Budd Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Sincer,n-am auzit pana acum de remapare electronica pentru a modifica cuplul,caii putere da,ca schimba mai tarziu,iarasi da insa cuplul dat jos,sus,nu. N-am auzit. Asteptam mai multe detalii. Editat Noiembrie 13, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Foarte bine,nu fa. Fac asta de 3 ani. Singura chestie ce ar putea fi un pic mai aiurea ar fi filtrul de ulei care ar trebui sa se descompuna la vascozitate asa mica. Insa pana acum nu mi s-a intamplat.De-aia pornesc motorul vreo 4-5 minute (oricum nu e bine sa ruleze stationar un motor racit pe aer). Astept cu nerabdare sa schimb motorul.Mesaj completat Hai sa va zic o poveste de pe vremea cand aveam 1200C. Deci acum 2 ani parca am cumparat-o pe Helga. Boxer deci. An fabricatie 1998. Dupa vreo 800 km constat ca imi plange finala. Cum eram un foarte neexperimentat propitar de boxer. Am incercat prin a schimba uleiul de finala,niciun rezultat. Pana la urma am schimbat (la dealer) semeringul si rulmentulmare. Bun, ce am zis eu,hai sa schimb uleiurile dupa ce am luat-o de la reparatie. Am luat ulei de transmisie si 1L de 20-50 pentru completare,just in case. Am dat cep la transmisie si la finala. Apoi am deschis dopul de pe tzatza din dreapta si am luat sa completez. Am bagat vreo 400 ml,bucuros ca eram in grafic. Din pacate (sau din fericire) cand am vrut sa pun dopul la bidon,constat ca de fapt am pus juma de litru de SAE80/90 transmission oil. Plm, ce fac acum? Ma duc la Halfords si iau inca 1 L de ulei transmisie si 4 L de 20-50,refill in cutie si in finala. Dau drumul putin la motor sa incalzesc putin uleiul. Constat ca miroase destul de ... ciudat. Ma rog, dupa 1 minut opresc si scot uleiul din motor. Merg inapoi la Halfords sa cumpar un bidonas de 125ml "Flush Engine Diesel/Gas". Asta pentru a curata tot jegul. Am platit 12.95 EUR pe el. Cand am deschis capacul , un miros familiar mi-a gadilat narile. Ce plm, asta-i motorina! Ma rog, cine stie, poate mirosul imi joaca mie feste. Curat, refill, mobra merge ca noua. Now, lucrez 3 zile pe saptamana in Europoort,am un amic la Shell Oil, chiar la laboratorul de analiza. Din vorba in vorba ajungem si la motorina. Imi zice, dar cat de diferita carezi tu ca este compozitia diesel fata de uleiul ce-l bagi tu in motor, exceptand vascozitatea si aditivii? Pai zic, nu stiu. Nu foarte mare,zice. Bai sa-mi bag! Atunci m-a lovit. Merg acasa, iau 2 L motorina (ignorand privirile vecinului care ma credea tampit) , scot uleiul in bidonul meu nou de 5 L. Bag cei 2L motorina, completez pana la 4 L si dau drumul 5 minute,fara sa misc gazul. Helga nici macar nu tresare si mesteca fericita amestecul. Opresc mobra,scurg zoaia care de data asta chiar vine afara cu 4L (de fiecare data cand fac schimbul de ulei, cred ca afara iese doar 90% din ulei,niciodata tot),schimb filtrul si completez. Nicio lacrima. Vorbesc cu amicul despre patanie si ii spun de Engine Flush ala. Zice ia da-mi sticla. Ii dau bidonasul si ma suna. Zice,nici n-am mai facut analiza pentru ca orice om care lucreaza aici a spus ca e motorina in bidonasul ala si ca doar stric cateva probe pentru a afla ceea ce era obvious. Morala? Nu toate par ceea ce sunt. Eu de atunci am marit un pic miza, in loc de 2:2 folosesc 3:1 ca proportie. Ideea este ca jegul ala de care zice uzunu tot va trebui sa-l dai afara odata si odata. Cu cat il dai mai repede afara,cu atat mai bine. Uleiul,dupa cate am aflat,nu-si schimba proprietatile radical in cel 10k de folosire, singura problema este ca se amesteca cu carbon care este circulat pe toate suprafetele de contact rezultand in uzura mai mica sau mai mare. Ei,jegul asta contine in marea lui majoritate carbon. Un engine flushing il da jos fara mare efort. Unii fac cu 4L motorina si fara pic de ulei. Doar pentru ca BMW nu a testat treaba asta nu inseamna ca nu este posibila. Mesaj completat Evident,stanga! Imi ramasese in minte noul 1200 postat de Vlad (khk). Mesaj completat Foarte bine,nu fa. Fac asta de 3 ani. Singura chestie ce ar putea fi un pic mai aiurea ar fi filtrul de ulei care ar trebui sa se descompuna la vascozitate asa mica. Insa pana acum nu mi s-a intamplat.De-aia pornesc motorul vreo 4-5 minute (oricum nu e bine sa ruleze stationar un motor racit pe aer). Astept cu nerabdare sa schimb motorul.Mesaj completat Hai sa va zic o poveste de pe vremea cand aveam 1200C. Deci acum 2 ani parca am cumparat-o pe Helga. Boxer deci. An fabricatie 1998. Dupa vreo 800 km constat ca imi plange finala. Cum eram un foarte neexperimentat propitar de boxer. Am incercat prin a schimba uleiul de finala,niciun rezultat. Pana la urma am schimbat (la dealer) semeringul si rulmentulmare. Bun, ce am zis eu,hai sa schimb uleiurile dupa ce am luat-o de la reparatie. Am luat ulei de transmisie si 1L de 20-50 pentru completare,just in case. Am dat cep la transmisie si la finala. Apoi am deschis dopul de pe tzatza din dreapta si am luat sa completez. Am bagat vreo 400 ml,bucuros ca eram in grafic. Din pacate (sau din fericire) cand am vrut sa pun dopul la bidon,constat ca de fapt am pus juma de litru de SAE80/90 transmission oil. Plm, ce fac acum? Ma duc la Halfords si iau inca 1 L de ulei transmisie si 4 L de 20-50,refill in cutie si in finala. Dau drumul putin la motor sa incalzesc putin uleiul. Constat ca miroase destul de ... ciudat. Ma rog, dupa 1 minut opresc si scot uleiul din motor. Merg inapoi la Halfords sa cumpar un bidonas de 125ml "Flush Engine Diesel/Gas". Asta pentru a curata tot jegul. Am platit 12.95 EUR pe el. Cand am deschis capacul , un miros familiar mi-a gadilat narile. Ce plm, asta-i motorina! Ma rog, cine stie, poate mirosul imi joaca mie feste. Curat, refill, mobra merge ca noua. Now, lucrez 3 zile pe saptamana in Europoort,am un amic la Shell Oil, chiar la laboratorul de analiza. Din vorba in vorba ajungem si la motorina. Imi zice, dar cat de diferita carezi tu ca este compozitia diesel fata de uleiul ce-l bagi tu in motor, exceptand vascozitatea si aditivii? Pai zic, nu stiu. Nu foarte mare,zice. Bai sa-mi bag! Atunci m-a lovit. Merg acasa, iau 2 L motorina (ignorand privirile vecinului care ma credea tampit) , scot uleiul in bidonul meu nou de 5 L. Bag cei 2L motorina, completez pana la 4 L si dau drumul 5 minute,fara sa misc gazul. Helga nici macar nu tresare si mesteca fericita amestecul. Opresc mobra,scurg zoaia care de data asta chiar vine afara cu 4L (de fiecare data cand fac schimbul de ulei, cred ca afara iese doar 90% din ulei,niciodata tot),schimb filtrul si completez. Nicio lacrima. Vorbesc cu amicul despre patanie si ii spun de Engine Flush ala. Zice ia da-mi sticla. Ii dau bidonasul si ma suna. Zice,nici n-am mai facut analiza pentru ca orice om care lucreaza aici a spus ca e motorina in bidonasul ala si ca doar stric cateva probe pentru a afla ceea ce era obvious. Morala? Nu toate par ceea ce sunt. Eu de atunci am marit un pic miza, in loc de 2:2 folosesc 3:1 ca proportie. Ideea este ca jegul ala de care zice uzunu tot va trebui sa-l dai afara odata si odata. Cu cat il dai mai repede afara,cu atat mai bine. Uleiul,dupa cate am aflat,nu-si schimba proprietatile radical in cel 10k de folosire, singura problema este ca se amesteca cu carbon care este circulat pe toate suprafetele de contact rezultand in uzura mai mica sau mai mare. Ei,jegul asta contine in marea lui majoritate carbon. Un engine flushing il da jos fara mare efort. Unii fac cu 4L motorina si fara pic de ulei. Doar pentru ca BMW nu a testat treaba asta nu inseamna ca nu este posibila. Scuza-ma , dar daca chiar ai facut chestia cu motorina ( nu contest ca ai facut-o ) si inca in mod repetat, te rog sa te consideri UN MARE NOROCOS ! De ce ? Stii cat de mult dauneaza hidrocarburile ( motorina de care zici) cauciucului din componenta semering-urilor la o astfel de practica ? In special semering-ul de palier ? Nici nu-ti inchipui. Cauciucul e atacat in mod brutal si se ''umfla" instantaneu, infloreste. Ca sa nu mai vorbim de ungerea TOTAL DEFICITARA a cuzinetilor de biela si palier, a bolturilor de pistoane, a segmentilor, si alte alea... ,etc,etc, etc. In locul prietenului tau, as fi stricat cativa solventi, cativa reactanti, as fi luat proba din Engine Flush-ul ala si as fi facut analiza la substanta aia, chiar daca pierdeam si un pic de timp. De amorul artei... . Si combustibilul M miroase ca si motorina , si totusi, NU e motorina ! NU recomand nimanui astfel de "tratament " sau spalaturi motorului. Riscurile sunt prea mari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 am mai auzit si eu pe la mecanici auto de practici din acestea cu motorina. unul dintre ei mi-a spus urmatoarele: - daca vrei sa cureti mizeriile din motor in nici un caz nu baga motorina, foloseste un ulei mai subtire si mai ieftin dupa care il schimb cu cel nou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 asa arata si motorul meu dupa ce vin intr.o zi cu ploaie de acasa pe centura pana la job e posibil motorul meu are 128.000km, facuti in toate conditiile posibile...compresia 12,2/cilindru si consuma aprox 0,4l ulei la 5000km!..folosesc ulei elf sporty 20w50mineral cumparat de la selgros...60lei/4l! din cei 128mii cati sunt facuti de tine in conditiile mentionate? JimVonBaden am vazut ca in dvd-ul lui baga CASTROL GTX 20W50 20lei/l bidonul il iau cu mine doar la drum lung (peste 1000km); si nu toti merg cu bidonul sub sa, eu il tin in topcase . eu am o sticla de vodka polar de 200 m.l. plina cu ulei in trusa de scule pentru cazurile cand mai uit sa verific uleiul - cu mobra asta mi se intampla sa plec la drum fara sa o mai verific - a mea mananca in jur de 70 m.l./1000km si pana acum a facut in jur de 33.000 km, eu acum am inceput sa schimb uleiul si filtrul la 8000 km PS. stiti de unde se pot cumpara filtre de aer mann? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Mesaj completat Stii cat de mult dauneaza hidrocarburile ( motorina de care zici) cauciucului din componenta semering-urilor la o astfel de practica ? In special semering-ul de palier ? Nici nu-ti inchipui. Cauciucul e atacat in mod brutal si se ''umfla" instantaneu, infloreste. Nimic mai fals.Uleiul este el insusi o hidrocarbura.Motorina nu ataca mai rau decat uleiul cauciucul. Desfacem impreuna motorul meu si ne uitam la garnituri. Inclusiv la segmenti. 5 minute pe an la 850-1000 rpm este exact ceea ce trebuie pentru un curatat complet. Care este diferenta in a baga motorina cu 50 eur/L sau a baga motorina cu 0.99 eur/L pentru curatarea motorului? Vrei sa filmez cand fac chestia asta sau sa o fac in fata ta pentru proba? Your call. Am si alta idee, hai sa luam un semering de cauciuc,o garnitura,orice si sa o bagam complet in motorina sa vedem cu infloreste instantaneu. Asa am inceput eu cu procedura asta : R1200C Forum,the one and only.Daca tie ti se pare mult de 3 ori,sunt oameni care fac asta de 30 de ani.Ai dracu' norocosi.Eu macar nu am folosit 100% motorina,recunosc.M-a tentat ideea insa hai sa zicem ca nu am curaj. Editat Noiembrie 14, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 motorina din zilele noastre este aditivata comparativ cu cea de acum 30 de ani motiv pentru care de aceea nu mai este recomandat sa speli lantul cu motorina sau sa o folosesti pentru curatat mizeriile din motor folosind-o pe post de ulei(chiar pt. 5 minute o data pe an) ar fi super util daca am putea avea o comparatie intre engine flush si motorina de azi si cea de acum 30 de ani dpv compozitie chimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 motorina din zilele noastre este aditivata comparativ cu cea de acum 30 de ani motiv pentru care de aceea nu mai este recomandat sa speli lantul cu motorina sau sa o folosesti pentru curatat mizeriile din motor folosind-o pe post de ulei(chiar pt. 5 minute o data pe an)ar fi super util daca am putea avea o comparatie intre engine flush si motorina de azi si cea de acum 30 de ani dpv compozitie chimica. Irelevant. Aditivi se pun si in ulei in zilele noastre,nu doar in motorina. Dpdv chimic, motorina de azi nu este cu nimic diferita fata de cea de acum 30 ani. Atentie! Nu toata lumea foloseste termenul de motorina pentru combustilul diesel. Combustibilul diesel poate fi si ulei de floarea soarelui. Motorina,in mod normal are intre 12 si 28 atomi de carbon pe molecula. Cea mai raspandita compozitie este cea cu 23 atomi de carbon pe molecula. Uleiul mineral are intre 18 si 34 atomi carbon pe molecula. Compozitia chimica este cea stiuta de vreo cativa zeci de ani,carbon + hidrogen. De aici si numele : hidrocarbura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Sincer,n-am auzit pana acum de remapare electronica pentru a modifica cuplul,caii putere da,ca schimba mai tarziu,iarasi da insa cuplul dat jos,sus,nu. N-am auzit. Asteptam mai multe detalii. Pai stai asa, caii putere sunt o masura a cuplului. De fapt, y CP = x Nm * turatia respectiva / 5250. Remaparile pot schimba comportamentul motorului, dar intr-o proportie destul de mica la nivel comparativ. Conducte de aer, axe cu came, esapament, pistoane de compresie marita, PC, toate astea iti cresc cuplul si trebuie sa le sincronizezi bine pentru a da cuplu mai jos in turatie, dar un PC simplu nu te ajuta mai deloc. Si, cu toate astea, diferentele pentru un boxer sunt comparativ mici, cresterea maxima de putere fiind undeva la 20% fata de un motor stock (citisem de un 1200 din '05 care scotea 119CP pe dyno si avea cam toate astea). Investitia nu cred ca merita, mai ales ca risti fiabilitatea unui motor foarte bine facut. In definitiv, sa fim seriosi, de ce ne-am dori mai mult cuplu? Pe graficele BMW al meu 1100 scoate 80Nm de la 2000 rpm, crescand foarte cuminte pana la 97Nm. O vitezana din aceeasi perioada, de aceeasi capacitate, scoate tot vreo 100Nm, dar la turatii imense, mult mai sus decat ceea ce e nevoie pe strada. Chiar si V2-urile nu sunt atat de plate pe curba de cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 14, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2009 e posibil se vede cum si mers pe lngs moto prin noroi sa.l tii so asta nu e mers cu moto e mers pe,,,,,langa moto..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Pai stai asa, caii putere sunt o masura a cuplului. De fapt, y CP = x Nm * turatia respectiva / 5250. Remaparile pot schimba comportamentul motorului, dar intr-o proportie destul de mica la nivel comparativ. Conducte de aer, axe cu came, esapament, pistoane de compresie marita, PC, toate astea iti cresc cuplul si trebuie sa le sincronizezi bine pentru a da cuplu mai jos in turatie, dar un PC simplu nu te ajuta mai deloc. Si, cu toate astea, diferentele pentru un boxer sunt comparativ mici, cresterea maxima de putere fiind undeva la 20% fata de un motor stock (citisem de un 1200 din '05 care scotea 119CP pe dyno si avea cam toate astea). Investitia nu cred ca merita, mai ales ca risti fiabilitatea unui motor foarte bine facut. In definitiv, sa fim seriosi, de ce ne-am dori mai mult cuplu? Pe graficele BMW al meu 1100 scoate 80Nm de la 2000 rpm, crescand foarte cuminte pana la 97Nm. O vitezana din aceeasi perioada, de aceeasi capacitate, scoate tot vreo 100Nm, dar la turatii imense, mult mai sus decat ceea ce e nevoie pe strada. Chiar si V2-urile nu sunt atat de plate pe curba de cuplu. Corect.Dar ne dorim cuplu (mai ales offroad) la turatii mai omenesti. Editat Noiembrie 14, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 (editat) Corect.Dar ne dorim cuplu (mai ales offroad) la turatii mai omenesti. Citesc ca prostu de vreo 3 pagini incoace...motorina...ulei..friteuze..sa ma Kac in el de boxer..cine dracu m-a pus ? Cuplu...turatii....formule...putere... Chiar nu-i buna mobra asta de nimic ? Cu ce benzina merge ? Sa nu-mi spuneti ca merge si cu ......motorina... Editat Noiembrie 14, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Citesc ca prostu de vreo 3 pagini incoace...motorina...ulei..friteuze..sa ma Kac in el de boxer..cine dracu m-a pus ?Cuplu...turatii....formule...putere... Chiar nu-i buna mobra asta de nimic ? Cu ce benzina merge ? Sa nu-mi spuneti ca merge si cu ......motorina... Nu trebuie sa te joci cu motorina. Asta fac doar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Citesc ca prostu de vreo 3 pagini incoace...motorina...ulei..friteuze..sa ma Kac in el de boxer..cine dracu m-a pus ?Cuplu...turatii....formule...putere... Chiar nu-i buna mobra asta de nimic ? Cu ce benzina merge ? Sa nu-mi spuneti ca merge si cu ......motorina... Relax man. Multa lume ar vrea sa faca ce faci tu. Felicitari si nu iti mai face atitea probleme! Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 Corect.Dar ne dorim cuplu (mai ales offroad) la turatii mai omenesti. am si eu o intrebare VOI CHIAR CREDETI CA ATI AJUNS SA FOLOSITI IN TEREN TOATA PUTEREA ADV? PE ASFALT SIMT NEVOIA DE MAI MULT SINCER INSA IN TEREN AS PREFERA SA NU MAI TREMURE SI SA TOT STAU CU MANA PE AMBREIAJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 am si eu o intrebare VOI CHIAR CREDETI CA ATI AJUNS SA FOLOSITI IN TEREN TOATA PUTEREA ADV? PE ASFALT SIMT NEVOIA DE MAI MULT SINCER INSA IN TEREN AS PREFERA SA NU MAI TREMURE SI SA TOT STAU CU MANA PE AMBREIAJ Am fost foarte rar offroad deci raspunsul la intrebare este nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 am si eu o intrebare VOI CHIAR CREDETI CA ATI AJUNS SA FOLOSITI IN TEREN TOATA PUTEREA ADV? PE ASFALT SIMT NEVOIA DE MAI MULT SINCER INSA IN TEREN AS PREFERA SA NU MAI TREMURE SI SA TOT STAU CU MANA PE AMBREIAJ pai nici nu prea ai cum. pe coclau, oricum ar fi el pur si simplu n-ai suficienta aderenta pentru a utiliza toata puterea de care-i in stare motorul. deci raspunsul e tot "nu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 unde gasim sa centram rotile din SPITE DECI SA ,,TRAGA SPITELE//// NU sa le echilibreze cu plumbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Intreaba si in sectiunea de choppere.Baietii aia stiu cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 unde gasim sa centram rotile din SPITEDECI SA ,,TRAGA SPITELE//// NU sa le echilibreze cu plumbi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Pe off nu am nevoie de mai mult cuplu, si asa e arhisuficient. Pe strada, poate, dar e mai mult un moft. Atat timp cat poti tine mobra asta de la 40km/h la 210km/h in treapta a 6-a, chiar nu ai nevoie de mai mult cuplu. Sincer, mi-as dori chiar o limitare a cuplului pentru situatii de aderenta scazuta, nu o data am facut drifturi si rolling burn-outs intr-a doua sau chiar a treia pe strada. In off mi-as dori o treapta intai chiar mai scurta decat cea a 1100-lui meu. Pe traseu de rally pot tine un enduro adevarat in coada, dar imping limita. Pe traseu de enduro n-am nici cea mai mica sansa. E prea mare vaca. Uitati-va la HareScramble-ul de pe plaja Olandeza. O vitezana modificata in fata, 150Cp la roata. La cateva secunde in spate, un HP2 Enduro. In spatele astora, la maxim 15 secunde, gloata de EXC-uri. Nu puterea lipseste mobrelor astora, ci suspensii mai bune, gume mai agresive si o greutate mult mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 In off mi-as dori o treapta intai chiar mai scurta decat cea a 1100-lui meu. Nu stiu cum e la tine sau exact ce asteptari ai dar 1200GS/ADV se pot comanda din start cu cutie de viteze enduro si daca nu ma insel asta e marea deosebire, treapta 1 mai scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu stiu cum e la tine sau exact ce asteptari ai dar 1200GS/ADV se pot comanda din start cu cutie de viteze enduro si daca nu ma insel asta e marea deosebire, treapta 1 mai scurta. pe astea din 2007 s.o puteapune asta cu treapta 1? Mesaj completat aici ma interesa sa le dau la un atelier specilizat asta sincer ar fi cea mai buna solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 pe astea din 2007 s.o puteapune asta cu treapta 1?Mesaj completat ma interesa sa le dau la un atelier specilizat asta sincer ar fi cea mai buna solutie Cristi, am cautat eu de am behait. Cel mai apropiat atelier decent pentru asta se afla la BMW dealer la Budapesta. Orice alta roata spitata, mai putin astea de BMW, o rezolva Rabinu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Nu stiu cum e la tine sau exact ce asteptari ai dar 1200GS/ADV se pot comanda din start cu cutie de viteze enduro si daca nu ma insel asta e marea deosebire, treapta 1 mai scurta. Din ce am inteles, tot e mai lunga decat cea de pe 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cristi, am cautat eu de am behait. Cel mai apropiat atelier decent pentru asta se afla la BMW dealer la Budapesta.Orice alta roata spitata, mai putin astea de BMW, o rezolva Rabinu'. adica stii undeva la budapesta? ca revizia de 61000 am facut.o la un dealer bmw in buda si nu aveau cunnostiinta de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.