JAGI Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Am montat astazi scaritele, pompa, am schimbat gumele si maine cred c-o scot la o tura, daca e vremea buna. Vezi ca tija trebuia prinsa in partea de jos pe interiorul levierului. Si , ai raza cablului din QS, prea strinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 frumos Nicule!! usor usor le terminam noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Better? frumos Nicule!! usor usor le terminam noi Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 better! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Better? 20140426_113512.jpg Danke! Ce configuratie ai pinion-foaie? 16-47? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Vind tobele Yamaha OEM modificate cu site race AR. 120 euro plus un set de tobe originale nemodificate. In tobele ele se afla in fiecare cite 2 tzesaturi metalice provenite de la cite 2 tobe OEM, plus vata de sticla din kitul A&R. Vreau sa-mi fac alt set de tobe modificate, dar mult mai scurte. Nu mai au prinderile metalice pt cover-urile laterale de plastic. R1 2007-2008. Daca veti nevoie de set carene OEM, faruri, puneti intrebari. Editat Aprilie 27, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Ce configuratie ai pinion-foaie? 16-47? Sincer sa fiu, nu stiu. Poate ne spune Ciprian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Are -1 cu +2. Pt mine a fost ok asa pe Brno, Slovakia, si Panonia. Ar fi fost bun +3 pe Hungaro, dar merge si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 15 000/an. Reusesti cu un singur set pus de nou? Am deja 17 000 cu SMART SPORT de noi, ce i drept nu le omor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Are -1 cu +2. Pt mine a fost ok asa pe Brno, Slovakia, si Panonia. Ar fi fost bun +3 pe Hungaro, dar merge si asa. In configuratia asta mai pui zale in lant sau merge cu lantul stock? La a mea am incercat sa pun +3 pe spate si trebuiau 2 zale in plus asa ca am pus doar -1... Editat Aprilie 28, 2014 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 E pus un lant cu 2 zale in plus, ca sa mearga si cu +3 pe spate fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 2 zale inseamna 1 link, pt cine nu stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 salutare tuturor ! am si eu doua intrebari ! De curand am cumparat un r1 din 2003 fara acte ... nu stiu daca e furat , cert e ca am luat-o cu cheile... acum problema este urmatoarea : motocicleta arata foarte bine, si pe contor are 24 800 km rulati ! eu as vrea sa ii schimb cadrul eventual . In afara faptului ca, caut un cadru cu acte ce vreau eu sa stiu in primul rand : se potriveste cadru de la alti ani pe modelul asta de 2003 ? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 salutare tuturor ! am si eu doua intrebari ! De curand am cumparat un r1 din 2003 fara acte ... nu stiu daca e furat , cert e ca am luat-o cu cheile... acum problema este urmatoarea : motocicleta arata foarte bine, si pe contor are 24 800 km rulati ! eu as vrea sa ii schimb cadrul eventual . In afara faptului ca, caut un cadru cu acte ce vreau eu sa stiu in primul rand : se potriveste cadru de la alti ani pe modelul asta de 2003 ? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri ... Daca e sa fie fara suparare,ai verificat cumva seria sasiului prin diferite baze de date sa nu apara ca furata? Nu vreau sa fiu gica contra,dar...o pereche de chei se poate face cu aprox 100 ron (si iti da si cheia aia frumoasa rosie ca sa dea bine in anunt). In plus,daca exista vreo sesizare de furt pe undeva din cate stiu ramai si fara bani si fara moto... Cred ca e vb de model 2002-2003 ca sa fie si o informatie folositoare in post... Vind tobele Yamaha OEM modificate cu site race AR. 120 euro plus un set de tobe originale nemodificate. In tobele ele se afla in fiecare cite 2 tzesaturi metalice provenite de la cite 2 tobe OEM, plus vata de sticla din kitul A&R. Vreau sa-mi fac alt set de tobe modificate, dar mult mai scurte. Nu mai au prinderile metalice pt cover-urile laterale de plastic. R1 2007-2008. Daca veti nevoie de set carene OEM, faruri, puneti intrebari. Ca sa iti faci o idee despre cum au iesit tobele,scurtate si toate cele...vezi mai jos. Ti-am trimis mai multe poze pe mail,stii ca eu sunt de moda ultra-veche si nu am fb, nici macar mess... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 nu e nici o suparare ! avand in vedere ca si eu sunt motociclist ma pun imediat in diferite ipostaze... motocicleta am cumparat.o din franta ! nu stiu daca e furata , nu am verificat recunosc ! sincer nici nu o sa verific ! motocicleta am cumparat.o la un pret bun si intentionez sa o pun pe hartii pt mine daca nu o sa o ma folosesc de ea pe circuit ! Am fost destul de sincer inca de cand am postat prima oara , sunt constient ca nu e tocmai corect dar nah... fiecare trage jar pe turta lui ! Acum revin cu intrebarea : se potriveste si dupa alti ani ? (daca e model 2002-2003 merge si dupa 2002 ? ) intreb pt ca nu cunosc mai mult de atat vis a vis de modelul asta ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Din cate stiu nu se potriveste de pe alti ani, cel putin stiu sigur ca motoarele in sine difera (2002-2003 e primul model pe injectie de la Yamaha, pe care l-au schimbat destul de mult ptr generatia 2004-2006). Dar sunt sigur ca o sa primesti si raspunsuri mult mai profi decat al meu... Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) salutare tuturor ! am si eu doua intrebari ! De curand am cumparat un r1 din 2003 fara acte ... nu stiu daca e furat , cert e ca am luat-o cu cheile... acum problema este urmatoarea : motocicleta arata foarte bine, si pe contor are 24 800 km rulati ! eu as vrea sa ii schimb cadrul eventual . In afara faptului ca, caut un cadru cu acte ce vreau eu sa stiu in primul rand : se potriveste cadru de la alti ani pe modelul asta de 2003 ? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri ... Din cate stiu eu nu!Peste 2003 clar nu se potriveste,iar cele de inainte sunt 2 tipuri...99/2000 si 2000/2002,chiar daca seamana "ca doua picaturi de apa" sunt diferente la cadru de codita,rezervor, ornamente rezervor,sa pasager,sa pilot...etc Deci fata de 2003 posibil sa se apropie de cele de 2000/2002...dar pana nu compari pe cele doua,sau cineva care a facut asta iti poate spune daca sunt compatibile. Acum daca schimbi doar motorul intre ele..posibil sa se potriveasca.. Editat Aprilie 29, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Din cate stiu eu nu! Peste 2003 clar nu se potriveste,iar cele de inainte sunt 2 tipuri...99/2000 si 2000/2002,chiar daca seamana "ca doua picaturi de apa" sunt diferente la cadru de codita,rezervor, ornamente rezervor,sa pasager,sa pilot...etc Deci fata de 2003 posibil sa se apropie de cele de 2000/2002...dar pana nu compari pe cele doua,sau cineva care a facut asta iti poate spune daca sunt compatibile. Acum daca schimbi doar motorul intre ele..posibil sa se potriveasca.. Din ce stiu eu(posesor de 2002), modelul '98 e fabricat pana in 2001 la fel iar 2002-2003 e putin diferit la cadru.potrivire fix-fit nu e sigur inainte de 2002... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 La 98-2001, cadrul spate e sudat de cadrul principal, la 2002, aelasi cadru spate e prins cu suruburi. Se gasesc cadre de 2002, cu acte. Mai bine te-ai axa pe circuit cu ea,iesi e 1000 de ori mai cistigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Intr-un final, am reusit sa ma dau si eu cu mobra. Imi place foarte tare cum trage, cum sta pe viraje si cum franeaza. Pompa de frana e smecherie. Trebuie doar sa-i mai setez qs-ul pt ca e prea sensibil si daca-l ating usor, fara intentie, taie gazu'. Multumesc lui Cipri pt ca a pregatit exemplar mobra. Abia astept etapa de la Hungaro! Editat Aprilie 29, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Cat de tare ai franat cu ea ? Daca nu foarte tare, atunci e ok asa. Daca ai franat foarte tare (ca pe capatul liniei drepte la Hungaro ) atunci arcurile pe fata sunt foarte putin prea comprimate si mai poti destrange o jumatate sau o tura, dar si o unitate spre soft la compresie. Soricelul de pe telescopul din dreapta ar trebui sa mai coboare ~ 1 cm (poza 2). P.S. Mai exista solutia de a pune pe tine 10 kg in + si e perfect asa Editat Aprilie 30, 2014 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) N-am franat pana la nivelul ala, n-am vrut sa exagerez. P.S. Eu oricum n-am franat tare la capatul linii drepte de la Hungaro. Editat Aprilie 30, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Salut baieti, CIneva interesat de un costum dainese yamaha? /index.php?/topic/712089-1-piece-dainese-yamaha-gytr-impecabil-albrosunegru/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Salut baieti, CIneva interesat de un costum dainese yamaha? /index.php?/topic/712089-1-piece-dainese-yamaha-gytr-impecabil-albrosunegru/ Frumos şi super bun costum. Eu am modelul asta făcut pt Ducati şi ma împac super ok cu el. În: huoooo serpentinarii. Voi nu ştiţi sa puneţi poze de pe serpentine? Editat Mai 4, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Frumos şi super bun costum. Eu am modelul asta făcut pt Ducati şi ma împac super ok cu el. În: huoooo serpentinarii. Voi nu ştiţi sa puneţi poze de pe serpentine? Tinere,baga ochiu am pus filmare:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.