Stau-De-6 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 pai ai deja 116 100 Cani. deci nu mai e mult Fixed. Pfff cum dracu se face ca mereu aflu ultimu ! Nicule, sa le stapanesti sanatos, sunt sigur ca ai luat o decizie buna pentru tine. Multumesc! Asa-mi place si mie sa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 @ Stau-de-6 : Frumos Hornetzelul,arata boboc. Buna ideea cu moto track only si motoreta de strada. Nu stiu motoreta,poate ne pui si cateva poze cu ea (R1) Vis-a-vis de polemica Hornet,am stat 2 ani pe Hornet (prima gen) inainte de r1,e o moto ok din toate punctele de vedere,dar are multe limitari.Ori sa sari din r1 in Hornet,o sa ai soc.Personal nu m-as mai duce inapoi.Am mai mers cateva zeci de km pe Hornet acu vreun an,si m-am surprins coxandu-l destul de dur,pt ca nu simteam puterea,aveam nevoie de "zvacul" acela de miar,de r1.Si Hornetzica saraca nu putea mere cum vroiam eu.Cred ca si la tine situatia va fi similara...tot vei vrea sa o culci pe curbe si ea nu va vrea cum vrei tu Era ok ideea daca aveai un circuit aproape si in fiec weekend cu soare o rupeai pe d-na r1 pe el.Da,am inteles,daca se gata Tg.Mures mere ideea.Insa cum suntem in Ro,n-as miza pe treaba asta... E frumos un Hornet pt ca ai acel sentiment de carefree ride,de relaxare,dar la o curba,la ceva numa te enervezi daca ii pretinzi sa mearga.In opinia mea e boring (sper sa nu supar pe nimeni) si asta e un mare punct in minus la orice motoreta. Repet,inteleg ideea,mi se pare o idee buna,logica,tind si eu spre aceeiasi treaba.Insa eu vreau sa ma orientez spre un sv650.V2-ul ala face toti banii Filozofand,mi se pare ca exista o anume nisa de piata,o anume cerere a publicului care nu a fost exploatata de catre constructori pana acum foarte putin timp : acest target ce devine tot mai numeros al celor trecuti de "prima iubire" de moto sportiva,dar care vor ceva mai comod,mai relaxat,mai low-power,dar cu handling-ul ss-ului si cu un motor pana in 100 de cai,dar cu caracter,entertaining.Cel mai aproape de acest ideal mi se par Monster-ul sau Sv-ul.Parere personala,sunt multi care nu suporta v2-ul.Eu il gasesc extrem de fun. Cred ca ai enuntat cel mai bine problema. Asta am incercat sa spun si eu,dar n-am reusit asa bine ca tine. Si poate d-aia s-a luat Georgel de mine Si asta e motivul pentru care mi-am decarenat si eu motoreta si-i pun far rotund. Vreau sa simt vantul,vreau sa ma simt mai "conectat". Fiind carenata, aveam prea multa protectie la vant si ma fura viteza + ca sub anumite viteze, simteam ca stau pe loc. Nu trebuie sa fii vitezoman ca sa simti ca pe o carenata,la 120.......simti ca abia te misti. Bine,senzatia de ''miscare'' este foarte mult influentata de drum. daca-i autostrada/europeana/etc, si daca e si ''dreapta'', chiar si un 140-150 ti se pare ''asa si-asa',insa pe un drum foarte virajat, un 120-130 e just right. Cand vroiam sa schimb fata la SV cu una de gixxer, lumea ma apostrofa, ca de ce sa fac asta, de ce nu cumpar direct una cu furca USD si frane mai bune. Nu intelegeau ca vreau sa combin tot ce avea sV ul bun (motor,feeling,sunet,look,masa proprie mica) cu frane/furca performanta de pe alta mobra. Acum,o fac invers, umblu la estetica (la RSV) si dau jos hainele, pt ca pe dedesubt, tehnic,nu am ce sa-i reprosez. Repet,cred ca ai evidentiat foarte bine treaba cu Hornetul lui Sase Sper sa nu fie golan sa-l manance in palma sa iasa cu R1 ala pe Tihuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asa arata motocicleta lui Nicu in iarna. Intre timp a primit alte scarite (cu schimbator independent) , alta pompa de frana, etc. Sigur o sa puna el ceva poze cu ea cand o va avea terminata d.p.d.v. estetic pe gustul lui. Bafta Nicule cu tot ce ti-ai propus si abia astept s-o vad si eu in noul "format" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Multumesc, Cipri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Ceea ce descriau method cu Adrian este Z1000SX pentru mine. Arata bine R-ul. Suspensia spate este stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cip QS`ul este HM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asa arata motocicleta lui Nicu in iarna. Intre timp a primit alte scarite (cu schimbator independent) , alta pompa de frana, etc. Sigur o sa puna el ceva poze cu ea cand o va avea terminata d.p.d.v. estetic pe gustul lui. Bafta Nicule cu tot ce ti-ai propus si abia astept s-o vad si eu in noul "format" ! Pfoooaaa arata beton ....la ce bunatati are pe ea ...stock o fost cumva neagra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cip QS`ul este HM ? Pare a fi Cordona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Cu privire la Hornet, poate nu m-am facut eu foarte bine inteles. Nu astept de la el sa aiba puterea, ciclistica sau franele de pe R1. Tocmai de aceea nu cred ca ma va dezamagi. Eu spun ca e o motocicleta foarte buna pt clasa ei, naked-uri de 600. Mai mult, are si un design atragator (parere personala). Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca anul acesta voi face mai multi km cu Hornetul decat am facut anul trecut cu R1. Multumesc de urari! Da,am inteles treaba,stiu ca nu te astepti,dar cand te urci pe ea ii vei cere,iti garantez. Exact aceleasi procese de gandire le-am avut si eu acum vreun an.Exact asa m-am gandit "la rece" : "bai nene,imi mai iau un Hornet,ca am mai avut si stiu ca merg boboc in toate situatiile,nu te lasa la greu,etc,iar cand am chef de nebuneala merg cu r1".E si dupa aia m-am suit pe el.Si am constatat ca "la cald" nu ceream de la el cat ar trebui sa ceri de la un naked low-budget de 600,ci ceream de la el ce cer de la r1.Si el saracu,de unde?Si tu mai mult ca sigur vei face la fel.Cand te vei sui pe el,alta va fi treaba.Zic eu. Eu cam ramasesem in pana de idei si mi-am pus pofta in cui (ma uitam la street triple,dar era deranj mare ca si bani).r1 si gata,asta e situatia.Pana m-am suit pe sv.Si abordarea problemei s-a schimbat.Am constatat ca se poate sa ai un comportament frumos pe curbe si un motor foarte interesant si vanos (chiar daca de 70 de cai) la 2000 si ceva de e.Da,frane si suspensii de calcat,dar astea se pot rezolva in timp.Dar per total mi-a placut si la anul sper sa-mi iau si eu o "motocicleta alternativa".r1 nu pleaca nicaieri oricum. Bine,pe partea ailalta,tu poate te vei intelege perfect cu el,dintre naked-urile de 600 low budget (adica excludem street triple,brutale etc) si mie mi se pare cel mai ok din toate punctele de vedere.Si look-ul e beton.Si unde mai pui ca al tau e pe culoarea aia extraordinara... Ele sunt niste motorete extraordinare,problema mea a fost ca eu ceream de la ea cu totul altceva decat putea ea.Nu mai eram pe aceeiasi lungime de unda. Iti doresc sa-l stapanesti sanatos si mai ales sa-ti placa,sa te intelegi bine cu el.Iar daca nu-ti place,sa incerci un sv650 P.S. r1 ala de track arata beeeton. @mistery : N-as crede ca e ceva de capul lui.Bine,iti dai seama,vorbesc din aer,dar asa,dupa cum il vad eu,n-as crede.Mi se pare slabutz.Mi se pare un street triple wannabe,dar in care s-au bagat mai putini bani.Cadrul mi se pare interesant (FZ1?),dar nu puteau sa ia si furca fata si bascula spate de pe r1rn12 ?Si sa-i bage motorul acela 3L?Atunci s-ar fi schimbat treaba. Parerea mea. Eu as opta pt Brutale.Am mers de 2 ori in viata pe asa ceva si de fiec data m-a lasat masca. Toata motoreta aia e spectacol : felul cum arata,felul cum accelereaza,cum se misca,cum se comporta la drum...bine,eu am mers pe 910 R,care era departe de 750 si chiar de 910 S. Dar sunt fan Brutale Editat Martie 6, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 ma gandeam ca este ca acesta,ai pm Georgica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) QS-ul este Cordona iar motocicleta a fost la baza albastra Suspensia spate e stock (si nu cred ca are nevoie de altceva) dar e suuuper ok asa. Editat Martie 6, 2014 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Cum? kyp? tu nu aveai seamless? Editat Martie 6, 2014 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 In alta ordine de idei,stiu ca s-a discutat pana la epuizare subiectul uleiuri,dar vin si eu cu o intrebare,as vrea sa bag sezonul asta Motorex 10w-50 full sinth,cine a mers uleiul asta ,ce-mi puteti spune,cum se comporta motoreta cu el? Inainte am avut Castrol 10w-50 full sinth,nu pot zice ca a fost rau,dar a ajuns sa-mi cam fie frica de Castrol pt ca sunt prea multe contrafacute in ro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Are un prieten de-al meu pe R1 '08, e multumit de Motorex 10w 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) In alta ordine de idei,stiu ca s-a discutat pana la epuizare subiectul uleiuri,dar vin si eu cu o intrebare,as vrea sa bag sezonul asta Motorex 10w-50 full sinth,cine a mers uleiul asta ,ce-mi puteti spune,cum se comporta motoreta cu el? Inainte am avut Castrol 10w-50 full sinth,nu pot zice ca a fost rau,dar a ajuns sa-mi cam fie frica de Castrol pt ca sunt prea multe contrafacute in ro... Jalnic!!!!!!al meu 2003 nu s-a inteles de nici o culoare cu motorex 10w50!l-a si papat aiurea(si am ceva schimburi cu alte uleiuri nu le-a papat),cutia a fost cum a fost,etc.nu mai zic mai multe:) Editat Martie 6, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Jalnic!!!!!!al meu 2003 nu s-a inteles de nici o culoare cu motorex 10w50!l-a si papat aiurea(si am ceva schimburi cu alte uleiuri nu le-a papat),cutia a fost cum a fost,etc.nu mai zic mai multe:) Au!Pai si atunci ce fwtere sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cu Motul 300v nu am auzit pe cineva sa se planga la R1, dar sa il iei de la importator ca sunt multe fake-uri pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Cu Motul 300v nu am auzit pe cineva sa se planga la R1, dar sa il iei de la importator ca sunt multe fake-uri pe piata. 300v e un ulei de unica folosinta. dupa 2500Km zici ca ai apa in el si motorul nu vrea vrea sa se mai raceasca. . si asta nu ti-o zic ca am facut doar un schimb, ci vreo 3-4 consecutive crezand ca am nimerit unul prost. chesia asta mi-a fost comfirmata si de mecanic. tine, dar cu limita. anu' trecut am avut bell ray si s-a comportat mult peste motul. temperatura nu mai urca, motorul se comporta altfel, cutia e mai precisa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Au!Pai si atunci ce fwtere sa bag? Eu prefer de vreo 3 ani bel ray 15w50...seamsless...priceless:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Bun Bel Ray it is daca spuneti ca mere fain. De unde se procura?...respectiv pe persoana fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Poti sa-ti iei de pe www.fcp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 la mine Bel Ray dupa 500 km se comporta ca si motulul 300v dupa 3000km. Initial am spus ca doar am impresia ca se aude ciudat motorul iar neutralul il gaseam greu..l-am mai lasat 100km dupa care a inceput si ambreiajul sa patineze.. Poate am avut eu "norocul" sa gasesc un stock fake.. prefer totusi sa schimb 300v mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Cristi(fcp.ro) ,Razvan (metricmotion) ,cel din urma stiu sigur ca are si bidon de 4L,super super baieti,mai sunt cateva site`uri ,am bagat de 2 ani EXS15w50 pe cand mobra avea 8000km (venea dupa schimbul din fabrica facut la 1000km in 2005) intru in al 3`lea an ,nu am avut probleme ,merge extraordinar ,bicla si cutia de viteze vorba lui Georgica este "minim seemless" Editat Martie 7, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) la mine Bel Ray dupa 500 km se comporta ca si motulul 300v dupa 3000km. Initial am spus ca doar am impresia ca se aude ciudat motorul iar neutralul il gaseam greu..l-am mai lasat 100km dupa care a inceput si ambreiajul sa patineze.. Poate am avut eu "norocul" sa gasesc un stock fake.. prefer totusi sa schimb 300v mai des Prima parere proasta despre bel ray:) Sunt aproape sigur ca era ambreiajul pe duca,nu foote nici un ulei cutia in 500km.dupa ce ai dat jos bel ray-ul ai pus motul inapoi si nu mai dadea semne de oboseala? Editat Martie 7, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Ce spune Takke despre Bel Ray am auzit si la alte persoane care au R1, referitor la patinarea ambreiajului. Anul asta am pus si eu 10w50 Bel Ray, dar nu pot spune nimic inca, nu am mers cu motorul. Treaba e simpla: daca nu imi place, revin la 300v, stiu din proprie experienta ca e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.