robert_bobariu Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 "Revinde" nu e cuvantul potrivit pentru ca exact acelasi lucru nu stiu sa-l gasesti si in alta parte, cel putin la echipament. Imi imaginez ca vin cu design-ul lor si ca aleg materialele cu care sa lucreze furnizorul. Poate ca au si un control al calitatii propriu, habar nu am (cert este ca mai dau si chix-uri, asta din propria experienta). E utila comparatia sugerata de tine - lucruri branduite de BMW cu altele care ies din aceleasi fabrici/de la acelasi producator, insa doar comparatia preturilor nu cred ca este suficienta. Exemple: am avut 2 perechi de cizme BMW (Santiago si Allround) si la vremea respectiva stiu ca erau facute de TCX; am si 2 perechi de cizme TCX (Infinity si Airtech); nu mai folosesc Santiago - intr-un an s-a desfacut botul unei cizme, insa la garantie m-au refuzat, pe motiv ca dadusem jos varful de metal, cu care alunecam de zor pe asfalt (o porcarie si mi-a fost sila sa-mi mai bat capul cu AB pe tema asta). Le-am lipit la un cizmar priceput si am mai tras de ele vreo 3 ani, pana cand au inceput sa scartie (la propriu, semn de dezlipire in interior), iar in primavara, la o tura de vreo 10 zile in care a plouat in fiecare zi, m-am trezit ca imi intra apa ca la balamuc, de a trebuit sa merg cu saci de gunoi in picioare; cizmele facute in Slovenia, dar... lipite prost, defect de fabricatie; Allround-urile inca mai merg, desi le am de vreo 7 ani, dar membrana gore-tex nu mai face fata ca in prima zi; cele de la TCX nu au avut nicio problema de calitate, insa nu sunt la fel de comode - la mers pe jos, la stat multe ore incaltat; diferenta de pret a fost majora, insa asta in primul rand pentru ca TCX-urile le-am luat la o promotie "locala", altfel nu era atat de mare discrepanta; nu sunt fan al marcii (cand am avut nevoie de ghete, am luat TCX, de exemplu), insa probabil ca Allround-ul il voi inlocui la un moment dat tot cu Allround. sunt la a doua casca BMW System 6 - castile stiu ca inca sunt facute de Schubert si comparatia directa este intre SH6/C3 si SH6 Evo/C3 Pro (forma interioara si materiale la fel, insa "croiala" in exterior diferita). Pentru ca merg foarte mult cu casca deschisa, am preferat SH6 pentru ca mandibula sta mult mai putin ridicata fata de C3 si pinlock-ul este mai protejat la praf in pozitia asta. Interesant este ca preturile pentru C3 sunt mai mari decat pentru SH6. Probleme de calitate? Da, la a doua - imi intra apa in interiorul vizorului. La garantie nu au fost in stare sa o rezolve - mi-au schimbat viziera, insa nu aceea era cauza. A descoperit Tibi/Mototehnica motivul - neamtul care a asamblat-o a fortat prinderea garniturii care intra in contact cu viziera si a rupt o clema mica de plastic. Urat, dar cu un pic de super-glue s-a rezolvat. In curand trebuie sa caut sa o schimb, pentru ca de la atata spalat s-au cam dus interioarele (are doar 3 ani, insa mai mult de 100k km, asa ca nu ma plang). Iar tre' sa o iau de la capat cu cautarile. Grea dilema... manusi folosesc de la ei (sunt la al doilea rand de AirFlow si ProSummer) si sunt foarte multumit. Aici nu am habar cine le produce, asa ca nu am cum sa compar direct. Stiu insa ca pentru calitatea asta, preturile sunt cam la fel cu cele de la altii. Posibil sa ai vreo revelatie, insa eu nu am avut ocazia, cand cautam prin Bucuresti si am luat la rand magazinele. La costume ar fi interesant de comparat de cineva care a folosit. Eu doar am parcurs multe review-uri, asa ca nu pot decat sa repet cuvintele altora, fara vreo valoare adaugata. La ce imi trebuia mie, mi s-au parut prea scumpe si am referat Rev'it, Buse, Dainese. Fiecare cu bune si rele. Polologhie lunga, concluzie scurta - sunt echipamente care merita sa fie luate in considerare (alaturi de multe altele) la o achizitie, daca bugetul iti permite sa te uiti in clasa premium, ca altfel o dai in povesti cu struguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 In curand trebuie sa caut sa o schimb, pentru ca de la atata spalat s-au cam dus interioarele (are doar 3 ani, insa mai mult de 100k km, asa ca nu ma plang). Iar tre' sa o iau de la capat cu cautarile. Grea dilema... Nu stiu daca merita discutia asta pe topicul asta mai ales ca subiectul nu pare deschis in niciun caz de cineva cu adevarat interesat ci, clasic, cu chef de carcoteala si evident off-topic. Oricum, pentru cine nu stie, avem topic de echipamente BMW si de casti BMW. Nu-ti face probleme, este mult mai simplu decat credeai: noua System 7 Carbon care va apare in showroom-uri in primavara. Va fi mai usoara, se va scoate foarte usor "mandibula", va avea un sistem de comunicatie nou. Desi sunt foarte multumit de S6 Evo cu tot cu sistemul BT (tot de trei ani), pe mine ma tenteaza tare mult asta noua. Poate o vand p-asta vecinului caruia i-am vandut acum si motocicleta si am rezolvat. Deci, daca cineva mai cumpara acum System 6 Evo, ar trebui sa o ia cu macar 15% reducere si poate alege doar ce mai exista in stocuri. Legat de costume... Robert, geaca cu care ma stii a facut deja zece sezoane si a costat vreo 375€ (deci nu o avere) iar blugii in care ma simt excelent au fost in jur de 210 deci... BMW nu ineamna neaparat scump, au gama destul de variata. Cizmele Allround, si eu sunt la a doua pereche (tot dupa vreo 6 ani au cedat si la mine primele) mi se par super... si apropos de pret, nu am vazut prea multe oferte de cizme cu Goretex la 170-180 cat costa astea. La fel si cu manusile, ceva bun cu Goretex nu gasesti suor sub 100€. Si tot asa... Apropos de toti cei care insista sa ne povesteasca ca BMW nu "produce" echipamente, casti etc: dragilor, stim bine asta! Si hai sa dau si eu un exemplu interesant apropos de asta (am mai vorbit candva despre asta, ma repet dar asta e!): ai mentionat de System 6 si C3... stim foarte bine ca S6 este produs de Schuberth! Dar cu anumite diferente... eu si altii care au comparat direct (sau chiar le-au avut pe ambele) ar numi diferentele imbunatatiri. Si, in ciuda diferentelor si "siglei BMW", casca BMW costa cu fix 100€ mai putin. De ce, nu stiu. Si mai e un aspect important: s-a stricat ceva la S6 al unei prietene, eram in tura in Alpi, am oprit la o reprezentanta BMW si am plecat cu casca noua de acolo si cu scuze ca nu au avut exact aceeasi culoare pe stoc. Atentie, evident ca nu aveam la noi factura in buzunar. Or sa zica unii acum ca eu traiesc in alta tara si alte servicii bla-bla (nu e vina mea ca Bavaria pretinde standarde BMW dar nu si ofera servicii pe masura iar clientii nu iau atitudine si doar le dau bani) dar in aceeasi tara, la Louis, am intrebat ce as face in cazul unei probleme in garantie cu casca Schuberth si mi s-a spus ca dureaza cateva saptamani pana se trimite la fabrica, se analizeaza, se a o decizie, se repara. Si ce fac in tot timpul asta fara casca mea de 700€?? "pai cum, orice motociclist are doua casti, nu?" a fost raspunsul primit. No comment! Apropos, cand mi s-a descusut putin un fermoar la o cizma (dupa doua sezoane dar inca in garantie) mi s-au pus cizme noi in mana. ------- Si daca tot am dat-o in costume, in primavara apare si un nou costum dedicat GS-istilor: EnduroGuard. » Post actualizat in 29 Nov 2016 15:08 Bun, si de unde as putea cumpara un astfel de redresor BMW ? Pe louis sau fc-moto nu am gasit ... are BMW un site dedicat pentru produse proprii ? De la orice reprezentanta BMW Motorrad sau orice BMW Motorrad online shop. In alte parti insa, nu. De exemplu: http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw/motorradzubehoer/ladegeraete.html Ma gandesc ca or livra si in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Multumesc tuturor pentru informatii, iarna asta am de cautat / comparat / cumparat. Daca intr-adevarat castile sunt produse de Schuberth ... sunt de luat in calcul. E frumos ce povesteste Vlad (legat de modul in care te trateaza BMW acolo) dar la ce am auzit despre reprezentanta romaneasca .. pare sa nu fie deloc aceeasi firma. Casca actuala e un S1 Pro modelul 2011 (da, am revenit la moto dupa 6 ani), luata de la United Motors. Imi amintesc cu amuzament ca am luat-o atunci cu o reducere destul de mare, dadusem avans ca nu avem toti banii la mine si a doua zi cand m-am dus am constatat ca imi trebuia de fapt o marime mai mica. Marime care nu era pe stoc. Totusi baietii de acolo au facut comanda in Germania si mi-au adus ce-mi trebuia, dupa ce promotia se incheiase. BMW are magazin cu echipament si in RO ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Daca as fi in situatia sa reinnoiesc si nu as mai vrea acelasi produs, Bmw Santiago le-as inlocui cu Daytona Trans Open GTX. Sau, daca nu deranjeaza designul mai masiv, cu Sidi Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 (editat) BMW are magazin cu echipament si in RO ? Nu inteleg intrebarea... magazin inseamna orice dealer BMW Motorrad. Sunt cateva in Ro printre care si Bavaria. Avand in vedere ca foarte multe chestii din colectia de echipamente vor avea un model sau varianta noua in 2017 (am pus linkul mai sus la EnduroGuard), ar trebui sa ofere reduceri bunicele acum ca sa scape de stocul actual. ---- Aaa si apropos: vedeti ca apare Navigator 6. Cei de la BMW au retras pozele cu el scapate pe net odata cu lansarea noului GS tocmai ca sunt probabil inca multe Navi 5 pe stocuri. Deci, ori nu va grabiti si luati la anu' ori ar trebui sa primiti reducere bunicica la N5. Diferentele, pe langa ecran putin mai mare (normal, in aceeasi dimensiune de carcasa), ar trebui sa fie similare cu cele dintre Garmin 590 si noul 595. Editat Noiembrie 29, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 În final asta voi face: merg la Bavaria (doar pentru că e mai aproape) pentru o evaluare completă, apoi decid ce fac in service si ce fac acasă. Sper să pot face integral toată revizia. Merg pe motoare de 15 ani și în tot acest timp le-am servisat singur. Nu am rămas niciodată în drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 (editat) Si dupa 15 ani te duci la bavaria, chiar ti-ai luat nava cosmica?!? Daca serviceul lor moto e pe tipicul aluia auto o sa-ti dea de inlocuit piese care n-au nimic si le vor omite pe cele uzate sau defecte. Iar daca fac si reparatia... scapa cine poate! Cu o gaura maaaare in buzunar si, daca s-a scapat in scaldatoare (cientul), poate cu fierul in stare nu mai rea decat la intrarea in service. Pe principiul "uita-te bine la factura, ca piesele pe care le platesti avem noi cui le vinde!" Editat Noiembrie 29, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Azi am facut ultimul schimb de ulei pe anul acesta... asa ca inainte de iarna. Am observat ca am pierdut distantierul din dreapta fata de la scut (TT, GS) ... daca isi demonteaza cineva zilele astea scutul si ma poate ajuta cu inaltimea distantierului respectiv - ar fi superb. Cel din stanga este mai gros si are 16mm daca io trebui la vre-unul vre-odata. numai bine, paul » Post actualizat in 30 Nov 2016 12:22... mai o intrebare pentru cei care au facut trecerea de la SOHC la DOHC - se simt diferentele? Pe langa diferentele constructive (si interval mentenanta pastile vs tacheti), unii zic ca ar avea ceva mai multa putere in midrange si vibratii mai putine. Acum nush cat se simte diferenta de vibratii fata de un SOHC bine reglat. In noptile prea linistite ma bate gandul si spre un RT (cu ceva zbateri incipiente spre un k1300 dar mi-au trecut) si oscilez intre varianta SOHC sau DOHC. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 e mai "smooth" si clar mai multa putere ! am schimbat si verificat pastilele la 20.000km, costuri minime la Mototehnica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Confirm si eu. Tocmai am schimbat sohc-ul cu un dohc. Mai multa putere si mai putin zgomot. Alta observatie: schimba mai lin, nu smuceste (up si down). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 In noptile prea linistite ma bate gandul si spre un RT (cu ceva zbateri incipiente spre un k1300 dar mi-au trecut) si oscilez intre varianta SOHC sau DOHC. Pentru mine este un mister de ce cineva mai ales pe drumurile din Ro ar prefera un RT unui GS; stiu mai multe persoane care au trecut de la RT la GS (tocmai din motive de confort). In plus... factorul fun al GS-ului si posibilitatea de a continua unde se termina asfaltul, mi se par priceless. De alte chestii gen posibilitatea de spart carene si oglinzi scumpe, nu mai pomenesc. Referitor la sohc vs. dohc, mi se pare ca nu ar putea exista alta ratiune in afara de cea a bugetului. » Post actualizat in 30 Nov 2016 13:50 Confirm si eu. Tocmai am schimbat sohc-ul cu un dohc. Mai multa putere si mai putin zgomot. Asta cu mai putin zgomot ma surprinde, poate doar la mers constant, relaxat. Dar la joaca, dohc-ul se aude intr-un mare fel, multumita clapetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Pentru mine este un mister de ce cineva mai ales pe drumurile din Ro ar prefera un RT unui GS; stiu mai multe persoane care au trecut de la RT la GS (tocmai din motive de confort). In plus... factorul fun al GS-ului si posibilitatea de a continua unde se termina asfaltul, mi se par priceless. De alte chestii gen posibilitatea de spart carene si oglinzi scumpe, nu mai pomenesc. nu a spus nimeni ca ar prefera RT unui GS. stima, paul » Post actualizat in 30 Nov 2016 14:44 Confirm si eu. Tocmai am schimbat sohc-ul cu un dohc. Mai multa putere si mai putin zgomot. Alta observatie: schimba mai lin, nu smuceste (up si down). Merci de feedback. Legat de schimbat - nu ma pot plange nici acum - schimba foarte lin. e mai "smooth" si clar mai multa putere ! am schimbat si verificat pastilele la 20.000km, costuri minime la Mototehnica ! eu ma refeream ca avantaj ca are perioada de reglaj mai lunga. De ajuns la service oricum nu calc in niciun fel de service - cu sau fara recomandare. merci. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Acum nush cat se simte diferenta de vibratii fata de un SOHC bine reglat. Se simte, DOHC-ul este oleaca mai ''rafinat''. Am avut ocazia sa merg pe ambele variante toata vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) nu a spus nimeni ca ar prefera RT unui GS. Ahaa, deci acel "si" era treaba serioasa... mda, de banii blocati mai bine te plimbi cat incape Sau si mai bine faci upgrade la un LC si te bucuri si mai mult de fiecare km. Editat Noiembrie 30, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Asta cu mai putin zgomot ma surprinde, poate doar la mers constant, relaxat. Dar la joaca, dohc-ul se aude intr-un mare fel, multumita clapetei. Asa este, m-am exprimat eu in graba. Zgomotul pe care il face motorul e mai rafinat, se aude parca mai incet. In schimb toba are in sunet mai grav si mai puternic. Pe scurt, e cum nu se poate mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Ahaa, deci acel "si" era treaba serioasa... mda, de banii blocati mai bine te plimbi cat incape Sau si mai bine faci upgrade la un LC si te bucuri si mai mult de fiecare km. nu ii vad ca bani blocati ... sunt diferite. LC nu imi place. Inca. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Plictiseala mare ... asa ca am demontat greutatile din capetele ghidonului ca sa le curat de rugina. Ambele aveau putina rugina, asa cativa mm patrati fiecare. Dupa ce am scos suruburile, cel din stanga nu a vrut sa iasa. Il umflase rugina L-am urnit cu o cheie din aceea de care folosesc instalatorii. Am pus o carpa intre scula si piesa ca sa nu-l zgarai prea rau. Era ruginit ca dracu'! Le-am lasat peste noapte in apa cu sare de lamaie. A doua zi am indepartat rugina dizolvata cu o perie sarma si o periuta de dinti. Le-am degresat cu alcool si le-am agatat cu o sarma subtire de o grinda in pod. Pentru vopsit am folosit un spray. Trei straturi dupa care 1 ora la cuptor la 100 grade. Incerc sa pun poze. » Post actualizat in 03 Dec 2016 15:36 Plictiseala mare ... asa ca am demontat greutatile din capetele ghidonului ca sa le curat de rugina. Ambele aveau putina rugina, asa cativa mm patrati fiecare. Dupa ce am scos suruburile, cel din stanga nu a vrut sa iasa. Il umflase rugina L-am urnit cu o cheie din aceea de care folosesc instalatorii. Am pus o carpa intre scula si piesa ca sa nu-l zgarai prea rau. Era ruginit ca dracu'! Le-am lasat peste noapte in apa cu sare de lamaie. A doua zi am indepartat rugina dizolvata cu o perie sarma si o periuta de dinti. Le-am degresat cu alcool si le-am agatat cu o sarma subtire de o grinda in pod. Pentru vopsit am folosit un spray. Trei straturi dupa care 1 ora la cuptor la 100 grade. Incerc sa pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mi-am bagat si eu nasu ieri si am desfacut capacu si am dat de o mufa. Dar nu seamana deloc cu can-bus socket sau cum se numeste (cum am vazut ca are Optimate). Si nici nu gasesc pe net, aveti idee ce e si unde gasesc ceva compatibil ? Asta daca e ce cred eu, si anume o mufa care sa-mi permita incarcarea cu bateria montata pe motor. Muchas gracias ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Vezi ca aia e mufa de diagnoza - nu prea are nici o treaba cu incarcarea. Din cate vad pe net Optimate are mufe proprietar - ori le folosesti pe alea cu crocodili, ori o legi pe cea permanenta (cea cu mufa) si o lasi undeva la indemana pe baterie. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 ... sa-mi permita incarcarea cu bateria montata pe motor. 20161204_153810.jpg Pentru asta ai borna suplimentara cu rosu (+), poti folosi orice redresor cu clesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Aha ! Deci aia e mufa de diagnoza, bun .. bine ca n-am pus clestii pe ea ) glumesc .. Firu ala rosu cred ca e + ca face masa, dar nu stiu sigur daca pot incarca punand direct, in manual zice sa SCOT bateria de pe motor daca vreau sa pun clestii direct pe bacterie .. sau montez fire din alea de la un Optimate care fiind si CANBUS stie sa incarce cu bateria legata inca la motor. Altfel risti sa prajesti circuitele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 da, este firul plus scos la vedere (dar nu face masa). Poti sa incarci linistit cu bateria pe mobra. Nu te chinui cu alte legaturi ca nu are sens. Daca stii ca o tii mai mult nepornita poti sa lasi incarcatorul conectat in modul de intretinere. Daca vrei sa incarci 1 ora inainte de plecarea din primavara - conectezi atunci. Dupa parerea mea nu are sens sa faci alte legaturi pe acolo. Stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Pai eu vad (in poza) ca firul rosu e "legat" pe cadru ..si din ce zice manualu inteleg ca daca nu vreau sa o dau jos ar trebui deconectate firele si pusi clestii direct pe borna de minus (care se vede in poza) si al doilea cleste pe firul rosu (+) dar dupa ce il indepartez de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Eu nu cred ca trebuie desfacut ceva. - clestii pe cele 2 puncte si ar trebui sa se incarce. In acelasi timp nu cred ca surubul respectiv are legatura cu cadrul. Nu imi amintesc acum daca cadrul de GS are masa (mari sanse sa nu) insa sigur nu are + permanent in cadru. Oricum te prinzi imediat de cum sunt conexiunile cu un voltmetru de buzunar. bafta, paul » Post actualizat in 05 Dec 2016 15:29 Mda -am citit si eu manualul asa in viteza. Pe scurt si recomandat - cu bateria conectata poti sa incarci doar cu incarcator bmw prin mufa de accesorii (asa zisa de bricheta). Daca aftermarket - doar cu bateria data jos. Dar amintesc de polul acela "+" scos la vedere cand se pune problema de jump start - deci mi-e clar ca acel pol este legat direct la borna "+". Deci cu bateria nedata jos poti lega linistit crocodilii la cei doi poli vizibili + si - cu orice alt incarcator cat de cat ok. Daca sufli si in iaurt de felul tau - nu as pune contactul in timp ce incarc bateria in acest fel. Eu personal daca m-as grabi sa plec - as da si la buton sa porneasca cu incarcatorul legat sa mai ia un pic de curent si de acolo. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 De la @Cap0ne citire: /index.php?/topic/684988-noul-bmw-r1200-gs-2013/?view=findpost&p=4246309 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.