Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu le-am avut pe cele originale si la GS-ul dohc si pe LC si cu siguranta le voi pune si la asta noua.

 

Care e "asta noua"? Si eu sunt pe cale sa dau GS-ul si nu sunt hotarat intre GS-ul 2017 si RT 2017...

» Post actualizat in 05 Jan 2017 19:48

Fara misto..ai nevoie de software pentru a pune un bec? Sunteti siguri ca nu e teapa?

Da, e nevoie de update de soft, ai si un martor pe bord cand sunt aprinse. Cele originale cu tot cu montaj m-au costat aproape 2000 lei la AB. Sunt f bune pentru vizibilitate in trafic. Daca circuli mult noaptea si ai nevoie de lumina suplimentara cred ca ceva after market e mai potrivit. Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva chestii ca sa mai dezghetam topicul asta.

Daca nu mai faci revizia la un service autorizat bmw, stie cineva cum se poate reseta computerul de bord privind intervalul de servisare? Deocamdata nu este cazul, dar pe viitor cine stie.

Putin offtopic, aveti careva manusi waterproof, dar care chiar sa reziste la ploaie torentiala si multe ore fara sa se ude in interior?Daca da, de cine sunt fabricate, adica ce marca sunt?Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

 

O problema asemanatoare am si eu, anume imi trebuie o batista de suflat nasul in pauzele de tigara din timpul turelor moto, dar ma intereseaza strict pareri ale posesorilor de Honda XRV 750 Africa Twin model RD04, desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci posteaza la topicul Honda XRV 750 Africa Twin RD 04, o spun elegant, pentru ca nu vreau polemici cu tine, ca esti super membru si eu sunt doar incepator.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e aiurea sa crezi ca doar posesorii de 1200 LC sa detina cizme sau manusi waterproof....

 

colegul d-asta ti-a dat-o la fileu.... :) nu ca ar avea ceva cu tine ca membru incepator.

 

sau crezi ca daca ti-ai permis 1200 LC intri automat in vre-o elita Mensa ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus-o doar asa, normal ca au si altii asa ceva. Nu te face o mobra sa fii elita, hai sa fim seriosi, sau cel putin eu nu ma consider asa. Dar pe aici postez de obicei si asta a fost toata chestia, nu am vrut sa ofensez pe nimeni. Imi plac multe mobre, dar pe asta am ales-o in final. Hai sa incheiem discutia asta fara rost si sa consideram ca am pus doar prima intrebare despre cum se poate reseta intervalul service la un bmw lc daca nu mai mergi la un service autorizat, cred ca acum sunt on topic si nu mai este nicio problema.Nu vreau sa intru in contradictii cu nimeni pentru niste nimicuri. Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

O locație la profil ar ajuta în primirea răspunsurilor. Ca dacă tu ești din Timișoara și eu îți dau contact pentru service la Constanța, nu facem bine ca sa fie bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Protecție totala la ploaie obții folosind supramanusi și ciorapi pentru cizme. Poate cizmele Daytona sa reziste serios la ploaie (asa se lauda producatorul, ca au pielea tratata suplimentar, anti-ploaie).

» Post actualizat in 08 Jan 2017 15:57

Dai click pe numele tău, deasupra pozei și ajungi în profil. Undeva în dreapta pe la mijlocul/partea de sus a paginii scrie pe o caseta neagra "Edit my profile". Sper sa funcționeze ;).

In Hunedoara ai destui băieți faini, fani de adventure/enduro turism.

@ Alexandru Mos e și el de acolo.

Toate bune!

» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:01

Supramanusile și ciorapii pentru cizme sunt fabricați din plastic (material de costume de ploaie) și au cusăturile lipite. Poți intra pe Louis.de la sectounea echipament ca sa îți faci o idee despre cum arata. De găsit cred ca găsești inclusiv în Marea majoritate a magazinelor moto online și din RO.

» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:08

Cu alte cuvinte: Experienta mea în materie de ploaie pe motor nu ma face mare fan al fenomenului. Dar, dacă as fi forțat de împrejurări sa merg ore în sir prin ploaie, nu m-aș baza decât pe un strat de plastic peste piele. Ultima cedează la apa mai devreme sau mai târziu, rămâne uda cu orele, vine la pachet cu frig în oase și răceală și taie tot cheful de plimbare când ești ud la picioare. Dacă mai ai și niște mănuși colorate exista șansă să stai și cu mâinile roșii, galbene sau albastre câteva ore/zile.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat exact cum spui tu, dar nu merge. Adica vorbesti de supramanusile si ciorapii aia de cauciuc? Banuiesc ca da, chiar am vrut sa imi iau


» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:22

Adica alea de cauciuc? Acum ma faci sa regret ca nu am luat in noiembrie cand am ajuns la louis, la cizme aveam rezerva ca o sa se rupa de la scarite la care nu am cauciuc.Am incercat cu edit my profile dar nu merge. Ok, mersi de sfat, cred ca o sa apelez la varianta asta care nici nu este costisitoare.Nu imi place sa merg pe ploaie, dar de multe ori cand planifici o tura prin alte parti si depinzi de concediu si de ceilalti, mai esti nevoit sa mergi si prin ploaie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, aceia. Știu ca nu arata f. appealing, cum ar zice francezii :) , dar, asa, doar pentru siguranță, cred ca nu sunt capăt de lume.

Mai așteaptă însă și părerile altor persoane. Cum am spus, eu nu sunt fan ploaie. Când pot, o evit total. Și nici nu am multe ture rutiere de sute de km pe asfalt, încât sa recomand 100% în cunoștință de cauza. Spun doar ce as lua eu. O sa postez câteva poze când ajung acasă, cu ele, pentru siguranță. Acum sunt pe telefon și este prea mult de butonat.

La scărițe nu poți cumpăra, suplimentar, gume?

Intreb din ce îmi amintesc ca am mai citit pe net. Just sayin... Tu ești mai în tema.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu e vorba de cum arata ci cat de bine tin la ploaie. Nici eu nu agreez sa merg pe ploaie, dar m-au prins ploi multe cand am fost in ture mai lungi. Am cauciuc la scarite dar aluneca si prefer sa merg fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Proof rain boots, 30 Euro la Louis, cod produs 262216737. La boxer scaiul acela nu cred ca o sa inceapa sa falfaie f tare de la vant, fiind adapostit de cilindru.

post-3763-0-55906300-1483899602_thumb.jpg

 

Supramanusile sunt putin cam atipice ca design in perioada asta (ca sa fiu politicos), asa ca mai bine uite aici link-ul cu echipamentele de ploaie de la Louis.

Vezi tu ce si cum pe acolo si te decizi.

https://www.louis.de/en/produktkategorie/motorcycle-rainwear/140

Mai ai si magazinele moto online din Ro, care sunt relativ suficiente ca numar.

Si stiu sigur ca am vazut topicuri aici pe forum care anuntau deschiderea unor afaceri Touratech si FcMoto.de in Romania in conditii foarte avantajoase.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani !

Foarte tare faza cu siteul accuweather. Eu in am pinned in browserul de acasa si de la munca. :oilleak:


» Post actualizat in 18 Jan 2017 13:57

Salut,

 

Caut un mudguard pentru roata spate. Am cumparat motocicleta fara el si as vrea sa o completez.

 

 

Daca nu gasesc nimic in Romania o alternativa la cea originala ar fi For-2004-2016-BMW-R1200GS-R1200-GS-Motorla 85 euro cu tot cu livrare.

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e "asta noua"? Si eu sunt pe cale sa dau GS-ul si nu sunt hotarat intre GS-ul 2017 si RT 2017...

 

Oameni care au trecut sau isi pun problema sa treaca de la RT la GS stiu mai multi, invers insa nu.

 

Atata timp cat cat pot cu motocicleta plina cu bagaje sa: merg cu 180-200km constant pe autostrada, trec pasuri off-road mai mult sau mai putin dificile, o scap pe jos si sa nu stric nimic, ma dau tare pe curbe, ma strecor decent in trafic aglomerat, fac 1400 km intr-o zi si sa simt ca inca mai pot, nu ma doara spatele pe drumuri proaste, nu stau cu teama ca mi se stramba janta la o gropita luata tare... ce-mi trebuie altceva? :D

Mai ales pe drumurile din Ro, nu stiu cum mai stai pe ganduri.

» Post actualizat in 09 Jan 2017 08:33

Putin offtopic, aveti careva manusi waterproof, dar care chiar sa reziste la ploaie torentiala si multe ore fara sa se ude in interior?Daca da, de cine sunt fabricate, adica ce marca sunt?Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

 

Eram sigur ca or sa iasa discutii pe tema intrebarii asteia si nu m-am inselat :D

 

Pe scurt: de 10 ani merg cu manusile ProSummer si cu cizmele Allround de la BMW. Ambele schimbate o data in anii astia. Insa mereu "placut uscat". Si asta la pret absolut normal: o pereche de manusi bune GoreTex costa oricum in jur de 100 €, in timp ce cizme bune GoreTex nu gasesti tocmai usor la cca. 180 € cat costa la BMW.

Si da, multi dintre prietenii mei proprietari de BMW (si GS) folosesc manusile ProSummer si cizme BMW. :blbl:

 

Ca sa nu mai fim insa off-topic, vezi ca avem topic de echipamente BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

Klim Badlands Pro are specificatii foarte bune, mai greu cu design-ul .. eu vara oricum merg cu armura enduro + tricou cu maneca lunga. Geaca o pun daca ploua sau scade temperatura sub 20 grade.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

Da, fiind aceeasi generatie, normal ca si la mine scrie "made in Ro" si pot sa zic ca mi-a placut asta :) Mie imi place forma lor ca nu ies asa mult in evidenta. Si faptul ca au fermoarul pe interior. Pentru mine insa, pentru ca am talpa inalta, a contat mult faptul ca pot scoate brantul si apoi sa ramana tot aceeasi captusala. La fel am mai vazut de exemplu la Sidi; insa la vestitele Daytona cand scoti brantul ramane un plastic rigid oribil, dupa ce cer atatia bani pe ele, s-au calicit la o bucata de captusala, mi se pare rusinos. Cel putin asta am constatat uitandu-ma la modelele lor de top acum cativa ani cand am vrut sa incerc si altceva decat BMW.

In concluzie, la mine fostele Allround au cedat la ploaie parca in al saselea sezon, insa in rest sunt inca foarte bune si le port la o tura de-o zi sau cand merg pana al birou. De atunci mi-am luat Allround astea actuale si inca rezista fara nicio problema la mers mult pe ploaie serioasa.

La fel si cu manusile ProSummer, sunt foarte ok. Apropos, daca pui ce zici tu acolo peste manusi, nu transpiri de mori la mana? Si, mai ales, cum sa pierd avantajul stergatorului de viziera?? Il vad chiar necesar!

 

Din nou, mi-e greu sa-mi exprim o parere despre personalul AB atata timp cat nu am auzit cu urechile mele (tinand cont si de discutia cu castile de pe pagina anterioara). Pot insa sa-ti spun ca geaca si pantalonii Rallye sunt waterproof (cel putin specificatiilor de fabrica). Poate insa este o neintelegere: functia wind/waterproof este data de membrana interioara detasabila. Si cum la Rallye membrana este mai grosuta (deci ia partial si rolul mesadei) din cauza caldurii o dai repede jos si asa nu mai e waterproof.

Costumul Rallye este foarte ok are insa un dezavantaj: geaca nu este tocmai usoara iar daca la ploaie te bazezi pe mebrana interioara, geaca se uda si devine foarte grea. Asa ca idealul este sa folosesti membranele pentru vreme mai rece iar pe vreme mai calda mergi fara ele si daca ploua, sa pui costum normal de ploaie pe exterior.

Ce zici tu cu costumul cu membrana embedded ar fi cel mai comod ca nu ai grija caratului si pusului costumului de ploaie dar: 1. la temperaturi mai mari de cca 20 grade, asa cum sunt in general cele pe care ne dam cel mai des intr-un sezon normal, nu mai zis de 30 in sus, mori de cald. 2. cam orice membrana in timp isi pierde proprietatile de rezistenta la apa si trebuie sa fii foarte atent cum si cu ce speli acel costum.

 

In colectia 2017 apare un nou costum specific pentru GSisti:

 

 

Hai sa mutam discutiile despre echipamente pe topicul respectiv ca deja lungim rau off-topicul. ;)

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, fiind aceeasi generatie, normal ca si la mine scrie "made in Ro" si pot sa zic ca mi-a placut asta :) Mie imi place forma lor ca nu ies asa mult in evidenta. Si faptul ca au fermoarul pe interior. Pentru mine insa, pentru ca am talpa inalta, a contat mult faptul ca pot scoate brantul si apoi sa ramana tot aceeasi captusala. La fel am mai vazut de exemplu la Sidi; insa la vestitele Daytona cand scoti brantul ramane un plastic rigid oribil, dupa ce cer atatia bani pe ele, s-au calicit la o bucata de captusala, mi se pare rusinos. Cel putin asta am constatat uitandu-ma la modelele lor de top acum cativa ani cand am vrut sa incerc si altceva decat BMW.

In concluzie, la mine fostele Allround au cedat la ploaie parca in al saselea sezon, insa in rest sunt inca foarte bune si le port la o tura de-o zi sau cand merg pana al birou. De atunci mi-am luat Allround astea actuale si inca rezista fara nicio problema la mers mult pe ploaie serioasa.

La fel si cu manusile ProSummer, sunt foarte ok. Apropos, daca pui ce zici tu acolo peste manusi, nu transpiri de mori la mana? Si, mai ales, cum sa pierd avantajul stergatorului de viziera?? Il vad chiar necesar!

 

Din nou, mi-e greu sa-mi exprim o parere despre personalul AB atata timp cat nu am auzit cu urechile mele (tinand cont si de discutia cu castile de pe pagina anterioara). Pot insa sa-ti spun ca geaca si pantalonii Rallye sunt waterproof (cel putin specificatiilor de fabrica). Poate insa este o neintelegere: functia wind/waterproof este data de membrana interioara detasabila. Si cum la Rallye membrana este mai grosuta (deci ia partial si rolul mesadei) din cauza caldurii o dai repede jos si asa nu mai e waterproof.

Costumul Rallye este foarte ok are insa un dezavantaj: geaca nu este tocmai usoara iar daca la ploaie te bazezi pe mebrana interioara, geaca se uda si devine foarte grea. Asa ca idealul este sa folosesti membranele pentru vreme mai rece iar pe vreme mai calda mergi fara ele si daca ploua, sa pui costum normal de ploaie pe exterior.

Ce zici tu cu costumul cu membrana embedded ar fi cel mai comod ca nu ai grija caratului si pusului costumului de ploaie dar: 1. la temperaturi mai mari de cca 20 grade, asa cum sunt in general cele pe care ne dam cel mai des intr-un sezon normal, nu mai zis de 30 in sus, mori de cald. 2. cam orice membrana in timp isi pierde proprietatile de rezistenta la apa si trebuie sa fii foarte atent cum si cu ce speli acel costum.

 

In colectia 2017 apare un nou costum specific pentru GSisti:

 

 

Hai sa mutam discutiile despre echipamente pe topicul respectiv ca deja lungim rau off-topicul. ;)

Exista in comert, la Decathlon daca vrei, spray-uri pentru impermeabilitate. Se da pe imbracamintea din piele sau pe textil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de cizmele Allround de la BMW, le-am vazut (cred) la Bavaria Otopeni, erau in jur de 900 lei, Gore-Tex. Design extrem de simplu, cam inguste la bot, scria BMW undeva foarte sus, nu la vedere. Ce m-a frapat a fost altceva: "Made in Romania". Stiu ca se mai fac si alte cizme moto pe aici (asa auzisem) dar sunt curios, pe ale tale, Vlad, scrie tot Made in Ro ?

 

Geaca Rallye mi s-a spus acolo ca nu este waterproof. Eu o sa merg pe supramanusi de silicon, rain covers pt cizme (din cate am citit nici cizmele cu Gore-Tex nu sunt complet waterproof, desi ar trebui .. multi se plang ca intra pe la cusaturi, si asta la firme gen Alpinestar, Dainese, etc.). In rest caut o geaca cu Gore-Tex "embedded", nu inner jacket waterproof.

 

sidi adventure goretex. end of story daca vrei compromisul de mobilitate + protectie + waterproof...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista in comert, la Decathlon daca vrei, spray-uri pentru impermeabilitate. Se da pe imbracamintea din piele sau pe textil.

 

Dai reply cu quote la ditamai postul ca sa ne spui ca s-a inventat apa calda? :)

Am cam crezut ca impregnarea este de la sine inteleasa la niste oameni cu minim de experienta la mers pe motor si echipament. La fel si faptul ca nu speli cu orice fel de detregent, cum speli etc.

Chiar si cu impregnare, proprietatile, cum am spus mai sus, dupa o perioada se pierd. Fara impregnare probabil ca deja nu mai rezista la apa dupa a doua sau a treia spalare.

» Post actualizat in 16 Jan 2017 16:20

sidi adventure goretex. end of story daca vrei compromisul de mobilitate + protectie + waterproof...

 

Nu-i chiar end of story, in functie de gust si asteptari. Le-am incercat si eu si nu mi s-a parut ca stau prea bine la capitolul mobilitate/protectie sau sa zicem per total confort/protectie (evident, nu protectia o pun la indoiala). Pe GS, asa cum se stie, sunt multi la care factorul enduro tinde spre zero si nu sunt chiar cele mai indicate in cazul asta, din mai multe puncte de vedere.

------------------

 

Deci, revenim pe topicul asta si la oile noastre, la GS-uri? :)

» Post actualizat in 26 Jan 2017 14:17

A fost prezentat oficial noul BMW Navigator VI:

 

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0267561EN/bmw-motorrad-presents-the-navigator-vi-the-perfect-partner-for-pleasurable-motorcycle-tours

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si la multi ani tuturor!

Daca mai iesi in off, nu iti recomand ce vrei tu - il vei incarca cu noroi si rupe. Oricum, nu e nicio diferenta cu sau fara ala, din punctul meu de vedere.

Daca vrei sa nu te mai stropesti si sa arati ca un porc, eu folosesc asta si jur ca face minuni:

https://www.louis.de/en/artikel/rear-splash-guard-for-r-1200-gs-fuer-bmw-r-1200-gs-adventure/10009924?filter_bike_id=2151&list=265355789&filter_article_number=10009924

 

Diferenta cu/fara el a fost cam asa: fara - eu eram murdar de la brau in jos si pasagera avea noroi si pe casca; drum Constanta - Iasi integral pe ploaie. Cu - eu sunt stopit de la glezne in jos, pasagera e curata.

La fel, daca retin bine, articolul postat de mine nu merge cu gume cramponate.

 

Articole similare se gasesc la TT sau wunderlich la preturi cel putin de 2-3 ori mai mari.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit aparatoarea de care spune dexxter si cu gume cramponate, fara nicio problema. Si da, confirm, face minuni pentru cutii, picioare, pasager.

Legat de aparatoarea spate - nu e motorul sa-l ineci in noroi, dar, chiar si cand am reusit sa-i blochez roata fata, nu am patit sa o rup. Isi face treaba, in primul rand pe sosea, pentru nefericitii din spate (am mers in spatele unora cu/fara aparatoare si am vazut diferenta!). Mai mult, am montat o extensie de numar si am scapat si de mizeria aruncata pe butucul topcase-ului. Eu unul, nu as renunta la ea.

Editat de robert_bobariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...