Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

daca nu rezolvi baga nste poze ca sa intelegem despre ce e vb

 

ciudate mobre. te bucuri ca ai senzor de presiune si te avertizeaza la timp dar iti pica oglinda de la far.... gizz

 

Fiecare motor are plusuri si minusuri. Eu nu am vazut motocicleta/masina fara defecte specifice (ma refer la cele de productie in masa).

 

Am sa vad daca ma rezolva garantia desi ar fi problematic sa le las motorul, iau alt motor de inchiriat ... etc.

Mesaj completat

 

---

 

Reparat pe garantie azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm.

 

Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti :wacko:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm.

 

Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti :wacko:

pai nici nu ii trebuie mai mult; 4 seturi a 35W xenonu = 140W, cu ce mai consuma mobra iaca acopera. si daca nu ar acoperi, nu cred ca tine cineva un boxer la relanti atat de mult incat sa ii termine bateria, ca i se caleaza motorul mai intai :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-6154-1263213039_thumb.jpg

post-6154-1263213082_thumb.jpg

post-6154-1263213249_thumb.jpg

 

la multi ani!

Imi cer scuze ca ma bag cu 1150 gs in topicul uriasilor 1200 gsa :lol:

 

Asadar:

 

Iaca ce am io montat ..daca va ajuta sa va faceti o parere despre protectiile din teva de fier full si apoi (in pozele astea este in faza incipienta) dublele de ceata (proiectoare de faza lunga) pe o tabla indoita si prinsa in cele doua suruburi lungi de sub aripa fata (md 1150 gs care are bordul mai sus decat 1200 ). Ptr tura facuta in 2008 prin toate pasurile din alpi am prins sub tabla alba (colorata ulterior in negru)si intre cele doua proiectoare un extinctor . O sa revin si cu 1-2 poze cu echiparea din Alpi mai pe seara. La toata configuratia asta mi-am schimbat faza scurta H1 cu Xenon . Trusa de reparatie este cea originala BMW si din care nu am folosit decat de doua ori kitul de pana (ptr alte motoare :D ) Completarea kitului am facut-o exact ca cea descrisa in engleza de Baiazid mai putin tot setul de capete de surubelnite) si in plus 1 litru de ulei motor ptr 10k km. Mi-am schimbat duza mica de priza 12Vcu una de Passat cu capac (priza de portbagaj) si la care am adaugat o tripla.

Urmeaza sa-mi montez a doua lampa de stop sus pe topcase..o consider necesara ptr traficul nostru deoarece stropul original numi se pare destul de evident.

Ptr cei care nu au Adv. recomand schimbarea parbrizului (deflectorului aer) cu unul mai inalt si daca se poa' sa fie din doua buc.

 

sa auzim numai de bine :wacko:

 

 

ps: era sa uit ... cu protectiile astea am scapat-o pe jos de nenumarate ori si singurele avarii sunt juliturile de pe teava de fier... din dreptul cilindrilor :crack: cine ma cunoaste stie ca am doar 65-70 de kile cu tot cu cizme si ca la manevrele de pe loc o pot scapa relativ repede :))

Editat de DDU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw

 

The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?)

 

The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator.

 

I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done).

 

If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw

 

The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?)

 

The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator.

 

I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done).

 

If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes."

 

deci cum s.ar spunde

daca se supara omul

ia si lada frigorifica dupa el

ca are de unde

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am trecut pe la magazin si am avut placerea sa-l cunosc pe noul sef al locatiei, Emanuel STEFAN.

 

Concluzia pe care am tras-o la finalul intilnirii (si cred ca nu este doar a mea): SUPER BAIAT!

Vis-a-vis de cel dinaintea lui ... comparatia nu-si are niciun rost - atitudine si comportament total diferite!

 

Va recomand cu caldura sa-l cunoasteti si sa apelati la el!

 

 

PS

Am fost surprins si impresionat de faptul ca motocicletele din showroom nu mai erau prafuite, asa dupa cum le stiam / stiati - si nu cred ca este doar din cauza temperaturii de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ele de noi nu sunt la fel de groase florine...cea impinsa (de cilindru din etrier) e mai groasa decat cealalta :wacko:

am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza...

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? :wacko:

 

dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva.

 

Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua.

 

Mesaj completat

am o intrebare , care esti mai antrenat ...priza are curent si fara contactul pus? am bateria data jos si am o curiozitate caci vreau sa-mi montez proiectoare si ma gandesc la varianta priza...

 

eu stiu ca unul dintre motivele montarii prizei este incarcarea directa a bateriei, fara a mai fi necesara demontarea; asadar, cred ca este fara contact. Cel mai simplu insa ar fi ca cineva sa faca o proba cu un "device".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar tu stii un loc unde se pot face? au fost destule discutii p-aici pe acest subiect dar nu stiu sa fi rezolvat cineva.

 

Eu am intrebat la BMW Viena pt Ianachim si mi s-a spus ca ei nu pot face si nici altcineva in Austria; se pare ca, din pacate, solutia este doar janta noua.

 

Mesaj completat

 

Se pare ca se centreaza rotile spitate de bembeu la Budapesta, la BMW. Am un contact acolo, o sa verific si va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

 

 

am mai citit si pe ukgser despre tocirea inegala a placutelor de pe spate, cica e normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am constatat cu stupoare ca una din placutele pe spate are un pronuntat grad de uzura.Acum un un am schimbat toate placutele .Cele din fata sunt 40% uzate,iar pe spate una este 60% respectiv 80% uzate.

V-ati mai intalnit cu asa ceva?

Numai bine,

Florin

Daca placutele erau Ferodo este "normal", dar asta pt ca sant exagerat de proaste. Cred ca le fac in China. Eu am patit la fel. Dupa 5-6000 km o placuta s-a tocit pana la fier cealalta fiind aproape noua. Motorul nu avea nimic defect pt ca si placutele originale (Nisin) si cele pe care le-am montat ulterior(SBS) s-au uzat egal. Cand am demontat placutele Ferodo, ce se vedea imediat, era ca placuta uzata se sfarama cu unghia, iar cea aproape noua avea o duritate, a materialului de uzura, normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. placutele

intr-adevar placutele spate nu-au aceeasi grosime noi. ele sunt facute asa pentru a compensa tocirea inegala din cauza etrierului flotant. teoretic ar trebui ca ele sa aiba aceeasi grosime cand sunt foarte aproape de finalul vietii. daca tot ai dubii, poti verifica mai atent si etrierul spate. exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar.

 

2. priza originala la 12GS nu e pusa direct pe baterie. dupa taierea contactului CAN-BUS-ul ii mai da curent cam un minut dupa care il taie. adica practic priza e izolata de baterie. neamtzul pretinde ca prin priza bateria nu se poate incarca decat utilizand incarcatorul dedicat BMW. sincer sa fiu nu prea vad cum s-ar prinde mobra ca-i incarcator BMW sau unul chior in contextul in care singurele contacte sunt un [+] si-un [-]. singura varianta pe care o vad esta ca in momentul conectarii incarcatorul nemtzesc sa trimita un tren de impulsuri (pe unde???) catre sistemul de management al curentului care sa deschida calea dinspre priza spre baterie. sau, poate sa fie un simplu bullshit de marketing si sa mearga orice incarcator. inca n-am incercat.

desigur, mai exista si solutia oarecum romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. placutele

in romaneasca a celei de-a doua prize montate prin siguranta direct pe baterie si-atunci problema e rezolvata.

 

 

La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva?

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista varianta sa fie putin gripat (eu am patit asta la 2 din 2 GS-uri) si placuta fara pistonase sa fie mereu in contact cu discul. daca pusa pe cricul central pornesti motorul si roata spate nu se invarte deloc simptomul e clar.

 

O fi rau daca folosesc WD-40 pentru degriparea etrierului? O ataca garniturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1150 adv sint borne speciale, legate direct la bornele demarorului, scoase afara pentru pornit cu ajutorul altei baterii sau pt incarcat, la 12 gs nu sint asa ceva?

la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. :cheers:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1150 sau la oricare alta ii borna aia de plus direct de la elecrtomotor daca o pune cineva acolo, nu cred ca vine din fabrica asa. :banana:

 

O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa :cheers:

Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional.

O sa fac o poza miine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O, dar te asigur ca de la fabrica a venit asa :banana:

Nu mai tin minte acum, cred ca era doar la adventure, optional.

O sa fac o poza miine.

asa e, ai dreptate... nu stiam de ce ma gandeam ca ala ti-l pui tu aftermarket.

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhe...rter%20mod.html

 

:cheers:

Mesaj completat

Cati din voi va calariti mobrele in halu asta? :D

 

504070520_zWien-XL.jpg

 

504066730_gunAA-L.jpg

 

709205978_kv9AQ-M.jpg

 

588354094_3XSCv-M.jpg

 

Eu am reusit o singura data, fara sa vreau, urcam feleacul si intr-o curba la dreapta am atins cu scarita. M-am speriat destul de tare si nu e ceva ce as vrea sa mai incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io pe circuit am polizat crashbar-ul pe ambele parti....

pe strada never ever..

e destul de naspa senzatia.....

oricum motocicleta e de touring... deci nu prea te indeamna la asemenea inclinarii iar cu suspensia fata care transmite o "gramada" de feedback (wireless)...e cam ciudat.

+cauciucurile... am mers pe ea cu ANAKEE (OEM), CONTI ROAD ATTACK, SI metzler z6 (parca) cele mai aderente (pe uscat) au fost conti.... dar nu m-as incumeta pe strada sa o aplec atat... cum sa o dau pe jos?! e cea mai tare motocicleta pe care am mers (si am ceva in colectie) dar nu cred ca e ptr asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...