Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw.

Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele.

post-5780-1261383036_thumb.jpg

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar.

Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele.

 

Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata)

Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile.

 

Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?

Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ?

Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ?

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?

Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ?

Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ?

cand am schimbat ambreiajul la mobra mea, in afara de surubelnita si trusa de imbusuri originala de la motor, mi-au mai trebuit 2 chei - de 12 si 13 - atat!

 

ar trebui sa iti ajunga aia originala, de su saua;

 

in alta ordine de idei, fiecare din voi puteti incerca acasa sa va desfaceti prezoanele de la roata spate; ce am patit au... am dus mobra la un atelier moto din cj ca sa imi schimbe cauciucu pe spate, toate bune si frumoase, eu super multumit de Anakee2; vad ceva ulei pe prezoanele de la roata spate... ma gandesc ca o inceput sa imi curga ulei din FD pe la semeringu mare, asa ca hai sa desfac roata sa vad ce si cum... ma chinui cu tubulara sa desfac - nimic... pun o pargie de 30 cm... nimic... o teava de 60 cm... nimic... pana la urma so desfacut cu o parghie de 1m!!!

 

asa ca daca va schimbati gumele altundeva decat acasa, nu uitati sa le mentionati la aia ca s-ar putea sa fie nevoie sa desfaceti roata pe drum, ori nu toata lumea care teava de 1 m la el numai pt asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ajung diseara acasa

si o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti

 

orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ajung diseara acasa

si o sa fac o poza la ce car eu dupa mine cand plec la drum , ma ref cand ies din bucuresti

orice lucrati la prezoane roti si etrieri frana e bine sa fie date cu loctite albastru o picatura si stranse cu o dinamometrica

poate, poate nu.

 

de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate, poate nu.

 

de exemplu, in tutorialele in care iti zice cum sa ajustezi rulmentii la paralever la 11xx gs/gsa, se recomanda sa nu pui loctite pe el, pentru ca daca ai probleme pe drum sa poti desface surubu respectiv; ca sa desfaci un surub cu loctite pe el, trebuie sa il incalzesti in prealabil, ca sa inmoi loctite-ul - daca nu faci asta cel mai probabil o sa strici spirele de pe filet!

 

Au adus truse de scule la Bavaria, complete si foarte frumoase... dar scumpe ca la balamuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?

Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ?

Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ?

 

Am sa pun link la google-documents care le am eu si le folosesc mereu (le-am facut acum cateva luni):

 

Trusa cu scule pe care o iau mereu la mine in excursii: nu este asa de grea cum pare din lista:

http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...nFjOA&hl=en

 

Altul este care iau in excursii mici:

http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...mN2Zz&hl=en

 

Si ultimul excursii medii, 2-3 zile:

http://docs.google.com/Doc?docid=0AR8u1Tfn...uZGdx&hl=en

 

Am preferat sa nu cumpar truse gata facute pentru BMW pentru ca nu merita pretul si uneori calitatea. Am luat seturi de bitzi din CrV pentru diverse: hex sockets, hex (inbus), T (torx)

Mai am de luat un set E (negativul lui T), un T-55 si 2 chei dinamometrice pentru acasa.

Mesaj completat

 

-- Later edit: Am facut o poza, comentariile sunt in engleza ca sa o pun si pe un forum local --

 

post-22-1261391595_thumb.jpg

Editat de Baiazid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de la SW-motech inseamna un crash bar complet .(piesa sudata)

Varianta de la wunderlich este doar o "completare" pentru crash-bar-ul existent deja pe GSAdv., facand acelasi lucru -protectie laterala cilindru ,completarea adaugandu-se cu elemente demontabile.

 

Pai eu am inteles asta. De fapt am si completat spunand ca varianta sw-motech e pentru cei care nu au fiare deloc sau pentru cei care vor sa schimbe fiarele originale bmw.

In cazul adv, pentru ca fiarele originale se prelungesc si spre rezervor, cred ca varianta wunderlich e buna pentru ca se pune suplimentar si se pot pastra si fiarele originale, inclusiv cele de pe rezervor.

Dar pentru gs-ul "simplu", tinand cont de faptul ca prelungirea wunderlich e 130 euro, varianta sw-motech (in jur de 150-160 euro) pare ceva mai sanatoasa fiind dintr-o singura bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca fiarele de la sw-motech isi fac treaba cel mai bine. Daca nu ma insel, parca si H&B fac ceva similar. Normal, asta e valabil pentru cei care nu au fiare deloc sau vor sa le schimbe pe cele originale bmw.

Fierul ala trecut pe sub cilindru te scapa de orice protectie suplimentara din plastic sau altele.

 

avantajul mare la SW e ca fierul e dintr-o bucata si implicit mai robust. la H&B parca e mai istet facuta partea de protectii a cilindrilor (oricum in mersul pe sosea si forestier light, protectiile de rezervor nu fac absolut nici o branza.

 

bara care trece pe sub cilindri intr-adevar face toti banii insa nu-i nici macar ea infailibila. sunt situatii in care capacul cilindrului poate fi atins.

 

una peste alta, vorbind de engine/tank guarduri cele de la H&B si SW mi se par cele mai sanatoase de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB.

 

In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit?

 

Craciun fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB.

 

In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit?

 

Craciun fericit.

 

Da !

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?

Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ?

Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ?

 

nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica

 

pai nu ai la ce sa o folosesti frate

 

in 2 ani am folosit o singura data surubelnita sa desfac papucii de la baterie ca ...oxidasera si nu mai facea contact

m.am cam speriat... eram singur intr.un sat prin alpi elvetieni si nu mai pornea

 

so....

mai rapid ia scule pt facut pana si scoaterea jentii de pe motor

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceiasi dilema o am si eu...merita dif la schimbarile care sau facut intre modelele 2009 si 2010 :D

 

Parerea mea este ca daca partea financiara e ok, da, merita sa iei modelul nou. Singura diferenta notabila este motorul care a fost deja testat in diferite forme; mi-e greu sa cred ca BMW ar risca ceva tocmai cu GS-ul.

Si de ce sa nu ai ai cel mai nou model?

In plus, si candva cand vei cand revinde motocicleta va conta ca este modelul mai nou.

Si nu stiu cat de mare e diferenta la bani sa iei unul 2008/09; te scoti poate la eventualele dotari/accesorii...

Mesaj completat

nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica

 

pai nu ai la ce sa o folosesti frate

 

Corect! ;)

 

p.s. in lista de optiuni la GS trusa suplimentara de scule era cca 65 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata

 

daca pun suruburi in cauciucul asta

 

7908294_b52bf3dd9f_m.jpg

 

tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km

 

 

 

 

sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca)

 

1104836894-14354.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista o solutie mai ieftina :)

 

iei un lant, il infasori in jurul rotii in spirala si unde intra in contac cu janta in bagi printr-o bucata de furtul. capetele le impreunezi cu un surub sau un lacat. dar mai bine un surub cu piulita autoblocanta.

 

asta e cea mai ieftina solutie si foarte rapida :drink:

 

sper ca ti-am fost de folos

Mesaj completat

PS pt cauciucurile alea . in afara de faptul ca o sa iti ia cel putin 2 zile de munca sa bagi suruburile, mai iti trebuie si camere pt roti si inca una in plus care sa protejeze camera si sa actioneze ca un perete despartitor intre capul suruburilo si camera unflata.

 

stiu ca ai tubless dar daca dai gauri in el cu surburile nu o sa mai fie asa :love:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata

 

daca pun suruburi in cauciucul asta

 

7908294_b52bf3dd9f_m.jpg

 

tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km

 

 

 

 

sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca)

 

1104836894-14354.jpg

 

 

nu te incurca cu caucicurile alea din poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belea cu headlight unit:

 

Ieri cand am plecat spre servici, pac alarma in bord ca un bec ar fi ars. Ma uit, intr-adevar Faza Mica era dusa ( a doua oara in 6 luni). Ii injur un pic pe Thailandezii care au fabricat becul si opresc intr-o benzinarie sa cumpar altul (H7, 55w, 15$ - destul de scump pentru un bec).

 

Cand am pus mufa in fundul becului, s-a desprins oglinda de undeva de jos.

Am scos acasa toata unitatea afara dar pare sigilata.

 

Ce mama draq sa fac?

 

original post here: http://www.r1200gs.info/forum/showthread.php?t=2074

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...