Dan Cata Postat Decembrie 24, 2018 Share Postat Decembrie 24, 2018 (editat) Imi plac mult mobrele astea, is usoare, rapide, al dracu de fain de condus. Un singur lucru ma ingrijoreaza, partea de incarcare la mobrele din primii ani, la care au si schimbat alternatorul. Acu ma uitam si costa cam 1300$, echivalentul in RON. Pai daca ai o astfel de mobra, cumparata calda de pe banda, si pana acuma nu ti s-a stricat, ce te faci cand se va strica? Ii ascuns bine inauntru in motor, trebuie sa dai jos propulsorul de pe cadru ca sa il schimbi si te mai si umfla rasu cand vezi factura la sfarsit. Editat Decembrie 24, 2018 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Decembrie 25, 2018 Share Postat Decembrie 25, 2018 Stiu, sunt din tg mures ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2018 Share Postat Decembrie 29, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2018 Share Postat Decembrie 29, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Ianuarie 6, 2019 Share Postat Ianuarie 6, 2019 Salutare, ca sa nu fac alt topic, m-am gandit sa intreb intai aici, unde ar trebui sa se regaseasca oamenii cu experienta in R1200 GS si poate unii care s-au intalnit la un moment dat cu dileme cel putin asemanatoare cu a mea. Asadar, pe scurt. Buget 7000Euro (cu greu adunati si cu careva imprumuturi), visul meu R1200GSA. Din cautarile pe diverse anunturi de vanzari apare dilema. R1200 GSA as gasi cu ceva eforturi de prin 2006 sau 2007 sau R1200 GS mai nou, chiar si 2010. Asta e Prima dilema. Oare ce ar fi mai bine? De mers, probabil ca voi merge 90% pe asfalt, si din cand in cand cate o iesire la drumuri neasfaltate. Pe principiul, mergi departe pe asfalt, dar la capat mai sunt 50 km de drum forestier sau noroi sau ....un pic de mizerie pe motor. A doua dilema: Ca si piata de achizitie exista trei variante - piata autohtona - destul de saraca in modele si destul de scumpe, dar bine echipate. Piata din Germania - suficiente modele, mai mult GS, dar scumpute. Piata din Franta/Olanda/Belgia/Italia- cele mai ieftine, la prima vedere pare varianta ideala. Cat de mare sa fie diferenta la calitate fata de cele din Germania, ca preturile sunt cu 1000 de euro mai mici? A treia dilema. Acum eu m.am uitat in principiu la cele pana in 100k km. Nu sunt mecanic, nu fac la motor decat lucrari simple, deci....ca sa intru in pret scad pretentiile si iau un motor la 150k? Concluzie: de cele mai multe ori alegem cu inima. Mie inima imi zice GSA, e mai lat, rezervor mai mare, cateva optiuni dorite deja prezente: roti spitate, cutii, crashbar, parbriz inalt. Ce sa o dau la intors: de cand am luat carnetul moto tot zic ca o sa ma fac mare si o sa-mi iau Adventure. Dar cand te uiti in buzunar si la anunturi, si cand te pricepi prea putin, incepi sa-ti pui intrebari. Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica. Ce nu accept, si imi cer scuze pentru asta anticipat: variante precum - de ce tocmai BMW, de ce nu KTM, de ce asa mare, de ce acum?etc Simplu, mi s-a pus pata si gata. Dar vreau sa imi fac damblaua asta ca un pic de logica si cunoastere in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2019 Share Postat Ianuarie 7, 2019 Ia GS, GSA e mai greu, benzina gasesti in toata Europa la maxim 20 km o benzinarie fata de alta, suspensia mai lunga nu te intereseaza daca te dai doar pe asfalt. Ia varianta 2010 2013, le gasesti si cu roti cu spite. Cu cat mai accesorizata, cu atat mai bine pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2019 Share Postat Ianuarie 7, 2019 Acum 17 ore, o_kellu a spus: Scuze pentru deranj, dar daca este cineva dornic sa-si exprime o parere, eu sunt dispus sa o citesc, oricat de lunga sau critica. - intre GS si GSA am ales mereu GS; nu sunt un deloc un micut dar toata "maretia" Adv-ului imi displace si o vad numai ca dezavantaje, si garda putin mai mare, si greutatea ceva mai mare dar mai ales rezervorul ala. Cum a zis si Dan mai sus (desi a cam exagerat cu cei 20km) benzinarii gasesti peste tot iar daca macar unul din grup nu are Adv, tot trebuie sa opresti sa alimentezi GS-ul este ceva mai suplu, mai usor, "mai motocicleta" dupa parerea mea. Parbrizul mare nu este un avantaj pentru toata lumea. De exemplu eu am vrut sa-mi pun parbriz de GSA pe GS si nu m-am impacat deloc cu el. - la capitolul echipare: da, GSA vine cu crashbar, scarite enduro (obligatoriu de montat si la GS) si jante cu spite in standard, cutii nu are neaparat pentru ca este Adv. Ar mai putea avea proiectoare dar nu cu LED asa ca nu mai sunt mare smecherie, poti pune ulterior unele cu LED la GS. Un crashbar nu e chiar greu de achzitionat (desi multe cam au, sau macar protectia de cilindri). Cutiile n-as zice ca sunt neparat mai intalnite la GSA decat la GS la revanzare. Insa (chestie de gust ce-i drept) la GS nu vezi suporturile alea naspa pentru cutii. - as lua clar GS-ul mai nou decat Adv; de exemplu incepand cu modelul 2008 a fost un facelift (la GS vezi un ornament de aluminiu la rezervor) care a adus mai multe imbunatatiri tehnice si optice, printre care si la cutia de viteze dar si o crestere de putere de la 100 (98) la 105 cp. Apoi in 2010 cand au schimbat strict motorul (trecerea la dohc care a mai adus inca 5 cp). In concluzie, eu iti sugerez sa cauti un GS 2008/2009 cu cat mai putini km. Poate ai noroc sa gasesti cu spite iar restul se mai pot pune in timp. Referitor la DE UNDE: Romania ar trebui sa fie clar ultima optiune. Daca vezi diferenta sensibila de pret, nu stiu daca e mare diferenta "calitativa" de exemplu intre Olanda, Belgia si Germania. Ai insa toate sansele sa gasesti motocicleta cu carte de service la zi, eventual si numai la service BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Ianuarie 7, 2019 Share Postat Ianuarie 7, 2019 Un vot ptr GSA din 2008. Dece?-pentru ca din 2008 gasesti motociclete cu ESA, cu monitorizare presiune in cauciucuri, cu loc special rezervat bidonului de ulei, cu semnalizari led, cu generatia mai noua la ABS,cu o aripa de fata mai frumos desenata. Fata de modelul anterior 2005/2007 De ce? GSA pentru ca rezervorul ala asa cum este el (mare) te apara de curent la genunchi.Pentru ca are un parbriz si deflectoare de vant care elimina mult turbulentele.Pentru ca poti pune usor bagaje si pe cutiile laterale,fara sa stai cu frica ca se rup prinderile. Pentru ca atunci cand scapi motocicleta (involuntar) suportii de cutii protejeaza motocicleta si cat de inestetici par unora pe atat de utili sunt. Pentru ca are crash-bar inalt din fabrica,si nu esti nevoit sa montezi un set de tevi strambate de diversi binevoitori,iar care la primul impact cu solul sparg blocul motor.Pentru ca are seaua mai ergonomica,gandita pentru ture lungi.Pentru ca pe suportul de sustinere al parbrizului poti fixa GPS-ul sau telefonul.Pentru ca are protectie pe capacul cilindrului.Pentru ca are proiectoare cu buton de comanda in blocul de lumini. Daca bugetul ar fii mai generos GSA dupa 2010 incep motoarele DOCH mai silentioase si mai puternice.Daca consideri ca rezervorul plin la ADV al face prea greu, nu te opreste nimeni sa nu alimentezi mai putin cu 10 l.Daca ti-a placut ADV, nu ezita sa-l achizitionezi.Personal am avut si GS....urmatoarea tot ADV va fii.Gasesti si in RO motociclete dar ai nevoie de cineva care sa te ajute la vizionare.Din Germania aduci motociclete mai bune.Daca au servisare BMW scapi de griji.Din Olanda vin cam ruginite din anul ala.Din Anglia necesita schimbare de far, si nu scapi de rugina. Adusul din afara implica costuri Nu uita daca tara nu este in UE se plateste vama.Referitor la km.....cand achizitionezi un BMW 1200 nou in primul an 20000 km este nimik.Cu timpul mai reduci din plimbari dar in 10 ani se cam fac ceva km.Iluziile cu km putini sunt pentru cei care inghit gogosi.Intretinute corespunzator merg mult si merg bine.Motociclisti de pe planeta asta ne demonstreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2019 Up si de la mine pentru GSA.... mitul cu benzinarii din 20 in 20 e cam ....mit prefer sa alimentez in bg la 1.1 euro decat prin grecia 1.6 si sunt multe drumuri unde inca depinzi de acei 11 -12 litri diferenta plus protectia la genunchi data de rezervorul GSAului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 9, 2019 Share Postat Ianuarie 9, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 12, 2019 Share Postat Ianuarie 12, 2019 Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Ianuarie 14, 2019 Share Postat Ianuarie 14, 2019 Felicitari ! E cumva fostul motor al lui Jimmy ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 14, 2019 Share Postat Ianuarie 14, 2019 Da Sa inteleg ca e deja vedeta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Ianuarie 14, 2019 Share Postat Ianuarie 14, 2019 Si eu am avut aceeasi dilema, in final mi-am urmat inima desi ratiunea imi spunea altceva, este o chestiune de gust, motoru-i pentru suflet, placerea condusului. As fi regretat daca luam GS. Deci AP pentru GSA chiar daca mai astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 La 12.01.2019 la 15:38, sivi a spus: Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008. Sa te bucuri de ea! Dar ca s-o poti face din plin, schimba-i anvelopele! ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum 23 ore, sivi a spus: Da Sa inteleg ca e deja vedeta? Am corelat doar niste informatii, eram curios daca am recunoscut motorul Vlad are dreptate, daca iti place "pa curbe" baga niste Scorpioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 (editat) 1 oră în urmă, KHK a spus: Sa te bucuri de ea! Dar ca s-o poti face din plin, schimba-i anvelopele! Multam! Da, este pe lista... Nu am facut nici 30km si anvelopele m au dezamagit, curios lucru, sunt si zgomotoase... Sau e motorul prea silentios Editat Ianuarie 15, 2019 de sivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 eu am si iti recomand Pirrelli Angel GT ! ... mai bune decat Scorpion! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Acum, cautand variante, am dat si de karoo street. Venind de pe 800GS imi vine greu sa cred ca nu voi mai scoate roata de pe asfalt si pe un macadam ma gandesc la anvelope ceva mai duale. Am avut karoo 3 si sunt geniale, mai putin rezistenta, le am schimbat pe la 9k... Karoo Street fiind mai stradale poate duc 10k, nu stiu. A montat cineva asa ceva? Review urile sunt destul de bune... Nu arata nici rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Da, am eu Karoo Street. Din pacate le-am pus la finalul anului si mare lucru n-am reusit sa fac cu ele. Cauciucurile anterioare: Scorpions Trail 2. O parere rapida: fatza shuiera. La propriu. Citisem despre asta dar am zis ca poate nu e chiar asa. Zgomotul incepe de la 60-70 km/h si atinge maximul enervarii pe la 110 km/h. Pe sosea se lipesc bine, dar testul adevarat abia la vara. In Off-road am intrat doar pe niste drumuri pe langa Caldarusani si pot sa spun ca se simte diferenta in bine fatza de Scorpioane, care sunt 90 asfalt 10 off. Karoo Street cica sunt 70 asfalt 30 off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Exact, asta cu suieratul ti o cam asumi la astfel de anvelope, dar daca zici ca sunt enervante in tot acest interval 60-110... Uhh. Presupun ca de la 110 se estompeaza sau amesteca cu alte zgomote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Sa fiu mai exact: zgomotul incepe pe la 60-70 .. apoi parca dispare si revine in forta la 110-115 intre 60 si 110 e acceptabil ... ca si peste 110 .. zgomotul este exact ca un fluierat puternic. Pe mine m-a cam enerveaza pentru ca Scorpioanele erau SUPER silentioase. Din review-ul unui norvegian cica fluieratu asta incepe sa se mai estompeze cu numarul de km .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Eu si multi amici am facut off-road rezonabil cu Scorpion, am ajuns bine in locuri in care nu ma asteptam. Sau cel putin am ajuns cam peste tot unde ne-am propus. Evident, pe uscat, nu pe namoale. Insa avand in vedere ca minim 95% din km/timp rulam pe strada, unde ne dam tare, si vrem sa ne dam rezonabil si pe ud, mai mergem si cu viteza mare pe autostrada... eu unul as avea mari retineri cu unele mai off gen Karoo Street, iar pe ploaie sigur as avea un mare morcov. Daca o scapi in off nu e mare bai dar sa iei o cazatura cand ti-e lumea mai draga la viteza mai mare... De faza cu zgomotul, eventual si de franare, nu mai zic. Zgomotul, mai ales in intervalul mentionat mai sus care este si cam cel mai uzual, sigur m-ar deranja. As lua ceva gen Karoo Street doar daca as sti sigur ca merg cu adevarat des pe off si acolo am asteptari ridicate; sau ca plec undeva gen Siberia sau o destinatie unde clar off-ul va fi esential/necesar. Dar pentru mers normal zi de zi, nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 15, 2019 Share Postat Ianuarie 15, 2019 Își trimite cineva motoreta pe transfagarasan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.