io, bogo Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 am gasit-o. dac-o vrei e a ta ura, multumesc mult Dan! se pare ca prima zapada serioasa ma prinde cu sa noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 ura, multumesc mult Dan!se pare ca prima zapada serioasa ma prinde cu sa noua. insa ai grija sa o legi bine de data asta sfat daca pleci la drum pune o plasa moto peste ea Mesaj completat m.am uitat si eu la sitemul de prindere de la a mea este chiar imposibil sa iasa saua de pasager pe ce drumuri va dati voi de sare seaua aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 insa ai grija sa o legi bine de data astasfat daca pleci la drum pune o plasa moto peste ea Mesaj completat m.am uitat si eu la sitemul de prindere de la a mea este chiar imposibil sa iasa saua de pasager pe ce drumuri va dati voi de sare seaua aia? ...asa este, e tare greu de pierdut saua aia din spate, dar daca nu o inchizi bine e ca si pierduta!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) Sau iti cumperi sa dintr-o bucata.Daca exista,evident. Editat Decembrie 15, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 am rezolvat treaba cu robinetul de la telescopul spate( dealtfel o chestie minora). se pare ca acesta se regleaza numai pe cric caci altfel nu se explica cum s-a mancat filetul unei piulitze de dural. DECI sa incercam sa reglam suspensia spate de pe cric...sau cel putin nu calare pe ea asa cum faceam eu pana acum. m-am scutit de scobit in buzunare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 de altfel manualul asa si recomanda - reglajul suspensiei cu mobra asezata pe cricul central. la modelele initiale ('05) amortizoarele erau WP si invarteai la robinetul ala din spate de-ti venea acru. era destul de greu de rotit si avea pasul mic. la astea mai noi ('07) vad ca s-a trecut la amortizoare Showa. la astea pasul surubului de reglaj pare sa fie ceva mai mare si poate de-aici si efortul suplimentar la comprimatul arcului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Care era GS-istul cu lanturi pe roti? Ceva feedback? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Sau iti cumperi sa dintr-o bucata.Daca exista,evident. Bineinteles, la Touratech sunt 2 modele dintr-o bucata; poate si la alte firme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 nu ma coafeaza saua dintr-o bucata. imi place ideea de modularitate. pe de alta parte, pentru saua de pasager am gasit solutia perfecta: cand merg singur o las acasa iar cand merg cu fata are ea grija sa nu cada. iar daca e sa cada saua precis o sa ma preocupe mai mult disparitia gagicii decat a seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 nu ma coafeaza saua dintr-o bucata. imi place ideea de modularitate. pe de alta parte, pentru saua de pasager am gasit solutia perfecta: cand merg singur o las acasa iar cand merg cu fata are ea grija sa nu cada. iar daca e sa cada saua precis o sa ma preocupe mai mult disparitia gagicii decat a seii. Bogo, daca verifici de fiecare data cand o montezi ca s'a realizat complet clipsarea - aka tragi un pic de ea, nu are cum sa sara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 19, 2009 Autor Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. ma lesi.... aveam pretentii la plecarea de pe loc nu dai si tu o verificare asa de ochi frumosi macar te uiti la ulei, sub moto sa nu fi curs ceva si la anvelope daca iti par lasate bagi centralul si le invarti un pic o sa scoata astia de la bmw un senzor magnetic si cand iei un cui in anvelopa o sa.l anunte pe afisaj ... gramajul cuiului, unghiul de perforare a anvelopei si metodele de scoatere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Baiazide, nu se zice fixat, se zice reparat. Asta asa, apropo de romgleza Iar treaba cu senzoru de presiune... e de bun simt sa vezi ca e lasata mobra pe janta. Iar daca nu e pe janta dar e dezumflata, se simte in mers ca e ceva aiurea. Asta e ca treaba cu farurile si stergatoarele automate la masini: se poate bine mersi si fara, dar e mai comod cu. Pt cine are banii in plus, desigur. Editat Decembrie 19, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) ma lesi....aveam pretentii la plecarea de pe loc nu dai si tu o verificare asa de ochi frumosi macar te uiti la ulei, sub moto sa nu fi curs ceva si la anvelope daca iti par lasate bagi centralul si le invarti un pic o sa scoata astia de la bmw un senzor magnetic si cand iei un cui in anvelopa o sa.l anunte pe afisaj ... gramajul cuiului, unghiul de perforare a anvelopei si metodele de scoatere Hai frate ca nu se vedea ca e desumflata. Sa imi zici tu ca LA ORICE PLECARE te uiti la ulei, cauciucuri, semnale, lumini? O iei razna daca faci asta zilnic de 5 ori pe zi. Eu ma uit in fiecare sambata la ulei si la toate cele. Daca iau un cui in roata luni... asta este. Apropos de pretentii: stiu la ce te referi, sunt vinovat, dar am un motiv pe care nu pot il explica aici. Deci a fost deliberat. Oricum nu pot fi acuzat cand intr-adevar respectivul asa a zis. Eu doar am relatat ce a zis el. Sunt vinovat doar ca l-am facut "Destept". Mesaj completat 1. Baiazide, nu se zice fixat, se zice reparat. Asta asa, apropo de romgleza 2. e ca treaba cu farurile si stergatoarele automate la masini: se poate bine mersi si fara, dar e mai comod cu. Pt cine are banii in plus, desigur. 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou 2. Corect, dar nu sunt de acord sa fiu luat la misto (genul: bah ce prost esti ca ai dat 500$ pe un senzor cand in fiecare dimineata te puteai uita si economiseai). Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util. Mesaj completat ... Punctul 2 este pentru Ianachim si Belbody care m-au luat la misto cu senzorul respectiv. Postul meu este inca o dovada ca senzorul TPS este util: am descoperit o pana cu 2 zile inainte sa fie pe janta. Daca voi verificati la 5 minute toate cele... bravo voua. Eu nu am timp si am platit pentru o tehnologie sa faca asta pentru mine. Macar eu nu vindeam pe forum vopsea invizibla la radar, nu e asa Ianachim? Mesaj completat Hai frate ca nu se vedea ca e desumflata. Sa imi zici tu ca LA ORICE PLECARE te uiti la ulei, cauciucuri, semnale, lumini? O iei razna daca faci asta zilnic de 5 ori pe zi. Eu ma uit in fiecare sambata la ulei si la toate cele. Daca iau un cui in roata luni... asta este. Apropos de pretentii: stiu la ce te referi, sunt vinovat, dar am un motiv pe care nu pot il explica aici. Deci a fost deliberat. Oricum nu pot fi acuzat cand intr-adevar respectivul asa a zis. Eu doar am relatat ce a zis el. Sunt vinovat doar ca l-am facut "Destept". Mesaj completat 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou 2. Corect, dar nu sunt de acord sa fiu luat la misto (genul: bah ce prost esti ca ai dat 500$ pe un senzor cand in fiecare dimineata te puteai uita si economiseai). Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util. Mesaj completat ... Punctul 2 este pentru Ianachim si Belbody care m-au luat la misto cu senzorul respectiv. Postul meu este inca o dovada ca senzorul TPS este util: am descoperit o pana cu 2 zile inainte sa fie pe janta. Daca voi verificati la 5 minute toate cele... bravo voua. Eu nu am timp si am platit pentru o tehnologie sa faca asta pentru mine. Macar eu nu vindeam pe forum vopsea invizibla la radar, nu e asa Ianachim? /index.php?...p;hl=invizibila Editat Decembrie 19, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu stiu care destept imi zicea ca este inutil senzorul de presiune in cauciucuri (belbody cred ca era): Azi dimineata computerul zice: bre, ai 1.8bar pe spate (din 2.5 normal). Ma uit: 3 cuie frate (2 mici si unul mare). Nu unul: TREI. M-am dus la service, mi-au pus 3 ciupercutze pe interior, 40$ s-au dus. Doar un cui strapunsese dar le-au fixat si pe celelalte sa fie siguri. Cred ca imi fac asigurare la cauciuc ca nu se mai poate. In Romania nu am avut o pana in 5 ani si in Australia am avut 5 in 2 ani. Oricum: daca nu avea TPS instalat, ma trezeam pe janta intr-o dimineata cand poate ma grabeam la munca. io stiam ca, cuiele ajung pe drum daca o scandura de la carutza crapa in dreptul cuiului... astfel cuiul cade pe drum... mobra Acum intreb : ciobanii aia de pe acolo au mai multe carutze decat aia de pe aici ? sau cuiele sunt luate de tornade si puse pe drum? Mesaj completat 1. Acum am citit in DEX si "A fixa" are alt sens decat cel "a repara" la care ma gandisem eu. Am mai invatat ceva nou acum ca Switch-ul te-a "prins" nu o mai da "dupa cires"... fix in engleza parca inseamna putin altceva decat in romaneste... nu e chiar "lingurision, furculision" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Mesaj completat acum ca Switch-ul te-a "prins" nu o mai da "dupa cires"... fix in engleza parca inseamna putin altceva decat in romaneste... nu e chiar "lingurision, furculision" Pai si din ce context ai realizat tu ca o dau dupa cires? Am recunoscut greseala in postul anterior. Sau ai intrat si tu in vorba ca te simteai singur? PS: cioban esti tu, daca consideri o natie intreaga CIOBANI. Sau, ne explici si noua, celor de pe zona R1200GS/GSA ce aport de informatie utila ai adus acestui topic? Editat Decembrie 19, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 in general pe anvelopele tubless cand intra un cui nu se duce asa usor aerul din ea cuiul are un pic de rol de dop investitiile in tehnica nu sunt bani aruncati ....daca ii ai sincer cand am avut cui am vazut roata de sapate un pic lasata eu in timpul zilei parchez moto doar pe cric lateral si observ daca scade mult presiunea pt ca anvelopa nu mai sta pe coamaci se lasa , e si o prob de obisnuinta seara o pun pe central si in fiecare dim cand plec la drum si ma echipez pe langa moto ca o leg cu un lant de stalpul electric din fata blocului dau un ochi la: indicator ulei, ulei curs sub motor, anvelope si da mai bag si un ochi la semnalizari sau stop mai rar sincer iar pt a verifica presiunea am luat acum 2 sapt niste capacele de ventil cu senzor optic faci presiunea pe care o doresti si insurubezi capacelele astea sus sunt transparente si au ceva culori verde cu rosu cum sacade presiunea se ridica cel rosu 30 ron am dat pe ele adica 7 euro asta ca sa nu stai cu manomerul pe anvelope la fiecare oprire dar repet daca ai, da.i frate, decat sa stea la banca sa faca bancherii burta mare mai bine sa ajunga la muncitorul german Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 iar pt a verifica presiuneaam luat acum 2 sapt niste capacele de ventil cu senzor optic faci presiunea pe care o doresti si insurubezi capacelele astea sus sunt transparente si au ceva culori verde cu rosu cum sacade presiunea se ridica cel rosu 30 ron am dat pe ele adica 7 euro asta ca sa nu stai cu manomerul pe anvelope la fiecare oprire Recunosc ca solutia este ingenioasa. Niciodata nu am avut pana sa se desumfle repede cauciucul. Mereu cand am avut un cui / tzepusha... etc s-a desumflat in decursul a 2-3 zile. Eu fac 45min pana la servici (25km) (trafic, semafoare ...etc). Nu prea imi permit sa ma duc dimineata in parcare si sa vad mobra pe janta pentru ca trenul circula la ore fixe si este foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 Recunosc ca solutia este ingenioasa. Niciodata nu am avut pana sa se desumfle repede cauciucul. Mereu cand am avut un cui / tzepusha... etc s-a desumflat in decursul a 2-3 zile. Eu fac 45min pana la servici (25km) (trafic, semafoare ...etc). Nu prea imi permit sa ma duc dimineata in parcare si sa vad mobra pe janta pentru ca trenul circula la ore fixe si este foarte scump. si eu tot 25 am si nu circula nimic...fericitule.....tren ore fix uau chit de pana si compresor super ieftin si la indemna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 ......Raspunsul meu: fac ce vreau cu banii mei. Faptul ca vreau un "Feature" la motor si sunt dispus sa platesc pentru el, inseamna ca eu il consider util..... Aici subscriu deplin. Ca pe bautura ,tigari si ...si...si...(nu-mi mai amintesc ) am dat destui bani in viata asta. Iaca si eu ca am mai pus ceva Feateruri pe tanti a mea. Crash-bar-uri suplimentare...aveti cu totii am vazut protectiile astea de cilindru, sunt foarte bune prin Bulgaria.... Protectii injectoare..mai mult de fun. Protectii lampi suplimentare..tot de fun..sper..arata cam militareste, Busola..sa stiu unde este nordul..poate oi ajunge si eu pe unde-a fost Pompi, mai caut... ..urmeaza o protectie de amortizor spate, ceva plasticuri pentru laterale, Ianachim stie, dupa care trecem la capitolul accesorii comunicare,GPS,blustutz, ...poate si ceva xenoane pe lampile suplimentare. fetele stau cuminti acum in casa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Sant curios la ce greutate ajunge motorul cu toate brizbrizurile montate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Sant curios la ce greutate ajunge motorul cu toate brizbrizurile montate. Oaia ce nu-si duce blana ...o papa lupu' Greutate ?....sau...."Greutate ".... ..........if you know what I mean..... Editat Decembrie 20, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Crash-bar-uri suplimentare...aveti cu totii am vazut protectiile astea de cilindru, sunt foarte bune prin Bulgaria.... Sunt bune? Ma refer crash-pad-urile originale nu isi fac treaba? Intreb ca sa stiu cum imi fac bugetul pentru 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 daca te referi la crash-pad-urile negre, din plastic - isi fac treaba foarte bine la abraziune. cu toate astea sunt cam use for only - se crapa destul de usor. nu stiu cat de bine se comporta la impactul cu corpuri ascutite (bolovani, borduri si alte alea. dezavantajul e ca nu acopera capacul cillindrului pe suprafata prea mare. avantajul e ca pe unde nu-i acoperit, cilindrul se mai aeriseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Sunt bune? Ma refer crash-pad-urile originale nu isi fac treaba? Intreb ca sa stiu cum imi fac bugetul pentru 2010. sunt foarte bune cele de la wunderlich care se monteaza peste aparatorile ..capac de oala de aluminiu.... eu le.am probat pe cele din aluminiu in bulgaria.... si se cam fuck insa la ultima tura acum pe zapada unde am vazut ghioceii de aproape aparatorile de la wunderlicht si.au facut extraordinar de bine treaba oala de aluminu ramanad intacta o oala cost 125 euro setul de la wunder este 130 Editat Decembrie 21, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.