Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e :) Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repeti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax.

 

Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna.

 

btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)?

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulate de la reprezentanta pana acasa nu sunt tocmai noi...

Si ca idee, NOI:

Michelin Anakee 3 170/60R17 - 513,09 LEI

Michelin Anakee 3 120/70R19 - 408,87 LEI

 

*cu livrare gratuita

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e :) Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repet

eh ... mai apar probleme si la 1200.

Dintre putinii mei amici cu gs1200 - la 4 dintre ei le curge simeringul din spatele discului. La 2 dintre cei 4 le scoate ambreiajul un zgomot la neutru ca o masina de cusut. Daca tragi maneta de ambreiaj - dispare. Pp. zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem.

Si nu, nu vreau sa accept ca asa fac toate.

 

Salut,

 

Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax.

 

Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna.

 

btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)?

 

Thanks,

Ionut

Dintre cunoscuiti - unul. si nu, nu este problema de rulment.

Merci de placa - omul vrea noua.

Oricum nu cred ca este o solutie de pus disc cu arcuri pentru ca este prea mare diferenta de greutate si pot sa apara probleme din cauza asta. Deci ar ramane doar avantajul de contact pe o suprafata mai mare a canelurilor.

 

Bleed testul (cel putin la gs911) din cate stiu eu scoate aerul din circuitul intern al unitatii abs. Nush daca ajuta sau nu.

Dar sigur cand il faci se aud cum sunt activate ciclic valvele de la abs.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Ca sa fiu extrem de riguros, gumele au exact 5,7 km. Greseala mea.

In ceea ce priveste pretul, am scanat in viteza netul si am gasit, pe stoc, cel mai ieftin la 1050 RON setul.

 

Sunt convins ca daca e cineva cu adevarat interesat, vom gasi o solutie fara sa ne batem joc unul de altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doua teste, sensor drift test si bleed test. Ala de bleed te pune sa tii 5 secunde maneta/pedala apasata BLANA, si vede ca nu scade presiunea in circuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc astazi sa vedem ce zice... :) In rest e totul ok, reglat, uns, sincronizat. Inclusiv problema cutiei am rezolvat-o.

 

Ready to GO.

Salut,

Ce problema era la cutie si cum s-a rezolvat? - daca nu e secret.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu e secret, care mai este motivul utilizării forumului...

 

Problema o puteți vedea in video-ul de mai jos. Iar ea vine de la input shaft. Din cauza designului greșit al lui (rulmentul dinspre cutie este subdimensionat si arcul care tensionează damperul despre care discutam mai devreme nu are un ghidaj foarte bun de centrare) acesta se descentrează putin si isi creaza spatii mai mari decât cele prevazute. Iar asa apare sunetul din video.

 

Deoarece costul unui input shaft este de peste 400 Euro, input shaft care este tot in varianta nerevizuita, am preferat sa aleg o cutie de model mai nou, cu toate reviziile efectuate. Pretul fiind apropiat.

 

 

Thanks,

Ionut

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ea vine de la input shaft. Din cauza designului greșit al lui (rulmentul dinspre cutie este subdimensionat si arcul care tensionează damperul despre care discutam mai devreme nu are un ghidaj foarte bun de centrare) acesta se descentrează putin si isi creaza spatii mai mari decât cele prevazute. Iar asa apare sunetul din video.

Merci, am crezut ca este o alta problema.

Nu se putea rezolva cu un alt rulment/regandit ghidajul? Ai desfacut cutia?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut-o, am schimbat rulmentii. Cu destul timp la dispozitie, puteam sa o fac, merge cred largit scaunul rulmentului din capac si pus un rulment cu diamentrul mai mare la exterior. Si rezolvat si arcul acela. Doar ca toate modificarile presupun montarea cutiei pentru testare, iar din cauza "jocului" aparut pe input am mai gasit ceva uzuri. Posibil sa fie in cote parte din ele sau chiar sa nu influenteze, dar riscam sa mai montez cutia de cateva ori bune si sa nu o rezolv. Asta dupa ce am desfacut-o de 2 ori si am mai facut mici ajustari + rulmentii.

 

O sa o desfac si o sa incerc sa o remediez. Sa o am ca si backup.

 

A facut cineva revizie furca fata ?

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva revizie furca fata ?

 

Thanks,

Ionut

Merci de detalii. Furca fata am schimbat eu uleiul - e super simplu - probabil operatia cea mai complicata o sa fie realinierea jambelor in jugul inferior.

Si cel putin la mine a mai fost o surpriza cand odata slabite tijele - coboara libere :D.

Desfacaut si verificat - uleiul era in foarte buna stare - probabil pentru ca are doar rol de ungere (nu cred ca l-a schimbat cineva de cand a iesit din fabrica).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem.

Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta.

post-72311-0-26804300-1497905155_thumb.jpg

Stanga 0 km, dreapta 130000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta.

attachicon.gifpushrods.jpg

Stanga 0 km, dreapta 130000 km.

Salut,

Merci - a fost inlocuita ...nici o modificare de zgomot. Eu mi.am explicat ca uzura tijei este compensata din cursa pistonului din slave.

Probabil o sa stim sursa sigura atunci cand se va da cutia jos.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca problema este de la imput shaft, se rezolva doar prin inlocuire. Zgomotul facut il auzi foarte clar in partea din spate a cutiei de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...