Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gandeste'te cum faci sistemul de prindere la mobra... cutiile se adapteaza dupa aia.

O varianta - incercata - ar fi cutiile de scule de la Stanley, cele de aluminiu, la care inlocuiesti pur si simplu partea intermediara din tabla - le "inalti".

 

Sau cauti pe net ceva SH...cred ca gasesti ceva mai vechi, de R1150 GS sau R1100 GS

 

Spor.

Editat de classic_vld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut sa cumpar cutii pentru un 1200 adventure. ceva idei sau sfaturi? nu de alta dar la bavaria da cu virgula cat te costa 3 cutii,,, multam anticipat

 

apr. 730euro touratechpost-12490-1221845829_thumb.jpg

 

in aste doua lazi incape toata china... nu vad rostul top-case-ului, doar separat pt oras sau drumuri scurte cand nu ai mult bagaj dar eu am considerat ca poate fi folosit si un sac mai ieftin (gen louis), nu ca n-ar fi bun un top case dar...cat costa impreuna, altii isi cumpara o mobra bunicica...

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putin cam offtopic si scuze pentru asta, insa vad ca sunt cativa posesori de 12 gs pe aici si indraznesc sa va anunt ca am de vanzare o pereche de amortizoare originale pt. R 1200 GS ADV, rulate ca. 10.000 km (rodajul+un drum pana la Nordkapp). N-au nimic, sunt ca si noi, insa sunt de parere ca sunt subdimensionate pt. GS incarcat. Eu am peste 100 kg+ merg mult cu pasager+bagaje, asadar mi-am luat un set de la Ăhlins (care sunt mult mai performante). Le dau cu 50% fata de pretul lor de nou (ma refer la pretul lor in Germania nu la A.B.).

Nu stiu cat costa ele noi, dar daca este cineva interesat, aflam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut sa cumpar cutii pentru un 1200 adventure. ceva idei sau sfaturi? nu de alta dar la bavaria da cu virgula cat te costa 3 cutii,,, multam anticipat

 

la Wunderlich gasesti mai ieftin, cu €670 stanga-dreapta plus suporti

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8160624

Wunderlich are testul propriu, de 8 tranteli consecutive mai usoare, dupa care una la 120 km/h. Dupa, cutiile nu trebuie sa se rupa asigurand in plus si suficienta protectie motocicletei

 

din pacate nu au poza pe site dar nu sunt mult diferite de cele de la GS

post-40824-1221852408_thumb.jpg

 

3. sau sa ii pun o jeanta spitata pe fata de 21" si normala pe spate - aici am niste semne de intrebare pentru ca nu am prea vazut sa se faca asa ceva (am vazut doar 1 sau 2 pe advrider.com) - a mai studiat cineva problema asta?

 

 

In Germania si Italia e o adevarata nebunie cu rotile de 21. Anul asta la Garmisch unul din trei GS-uri era modificat asa. Indiferent ca sunt off-road-eri inraiti sau vor numai sa-si faca mobra mai fioroasa oamenii isi pun 21 pe fata si de multe ori schimba si aripa si legatura furcii. Uite aici :

 

http://www.wunderlich.de/Online-Shop/R1200...e-Gabelbruecke/

Editat de ADV75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent ca sunt off-road-eri inraiti sau vor numai sa-si faca mobra mai fioroasa oamenii isi pun 21 pe fata si de multe ori schimba si aripa si legatura furcii.

Raul si cu mine ne gandeam la solutia asta. Dar am unele dubii: oare nu afecteaza comportamentul pe asfalt la viteza mare? Sau: care ar fi dezavantajele, in afara de gaura in buget? Pentru ca avantajele imi sunt clare.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul si cu mine ne gandeam la solutia asta. Dar am unele dubii: oare nu afecteaza comportamentul pe asfalt la viteza mare? Sau: care ar fi dezavantajele, in afara de gaura in buget? Pentru ca avantajele imi sunt clare.

Spor

 

acelasi bagaj care l-ai avea in sac( sau orice altceva) deasupra s-ar simti mult mai rau dar in lazi se echilibreaza mult mai bine(stabilitate mai mare) iar viteza , normal ca trebuie ajustata si apoi pe fiecare lada scrie viteza max admisa. la mine parca e de 140

stima! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi bagaj care l-ai avea in sac( sau orice altceva) deasupra s-ar simti mult mai rau dar in lazi se echilibreaza mult mai bine(stabilitate mai mare) iar viteza , normal ca trebuie ajustata si apoi pe fiecare lada scrie viteza max admisa. la mine parca e de 140

stima! :grinbandit:

Daca erai mai atent observai ca eu am intrebat despre roata de 21, nu despre cutii. Din acelea am, trei, de plastic, originale, scumpe si proaste. S-au spart la prima cazatura, de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu au poza pe site dar nu sunt mult diferite de cele de la GS

 

...cu mentiunea ca cele de la Wunderlich (Hepco&Becker) se vad urat, disproportionat, cea din stanga mult departata de moto din cauza esapamentului.

Pe de alta parte ai avantajul ca nu pierzi spatiu util ca la cea originala... si exista si un chit de coborarea a tobei ca sa nu mai fie diferenta de pozitionare.

 

Apropos, la astea cum e cu cheile, poti avea aceeasi cheie la toate? Ca mi s-ar parea nasol rau sa ai trei chei in plus (la cele originale este un alt avantaj ca le poti lua toate cu aceeasi cheie cu moto)

 

Totusi cele originale arata clar mai bine, cred ca sunt si mai incapatoare si poti cumpara genti interioare, pe care eu le vad foarte utile, iar la nevoie, gentile pot fi fixate deasupra side-case-ului, fiind rezistente la apa.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul si cu mine ne gandeam la solutia asta. Dar am unele dubii: oare nu afecteaza comportamentul pe asfalt la viteza mare? Sau: care ar fi dezavantajele, in afara de gaura in buget? Pentru ca avantajele imi sunt clare.

Spor

 

Acum depinde ce consideram viteza mare. Eu am avut drumuri lungi la care am avut viteza de croaziera 160-180 km/h dar in zilele cu ture mai scurte de pana in 300 km imi face mare placere sa merg cu 120-130 km/h. Multi boxeristi spun ca ei nu depasesc 150 km/h considerand ca asta e viteza la care motorul lor se simte inca bine. La viteza asta roata de 21 nu are ce probleme sa faca. Eu am mers cu 21" pe HP si mi-a facut o impresie buna. E drept ca e nevoie de o perioada de acomodare mai ales ca difera si latimea nu numai diametrul 2,5x19" -> 1,85-21"

 

Un italian cu care am vorbit mi-a spus ca el a mers pe GS si cel nou dar si cel vechi, numai cu 21 si ca nici nu-i da prin cap sa se mai intoarca la 19. El spunea ca asa i se pare mai bine echilibrata motocicleta si teoretic are dreptate. BMW-ul are fata f. grea si inaltarea axului fata cu 1" muta un pic centrul de greutate spre inapoi, lucru care ajuta la tractiune si ajuta si in cazul ala neplacut cand incepe sa fuga fata in lateral. El spunea ca si placerea pe curbe e mai mare cand muti greutatea de pe o parte pe alta (asta e oricum o dambla dusa la extrem de boxeristi;))

 

As mai adauga si ca axul fata ridicat, ridica si parbrizul si asta inseamna mai putine gaze si picaturi de ploaie pe viziera.

 

 

 

...cu mentiunea ca cele de la Wunderlich (Hepco&Becker) se vad urat, disproportionat, cea din stanga mult departata de moto din cauza esapamentului.

Pe de alta parte ai avantajul ca nu pierzi spatiu util ca la cea originala... si exista si un chit de coborarea a tobei ca sa nu mai fie diferenta de pozitionare.

 

Apropos, la astea cum e cu cheile, poti avea aceeasi cheie la toate? Ca mi s-ar parea nasol rau sa ai trei chei in plus (la cele originale este un alt avantaj ca le poti lua toate cu aceeasi cheie cu moto)

 

Totusi cele originale arata clar mai bine, cred ca sunt si mai incapatoare si poti cumpara genti interioare, pe care eu le vad foarte utile, iar la nevoie, gentile pot fi fixate deasupra side-case-ului, fiind rezistente la apa.

 

 

Aceeasi cheie la toate, bineinteles, indiferent de producator. Eu le am pe motor pe cele livrate de BMW de la Touratech, probabil la astea le spui tu originale (cand am luat motorul, n-am avut prea mult timp de cautari si-am luat repede ce mi s-a oferit). Nu pot sa spun ca sunt nemultumit de ele. In afara de aspectul ala cam rudimentar, sunt foarte solide si si-au facut treaba foarte bine. Insa au aceeasi problema ca Hebco&Becker adica sunt asimetrice, pentru ca trebuie sa evite toba. Asa ca in cel din stanga, care se muleaza practic pe toba, tin mancare sau cafeaua care trebuie sa stea calde, sau hainele groase pe timp mai rece, ca sa le pun calde pe mine :grinbandit:

 

In plus Touratech nu-ti da voie sa pui mai mult de 10 kg in laterale si de 5kg in top ceea ce mi se pare cam putin. Viteza max adm. e insa OK , 180 km/h

 

La aspect insa parerea mea e ca Wunderlich bate clar, peretii gofrati sunt mult mai eleganti si te poti duce ca volum pana la 30-40 litri pe cutie. Si izolarea e mai buna si capitonarea ajuta, nu-ti mai scoti lucrurile inegrite de la frecatul de aluminiul ca ala altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUTII :

 

OEM :

 

-Vario Cases ,cele originale pentru GS-ul normal, de plastic , cu volumul reglabil , sint o porcarie , si se sparg usor

-cele pentru Adventure (adaptabile pentru GS-ul normal) , de aluminiu, facute de Touratech, sint foarte ok, si la tavaleala, si la aspect, si la functionalitate

 

Aftermarket :

 

-din cele usor disponibile in Europa, Zega-urile de aluminiu de la Touratech sint cele mai ok, si cu optiuni decente de accesorizare

Eu le-as prefera Gobi-urilor de la Wunderlich, de plastic.

 

In privinta limitarii de viteza, cele OEM scriu 180 km/h, dar nu exista probleme deosebite de aerodinamica pina pe la 205 - 215 km/h

 

Iar in privinta rotii de 21 pe fata, limiteaza manevrabilitiatea pe asfalt, simtitor la viteze mici/medii, si feedback-ul in ghidon. Eu nu mi le-as pune decit pentru offroad. Onroad mi se par o fita paguboasa (:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar in privinta rotii de 21 pe fata, limiteaza manevrabilitiatea pe asfalt, simtitor la viteze mici/medii, si feedback-ul in ghidon. Eu nu mi le-as pune decit pentru offroad. Onroad mi se par o fita paguboasa (:.

Doar oroad GS-ul este o fita paguboasa. Pentru onroad s-a inventat RT-ul. Pe mine ma intereseaza 21 pentru offroad (gropi, noroaie, nisip).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde ce consideram viteza mare. Eu am avut drumuri lungi la care am avut viteza de croaziera 160-180 km/h dar in zilele cu ture mai scurte de pana in 300 km imi face mare placere sa merg cu 120-130 km/h. Multi boxeristi spun ca ei nu depasesc 150 km/h considerand ca asta e viteza la care motorul lor se simte inca bine. La viteza asta roata de 21 nu are ce probleme sa faca. Eu am mers cu 21" pe HP si mi-a facut o impresie buna. E drept ca e nevoie de o perioada de acomodare mai ales ca difera si latimea nu numai diametrul 2,5x19" -> 1,85-21"

 

Un italian cu care am vorbit mi-a spus ca el a mers pe GS si cel nou dar si cel vechi, numai cu 21 si ca nici nu-i da prin cap sa se mai intoarca la 19. El spunea ca asa i se pare mai bine echilibrata motocicleta si teoretic are dreptate. BMW-ul are fata f. grea si inaltarea axului fata cu 1" muta un pic centrul de greutate spre inapoi, lucru care ajuta la tractiune si ajuta si in cazul ala neplacut cand incepe sa fuga fata in lateral. El spunea ca si placerea pe curbe e mai mare cand muti greutatea de pe o parte pe alta (asta e oricum o dambla dusa la extrem de boxeristi;))

 

As mai adauga si ca axul fata ridicat, ridica si parbrizul si asta inseamna mai putine gaze si picaturi de ploaie pe viziera.

 

 

multam de precizari, ramane sa ma mai documentez :goodposting:, pana in primavara ar trebui sa ma hotartasc si cred ca o sa le iau de la wunderlich :agree:

 

pana acum am urmatoarele informatii pentru roata de 21":

 

roata spitata = 950 E

jug furca = 490 E

aripa fata = 150 E

modificare ABS = 150 E (mai trebuie discurile pentru cititorul abs)

discurile de frana = 200 E

 

 

si cam asta e diferenta intre una si alta:

2085438-M.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUTII :

 

OEM :

 

-Vario Cases ,cele originale pentru GS-ul normal, de plastic , cu volumul reglabil , sint o porcarie , si se sparg usor

-cele pentru Adventure (adaptabile pentru GS-ul normal) , de aluminiu, facute de Touratech, sint foarte ok, si la tavaleala, si la aspect, si la functionalitate

 

Aftermarket :

 

-din cele usor disponibile in Europa, Zega-urile de aluminiu de la Touratech sint cele mai ok, si cu optiuni decente de accesorizare

Eu le-as prefera Gobi-urilor de la Wunderlich, de plastic.

 

In privinta limitarii de viteza, cele OEM scriu 180 km/h, dar nu exista probleme deosebite de aerodinamica pina pe la 205 - 215 km/h

 

Iar in privinta rotii de 21 pe fata, limiteaza manevrabilitiatea pe asfalt, simtitor la viteze mici/medii, si feedback-ul in ghidon. Eu nu mi le-as pune decit pentru offroad. Onroad mi se par o fita paguboasa (:.

 

si eu sunt in cautare de cutii si mi se par ceva mai aspectuase cele din aluminu originale pt GSA. Zici ca ar fi adaptabile si pentru GS, cat de usor se face adaptarea si ce este de modificat daca se intampla sa stii? Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt in cautare de cutii si mi se par ceva mai aspectuase cele din aluminu originale pt GSA. Zici ca ar fi adaptabile si pentru GS, cat de usor se face adaptarea si ce este de modificat daca se intampla sa stii? Multam.

 

Nu stiu ce prinderi de bagaje ai instalate pe motocicleta , in momentul asta (sau nu). Deasemenea nu stiu daca prinderile difera in functie de ani, trebuie verificat. Adaptarea consta in montarea prinderilor de bagaje si a placutei de topcase de Adventure pe GS. Piese OEM, care in proportie de 95% se potrivesc perfect in partea aia a cadrului, care nu prea difera intre Standard si Adventure.

Daca are timp de tine, sint convins ca Tibi de la Bavaria, din Pipera, iti va putea spune exact ce-ti trebuie, si te va putea ajuta sa-ti deschizi o comanda de piese. Nu e mare filozofie, dar te-as sfatui sa nu te uiti in gura celorlalti inepti (inafara de Ucu, eventual) care fie sint imbecili sadea, fie au o vaga bunavointa, dar cunostiintele nu-i ajuta. Si nu intotdeauna au bunul simt sa intrebe mai departe. Dar fii rabdator, te rog, pentru ca Tibi este superocupat, el este doar mecanic acolo, si nu este treaba lui sa faca acest gen de munca, pentru care sint platiti alti idioti. Cind ajungi acolo, roaga la receptie sa vina Tibi sa se uite la motocicleta ta 2 minute ca sa-ti poti comanda corect niste piese, si spune ca esti disponibil sa astepti pina isi termina treaba. Stiu ca toate aceste dedesubturi penibile nu ar trebui sa fie treaba ta (noastra) ca client(i), dar traim intr-o tara de cacao, cu "meseriasi" de cacao, cu servicii de cacao, si trebuie sa ne descurcam cu asta.

Vezi ca ai sanse fie sa-ti vina foarte repede, fie sa astepti indefinit de mult, fara sa ti se poata da un termen de livrare pertinent. Aici e mai degraba o problema nemteasca, nu-i sodomiza pe imbecilii locali mai rau decit e cazul, inarmeaza-te cu rabdare si impaca-te cu ideea. Si nemtii au imbecilii lor, nu sint putini, iar o parte lucreaza si la BMW (:.

Iar pentru toti fanii bmw automobile bavaria si acolitii care cititi acest mesaj, daca aveti vreo problema, va rog sa v-o bagati fix in fund. Nu ma intereseaza.

Tuturor celorlati le cer scuze pentru agresivitate.

Editat de nazdravanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce prinderi de bagaje ai instalate pe motocicleta , in momentul asta (sau nu). Deasemenea nu stiu daca prinderile difera in functie de ani, trebuie verificat. Adaptarea consta in montarea prinderilor de bagaje si a placutei de topcase de Adventure pe GS. Piese OEM, care in proportie de 95% se potrivesc perfect in partea aia a cadrului, care nu prea difera intre Standard si Adventure.

Daca are timp de tine, sint convins ca Tibi de la Bavaria, din Pipera, iti va putea spune exact ce-ti trebuie, si te va putea ajuta sa-ti deschizi o comanda de piese. Nu e mare filozofie, dar te-as sfatui sa nu te uiti in gura celorlalti inepti (inafara de Ucu, eventual) care fie sint imbecili sadea, fie au o vaga bunavointa, dar cunostiintele nu-i ajuta. Si nu intotdeauna au bunul simt sa intrebe mai departe. Dar fii rabdator, te rog, pentru ca Tibi este superocupat, el este doar mecanic acolo, si nu este treaba lui sa faca acest gen de munca, pentru care sint platiti alti idioti. Cind ajungi acolo, roaga la receptie sa vina Tibi sa se uite la motocicleta ta 2 minute ca sa-ti poti comanda corect niste piese, si spune ca esti disponibil sa astepti pina isi termina treaba. Stiu ca toate aceste dedesubturi penibile nu ar trebui sa fie treaba ta (noastra) ca client(i), dar traim intr-o tara de cacao, cu "meseriasi" de cacao, cu servicii de cacao, si trebuie sa ne descurcam cu asta.

Vezi ca ai sanse fie sa-ti vina foarte repede, fie sa astepti indefinit de mult, fara sa ti se poata da un termen de livrare pertinent. Aici e mai degraba o problema nemteasca, nu-i sodomiza pe imbecilii locali mai rau decit e cazul, inarmeaza-te cu rabdare si impaca-te cu ideea. Si nemtii au imbecilii lor, nu sint putini, iar o parte lucreaza si la BMW (:.

Iar pentru toti fanii bmw automobile bavaria si acolitii care cititi acest mesaj, daca aveti vreo problema, va rog sa v-o bagati fix in fund. Nu ma intereseaza.

Tuturor celorlati le cer scuze pentru agresivitate.

 

Mda, exemplu pe pielea personala:

Comand cutii si genti interioare, achitat avans 90%

Si stat.... si stat.... si stat.... si SURPIZA, VINE O CUTIE.... apoi stat...si stat...SI, APOTEOTIC VINE SI A DOUA CUTIE, dar nu si gentile interioare. Credeti ca am putut sa le iau? DESIGUR, DAR DUPA CERTURI si SCANDAL. "NU se poate livra comanda partial". Intr'un final apoteotic (iar), imi vin si gentile interioare. TOTAL de TIMP: 2 luni.

 

 

Ca sa pun cireasa pe coliva, aflu apoi ca la BMW Budapesta nu numai ca le au pe stoc, dar le dau si bonus la cumpararea ADVului.

 

Concluzia: MOLTO GRATIE AUTO BAVARIA!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nazdravanul.... multumesc de informatii. GS-ul meu este tot 2008, in momentul asta am prinderile pentru cutiile Vario din plastic. Eu am bypass-at AB si am mers direct la Munchen sa iau motorul, probabil cu accesoriile o sa fac la fel, eram doar curios daca se potrivesc. Oricum o sa stric o intrebare si la nemti sa vad ce zic. By the way vad ca GSA-ul tau este 2008, se intampla sa ai un manual in limba engleza pe care sa-l impartasesti cu prietenii :goodposting: (m-ar ajuta si mai mult unnul de GS modelul 2008 daca ar avea cineva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa pun cireasa pe coliva, aflu apoi ca la BMW Budapesta nu numai ca le au pe stoc, dar le dau si bonus la cumpararea ADVului.

 

Concluzia: MOLTO GRATIE AUTO BAVARIA!!

 

sau luati ktm :agree: , la astia sunt optionale mai multe in pretul de baza....dau bonus mai multe chestii.

 

si nu-ncepeti cu glumele genu: "da, ca sa vinzi ktm dai chestii mai multe la el gratis" :goodposting:

 

hai bafta fratilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nazdravanul.... multumesc de informatii. GS-ul meu este tot 2008, in momentul asta am prinderile pentru cutiile Vario din plastic. Eu am bypass-at AB si am mers direct la Munchen sa iau motorul, probabil cu accesoriile o sa fac la fel, eram doar curios daca se potrivesc. Oricum o sa stric o intrebare si la nemti sa vad ce zic. By the way vad ca GSA-ul tau este 2008, se intampla sa ai un manual in limba engleza pe care sa-l impartasesti cu prietenii :goodposting: (m-ar ajuta si mai mult unnul de GS modelul 2008 daca ar avea cineva)
am primit raspunsul: se potrivesc fara nici o adaptare necesara. Editat de DanC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau luati ktm :agree: , la astia sunt optionale mai multe in pretul de baza....dau bonus mai multe chestii.

 

si nu-ncepeti cu glumele genu: "da, ca sa vinzi ktm dai chestii mai multe la el gratis" :goodposting:

 

hai bafta fratilor!

 

 

 

 

Vrei un Dakar? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nazdravanul.... multumesc de informatii. GS-ul meu este tot 2008, in momentul asta am prinderile pentru cutiile Vario din plastic. Eu am bypass-at AB si am mers direct la Munchen sa iau motorul, probabil cu accesoriile o sa fac la fel, eram doar curios daca se potrivesc. Oricum o sa stric o intrebare si la nemti sa vad ce zic. By the way vad ca GSA-ul tau este 2008, se intampla sa ai un manual in limba engleza pe care sa-l impartasesti cu prietenii :goodposting: (m-ar ajuta si mai mult unnul de GS modelul 2008 daca ar avea cineva)

 

Daca vrei manualul de Adventure ti-l pot da fara probleme. Da-mi un PM cu un nr de telefon, si ne auzim pentru detalii. Trebuie sa-i facem o copie undeva, pentru ca nu-l am decit in varianta tiparita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei manualul de Adventure ti-l pot da fara probleme. Da-mi un PM cu un nr de telefon, si ne auzim pentru detalii. Trebuie sa-i facem o copie undeva, pentru ca nu-l am decit in varianta tiparita.

 

 

In afara de manualul de utilizare am si un manual de reparatii pentru BMW R 1200/GS(A)/RT, ST, S (300 pagini) pentru cine e interesat. Doar ca e in germana (dar are multe poze :goodposting: )si e tot tiparit. Deci cine-l vrea trebuie sa-l copieze sau scaneze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...