Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....

pe strada never ever..

e destul de naspa senzatia.....

oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat.

+cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva

 

 

nu pot sa cred

a inviat stilgar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu pot sa cred

a inviat stilgar

 

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihihihi pai am fost viu mereu

doar ca am cam abandonat caile asfaltate in cautare de noroaie.. ori GS-ul nu prea merge la namoale. e prea domn

nu mai vine o data vara?????

apropo ceva mountain day's anu asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, la kaprun :lol:

Mesaj completat

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM?

Am eu un nene batran pe acasa care face de toate :lol: repara buldozere :cheers: face drumuri, face spite, trage jentile la semn, etc.

 

O sa merg la el si daca ii in stare sa imi faca 8-ul la roata mea, o sa intermediez un business de succes pe viitor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ud aveam asa

michelin , metzler , continental.

pe uscat continetal e best

de incercat dunlop roadsmart... e dual compund adicate ar trebui sa fie la fel pe curbe ca si continetal iar ca durata ca anakee (io le-am skimbat dupa 10.000 ca ma plictiseam) continetal 7-8000 max.

cel putin astea le cumparptr sezonu asta

Editat de stilgar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anake 2 da niste vibratii ciudate pe fata

eu am pus mezeler torurance exp super ok

mai ales pe ploaie

 

kaprun pas anul asta deja l.am vazut de 2 ori ce sens are

 

bagam alpii francezi si turcia.....sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar pe asfalt ud, care ti s-a parut mai aderent?

 

Angi, personal mi s-a parut mai bun si pe ploaie Conti... este posibil si datorita vibratiilor pe care le da Anakkee, de care zicea si Ian. Datorita vibratiilor ai o senzatie de nesiguranta si reduci fara sa vrei ritmul.

 

Ca durata de viata:

 

Bridgestoneul original... 21.000. Nu intelegeam de ce naiba nu se mai termina

Anakkee 2... s-a desprins banda de rulare pe la jumatatea vietii

Continental Trail Attack ... o sa vad cand le schimb.

 

Deocamdata mobra are 45.000km, facuti din Iunie 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm aderenta deosebita pe asfalt a Conti Trail Attack.

Daca cu Anakkee 2, la un drum cu serpentine gen Cheia atingeam scaritele accidental, cu Trail Attack gradul de inclinare este sensibil mai mare. Prectic urma de uzura pe pneu se duce pana pe muchia cauciucului.

 

Revin cu problema: CE DRACU FACEM CU ROTILE SPITATE???? UNDE LE ARANJAM?

 

 

 

Rotile spitate se pot aranja in Ungaria ,la Szeged,am intrebat acolo la reprezentanta BMW ,in primavara merg si eu pt. ca am 2 spite spate rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe unde se dadeau astia oare?

.....prin italia, mai exact toscana!...este noua mea destinatie de intoarcere in tara dupa ce plec din tunisia si vizitez insulele sicilia, sardinia, corsica si coasta de azur! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pai poate ca se da omul numa noaptea cand is minus cateva grade :wink:

 

Oricum, pozele alea is cu caracter de fun, nicidecum altceva.

 

Se pare ca AutoBavaria ne pregateste ceva... legat de roti. Sa vedem daca se vor tine de cuvant. Daca nu, am gasit un atelier care face asa ceva, langa BMW Budapesta. Seful de service de la BMW Budapesta il recomanda pe tipul in cauza...si se pare ca se pricepe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca AutoBavaria ne pregateste ceva... legat de roti. Sa vedem daca se vor tine de cuvant. Daca nu, am gasit un atelier care face asa ceva, langa BMW Budapesta. Seful de service de la BMW Budapesta il recomanda pe tipul in cauza...si se pare ca se pricepe.

centrarea rotii?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da

centrare prin tragerea spitelor/tensionarea lor sau dupa caz detensionarea lor

caci echilibrarea se face cu plumbi in vulcanizare

:wink:

 

si eu care credeam ca echilibrarea se face cu Dyna Beads ;)

Mesaj completat

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf

 

mai ca imi vine sa ma apuc eo de asa afacere profitabila, dat fiind faptul ca detinatorii de 1200 sunt in general oameni instariti :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink:

 

si eu care credeam ca echilibrarea se face cu Dyna Beads ;)

Mesaj completat

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/OGSWTTv10.pdf

 

mai ca imi vine sa ma apuc eo de asa afacere profitabila, dat fiind faptul ca detinatorii de 1200 sunt in general oameni instariti :laugh:

 

ce te retine '

de ce sa ma duc la buda

cand pot sa vin la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da... amortire totala ... sau epuizat si subiectele de discutie...ne-a spart iarna asta...si-i lunga bai fratilor...da bag o intrebare acu. am luat xenon pe scurta la mobra si va intreb daca cumva becul propriu zis impreuna cu cablul de la instalatie, intra prin capacul de vizitare-schimbare a becului normal ?

m-am uitat la paginile anterioare si n-am vazut o poza reprezentativa.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceasta m-am lovit si eu.Dar dupa un telefon la cumatru' Ianachim am aflat ca se gaureste capacul de protectie.Vezi ca se vede un cerc pentru decupare pt. asa ceva dar pe interior.

Te vei mai lovi de un impediment:pozitionarea balastului(este adevarat ca eu mi-am pus si pe faza lunga).

Pt mai multe detalii ,un PM sau ne auzim la telefon.

Hai ca parca simt in nari o adiere de primavara.....

Numai bine,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Balastul il poti prinde foarte bine sub jug.

Sau sub bord, gasesti loc acolo.

Gauresti capacul de protectie, dar ai grija sa intre fix pe el ciuperca aceea de cauciuc de la kitul xenon.

Ai sa vezi, cu xenon ai alta mobra!

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...