Tury Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salutare,,stie cineva cum se seteaza din uk in eu bordul la Yamaha R1 2002-2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 http://www.r1-forum.com/forums/103-02-03-r1-mechanical-help/205862-how-change-miles-kilometers.html Video : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Am vre-o sansa ca pompa asta sa fie originala si nu ceva facut pe vapor? http://m.ebay.it/itm/POMPA-FRENO-BREMBO-RACING-19x18-FORGIATA-PER-YAMAHA-YZF-R1-2006-/232272934851?hash=item36148bb7c3%3Ag%3AadIAAOSwCU1Yyoum&_trkparms=pageci%253A6e354884-178e-11e7-803f-74dbd180884e%257Cparentrq%253A2e3103dc15b0a2af1475b995fffea67a%257Ciid%253A13 De ce nu incerci la BardakMotor... Fara sa fac reclama, am luat de la ei acum doi ani cred o Accosatto (identica cu Brembo) pe la 800 si ceva de lei parca, sub 225 de euro clar. Garantie, factura pe firma (daca ai nevoie), tot tacamul... Parerea mea... PS: tot de la ei am luat un kit de ambreiaj complet pt R1 2008 care a patinat dupa nici 100km... L-au schimbat fara cea mai mica problema. Daca il luam de pe net (cum vroiam initial) nu mi-l mai schimba nimeni. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Am sunat la Bardak azi sperand ca gasesc una sh la ei dar nu a fost sa fie.La noua Accosato nu m-am gandit pentru ca am pitici pe creer si tare imi e ca daca nu o sa am exact acelasi feeling precum am cu cu cealalta,o sa o arunc la gunoi si tot la Brembo ajung.Am sunat la mai multi din tara dar momentan nu are nimeni.Mai astept putin si daca nu apare nimic o sa comand una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Iti aduc eu Brembo din Italia, ce model doresti. Pret bun,promo pt raceri, am adus citeva RCS-uri la 240euro. Editat Aprilie 4, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Iti aduc eu Brembo din Italia, ce model doresti. Pret bun,promo pt raceri, am adus citeva RCS-uri la 240euro. Multam fain JAGI.O sa mai astept putin in speranta ca gasesc sh la pachet pompa +etrieri asa cum am gasit acum ceva ani,la 210€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Este cineva interesat de acest costom? Dainese Yamaha GYTR 1 Piece - Dainese Yamaha Gytr Impecabil Alb/rosu/negru https://www.olx.ro/o...ru-ID6YDde.html Se vand si cizmele Dainese Torque out nr 42. - 100Eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 nu merge linkul pe olx.... ce marime are costumul? cam la ce inaltime si greutate se potriveste? si halatu', cat e halatu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 multumesc pentru atentionare, am copiat gresit url-ul. Incearca din nou mai jos sau AICI https://www.olx.ro/oferta/1-piece-dainese-yamaha-gytr-impecabil-alb-rosu-negru-ID6YDde.html Stare foarte buna, curat si bine intretinut, arata 9,8 / 10. Are nevoie de un set de slidere noi.Masura 48, (1.68 - 1.75h / 70-77 kg ) Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szila5891 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 A facut careva modificari la saua din spate ca sa fie confortabil si ptr. Pasager ? Nu vreau sa renunt la r1 dar as duce.o si pe doamna din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau . Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terowf Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau . Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna ! Testat inainte si dupa, confirm imbunatatirile sesizate mai sus, nu trebuie sa fii profi pentru a le sesiza. pentru Christian si TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) A facut careva modificari la saua din spate ca sa fie confortabil si ptr. Pasager ? Nu vreau sa renunt la r1 dar as duce.o si pe doamna din cand in cand Da, eu. Singura modificare adusa a fost retapitarea cu material de calitate mai aderenet si repararea buretelui. Un mare plus pt doamna mea, asa spune. În schimb am vazut si modificare a formei seii si mai mult rau a facut omul.acum, depinde și ce model de r1 ai, începând din 2004 saua pasager e absolut degeaba. Editat Aprilie 12, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 @christian: si Jagi face acelasi lucruri ce ai descris mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 @christian: si Jagi face acelasi lucruri ce ai descris mai sus Corect. Si dupa experienta mea cred ca le face cel putin la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szila5891 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Am modelul din 2000 . Eu ma gandeam la ceva modificare a formei. O sa schimb si buretele, sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Corect. Si dupa experienta mea cred ca le face cel putin la fel de bine. Merci de interventie. Christian a apelat la mine prima data, dar nu am posibilitatea de a pastra functia de immo. Oricum, cina iti fura motocicleta, o porneste cu toata mama imobilizatoarelor. Si mai este o mare problema la motocicletele Yamaha. Antena montata in jurul butucului in care se baga cheia de pornire, are problema defectarii subite. Am avut 3 clienti cu R1 2008 si nu mai stiu citi cu R6 2007+ care au apelat la mine numai si numai pentru a elimina functia de immobiliser din ECU. S-a defectat pur si simplu antena, apare mesajul HIGH pe bord. Am mai avut si caz de cazaturi cu distrugerea antenei, ramas cu motoreta la sute de km de casa.Cea mai deosebita intimplare a fost a unui baiat din Bv, se dusese in vizita la prietena lui din Varna, cu un R6, acolo i-a aparut mesajul HIGH, motoreta n-a mai pornit. Disperare maxima, dat telefoane peste telefoane, in final a ajuns si la mine, vroia sa urce motoreta intr-o duba care costa peste 150euro, s-o aduca la mine. Dupa ore de convorbiri, l-am convins sa puna doar ECU-ul la curier si eu i-l trimit inapoi resoftat. Alta motocicleta R1 mergeaOK, numai ca-i descarca bateria in mai putin de 1 saptamina de nefolosirea. Am cercetat toate sigurantele cu ampermetrul, singurul consumator care tragea mai mult de 16mA era , ati ghicit, antena immo. scos antena, resoftat ECU si totul rezolvat. Pot sa spun ca jumatate din clienti au ajuns la mine doar pt a elimina functia IMMO. Editat Aprilie 13, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Confirm și eu beneficiile resoftarii ECU. După resoftarea motocicletei de strada am avut o alta mobra. Cea de circuit era deja resoftata când am cumparat-o. Eu am apelat la Jagi, dar sunt convins că și TNG face treaba asta la fel de bine. Indiferent la cine apelați, recomand posesorilor de R1/R6 2007+ să facă treaba asta. Editat Aprilie 13, 2017 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Si a mea e perfect facuta de Jagi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Si a mea e perfect facuta de Jagi ! Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 si a mea facuta de Jagi merge perfect si sunt super multumit.. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Salut, Ce semighidoane reglabile recomandati pt R1 2005? Vreau sa pot modifica pozitia lor putin mai in fata. Sunt inalt si cele originale sunt cam incomode. Am mers cu una din 2006 care avea semighidoanele originale dar rotite mai inspre fata. dupa aceasta modificare prinderea nu jug nu se mai poate... Mersi » Post actualizat in 01 Jun 2017 11:28Echivalent cu astea: http://www.ebay.com/itm/HeliBars-TracStar-handlebar-risers-for-Yamaha-YZF-R1-2004-2008-/322063099845?hash=item4afc74e7c5:g:YOYAAOSwGYVXAoqp&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Vrei doar mai in fata sau si in fata si in sus? Daca doar in fata, orice model race e bun, si gasesti chinezarii la 60-70$. Problema e ca-ti trebuie neaparat si bratara pt montajul amortizorului de ghidon, ala se gaseste in UK pe la 30 lire. Ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alx_95 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Tind spre 190 . Vroiam doar mai in fata. Am încercat si eu sa modific poziția celor stock. Am scos șuruburile din jug si am dat putin mai in fata. E mult mai confortabil atât la drum întins cat si pe serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Cauta ghidoane race, dar sa aibe prinderea inelelor pe telescoape cu 2 suruburi, nu doar unul. Cele proaste au doar un surub mai gros de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.