JAGI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 @kyp si @jagi:ok,stiu prea bine ce spuneti amandoi dar...TEORETIC nu ar trebui ca modelul nou sa fie mai putin turat la aceeasi viteza decat cel precedent? @jagi:nu e greu cu tehnica deloc,de citit manuale tehnice stiu si eu doar ca practic nu mi se parea logic. 2004 e mai turat, 1000ture in treapta a 6-a inseamna chiar si 20-25km/h . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Conteaza doar rapoarte din cutie + rapoarte din kit-ul de lant(mai conteaza si diametrul rotilor cu tot cu cauciucuri). Modelele de care vorbesti tu au alte rapoarte atat in cutie in a6a cat si in kit-ul de lant OEM. Nu baga de seama ce scrie pe bord dupa ce ai schimbat pinioanele decat dupa ce ti-a calculat eroarea determinata de modificari si stii sa faci conversia spre realitate. Uita-te aici si o sa iti dai seama de ce ti se intampla asta. Ai pentru ambele modele. Sigur stiai site-ul. http://www.gearingcommander.com/ Editat Iunie 2, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) @george : O sa ma uit si eu la cate ture am viteza asta 127-130 kmh.A mea e stock,tot 2004. Chiar te rog:) Conteaza doar rapoarte din cutie + rapoarte din kit-ul de lant(mai conteaza si diametrul rotilor cu tot cu cauciucuri). Modelele de care vorbesti tu au alte rapoarte atat in cutie in a6a cat si in kit-ul de lant OEM. Nu baga de seama ce scrie pe bord dupa ce ai schimbat pinioanele decat dupa ce ti-a calculat eroarea determinata de modificari si stii sa faci conversia spre realitate. Uita-te aici si o sa iti dai seama de ce ti se intampla asta. Ai pentru ambele modele. Sigur stiai site-ul. http://www.gearingcommander.com/ Yep,stiu ca au rapoarte diferite in cutie,la transmisie nu stiam:)(da,stiu,rusine mie).ce ma mira pe mine era ca un model mai nou e mai turat ca unul mai vechi.super site-ul,habar nu aveam de el,se foarte multumeste.ma apuc sa-l descifrez si sa fac doua trei "calcule".chiar sunt curios ce iese.In alta ordine de idei ieri am schimbat lichidul de frana, azi i-am pus frumos setarile standard la telescoape si amortizor spate,setat frumos bordul(era harcea parcea:P).zilele urmatoare primeste schimbul de ulei si asteptam weekendul sa facem setarile corespunzatoare pe telescoape si amortizor in functie de persoana in cauza:P Editat Iunie 2, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) @kyp si @jagi:ok,stiu prea bine ce spuneti amandoi dar...TEORETIC nu ar trebui ca modelul nou sa fie mai putin turat la aceeasi viteza decat cel precedent? Nu ! Modelul mai nou are plaja de turatii mai larga, deci la aceeasi viteza trebuie sa fie mai turat (chiar si cu + 1000 de ture) Editat Iunie 2, 2014 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Nu ! Modelul mai nou are plaja de turatii mai larga, deci la aceeasi viteza trebuie sa fie mai turat (chiar si cu + 1000 de ture) Haha...booon,deci logica mea e de balta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Chiar te rog:) Yep,stiu ca au rapoarte diferite in cutie,la transmisie nu stiam:)(da,stiu,rusine mie).ce ma mira pe mine era ca un model mai nou e mai turat ca unul mai vechi.super site-ul,habar nu aveam de el,se foarte multumeste.ma apuc sa-l descifrez si sa fac doua trei "calcule".chiar sunt curios ce iese. In alta ordine de idei ieri am schimbat lichidul de frana, azi i-am pus frumos setarile standard la telescoape si amortizor spate,setat frumos bordul(era harcea parcea:P).zilele urmatoare primeste schimbul de ulei si asteptam weekendul sa facem setarile corespunzatoare pe telescoape si amortizor in functie de persoana in cauza:P Reboundul la susp fatza , lucreaza cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Reboundul la susp fatza , lucreaza cum trebuie? Dap,revine cum trebuie.cel putin asa mi se pare mie din ce stiu eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Cateva piese pentru cine are nevoie....toate preturile sunt negociabile... /index.php?/topic/710741-vand-piese-yamaha-r1-2007-2008/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)... -pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin) -suuuper agila indiferent de situatie -manevrabilitate de vis! -telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant -pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu) -cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului -se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:) -liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident -consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:) -e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie... -sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase) Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:) Still to come:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)... -pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin) -suuuper agila indiferent de situatie -manevrabilitate de vis! -telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant -pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu) -cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului -se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:) -liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident -consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:) -e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie... -sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase) Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:) Still to come:) Cam de acord cu tine ,cu mici remarci : - ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia. - ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5 - suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun. - da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul. - da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000. Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling. A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila. Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton. Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata. Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti. Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc). A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea. Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm. Editat Iunie 9, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Cam de acord cu tine ,cu mici remarci : - ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia. - ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5 - suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun. - da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul. - da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000. Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling. A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila. Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton. Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata. Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti. Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc). A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea. Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm. Yep,de acord cu cele spuse:) legat de consum si turatii,sunt la aprox 130kmh/5500rpm,deci e la fel:) Consumul,extern 95% din drum(doar drept aproape farabprea multe sate sau urcat si coborat)a fost 5,9L/100km cu varfuri de 230kmh,constant 130kmh si pe sate intre 70-100kmh.si accelerari liniare,cu pasager.cu benzina de 95.o sa incerc si cu 98/99/100 sa vedem,poate scot 4:)) abia astept sa vad cand o sa o trag de urechi pe curbe:D Am uitat sa mentionez ca mansoanele sport Domino,mega grip pe ele,imi rup palmele si nu atenueaza nimic...ma dureau incheieturile dupa 250km de parca m-am batut.avand in vedere ca am mers cu precedentul si peste 600km pe zi cu mansoane normale si nu ma durea nimic.o sa iau un set de harris-uri pt drumuri externe:P Da,la drum intins parca tot vrea gaz gaz gaz gaz,dar eu nu-i dau,deci ne intelegem:)) @Method:am luat owners manual de pe net.as avea nevoie si de alte manuale?daca da,as aprecia daca mi le-ai trimite:) multumesc! Editat Iunie 9, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Jagi, au ajuns footpeg-urile "de peste mari si tari". Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu un releu de far sau ventilator aveti poza mai jos multumesc Editat Iunie 11, 2014 de m3ca_07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Bau! Pt cine se pricepe la mecanica si are idee ce maruntaie vin-unde, intr'un motor de R1 ==aruncati un ochi aici pls==> /index.php?/topic/714011-gasit-bucati-de-habar-nam-ce-piesa-in-baia-de-ulei-yamaha-r1-2002/&do=findComment&comment=3771090 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Am o mare rugaminte daca cunoaste cineva R1 din anuntul asta http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/13108-yamaha-r1-2007/ daca cunoaste cineva proprietarul sau motocicleta, istoric, stare ca as fi oarecum interesat sa fac un drum si mi ar fi mai usor cateva vb decat sa bat degeaba 600km si sa vad ca e vreun cazan(daca e puteti sa imi lasati chiar si pm ca sa va pastrati anonimatul, sau poate a fost cineva interesat si a fost si a vazut o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Nu e motoreta care a avut-o stau de 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Nope si nici n-o cunosc. Editat Iunie 13, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Am fost intrebat de multe ori ce inseamna resoftarea la calculatoarele de R1, R6.: Harta injectie benzina. Harta de benzina este pt evacuare full race. La alegere, sonda lambda poate fi dezactivata de la zero miscare acceleratie, sau 5-10-15-20% miscare clapete acceleratie. Harti ignition pe fiecare treapta de viteza. La alegere, se poate modifica avansul , special pt benzina de cigra octanica mare, 98-99-100, pt a avea o crestere mai rapida a turometrului in sarcina. Modificare harti YCC-T (harti acceleratie pe fiecare treapta de viteza).Motocicleta accelereaza mult mai liniar, nu mai are ruperile de putere. Frina de motor variabila cu turatia. Recomandat e ca in treptele 1,2 sa fie mai mici decit stoc, a 3-a putin mai mica, 4,5,6 stoc. In treptele inferioare, prea multa frina de motor te impiedica sa mergi rapid si cursiv pe curbe, mergi sacadat, care este destul de periculos. Modificare temperatura de pornire a ventilatoarelor la 91 sau 96grdC. Ideal ar fi ca temp sa nu treaca de 90grd pt ca uleiul sa nu se subtieze prea mult. Subtierea uleiului creste jocul intre fusurile arborelui cotit si cuzineti-palier-biele, apar vibratii care uzeaza mai repede motorul. Dezactivarea din ECU a EX-UP-ului, ca sa nu mai dea eroare pe bord. Modificarea afisarii vitezei, e bine ca viteza afisata sa fie cit mai reala. De regula, cu pinioanele stoc, eroarea e de cca 5%. Daca se monteaza pinion-foaie cu numar de dinti diferiti, se poate ajusta afisarea vitezei in functie de modificarile pinioanelor. De exmplu, un dinte pe foaia spate inseamna cam 2.2%, un dinte pe fata inseamna circa 6.7%(in plus sau in minus, depinde daca e un dinte in minus sau in plus). Functia de quick-shifter activata in ECU. Este suficient instalarea unui senzor de QS pe tija schimbatorului de viteze care va fi legat electric direct la ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 lasa mai povestile,mai george05 si pregatestete de hungaroring... Ma pregatesc invatand noul motor si impartasind pareri si discutand impresii:) in rest n-am ce sa ma pregatesc decat sa astept sa vina luna august:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 ok...ai mai fost pe hungaro??? Stii ca da.dar nu cred ca aici e locul sa discutam asta:) sa nu poluam topicul.desi am fost de ambele dati cu R1:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Bine-ai venit in club, Emylyo! Inspirata alegere a facut. Sa o stapanesti sanatos multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi A cui a fost? Sa-mi fac o idee ce varianta de soft are ECU. Deci, nu-mi vine sa cred ca treci de la Busa la R1 2008. Slabeste si tu ca Niko si hai sa vezi ce inseamna gaz blana cu genunchiul pe jos. Am si un set de anvelope D212 Pro, in stare buna. » Post actualizat in 19 Jun 2014 13:42 Nu-mi amintesc sa fi resoftat vre-o mobra cu Rizome la greu pe ea. Editat Iunie 19, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi Tradatorule! Sa fii sanatos si sa te bucuri de achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.