gereu Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Hm, de fapt am inceput cu parbrizul - mi l-a adus fratele meu din State, inainte de Paste. Este vorba de VStream-ul mare de la Ztechnik - http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/Z2418.html?search_model=bm-062 Fara turbulente, fara sa ma murdaresc pe geaca de praf / insecte / etc. Pentru cei care isi doresc un parbriz de touring adevarat ... il recomand! Am avut si pe GS si ... auzeam doar motorul! Cel de Adventure era fara doar si poate mai bun decat cel de GS, dar tot producea turbulente si ma murdarea pe geaca - este adevarat, mai putin, dar o facea. Sa stapinesti sanatos noua achizitie. Legat de transportul unui porbriz similar din US (un prieten care vine la vara) poti sa-mi spui cum a fost transportat? Ca bagaj separat de cala? Sau bagaj de cabina? Daca a fost bagaj de cala a fost amblat intr-o cutie sa reziste la socuri? Multumesc Editat Iunie 1, 2011 de gereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Sa stapinesti sanatos noua achizitie. Legat de transportul unui porbriz similar din US (un prieten care vine la vara) poti sa-mi spui cum a fost transportat? Ca bagaj separat de cala? Sau bagaj de cabina? Daca a fost bagaj de cala a fost amblat intr-o cutie sa reziste la socuri? Multumesc Multumesc! Parbrizul l-a adus in geamantan, acoperit de "pufuletii" care erau in cutia cu care se livreaza. In mod normal nu are dreptul decat la un singur bagaj mare la cala si unul mic de mana - altfel trebuie sa plateasca extra. Dar atentie, exista dealeri si in Europa - poate iti este mai convenabil si mai rapid de primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Chiar nu inteleg, ce are respectul cu pretul.Ti-au pus clauza de confidentialitate la vanzare? Nici eu nu inteleg, nu cred ca este un secret? Oricum, in final totul se reduce la un anumit procent, care variaza in functie de mai multi factori, de exemplu: daca esti client fidel, daca ai mai luat o gramada de optiuni si implicit s-a marit suma, in cazul lui Bavaria ca au multe pe stoc chiar din anii trecuti (cumva si asta galbena era din 2010?), cat de repede vor sa scape de stoc, de model, sfarsit/inceput de sezon etc etc. Oricum, daca Aurelian X% nu poate sa se duca altu sa zica vreau si eu X% din cauza factorilor mai sus enumerati. Eu la BMW Viena am avut o reducere maricica dar nu mi-a sugerat nimeni sa nu zic cat, nu e o rusine. Asa cum, Bogadane, nu inteleg relevanta pretului lui Aurelian; pretul de lsita e f usor de aflat, restul depinde de fiecare. Da domnule - asa cum i-am raspuns lui Ovideo - sunt doua topcase-uri: cel original si Shad-ul 50; cel original este pentru aventura (cand merg singur) iar Shad-ul pentru situatia in care iau pasager - e mai incapator si mai comfortabil. in plus nu sunt neaparat ahtiat dupa mersul pe timp de noapte. Scut Adventure ...? poate, am sa vad. la GS nu am simtit nevoia de un alt scut. Pai la topcase diferit nu ai si suport diferit? Tebuie si ala schimbat mereu Da, mersul noaptea cu motocicleta mi se pare o prostie, e ca si cum ai cauta-o cu lumanarea; dar te mai prinde cateodata, vrand-nevrand. Cum am patit si eu azi-noapte, prin Bavaria... desi drumurile si semnalizarile sunt impecabile, vremea era super, tot mi s-a parut f obositor si riscant. De scut (nu-ti doresc!) ai putea sa simti nevoia cand vezi ca ti se poate infige intr-un mica movila de pamant si se smulge cu tot cu filetul din blocul motor. (s-a intamplat, am citit si pe forumuri, i s-a intamplat chiar si cuiva din Arad la 12GS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 1. Despre pret spun doar atat - si-l consider un subiect inchis - A FOST CEL CORECT! Motocicleta este fabricata in februarie 2011. 2. Topcase-ul se prinde foarte usor pe portbagaj - este livrat cu niste .... "cleme" metalice; cine are Shad stie la ce ma refer. Asa cum am mai precizat, este foarte bun atunci cand mergi cu pasager: intra doua casti full in el, iar suportul pentru spate este foarte comfortabil. Daca i se atasseaza si un portbagaj metalic ... devine si mai interesant. Personal il recomand - avand in vedere raportul pret / calitate. Asa arata pe GS-ul dinaintei. 3. Vlad, referitor la scut am spus si repet: nu simt nevoia sa-l inlocuiesc - stiu exact pe unde si cum am sa folosesc motocicleta. Daca este nevoie o trec pe modul "Medium reserves" - http://motorbike-search-engine.co.uk/2009-motorcycles/bmw-r1200gs.php - din setarea off-road si sigur cu cei 2cm in plus, ma descurc eu cumva. Numai bine la toata lumea, A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 1. Despre pret spun doar atat - si-l consider un subiect inchis - A FOST CEL CORECT! Motocicleta este fabricata in februarie 2011. 2. Topcase-ul se prinde foarte usor pe portbagaj - este livrat cu niste .... "cleme" metalice; cine are Shad stie la ce ma refer. Asa cum am mai precizat, este foarte bun atunci cand mergi cu pasager: intra doua casti full in el, iar suportul pentru spate este foarte comfortabil. Daca i se atasseaza si un portbagaj metalic ... devine si mai interesant. Personal il recomand - avand in vedere raportul pret / calitate. Asa arata pe GS-ul dinaintei. 3. Vlad, referitor la scut am spus si repet: nu simt nevoia sa-l inlocuiesc - stiu exact pe unde si cum am sa folosesc motocicleta. Daca este nevoie o trec pe modul "Medium reserves" - http://motorbike-sea...bmw-r1200gs.php - din setarea off-road si sigur cu cei 2cm in plus, ma descurc eu cumva. Numai bine la toata lumea, A. sa l stapanesti sanatos. am o singura nelamurire- ai genti "turnate", nu spitate. daca tot l-ai accesorizt asa de frumos, de ce nu le-ai luat si pe alea? te intreb din simplu motiv ca au as visa la varadero la genti cu spite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Sa-l stapaniti sanatos Domnule Tau,... Sunt oarecum dezorientat insa...e un GS dupa cate vad , nu ? Intelesesem ca ati luat GSA. Excursii frumoase ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Sa-l stapaniti sanatos Domnule Tau,... Sunt oarecum dezorientat insa...e un GS dupa cate vad , nu ? Intelesesem ca ati luat GSA. Excursii frumoase ! A luat GSA. Poza este cu motorul pe care l-a avut inainte sa se vada cum arata Topcase-ul Shad pe el.(cel putin io asa am inteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 A luat GSA. Poza este cu motorul pe care l-a avut inainte sa se vada cum arata Topcase-ul Shad pe el.(cel putin io asa am inteles) Iulian, foxbat, multumesc! da, Dext3r are dreptate: am luat GSA; poza pusa este cu GS-ul pe care l-am avut inainte - pentru cei interesati sa vada cum statea topcase-ul Shad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista . Cel mai bine sa spuna fiecare. salutare intamplator intrai aici cemai balacareala care mai decare mai cu mot motorul meu are cititi bine 140000km si nu ma lasat odata la motor nu sa schimbat un surub ca a mai curs un semering astai altceva motoru mere ceas si eu o luasem razna vream adventure am 50 de ani vremea endurolui sa dus mia ramas soseaua cand so duce criza si mioi plati datorile si treaba o merge mai bine voi schimba motorul cun turing cred ca tot un bmw va fi dar deocamdata vise lasati cearta fiti prieteni viata e scurta o zi buna pompi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Humm,..pe fiica-mea nu reusesc s-o conving sa mearga cu mine pe motor. Insa pe Alexa ,finuta mea de-am tinut-o in brate cand am botezat-o,..se pare ca a muscat-o microbu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 sa l stapanesti sanatos. am o singura nelamurire- ai genti "turnate", nu spitate. daca tot l-ai accesorizt asa de frumos, de ce nu le-ai luat si pe alea? te intreb din simplu motiv ca au as visa la varadero la genti cu spite.. Foxule, jantele cu spite nu-s chiar asa mare smecherie la vacile mari gen Varadero, GS, Stelvio, Caponord si restul gashtii. ti-o spune unul care utilizeaza ambele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Foxule, jantele cu spite nu-s chiar asa mare smecherie la vacile mari gen Varadero, GS, Stelvio, Caponord si restul gashtii. ti-o spune unul care utilizeaza ambele variante. chiar nu e nicio diferenta? te rog, poti sa dai amanunte, chiar ma intereseaza! ptr ca am o problema cu jantele turnate, am senzatia ca nu sunt asa rezistente ca cele spitate. si chiar vreau sa imi cumpar un 1200 gs si ma tot uit numai dupa modelul cu spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa. La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut. La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie. Pe testate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 si eu subscriu celor spuse de Dan Cata! din punctul meu de vedere, constructia jantei defineste intr-o foarte mare masura destinatia motocicletei: - turnata: preponderent asfalt; asta nu inseamna ca nu se poate merge si in (soft) off-road, cu anumita viteza. bineinteles, si suspensia are un cuvant major de spus aici. - spitata: SI pentru asfalt. daca nu ma inseala memoria - si cred ca nu gresesc - in momentul in care iti configurezi GS-ul 1200, optiunea de jenti spitate costa 380 de euro! in alta ordine de idei - si fara sa ma intelegeti gresit - Dan Cata mi se pare unul din putinii membrii ai acestui forum, care stie ce vorbeste si care nu se baga in seama aiurea! aceasta afirmatie nu face referire la o anumita persoana, ci este pur si simplu este doar o constatare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa. La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut. La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie. Pe testate. Ai dreptate, doar daca iei consideri sa te dai cu mobra la Rally Raid. Eu ca si motociclist de uichend care mai iese din cand in cand pe un forestier, nici macar cauciucuri adecvate nu-mi pun, merg cu metzler tourance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Eu ti-am zis ce am patit pe asfalt in ambele cazuri, accident si groapa. Acu decizia finala e a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Eu mi le-am luat pt. ca imi plac mult cum arata Cele din aliaj au la modelul actual si o culoare ciudata; la cele pana in 2007 (argintii) erau ok. Si, chiar daca doar partial, banii se recupereaza la revanzare pt. ca sunt cautate. Mie personal imi place totul la ADV,mai putin rezervorul ala mare Hai sa-ti zic ce imi mai place la ADV si noi nu avem: pedala de frana reglabila in 2 trepte, foarte utila cand mergi in picioare, mai ales in teren. Oricum, si scaritele de ADV isi fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 chiar nu e nicio diferenta? te rog, poti sa dai amanunte, chiar ma intereseaza! ptr ca am o problema cu jantele turnate, am senzatia ca nu sunt asa rezistente ca cele spitate. si chiar vreau sa imi cumpar un 1200 gs si ma tot uit numai dupa modelul cu spite totusi ar fi niste diferente: - jantele spitate sunt mai scumpe - legenda spune ca in timp se descentreaza. o pot confirma. - o alta legenda spune ca odata descentrate, nu ti le mai trage nici dracu' la loc. o pot confirma si pe asta. - sunt MULT mai greu de curatat. - senzatia mea e ca exista si o diferenta de greutate in favoarea celor turnate insa nu le-am cantarit decat cu cauciucurile montate si nu-i foarte relevant. - INSA echipate cu cauciucuri de scandal, arata intr-un mare fel. Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa. La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut. La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie. Pe testate. in cazul meu, "testele" avut urmatoarele rezultate: - viteza mare, groapa mare, suspensii moi, solo = janta spate aliaj sparta. - viteza mare, groapa mare, suspensii tari, pasager = jante aliaj impecabile. in concluzie, pot spune ca jantele de aliaj sunt mai bune decat... jantele de aliaj. una peste alta, eu unul CRED* ca ambele tipuri de jante sunt cam la fel. restul sunt chichite de marcheting. * am spus "cred" pentru ca n-am resursele necesare efectuarii unor teste relevante din acest punct de vedere. concluzia e bazata pe observatii empirice si subiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Foxule, jantele cu spite nu-s chiar asa mare smecherie la vacile mari gen Varadero, GS, Stelvio, Caponord si restul gashtii. ti-o spune unul care utilizeaza ambele variante. multam de raspuns, s-a marcat Humm,..pe fiica-mea nu reusesc s-o conving sa mearga cu mine pe motor. Insa pe Alexa ,finuta mea de-am tinut-o in brate cand am botezat-o,..se pare ca a muscat-o microbu' frumos, felicitari Iti spun eu ca jantele cu spite is mult mai rezistente decat alea pline cu 3 spite numa. La GS am rupt furcile si roata nici macar opti nu o avut. La astea pline dai intr-o groapa mai adanca si se indoaie. Pe testate. stiu ca e offtopic..dar...comparatie intre " marci" - suzuki intruder 1800 vs varadero - ( in acceeasi zi, aceleasi " gropi") - 2 intrudere ...gentile fata spate.varza. varedero + pasagera - nici o problema XX vs Hayabusa - xx - o mica " galma " - si atat, busa - ca si intruderle s-au intors in romanica pe platforma pesemne ca unii au pus genti mai moi si altii mai tari ca nu-mi explic altfel. nu mi dau seama cum sunt la bmw fata de honda ca "Duritate".. bine, vorbesc de situatii accidentale ( Dar la cum e Romania si Bg de rupta..se intampla) , nu de mers prin gropi intenionat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 Humm,..pe fiica-mea nu reusesc s-o conving sa mearga cu mine pe motor. Insa pe Alexa ,finuta mea de-am tinut-o in brate cand am botezat-o,..se pare ca a muscat-o microbu' in primul rand ti.am zis sa nu mai mergi in picioarele goale pe BMW..... da naspa doi fara copii pe motocicleta minim 12 ani trei MAMAMMM ce tatuaj TI.ai tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 totusi ar fi niste diferente: - legenda spune ca in timp se descentreaza. o pot confirma. - o alta legenda spune ca odata descentrate, nu ti le mai trage nici dracu' la loc. o pot confirma si pe asta. ca se descentreaza sau nu, poate ca depinde si de cum/pe unde mergi; dar am auzit ca se intampla in muult timp; si nu stii intre timp ce s-ar fi intamplat cu o janta de aliaj; ma rog, aici poate fi discutabil. Dar, din pacate, asa este, nu se pot centra si singura solutie este inlocuirea. - senzatia mea e ca exista si o diferenta de greutate in favoarea celor turnate Asta este cert. - INSA echipate cu cauciucuri de scandal, arata intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Hai sa-ti zic ce imi mai place la ADV si noi nu avem: pedala de frana reglabila in 2 trepte, foarte utila cand mergi in picioare, mai ales in teren. Oricum, si scaritele de ADV isi fac toti banii. Mi-am pus si eu scarite de ADV,nu sunt originale sunt de la Wunderlich.Sunt foarte misto,mai ales cand stai in picioare. N-am stiut ca ADV-ul are pedala de frana reglabila! Legat de rotile spitate,cred ca sunt si mai comfortabile decat cele turnate.Spitele alea sunt mai flexibile decat aluminiul turnat. La greutate sunt si un pic mai grele decat cele turnate.Asa la mina,se simte ca-i mai grea cea spitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 .... N-am stiut ca ADV-ul are pedala de frana reglabila! .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 multumesc ptr raspunsuri ( io,bogo, dan cata, s.a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Aureliane, ai luat-o? Baga poze, nu pt motor ca-l stim, doar sa-ti vedem zambetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.