Dan Cata Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Salut, Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax. Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna. btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)? Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Daca are cineva nevoie de un set de cauciucuri Michelin Anakee 3, absolut noi, (rulate de la reprezentanta pana acasa) date jos de pe R1200 GS 2017, sa dea un PM sau mai multe date aici: /index.php?/topic/747502-michelin-anakee-3-noi/ PRET 900 RON + transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 (editat) Rulate de la reprezentanta pana acasa nu sunt tocmai noi... Si ca idee, NOI: Michelin Anakee 3 170/60R17 - 513,09 LEI Michelin Anakee 3 120/70R19 - 408,87 LEI *cu livrare gratuita Editat Iunie 18, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 (editat) La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repet eh ... mai apar probleme si la 1200. Dintre putinii mei amici cu gs1200 - la 4 dintre ei le curge simeringul din spatele discului. La 2 dintre cei 4 le scoate ambreiajul un zgomot la neutru ca o masina de cusut. Daca tragi maneta de ambreiaj - dispare. Pp. zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem. Si nu, nu vreau sa accept ca asa fac toate. Salut, Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax. Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna. btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)? Thanks, Ionut Dintre cunoscuiti - unul. si nu, nu este problema de rulment. Merci de placa - omul vrea noua. Oricum nu cred ca este o solutie de pus disc cu arcuri pentru ca este prea mare diferenta de greutate si pot sa apara probleme din cauza asta. Deci ar ramane doar avantajul de contact pe o suprafata mai mare a canelurilor. Bleed testul (cel putin la gs911) din cate stiu eu scoate aerul din circuitul intern al unitatii abs. Nush daca ajuta sau nu. Dar sigur cand il faci se aud cum sunt activate ciclic valvele de la abs. numai bine, paul Editat Iunie 18, 2017 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Am de vanzare un set de cauciucuri Michelin Anakee 3 noi, date jos de pe un 1200 GS nou. Amanunte gasiti aici: /index.php?/topic/747502-michelin-anakee-3-noi/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Ok. Ca sa fiu extrem de riguros, gumele au exact 5,7 km. Greseala mea. In ceea ce priveste pretul, am scanat in viteza netul si am gasit, pe stoc, cel mai ieftin la 1050 RON setul. Sunt convins ca daca e cineva cu adevarat interesat, vom gasi o solutie fara sa ne batem joc unul de altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Are doua teste, sensor drift test si bleed test. Ala de bleed te pune sa tii 5 secunde maneta/pedala apasata BLANA, si vede ca nu scade presiunea in circuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 O sa incerc astazi sa vedem ce zice... In rest e totul ok, reglat, uns, sincronizat. Inclusiv problema cutiei am rezolvat-o. Ready to GO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 O sa incerc astazi sa vedem ce zice... In rest e totul ok, reglat, uns, sincronizat. Inclusiv problema cutiei am rezolvat-o. Ready to GO. Salut, Ce problema era la cutie si cum s-a rezolvat? - daca nu e secret. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Salut, Nu e secret, care mai este motivul utilizării forumului... Problema o puteți vedea in video-ul de mai jos. Iar ea vine de la input shaft. Din cauza designului greșit al lui (rulmentul dinspre cutie este subdimensionat si arcul care tensionează damperul despre care discutam mai devreme nu are un ghidaj foarte bun de centrare) acesta se descentrează putin si isi creaza spatii mai mari decât cele prevazute. Iar asa apare sunetul din video. Deoarece costul unui input shaft este de peste 400 Euro, input shaft care este tot in varianta nerevizuita, am preferat sa aleg o cutie de model mai nou, cu toate reviziile efectuate. Pretul fiind apropiat. Thanks, Ionut Editat Iunie 19, 2017 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Iar ea vine de la input shaft. Din cauza designului greșit al lui (rulmentul dinspre cutie este subdimensionat si arcul care tensionează damperul despre care discutam mai devreme nu are un ghidaj foarte bun de centrare) acesta se descentrează putin si isi creaza spatii mai mari decât cele prevazute. Iar asa apare sunetul din video. Merci, am crezut ca este o alta problema. Nu se putea rezolva cu un alt rulment/regandit ghidajul? Ai desfacut cutia? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Am desfacut-o, am schimbat rulmentii. Cu destul timp la dispozitie, puteam sa o fac, merge cred largit scaunul rulmentului din capac si pus un rulment cu diamentrul mai mare la exterior. Si rezolvat si arcul acela. Doar ca toate modificarile presupun montarea cutiei pentru testare, iar din cauza "jocului" aparut pe input am mai gasit ceva uzuri. Posibil sa fie in cote parte din ele sau chiar sa nu influenteze, dar riscam sa mai montez cutia de cateva ori bune si sa nu o rezolv. Asta dupa ce am desfacut-o de 2 ori si am mai facut mici ajustari + rulmentii. O sa o desfac si o sa incerc sa o remediez. Sa o am ca si backup. A facut cineva revizie furca fata ? Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 A facut cineva revizie furca fata ? Thanks, Ionut Merci de detalii. Furca fata am schimbat eu uleiul - e super simplu - probabil operatia cea mai complicata o sa fie realinierea jambelor in jugul inferior. Si cel putin la mine a mai fost o surpriza cand odata slabite tijele - coboara libere . Desfacaut si verificat - uleiul era in foarte buna stare - probabil pentru ca are doar rol de ungere (nu cred ca l-a schimbat cineva de cand a iesit din fabrica). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Ok. Mersi de info. O sa-i fac si eu o servisare. Editat Iunie 19, 2017 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 . zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem. Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta. Stanga 0 km, dreapta 130000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta. pushrods.jpg Stanga 0 km, dreapta 130000 km. Salut, Merci - a fost inlocuita ...nici o modificare de zgomot. Eu mi.am explicat ca uzura tijei este compensata din cursa pistonului din slave. Probabil o sa stim sursa sigura atunci cand se va da cutia jos. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 DKW, good point. Dar nu ajuta, nu era de la tija zgomotul. Zgomotul provine de la furci, dar din cauza inputshaft-ului. Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca problema este de la imput shaft, se rezolva doar prin inlocuire. Zgomotul facut il auzi foarte clar in partea din spate a cutiei de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Tot vad in ultima vreme din ce in ce mai multe cazuri cu probleme la furca, la noul Gs. N-ar strica sa fiti atenti la chestia asta, urmarile sunt cam nasoale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Problema e cum tragi linie? Cand stii ca e prea mult? » Post actualizat in 22 Jun 2017 21:34N-am auzit de problema asta la 1150... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cu cat sunt mai noi cu atat apar mai multe belele. Ce chestie ca la japoneze nu am auzit povesti de genul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 S-a rezolvat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 S-a rezolvat... IMG_0459.JPG ) in interior sunt si mai faine. dar cum drac ai 3 cutii? (2 in poza + cea de pe motor) stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.