dat si eu o tura azi de cca 100km dar cred ca a fost ultima pt ca nu-mi place deloc sa merg infofolit, bate si vantul... personal, nu mai simt o placere deosebita. Saptamana viitoare o las la BMW pt iernat. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer?

 

nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret

Mesaj completat

PS poate chiar mai bine :)

 

Da, e adevarat, marea majoritate a "motoretelor" parcurg trasee intre A si B, pe doua roti. De asta, te rugam sa incerci niste chinezarii, ca alea te rezolva si la 10% din pretul unui BMW. Pe noi, astia mai fraieri, cu citeva sute de mii de km de caciula facuti pe diverse motoare (cei mai multi pe BMW-uri probabil) , te rugam sa ne lasi linistiti pe micul nostru subforum. Vrem in continuare sa dam banii pe prostii, daca nu te deranjam foarte tare, bineinteles. Cind vom fi capabili sa accedem la nivelul tau de cunoastere, te cautam noi. Valabil pentru toti bagatorii de seama cu opinii similare. Tineti-le pentru voi.

Si nu sint dealer BMW, dar imi permit sa-mi ridic in slavi ultimele 3 BMW-uri (paduchioase si cu diverse maruntisuri problematice). Ce sa fac, sint un nenorocit pervers, imi iubesc motocicletele. Ca multi altii de pe acest forum, si ca o mare parte a motociclistilor. Daca continui sa ai o problema si cu asta, stii unde poti sa ti-o bagi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare atentie

a nu se confunda BMW motociclete cu problemele care nu le pot depista si rezolva ai nostri

 

nu am nici un repros la adresa r 1200 gs adv sincer nu cred c exista la acest moment ceva peste insa prob aparute nu prea au rezolvare pe aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e adevarat, marea majoritate a "motoretelor" parcurg trasee intre A si B, pe doua roti.

 

La cum ai reactionat, io zic ca tu esti mega-super-dealer, ma faci in sange. Eu am preferat sa-l ignor, cum am facut si cu altii ca el. :P (in plus, orice i-as fi raspuns, generam un dialog off-topic)

Lasand la o parte ca nu stiu ce am ridicat in slavi (am pus poze si date tehnice), mi se pare culmea sa te bagi pe topic BMW si sa te miri ca se vorbeste de bine de BMW. Pai de aia cu italienesti sau japoneze ce ar trebui sa zicem? :)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceput de serie ?...ESA 2 ?..o fi oare fiabila ?...va mai amintiti de primele 1200 ?

Never-ever ...

 

Sfarsit de serie ? DA !....inca ma mai gandesc la un 1150 din 2006 ...aia DA motocicleta !

 

Nu cred ca vor fabrica modelul nou fara ESA.

 

 

My 50 cents !

1150 din 2006 a fost o motocicleta super doar dpdv estetic si din cauza numarului limitat de exemplare. Nu s-a rezolvat nimic la unitatile servo (asta si pentru ca 1200 GS iesise deja pe piata). Este doar un 2003 cu un alt paintjob. Pe ukgser si advrider se spune ca 2002 e cel mai bun GSA 1150. Ma gandesc ca aia stiu ce vorbesc.

Mesaj completat

- 1150 GS s-a fabricat pana in 2004 si 1150ADV pana in 2005; motorul a fost acelasi din 2003 de cand au introdus 2 bujii/cil.

1150 GSA s-a fabricat pana in 2006 cu Special Edition (ca urmare a hit-ului LWR). In jur de 500 exemplare polar white. Este obiect mai mult de colectie decat ceva cu adevarat schimbat. Culoarea este intr-adevar reusita. Insa doar atat, este un 2003 cu alta schema si (evident) mai scump pentru ca nu se vinde decat full option.

 

bmwbmwr1150gsadventure2.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150 din 2006 a fost o motocicleta super doar dpdv estetic ..........

........1150 GSA s-a fabricat pana in 2006 cu Special Edition (ca urmare a hit-ului LWR).

 

Danke Budd

stiam si eu ceva...

O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan.

post-27837-1257755491_thumb.jpg

Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke Budd

stiam si eu ceva...

O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan.

post-27837-1257755491_thumb.jpg

Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150

Uite aici, pe Adv Rider un thread doar despre SE 1150 Adv

Mesaj completat

O alta schimbare radicala la trecerea de la 1150 la 1200 este parghia de echilibrare a bratului cardan.

Era destul de naspa cea pozitionata inferior la 1150

Numai daca te apleci peste 50 grade in curbe :)

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura chestie care chiar imi place la facelift-urile din 2010 este schema de culoare cu galben de la GSA. n-o sa-mi iau niciodata unul insa i se potriveste de minune. in aceeasi masura (sau poate chiar mai mare) ma oftic ca au scos galbenul de la GS-ul simplu.

 

in rest... aparent e reusita gluma cu "exup-ul pentru un sunet mai puternic". sunt insa foarte curios cat va fi de apreciata in viata reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca fostul proprietar nu se prea potrivea cu mine... :)

Saua este cea mai joasa, are o singura pozitie,respectiv 820 cm (in comparatie cu 850 cm cea originala).La inaltimea mea de 1,86,mi se pare destul de joasa.

Este dispus cineva sa faca schimb?

http://cgi.ebay.de/Niedrige-Sitzbank-lower...=item35a4294b43

Numai bine,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca fostul proprietar nu se prea potrivea cu mine... :)

Saua este cea mai joasa, are o singura pozitie,respectiv 820 cm (in comparatie cu 850 cm cea originala).La inaltimea mea de 1,86,mi se pare destul de joasa.

Este dispus cineva sa faca schimb?

http://cgi.ebay.de/Niedrige-Sitzbank-lower...=item35a4294b43

Numai bine,

Florin

 

 

vb cu darian ca iti poate adauga material sa creasca inaltimea ei. lucreaza foarte bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, of... pai mai omule, cand iei o motocicleta care deja nu se mai fabrica, nu poti avea asa multe pretentii. La inceputul lui septembrie s-au facut ultimele apoi linia a fost modificata pt modelul nou.

Asadar, ele sunt deja produse si pt ca majoritatea vor acel pachet Touring (logic) si mai ales pt ca primesti 10% reducere care depaseste costul acelui pachet, ei le-au produs probabil pe toate (ultimele) cu acel pachet, inclusiv ESA.

 

Apoi, lasand la o parte ca-l primesti gratis, pachetul are 7 componente... poate (pe tine) nu te intereseaza toba cromata, semnalizatoare led, suportii de sidecase... computerul te plangi de el desi nu am mai auzit la altii (si, oricum, are mai multe functii utile si ma intreb cum iti afiseaza RDC-ul fara) dar de exemplu farurile suplimentare si ghidonul incalzit sunt asa neinteresante? Ma rog...

 

O sa ai sansa sa-ti iei modelul nou (ceea ce este chiar mai bine) fara ESA si computer... Multumit?

Deci, nu mai injura BMW ca in cazul asta nu ai dreptate. Orice producator ar face la fel in situatia asta (sfarsit de model). :)

 

Eu cand am cumparat modelul 2009 la sf lui Iulie am putut alege ESA, RDC... etc. O pagina cu optiuni. Am luat full options (exceptie paniers care mi s-au parut scumpi).

 

ESA: Nemaipomenit. Opresti mobra, setezi ce vrea muschiul tau si pleci mai departe. Singurele care sunt safe sa fie activate in mers sunt NORM/CONF/SPORT mode. Restul scrie in manual sa tragi pe dreapta (in cazul meu, pe stanga).

 

RDC: Super tare. Vezi instant daca ai un por, cui, surub, ... etc

 

BTW ma aproprii de 10.000km (mai am vreo 500 de facut). Si asta numai in 4 luni).

 

 

Chiar sunt curios daca ofera upgrade la motor, pentru HP2-type. M-ar interesa.

 

 

Mesaj completat

khk mi se pare ca prea ii ridici in slavi pe astia de la BMW, esti cumva dealer?

 

nu de alta dar sunt motorete care fac acelasi lucru cu bmw-urile dar la 60% din pret

Mesaj completat

PS poate chiar mai bine :P

 

Eu nu inteleg cu ce vrei sa ne convingi?

 

Suntem pe acest topic pentru ca avem BMW. Tu ar trebui sa te muti la forumul de TDM. Lasa-ne in pace cu durerea nostra. Este motorul pe care l-am ales pentru ca AM VRUT. Daca vroiam TDM/Africa Twin/KTM, sa stii ca imi luam acel motor. Momentan nu am nevoie de altceva. Sunt foarte multumit de ceea ce am.

 

Mi se pare nesimtire sa vii pe sub-forum de BMW si sa arunci: sunt si alte mai bune ... etc.

 

 

Sunt cateva clase de motociclisti:

 

1. cei care conduc ceva ieftin ca nu isi permit

2. cei care au bani si isi permit sa aleaga

3. clasa mijlocie care de o anumita suma de bani incearca sa isi ia cel mai bun lucru posibil in acel buget.

4. or mai fi si alte sabloane dar nu imi vin in cap si nici nu are sens.

 

Fiecare se descurca cum poate. Dar nu trebuie aruncat cu "moloz" din unii in altii.

Practic eu din mesajul tau am inteles ca ne-ai facut prosti ca am aruncat banii pe fereastra, cand puteam cu ceva mai ieftin sa luam alt brand/model... etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...