FLR-BV Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate. V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) dar ele de noi nu sunt la fel de groase florine...cea impinsa (de cilindru din etrier) e mai groasa decat cealalta am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza... Editat Ianuarie 13, 2010 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva. Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua. Mesaj completat am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza... eu stiu ca unul dintre motivele montarii prizei este incarcarea directa a bateriei, fara a mai fi necesara demontarea; asadar, cred ca este fara contact. Cel mai simplu insa ar fi ca cineva sa faca o proba cu un "device". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 priza este legata direct la baterie printr-o siguranta de 5 A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva. Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua. Mesaj completat Se pare ca se centreaza rotile spitate de bembeu la Budapesta, la BMW. Am un contact acolo, o sa verific si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin am mai citit si pe ukgser despre tocirea inegala a placutelor de pe spate, cica e normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.V-ati mai intalnit cu asa ceva? Numai bine, Florin Daca placutele erau Ferodo este "normal", dar asta pt ca sant exagerat de proaste. Cred ca le fac in China. Eu am patit la fel. Dupa 5-6000 km o placuta s-a tocit pana la fier cealalta fiind aproape noua. Motorul nu avea nimic defect pt ca si placutele originale (Nisin) si cele pe care le-am montat ulterior(SBS) s-au uzat egal. Cand am demontat placutele Ferodo, ce se vedea imediat, era ca placuta uzata se sfarama cu unghia, iar cea aproape noua avea o duritate, a materialului de uzura, normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 priza este legata direct la baterie printr-o siguranta de 5 A. la 12gs nu avem sigurante...iar cablajul de la bricheta vine de undeva din instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 1. placutele intr-adevar placutele spate nu-au aceeasi grosime noi. ele sunt facute asa pentru a compensa tocirea inegala din cauza etrierului flotant. teoretic ar trebui ca ele sa aiba aceeasi grosime cand sunt foarte aproape de finalul vietii. daca tot ai dubii, poti verifica mai atent si etrierul spate. exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar. 2. priza originala la 12GS nu e pusa direct pe baterie. dupa taierea contactului CAN-BUS-ul ii mai da curent cam un minut dupa care il taie. adica practic priza e izolata de baterie. neamtzul pretinde ca prin priza bateria nu se poate incarca decat utilizand incarcatorul dedicat BMW. sincer sa fiu nu prea vad cum s-ar prinde mobra ca-i incarcator BMW sau unul chior in contextul in care singurele contacte sunt un [+] si-un [-]. singura varianta pe care o vad esta ca in momentul conectarii incarcatorul nemtzesc sa trimita un tren de impulsuri (pe unde???) catre sistemul de management al curentului care sa deschida calea dinspre priza spre baterie. sau, poate sa fie un simplu bullshit de marketing si sa mearga orice incarcator. inca n-am incercat. desigur, mai exista si solutia oarecum romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) 1. placutelein romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata. La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva? Editat Ianuarie 15, 2010 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar. O fi rau daca folosesc WD-40 pentru degriparea etrierului? O ataca garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva? la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. Editat Ianuarie 15, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional. O sa fac o poza miine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional. O sa fac o poza miine. asa e, ai dreptate... nu stiam de ce ma gandeam ca ala ti-l pui tu aftermarket. http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhe...rter%20mod.html Mesaj completat Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti.... pe strada never ever.. e destul de naspa senzatia..... oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat. +cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....pe strada never ever.. e destul de naspa senzatia..... oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat. +cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva nu pot sa cred a inviat stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 nu pot sa cred a inviat stilgar Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack. Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 hihihihi pai am fost viu mereu doar ca am cam abandonat caile asfaltate in cautare de noroaie.. ori GS-ul nu prea merge la namoale. e prea domn nu mai vine o data vara????? apropo ceva mountain day's anu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 da da, la kaprun Mesaj completat Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM? Am eu un nene batran pe acasa care face de toate repara buldozere face drumuri, face spite, trage jentile la semn, etc. O sa merg la el si daca ii in stare sa imi faca 8-ul la roata mea, o sa intermediez un business de succes pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 intrebarea nu era daca e ceva la kaprun ci daca merge cineva la kaprun!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului. Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) pe ud aveam asa michelin , metzler , continental. pe uscat continetal e best de incercat dunlop roadsmart... e dual compund adicate ar trebui sa fie la fel pe curbe ca si continetal iar ca durata ca anakee (io le-am skimbat dupa 10.000 ca ma plictiseam) continetal 7-8000 max. cel putin astea le cumparptr sezonu asta Editat Ianuarie 22, 2010 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 22, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2010 anake 2 da niste vibratii ciudate pe fata eu am pus mezeler torurance exp super ok mai ales pe ploaie kaprun pas anul asta deja l.am vazut de 2 ori ce sens are bagam alpii francezi si turcia.....sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent? Angi, personal mi s-a parut mai bun si pe ploaie Conti... este posibil si datorita vibratiilor pe care le da Anakkee, de care zicea si Ian. Datorita vibratiilor ai o senzatie de nesiguranta si reduci fara sa vrei ritmul. Ca durata de viata: Bridgestoneul original... 21.000. Nu intelegeam de ce naiba nu se mai termina Anakkee 2... s-a desprins banda de rulare pe la jumatatea vietii Continental Trail Attack ... o sa vad cand le schimb. Deocamdata mobra are 45.000km, facuti din Iunie 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 modelele 2010 PS. e asa de frumoasa muzica din videoclip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.