Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vezi ca ceva cam asa am patit si eu.Numai ca am avut noraoc ca a patit Scufu inaintea mea in Alpi si mi-a fost astfel mai usor.

Protectia de la manerul din dreaptea poate sa-ti fi coborat putin,suficient cat sa-ti actioneze putin maneta franei.

Ia trage un ochi p-acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa fie oare din cauza ca e foarte murdara (caci este, de nu i se mai vede culoarea)si sa fie de la senzorii de abs?

daca dintre voi recunoasteti simptomele, dati-va cu parerea

 

Eu am patit asemanator (incepea sa palpaie aiurea) si am schimbat senzorul ABS in spate, n-am avut de ales. De murdarie nu se punea problema ca moto era mereu curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

 

iarna asta cand am fost la bavaria mi-au atras atentia daca nu cumva protectia de maner vine peste ambreiaj (nu era cazul, insa a fost frumos gestul de a ma intreba) ... probabil ca la tine protectia de maner vine peste frana ... verifica si tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bill, in afara de maneta de frana, verifica si pedala. mai ales daca spui ca mobra e superjegoasa, e posibil ca pedala de frana sa nu revina complet dupa apasare. chestia asta are acelas efect cu maneta de frana incomplet revenita.

 

in cazul in care ai modelul '05-'07, odata cu dezactivarea ABS-ului, comanda de frana insuficient revenita anuleaza si servo-ul. chestia asta e mult mai neplacuta decat ABS-ul pentru ca daca nu te astepti, la prima franare te trezesti cu o maneta cam moale si care nu vrea sa opreasca agregatul cu nici un chip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM GASIT BUBA DAR NU PE MERITUL MEU. UKU de la bavaria e taticu. in zece secunde de explicatie m-a intrerupt din vorba si mi-a dat verdictul :undeva la maneta de frana este un contact ce trebuie putin reglat , reasezat cu un mic inbus. din anumite motive s-a deplasat putin si nu mai face contact de-mi da eroare in bord . bravo profesore!

 

mersic dealtfel la toti. stima!

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare de tot gagiul. Doar spatele e TKC. Ala pe fata e foarte agresiv si se vede clar ca-i de spate, cum a zis si Andrei (minutul 1:45), iar eu as mai putea afirma ca-i guma de 110. Ce guma de spate pe 110 cu diametru de 19 stim? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare de tot gagiul. Doar spatele e TKC. Ala pe fata e foarte agresiv si se vede clar ca-i de spate, cum a zis si Andrei (minutul 1:45), iar eu as mai putea afirma ca-i guma de 110. Ce guma de spate pe 110 cu diametru de 19 stim? ;)

Gume de cross :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Spatele, dupa parerea mea, este un Mitas C02. Gume f. tari, gandite pentru piatra si teren tare.

Am mers cot la cot vreo 1000 de km cu @lupushui cand avea asa ceva si el pe Africa si se tin f. bine, inclusiv pe sosea.

 

Pe fata, uitandu-ma la profil m-am gandit imediat la Michelin si se pare ca dintre modelele existente la ei pe site se apropie foarte tare de Cross-ul AC10.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No laso'n sula bicicleta...

 

12.jpg

 

11.jpg

 

 

Reusesc sa ma duc cu tourance-uri pana in buza, poate si mai mult ;) , dar asta sfideaza orice lege a fizicii :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune Anakee-urile astea... Mai ales generatia 2.

post-5869-1268598201_thumb.jpg

Cu Anakee I mergeam pana in buza, acum am Anakee II si nu am prins asfalt cald sa le testez la maxim ;) (in decembrie le-am pus) , mai am ~ 3 mm pana la buza cu astea :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee ce cauciucuri are GSul asta?

 

...gs-urile adventure de 1200 pleaca din fabrica cu 2 variante de echipare a rotilor...

..1- cu gume offroad ca si cele din filmare sau 2- cu gume intermediare de genul anakee!

..cele din filmare sunt dunlop sai continental, nu mai stiu modelul dar sunt set special de dimensiunile cerute de bmw!.. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata, 20 martie intre orele 11 si 16 se da startul la sezonul moto 2010. sucul, biscuitii si drivetest-urile se tin la sediul Automobile Bavaria din Pipera. surprizele emisiunii constau in R12GS '10 si in S1000RR. din pricina de sezon moto eu n-am cum s-ajung insa ma gandesc ca sunt unii care-si vor include event-ul in program.

 

'njoy it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TKC 80?

da, tkc 80!..din ala vreau sa-mi iau si eu, am gasit la 245euro!..inca nu ma lasa sufletul sa dau atit pe ele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, deci m-am dat azi cu un 1200 GS 2010. N-am mai mers pana acum cu 1200, asa ca voi face comparatia cu al meu 1100.

 

+ mai usoara si se simte

+ mai puternica, dar nu cu mult

- MULT mai zgomotoasa. Cred ca m-ar innebuni la drum

- frane cam brutale

+ pozitia si saua mai confortabile ca la al meu

+ schimbatorul si cutia, mai fine

++ controlul tractiunii in namol. Fara el, cu Tourance EXP-urile din dotare, in mod sigur as fi ramas in mijlocul coclaului

= setarile ESA nu mi s-au parut extraordinar de diferite intre ele, cel putin pe asfalt. Pe coclau am lasat-o pe munti si hard si mi s-a parut o setare buna

+ calitatea amortizarii (desi eu compar cu niste amortizoare originale care au 92.000km in ele) :drink:

- parbrizul creaza turbulente destul de serioase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu eram! :drink:

ma uitam extrem de uimit pentru ca ma asteptam sa fie SV-ul despre care s-a mai vorbit pe-aici si nu semana deloc. am fost foarte tentat sa ma iau dupa tine insa ma chinuia o foame ucigasa si-am carmit-o spre casa.

 

una peste alta mi-a placut scrambler-ul pe care l-ai facut! brava!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia sa imi faci un semn si opream :rose:

 

acum e din nou carosat ca asa ii sade bine. in seara aia veneam cu el de la florin_v il dusesem la facut carburatia. din cauza aceea arata asa ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...