Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Stai ca m-ai bagat in ceata.

Pai daca nu mere resoftat ecu-ul de 2004 cum se gasesc in Italia?

Si atunci qs cum sa cumpar,cu tot cu modul?

 

A,sau sa schimb ecu oem cu cel yec care are pregatire pt qs?Am inteles eu bine?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai ca m-ai bagat in ceata.

Pai daca nu mere resoftat ecu-ul de 2004 cum se gasesc in Italia?

Si atunci qs cum sa cumpar,cu tot cu modul?

 

A,sau sa schimb ecu oem cu cel yec care are pregatire pt qs?Am inteles eu bine?

te-a turmentat de tot.

 

iei ECU de 2004 resoftat si pui doar senzor QS, nu iei ECU de 2004 resoftat, cumperi si modulul (gen PC 3)

 

sper ca nu confund.

 

Salutare. Dezmembreaza careva R1 2001? O cutie de viteze ceva? Macar furca selectoare? Sare din a 2-a si cam e timpu de schimbari :))

cred ca-i cazul sa-ti schimbi motorul. :haha:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201547223782707&set=pcb.586072864817723&type=1&theater

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sunt interesat de cateva piese, poate stiti voi ceva...

Caut cadru cu acte in stare buna si motor pentru urmatoarele modele de motorete:

 

- Kawasaki Ninja ZX6R 636 2003-2004

- Kawasaki Ninja ZX10R 2004-2007

 

- Yamaha R6 2003-2004 / 2005+

- Yamaha R1 2004-2006 / 2007-2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma iesirii la plimbare/alergat week-end-ul trecut cred ca ar fi util ptr unii care vor sa isi resofteze cdi-ul sa aiba o parere la cald despre acest lucru.

E vorba de o Yamaha R1 2009 (RN19).

 

1. Cel mai mare plus in opinia mea este faptul ca am modificat temperatura la care intra in functiune ventilatoarele. Se activeaza la 91 grade si functioneaza pana motorul ajunge la 83/84 grade. Vara prin oras cred ca vor merge intr-una,dar ideea e sa nu ajunga motorul la 114-118 grade

 

2. Frana de motor nu mai este violenta. Initial cand mi-a spus Jagi acest lucru m-a pus pe ganduri pentru ca sincer imi cam placea,dar am zis sa incerc. E cu totul altceva. Sub 4-5k ture functioneaza in mod normal, dar pe la 7-8k sau mai sus ea dispare, facand ca mersul pe curbe sa fie mult mai lin si fara conditia necesara (pana acum) de a mentine acceleratia constanta ptr a nu interveni frana de motor care sa dezechilibreze. Peste acest prag de turatii cand schimbi in treapta inferioara apare o frana de motor dar nu puternica. Cine vrea traditionala frana de motor de R1 schimba 2 trepte inferioare si are varianta clasica,cea care te duce la pragul de derapaj...

 

3. Puterea este livrata in intregime (nu mai sunt treptele 1,2,3,4 limitate) dar uniform, nu mai aparea acea explozie caracteristica modelului pe la 9-10k ture care sa lungeasca mainile

 

4. Se activeaza functia de quick-shifter. mai trebuie cumparat doar senzorul (eu nu il am inca). Mai multi prieteni mi-au spus ca pana sa ai asa ceva pe motor nu iti dai seama ce bine lucreaza,dar ca dupa ce pui iti pare rau ca nu ai facut-o mai devreme. Vom vedea...

 

5. Se poate seta ca bordul sa iti arate viteza reala in functie de anumite modificari la raportul pinion de atac/foaie spate

 

Toate aceste beneficii au si ceva neajunsuri de care mi s-a spus inainte, cum ar fi;

-trebuie folosita benzina cu cifra octanica mai mare (sincer nu mi se pare o tragedie)

-mi-a comunicat Jagi ca o sa creasca putin consumul (sincer sa fiu, nu am luat R1 ptr consum decent si cred/sper ca toti cei de aici gandesc la fel)

 

In incheiere nu pot decat sa spun ca a meritat aceasta modificare, cred ca se merita investitia si numai ptr punctul 1 (ajuta la cresterea duratei de viata a motorului).

 

 

Salutari si sa ne auzim numai de bine!!!

 

post-59882-0-04562100-1395856510_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. Se activeaza functia de quick-shifter. mai trebuie cumparat doar senzorul (eu nu il am inca). Mai multi prieteni mi-au spus ca pana sa ai asa ceva pe motor nu iti dai seama ce bine lucreaza,dar ca dupa ce pui iti pare rau ca nu ai facut-o mai devreme. Vom vedea...

cand vin la Iasi, iti pot imprumuta QS-ul meu sa vezi cum se comporta, dar cred ca-ti trebuie unul care, odata montat sa ramana (setarile)

(sincer sa fiu, nu am luat R1 ptr consum decent si cred/sper ca toti cei de aici gandesc la fel)

o foarte mare parte se uita la consum. stiu o sumedenie de posesori de miare (nu neaparat R1) care se uita la consum.

 

P.S. poate ca as fi interesat s-o testez si eu pe a ta..... ca nu se stie cum imi schimb "orientarea" (dar nu ma gramesc si nici nu te fortez)

 

p.s. mai am 3 saptamani si vin acasa. am o curiozitate asa de mare legat de ambreiajul antihopping si QS... de numa' numa'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul creste daca se elimina din schema sonda lambda. Stock, sonda lambda influenteaza calculatorul pina cind deschizi gazul la 20%, dupa 20%, sonda nu mai lucreaza. La mers pe strada, 20% deschidere e mult folosita, si se poate fac economie, insa la plecare de pe loc, motoreta pierde din acceleratie.Daca doresti, iti pot activa sonda lambda si functionarea cu benzina de 95. Cifra octanica marita e doar daca vrei sa ai maximul de putere. Daca te poti lipsi de citva newtoni x metri si cai , se poate programa calculatorul sa mearga si cu benzina de 95, si daca esti in USA, si cu benzina de 87.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul creste daca se elimina din schema sonda lambda. Stock, sonda lambda influenteaza calculatorul pina cind deschizi gazul la 20%, dupa 20%, sonda nu mai lucreaza. La mers pe strada, 20% deschidere e mult folosita, si se poate fac economie, insa la plecare de pe loc, motoreta pierde din acceleratie.Daca doresti, iti pot activa sonda lambda si functionarea cu benzina de 95. Cifra octanica marita e doar daca vrei sa ai maximul de putere. Daca te poti lipsi de citva newtoni x metri si cai , se poate programa calculatorul sa mearga si cu benzina de 95, si daca esti in USA, si cu benzina de 87.

Pe mine nu ma deranjeaza momentan aspectele astea.

Ca si idee,care e faza la americani cu benzina de 87?

 

cand vin la Iasi, iti pot imprumuta QS-ul meu sa vezi cum se comporta, dar cred ca-ti trebuie unul care, odata montat sa ramana (setarile)

o foarte mare parte se uita la consum. stiu o sumedenie de posesori de miare (nu neaparat R1) care se uita la consum.

 

P.S. poate ca as fi interesat s-o testez si eu pe a ta..... ca nu se stie cum imi schimb "orientarea" (dar nu ma gramesc si nici nu te fortez)

 

p.s. mai am 3 saptamani si vin acasa. am o curiozitate asa de mare legat de ambreiajul antihopping si QS... de numa' numa'

Esti binevenit la teste! Nr de tel il ai... :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de o Yamaha R1 2009 (RN19).

 

2007-2008. :P

Am spus-o si o repet. Daca as avea la dispozitie doar banii aia de facut ceva la mobra, as face resoftarea fara nicio ezitare, inainte de tobe sau alte chestii, manete, Rizome, etc. Foarte bine ca ai resoftat-o. Ma bucur ca-ti place. :cheers:

Strange din "umeri" si pune-i qs-ul. O sa te indragostesti ireversibil de el. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca si idee,care e faza la americani cu benzina de 87?

Esti binevenit la teste! Nr de tel il ai... :tempted:

ei inca mai au tipul asta de benzina. e o benzina mai slaba decat 95. (calculatorul este facut sa mearga pe benzina aia) pt uz stradal e foarte ok.

 

p.s. dau semn cand vin.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vin si eu cu un feedback pe pagina speciala dupa ce fac resoftarea la mobra,ma bucur manuvule pt tine !

Sa te bucuri de ea.

Bravo Bogdane!



A sosit coletul Nicule ,ai scapat !:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2007-2008. :P

Am spus-o si o repet. Daca as avea la dispozitie doar banii aia de facut ceva la mobra, as face resoftarea fara nicio ezitare, inainte de tobe sau alte chestii, manete, Rizome, etc. Foarte bine ca ai resoftat-o. Ma bucur ca-ti place. :cheers:

Strange din "umeri" si pune-i qs-ul. O sa te indragostesti ireversibil de el. :D

Intr-adevar,e vb de 2008, am gresit la scriere (chiar daca am facut tot posibilul sa evit greselile de scriere ca sa nu fiu apostrofat). Gogoasha mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit coletul Nicule ,ai scapat !

:D

 

Intr-adevar,e vb de 2008, am gresit la scriere (chiar daca am facut tot posibilul sa evit greselile de scriere ca sa nu fiu apostrofat). Gogoasha mea...

Nu te-am apostrofat, era doar o corectie mica. Sper ca n-ai luat-o personal. :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei inca mai au tipul asta de benzina. e o benzina mai slaba decat 95. (calculatorul este facut sa mearga pe benzina aia) pt uz stradal e foarte ok.

Nush la americani ca nu am ajuns acolo,am fost in Canada si aveau benzina de pe la 87 pana la 93 ,93 fiind ceva in gen Carrera 100 la noi.

Treaba e ca nu au acelasi standard de masurare din cate stiu eu,pt ca era 87 RON,pe cand la noi (EU) este 95 ROZ.

Sunt 2 standarde diferite,RON pt US si ROZ pt EU.

Deci nu ar trebui sa le comparam,pt ca benzina 87RON nu e echivalenta cu o benzina cu cifra octanica 87 de la noi.

Nu sunt sigur,nu m-am informat clar,dar din cate stiu eu,benzinele sunt cam echivalente ca si "tarie" daca pot sa-i zic asa,adica 86-87RON din state=95ROZ de la noi samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bau!

Hai sa ma bag in seama cu japonezii si 4'n linie (Doamne iarta'ma :bounce: )

 

Ia uitati ce problema are un nene - e cineva mai priceputeanu pe aici sa'i dea vre'o idee ? ==>> /index.php?/topic/710562-problema-r1-din-2000/

 

Sar'na :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

intreb si eu pe cei mai priceputi:

am o oferta buna la o evacuare full pentru R1 2008. In momentul asta eu am pe mobra Y-pipe care a eliminat catalizatorul si interioarele tobelor stock inlocuite cu doua interioare de MIVV; am in continuare sonda Lambda si EXUP-ul.

Daca pun sistemul full o sa dispara EXUP-ul dar o sa-mi ramana sonda.

Merita oare investitia? Cum se modifica comportamentul motoretei? O sa traga mai liniar?

 

PS: am avut un R1 2000 caruia i-am scos EXUP-ul si nu prea mi-a placut cum mergea, drept urmare l-am montat la loc...

PPS: Scuze daca intreb prosti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa trag mobra ta mult mai liniar? Resoftarea la acest model schimba complet liniaritatea acceleratiei in functie de turatie. Am avut full Akra-powercomm, BMC race, testat la Dyno-162 cai. Vindut sistemul Akra cu 700euro, Powercommanderul cu 150euro, cumparat un Y Akra nou cu 150europlus 100euro sitele A&R, resoftat ECU-ul si Dyno a scos constant 163cai, incepind cu treapta 1-a, a 2-a,...a 6-a. Cu ECU stoc, scoate puterea maxima numai in treptele 5 si 6. Pe serpentine, la iesirile din viraj, cind ii dai blana in trepte inferioare, nu ai niciodata full power, abia daca scoate 152 cai, si cu un cuplu micsorat. Am cercetat pe Dyno cum e cu limitarile la R1, la modelul european limitarea e din hartile de ignition, prin resoftare se rescriu si acele harti , pe fiecare treapta de viteza. Sint aici multi baieti care si-au resoftat ECU. Vii la mine, punem ECU -ul meu resoftat, dai ture blana, si alegi. Un sist full are sens, numai daca te-ai da intr-un campionat, curse. Mai scoate , dupa zeci de run-uri pe Dyno 3-4 cai in plus fatza de un simplu Y. La turele joase si submedii, pierde cuplu. Eu am pus la loc EX-up-ul, la demaraj e net superior sistemul cu ex-up. La curse nu ai nevoie de ex-up, acolo, sub 5000ture nu cobori.

Apropo de resoftare, dispare ruperea de aderentza de la 8 000ture, practic ai mai multi cai inca din ture medii, si la 8000 ture nu mai se face explozia de putere.



Pot rescrie hartile de acceleratie in functie de fiecare treapta de viteza, se poate scrie si o acceleratie rapida(nu recomand).



Sonda lambda lucreaza practic pin la 20% deschidere TPS, peste 20%, sonda este inactiva. Conteaza acei 20%, la mers stradal e folosit mai mereu, si se face o reala economie de benzina. Daca vrei raspuns mai rapid al acceleratiei incepind de la 1% deschidere TPS, sonda se poate elimina fizic, sau din soft. La fel si EX-UP-ul, poate fi eliminat din soft, chiar si supapa de admisie aer proaspat in evacuare care e " vinovat" de flacarile din evacuare pe decelerare.



PS: cine o vinde? Alexone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa trag mobra ta mult mai liniar? Resoftarea la acest model schimba complet liniaritatea acceleratiei in functie de turatie. Am avut full Akra-powercomm, BMC race, testat la Dyno-162 cai. Vindut sistemul Akra cu 700euro, Powercommanderul cu 150euro, cumparat un Y Akra nou cu 150europlus 100euro sitele A&R, resoftat ECU-ul si Dyno a scos constant 163cai, incepind cu treapta 1-a, a 2-a,...a 6-a. Cu ECU stoc, scoate puterea maxima numai in treptele 5 si 6. Pe serpentine, la iesirile din viraj, cind ii dai blana in trepte inferioare, nu ai niciodata full power, abia daca scoate 152 cai, si cu un cuplu micsorat. Am cercetat pe Dyno cum e cu limitarile la R1, la modelul european limitarea e din hartile de ignition, prin resoftare se rescriu si acele harti , pe fiecare treapta de viteza. Sint aici multi baieti care si-au resoftat ECU. Vii la mine, punem ECU -ul meu resoftat, dai ture blana, si alegi. Un sist full are sens, numai daca te-ai da intr-un campionat, curse. Mai scoate , dupa zeci de run-uri pe Dyno 3-4 cai in plus fatza de un simplu Y. La turele joase si submedii, pierde cuplu. Eu am pus la loc EX-up-ul, la demaraj e net superior sistemul cu ex-up. La curse nu ai nevoie de ex-up, acolo, sub 5000ture nu cobori.

Apropo de resoftare, dispare ruperea de aderentza de la 8 000ture, practic ai mai multi cai inca din ture medii, si la 8000 ture nu mai se face explozia de putere.

 

Pot rescrie hartile de acceleratie in functie de fiecare treapta de viteza, se poate scrie si o acceleratie rapida(nu recomand).

 

Sonda lambda lucreaza practic pin la 20% deschidere TPS, peste 20%, sonda este inactiva. Conteaza acei 20%, la mers stradal e folosit mai mereu, si se face o reala economie de benzina. Daca vrei raspuns mai rapid al acceleratiei incepind de la 1% deschidere TPS, sonda se poate elimina fizic, sau din soft. La fel si EX-UP-ul, poate fi eliminat din soft, chiar si supapa de admisie aer proaspat in evacuare care e " vinovat" de flacarile din evacuare pe decelerare.

 

PS: cine o vinde? Alexone?

Salut,

merci de raspuns :))

Am mai vorbit cu tine la telefon, pana la urma o sa fac resoftare :))

NU, nu de la Alexone vreau sa iau, am gasi un Termignoni SBK inox cu finale carbon...

Am deja Y si internalele de la tobe... ma gandeam daca are sau nu rost sa pun evacuare full. Stiam ca pierde cuplul in ture joase fara Exup dar speram ca nu e atat de rau ca la modelul de 2000. Oricum i-am pus -1 la pinion ca sa fie mai vioaie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ca R1 asta nu are cuplu pina in 4500ture, daca-i scoti EX-UP-ul e puturoasa rau la plecarea de pe loc. Tin minte ca atunci cind m-am hotarit sa-mi iau modelul asta, prima motoreta incercata a fost a lui Sacalu, nu avea EX-UP, avea doar o toba scurta montata ca la R6, efectiv m-a dezamagit, plecai de pe loc, bagai mina in gaz, si doar tremura, pina ajungeai la 5000ture, pierdeai secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Jagi :

 

Stiu ca s-a mai pus in discutie aceasta treaba,dar cu scuzele de rigoare mai intreb si eu : pe un r1 rn12,daca scot cat-ul,ce avantaje/dezavantaje as avea?

Exista o crestere de putere pe care sa o simta unul asa mai amator?Sunetul devine deranjant?Din cate am inteles afecteaza relantiul?Iti da vreo eroare in bord?Afecteaza in vreun fel consumul?

Si e necesar un y-pipe akra,sau scoaterea cat-ului din y-pipe-ul oem ?Pt ca am vazut y-pipe-uri oem cu cat-ul scos pe la 30 de lire pe uk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat-ul e pus pt depoluare. Sonda lambda e pusa inainte de catalizator. E un dop care blocheaza gazele de evacuare, retine foarte multa caldura, inclusiv in motor. Ralantiul nu are importanta la functionarea motorului in sarcina, ci doar pt mersul in gol. Nu mai baga banii in acest model, 2004, nu se justifica, eu in locul tau, o vindeam demult, puneam 1000-1500 euro si luam altceva. Mergi la un sudor bun si goleste catalizatorul de ceramica din el, e suficient. Daca tot esti hotarit s-o tii, tinteste un slippery clutch de la dezmembrari, cauta o bascula de R1 2006, poate ai noroc si gasesti pe ebay niste internale stock de R1 2007(in jur de 100 euro), si cauta un ECU resoftat sau YEC. E BOMBA dupaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=565568

 

Se vinde si Gremlin:) cel putin incercam si sa trecem la ceva mai nou.Stare impecabila,toate la zi,service si acte.totul in regula,cine ma cunoaste stie cam cum am avut grija de ea si in ce stare.vine asa cum arata,nimic ascuns.ambreiaj nou luat la sfarsitul anului trecut,gumele sunt cele de tura,etc.dati mai departe sfoara in tara:) pretul este absolut negociabil:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de Stompgrip?(Stickerele acelea dintr-un fel de silicon cu protuberante care se lipesc pe rezervor)

Ajuta la ceva pe curbe?Ofera un suport mai bun picioarelor sau e doar publicitate?

Te incomodeaza,te deranjeaza la drum mai lung?Foloseste cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...