Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

destui de putini mi se pare probabil din cauza periculozitati lumea nu se prea inghesuie sa o calareasca

 

 

 

fratilor sa nu v-a lu-ati R1 ca muriti :)

 

 

trebuie sa fii un ales ca sa o calaresti.... altfel.. :P ;)

Editat de The_One_Forever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

143, de fapt sunt 144 de motorete dar una nu are proprietar

de fapt una s-a razvratit si si-a omorat proprietarul in timp ce facea dus..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

destui de putini mi se pare probabil din cauza periculozitati lumea nu se prea inghesuie sa o calareasca

 

:P

Realitatea e ceva mai simpla. Motocicletele de 1000cc sunt, peste tot in lume, sensibil mai putine decat cele de 600cc. Din motive financiare (pret, cost asigurare, consum sporit carburant), de siguranta si de preferinte personale. Cu miarul nu prea schimbi viteze, cu 600 mai mesteci ceva prin cutie.

 

Oricum, tu, la 16 ani, nu ai nicio treaba, dpdv legal, cu R1. Nici la 18 ani nu ai treaba cu o motociclete de 1000cc. La varste d-astea toti ne credem invincibili doar ca realitatea e diferita, lucru ilustrat si la sectiunea accidente. Stai linistit, ia-ti un 125 acum, eventual un 600 dupa, nu e nicio rusine sa mergi pe o motocicleta mai mica. S-au curatat destui care au vrut sa arate tuturor ca pot mai mult, din prima.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, in nici un caz sa nu credeti ca vreau sa imi iau R1 de la 18 sau 21 de ani eu sunt fan al seriei YZF, nici nu se pune problema ca sa pun mana pe asa ceva,eu doar eram curios daca e calarita de multi motociclisti, chiar astazi am venit din Bucuresti si am vazut 4 R1 diferite.Sa inteles gresti. Sanatate si Drum intins :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In perioada 17-20iunie am fost la Hungaroring. Surprinzator de multe R1 prezente. Erau doua Sterilgarda cu suspensii fata de 12 000euro, impresionante.

Anul trecut in septembrie la Panoniaring erau putine R1 prezente, chiar ma intrebam de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In perioada 17-20iunie am fost la Hungaroring. Surprinzator de multe R1 prezente. Erau doua Sterilgarda cu suspensii fata de 12 000euro, impresionante.

Anul trecut in septembrie la Panoniaring erau putine R1 prezente, chiar ma intrebam de ce.

 

 

Frumoase... le-am vazut si eu pe net ;)....

 

moamaaaaa daca as avea una.... as da o forja pe Magheruuu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca a ta e mai buna, are rotile aurii :)

 

cu ceva intarzieri soseste kitul ptr furca ta de fata :) Andreani se misca tot mai greu

 

iar aici ..tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jagisimonstrulsacru.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul asta nu ne propunem nimic ..nu sunt bani

mergem de fun cand avem timp si ne permitem :) bugetul este super limitat ..deci merem la economie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma gindesc sa schimb axele cu came, poate se mai imbunatateste cuplul la turatii medii si chiar joase. Toata lumea stie de Profiber, Mac zicea ceva de 120euro cu transport inclus, dar nu mai are chef de protectii de cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gindesc sa schimb axele cu came, poate se mai imbunatateste cuplul la turatii medii si chiar joase. Toata lumea stie de Profiber, Mac zicea ceva de 120euro cu transport inclus, dar nu mai are chef de protectii de cadru.

 

lasa prostiile cu axe came ..alea se pun in special ptr a castiga la inalte si 1000rpm in plus

deci jos nu te ajuta cu nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...o sa-ti explodeze preturile....

Paulica de la Iasi si-a luat 2010. Pariu ca tu esti urmatorul? La 2007 au scazut preturile. La 2005 sint penibile. Eu am dat 7000 pe mobra si abia acum am mai investit 150euro in protectii de cadru si 100 in quick shifter luat de pe ebay. In rest, nici un ban. Astept sa va vindeti dotarile la preturi de nimic. Nu e referire directa la tine anume, la fel ai facut si cu 1000rr, bani investiti dar moto l-ai dat devreme. Eu cel putin sint convins ca nu-l schimb 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu a lui Paulica de la Iasi am mers eu in tura de proba...si da...in mainile cui trebuie da rusine unui 2007-2008, oricum nu era stock...in fine

Eu ma refeream ca o sa-ti explodeze preturile daca te gandesti la axe cu came & stuff...cauta preturi (chiar si pe ebay) si o sa te convingi...si nu lua in calcul doar axele pentru ca o sa vrei sa mai pui si alte lucruri in motor in momentul in care il desfaci si mai pune la socoteala si manopera pentru operatie...stiu o sa zici ca-l faci singur...da' chiar si asa kit-ul de garnituri tot trebuie sa-l iei...in fine...treaba ta

Nu am zis-o cu rautate, ci doar sa-ti pui pe hartie daca merita sa intri adanc in motor sau nu.

Dc vrei sa pui pariu ca eu sunt urmatorul la schimbat motorul? Ca deja a devenit banala? si ca media de varsta e 23 de ani la posesori?...mda m-a cam deranjat treaba asta....daca tu il tii 3-4 ani e problema ta si faptul ca ai bagat doar 250 euro in el...deasemenea...bravo tie. Eu am bagat pana acum mult mai mult in el si daca ma decid sa-l pastrez o sa mai bag...dar sa nu crezi ca daca o sa vand ce am pe el o sa dau la preturi de rusine. Cu 1000rr-ul poate nu stii toata povestea...asa ca nu are sens sa dai cu parerea, apropo PC-ul pe care ma sfatuiai sa-l dau cu 150 eu a fost dat cu mult mai mult unui baiat care stia despre ce e vorba si nu cauta doar ocazii.

Ce am observat eu la romani: daca e sa cumpere ceva...e criza frate...sa fie impecabil (eventual nou) la pret de rusine...si eventual sa mai dai si ceva in plus moka; daca e sa vanda ceva sh...preturi aproape ca cele de nou si eventual sa il si cauti tu prin oras....astia suntem

La mine daca apare ceva mai nou, mai performant si pot sa mi-l permit chiar si cu efort...nu stau pe ganduri...tot fiare sunt, nu ma fac ele pe mine punct.

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, uite ce ziceam. Gata asamblate. Singurele lucruri care vin separat sunt piston ring-urile, acestea fiind sub forma de benzi.

post-18207-1278967367_thumb.jpg

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, uite ce ziceam. Gata asamblate. Singurele lucruri care vin separat sunt piston ring-urile, acestea fiind sub forma de benzi.

 

ai montat jucariile? :(

Mesaj completat

cateva ture pe euroring .. o caldura incredibila ..

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mac, mai ceva ca un film. Am stat cu inima stransa sa vad daca reusesti sa-i depasesti. Daca tu spui ca ai reusit sa faci ceva, sa nu fiu si eu mai prejos. Am reusit cu baietii din club sa finalizam designul si macheta pentru niste manusi noi, pt oras :(

Ce spui ? Cum arata ?

post-40087-1279136765_thumb.jpg

post-40087-1279137191_thumb.jpg

post-40087-1279137374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi cum se face o modificare a puterii in functie de turatie . Simplu de tot, investitia initiala e destul de mica, practic,muta curba de putere. Din axele cu came stock, doar se muta pozitia lor citeva grade, intake separat de exhaust. Aici schimbarea a fost pt mai multa putere in ture inalte, sa aibe explozia de la Yamaha.. A iesit ceva.

 

Daca vrea cineva carboane de pe profiber dati un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Naiba sa-i ia pe astia de la Yamaha. La 09 internalele nu mai sunt prinse de partea de jos a furcii prin surub ci sunt insurubate direct. Asta inseamna ca nu mai merge nici o smecherie cu scule de impact, trebuie chestia aia de la Yamaha/Ohlins/Traxxion. Sau o replica :)

post-18207-1279995218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O rezolvai elegant daca puneai de l ainceput telescoape de 2008. Stock, suporta si 120kile fara probleme. La mine problema e ca e greu sa le fac mai moi, din constructie sint race, dure.

Treci sa-ti dau Sikaflex.O sa ai de munca serios sa pui carboanele pe cadru. La mine a fost nevoie sa dau pina si cutia filtrului de aer jos, sa pot poza cum trebuie protectia de cadru. Fati rost de zip ties lungi, cit mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...