Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut am si eu o problema cu o yamaha r1 ,am un program de diagnoza cu mufe si tot*(idc3 texa) si imi da cablu de diagnoza 3151-1p01 problema e ka imi nu se potriveste mufa asta cu cea de la r1 si imi mai trebe un mufaj intermediar,am cautat si nu am gasit nicaieri destule informatii despre mufa intermediara de la cablul meu la mufa de pe motoreta,are idee careva?,multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu cred ca are diagnoza externa. Totul putand fi facut direct pe bordul moto R1. De cand mama lui Yamamoto i-a dat free pe strase, atunci cand il doare ceva iti apare pe bord un numar. Numarul respectiv iti indica eroarea. Dar te poti conecta la alte moto cu scanerul tau doar ca R1 e 5 strazi mai la deal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.

P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.

P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40.

 

S-a rupt parghia de la selector. Problema pe 98-2002. Daca o dai tu dintr-a doua usor in jos dupaia nu urca in a 3 a?

 

Ai nr de service R1 mai jos si raspund de obicei eu... Nu- asa grava problema si se intampla dacafortezi rau sau daca a fost fortata dealungul timpului.

 

Se poate schimba sau repara respectiva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare... acum o saptamana am desfacut un R1 din 2000.... din rezervor ieseau doua furtune mai lungi ,aproximativ 1 metru fiecare si am vazut k nu erau intrate nicaieri... ma gandesc ,cumva sa fi iesit cand am ridicat rezervoru?? sau nu sunt bagate nicaieri.... ms anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am remarcat ca nu exista un topic pe tema asta, sau de fapt eu nu l-am gasit.

Eu sunt proaspatul detinator al unui R1 din 2003, si as fi curios sa discut cu lumea diverse probleme legate de tipul asta de motoreta.

post-14271-1209240558_thumb.jpg

nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere

 

Asa este dar trebuiesc conectate la rezervor. Sunt conductele de scurgere a benzinei si a apei in cazul in care supapa de la capacul rezervorului nu mai este in parametri si rasufla combustibil sau daca ploua pe moto sa nu curga apa pe electromotor si alte cuplaje electrice ce pot duce la o transmisie eronata de date catre computer.

 

Deci reconecteaza le si asigura te ca duc jos sub moto. Sufla pe ele sa nu fie infundate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna intrebare. Majoritatea nu schimba uleiul in furci cu zecile de mii de km. La Yamaha in special e o problema la furci, uleiul se inegreste repede si daca nu e schimbat rapid roade supapele de la compresie rebound. Problema am intilnit-o la toate modelele 98 2006. Multi pun ulei mai gros crezind ca rezolva problema, reparatia se face schimbind supapele.

Cind megeti sa cumparati un R1 verificati furcile, invirtiti butonul de reglaj al reboundului in sensul acelor de ceasoric, cele din capatul superior al furcilor. Daca furca continua se revina repede supapele sint duse.E suficient sa mergi 5 000km cu ulei contaminat cu pilitura si supapele la revedere.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare. Majoritatea nu schimba uleiul in furci cu zecile de mii de km. La Yamaha in special e o problema la furci, uleiul se inegreste repede si daca nu e schimbat rapid roade supapele de la compresie rebound. Problema am intilnit-o la toate modelele 98 2006. Multi pun ulei mai gros crezind ca rezolva problema, reparatia se face schimbind supapele.

Cind megeti sa cumparati un R1 verificati furcile, invirtiti butonul de reglaj al reboundului in sensul acelor de ceasoric, cele din capatul superior al furcilor. Daca furca continua se revina repede supapele sint duse.E suficient sa mergi 5 000km cu ulei contaminat cu pilitura si supapele la revedere.

deci ar trebui sa schimb si supapele :angryfire: are 15 000 km, si nu am schimbat uleiul la furca. Ideea este ca in manualul ei, nu scrie nimic de furca de ulei de..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic care la 17 000km supapele lucreaza la mai putin de jumate, practic sint duse. R1/2004. In rest motocicleta lui e printre cele mai lipsite de evenimente, e aproape perfecta. Totusi, va trebuie sa schimbe supapele sau, ..., furcile cu totul.

La 5000km am schimbat uleiul din furci la moto meu, R1 2007. Surpriza mare, uleiul era ca nou, necontaminat deloc. Cind string compresia si reboundul la maxim practic suspensia e intzepenita , adica hidraulica e cu 2 clase peste modelul 2004 2006. La R1 2000 am schimbat uleiul din furci la 1000km, deja era contaminat.

Si la CBR 954 se inegrea destul de repede uleiul dar culmea, la 34 000km furcile lucrau perfect. Totusi, erau Showa, Yamaha vine echipata cu Kayaba. La primavara desfac din nou furcile, va anuntz cum se prezinta uleiul la 2000km de la schimbare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre uleiul Motul factory line pt furci? si ce densitate trebuie sa aiba uleiul ?Light 2.5W-5W / Medium 10W-15W / Heavy 20W-30.

 

ulei de suspensii: wp, ohlins, fg, silkolene ..adevarate uleiuri de suspensii

daca nu iti permiti un ohlins ..cu silkolene cu siguranta nu gresesti

 

restul ..demne de aruncat pe foc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei de suspensii: wp, ohlins, fg, silkolene ..adevarate uleiuri de suspensii

daca nu iti permiti un ohlins ..cu silkolene cu siguranta nu gresesti

 

restul ..demne de aruncat pe foc

aha thx, si ce densitate? sau in functie de ce, este densitatea ?

Editat de pinnutz_789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...