Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Revin cu o atentionare pt cei ce au R1 2004-2006. La Serres am vazut deja a doua R1 2004 cu furcile fatza inmuiate, e vorba de hidraulica. Plonjeaza repede in fatza cind frineaza, plus ca se toaca foarte tare cauciucul fatza, ambele reglaje de compresie si rebound erau aproape pe maxim strinse. Solutia e , ori supape aftermarket(200-300$+plus manopera), ori furci sau internale de R1 2007 2008. La 2007 furca se intzepeneste daca-i stringi hidraulica,din fabrica motoreta vine echipata cu arcuri liniare pt 95kg. Plaja de reglaj,in functie de greutate, este foarte mare.

 

Sint convins ca foarte multi posesori de R1 au avut accidente din cauza suspensiei fatza uzate, si nu au stiut niciodata cauza, ca ar fi putut evita intimplarea nedorita. Iese masina in fatza, frina brusc, se dezechilibreaza motoreta, nu mai ai control pe frina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa-ti spun eu cum sta treaba pe la Romanika.

 

Nu-s bani si lumea trage cat poate de ele.

 

Cand erau bani, preferinta era: 50% de a cumpara ceva mai nou, dar erau si 50% care vroiau ceva preparat sau macar sa fie atza...

 

Nu-s bani si ce conteaza acum, e sa fi "Zana Carpace" din povesti... Sa-i faci tinichigeria... Ca pe vremea Raposatu lui.

 

Cei care vor motociclete performante nu intra decat de 2-3 ori si gata.

 

Noroc cu noi ca le mai dam idei din motorsport racing. Adica cum sa o repui pe linia de Start in mod Racing...

 

Apropo.

 

Plec in Italia dupa PIESE RACING.

 

Daca vrea cineva ceva sa ma sune.

 

Plec Maine seara (Miercuri) si vin Luni.

 

Trimiti sms cu piesa dorita si primesti raspuns cu pretul si contul bancar RaceTek. 0726 974 121

 

Cu cat raspunzi si achiti mai repede cu atat prinzi pretul si piesa dorita, asigurata ca e in stare perfecat sau cu ce probleme are. Depinde de ce vrea omul si cat de scumpa e originalul pe piatza.

 

Adica daca vrei ceva si nu gasesti sau e scump... Expertul ti-o gaseste!!!

 

 

Cat despre suspensiile lui 2007 (cazul meu) vreau sa le schimb in si mai tare, deci Dul Jagi daca aveti client cu modelul anterior...

 

Uite dastea as vrea ca sa fiu sigur ca e Torpila cu frana... http://racetech.com/ProductSearch/2/Yamaha/YZF-R1/2007-08

 

Asa arata din ele si ce fac: http://racetech.com/page/id/71

 

Am un pret bun de la astia dar astept si oferta K-tech. Sa vedem daca ma face sa lucrez cu ei si sa probez pe a mea in campul de bataie.

 

RaceTech e probat si e super cel mai smecher cunoscut de mine. Am avut suspensii mii, zeci de mii sau doar cateva sute, pe mana mea la reparat, la teste si la curse...

 

RaceTech e foarte tare si mi-l doresc cel mai mult dar K-Tech are dealer in Romania si poate vrea sa demonstreze ca-i bun...

 

Preturi si garantii... Asta dau si asta vreau.

 

Pe sapt viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Sabin,

 

mi-as dori sa imi aduci din Italia urmatoarea piesa: :D

 

http://www.ebay.de/itm/TANKHAUBE-YAMAHA-R6-06-07-RJ11-TANKSCHUTZ-TANKCOVER-FAIRING-GFK-NEU-/160706734166?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256ade2856#ht_500wt_1054

 

Te sun un pic mai tarziu, sa vedem daca iti aduc motoreta azi sau dupa ce te intorci. nu stiam ca pleci azi din tara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o atentionare pt cei ce au R1 2004-2006. La Serres am vazut deja a doua R1 2004 cu furcile fatza inmuiate, e vorba de hidraulica. Plonjeaza repede in fatza cind frineaza, plus ca se toaca foarte tare cauciucul fatza, ambele reglaje de compresie si rebound erau aproape pe maxim strinse. Solutia e , ori supape aftermarket(200-300$+plus manopera), ori furci sau internale de R1 2007 2008. La 2007 furca se intzepeneste daca-i stringi hidraulica,din fabrica motoreta vine echipata cu arcuri liniare pt 95kg. Plaja de reglaj,in functie de greutate, este foarte mare.

 

Sint convins ca foarte multi posesori de R1 au avut accidente din cauza suspensiei fatza uzate, si nu au stiut niciodata cauza, ca ar fi putut evita intimplarea nedorita. Iese masina in fatza, frina brusc, se dezechilibreaza motoreta, nu mai ai control pe frina.

 

 

si cu toate astea George a fost cel mai rapid roman din seria B. Felicitari lui George :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''Galeriile mele sunt alea de World SBK de 52. Are cineva in Romania galerii mai mari de 52??? Nu se vad si nici nu am avut unde sa le simt dar da cu flacari criminale ...''

Poate sunt ele de unde zici tu dar sunt de pe un gsx r 1000...taiate si carpite sa se potriveasca. Eu. Am galerii mai mari de 52mm...de 60 mm :banana: .Flacari criminale? Poate criminale pentru motor...Sincer nu cred ca ai avut vreodata un motor in toate mintile.Iti mai aduci aminte cand il turai in blana(r1) chiar si dupa ce cadea galeria? Ce vremuri...pe atunci lucram ca femeie de serviciu la tine...

''Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. ''

Simte ca e pe moarte si de iubit te-ar iubi ea in gura(norocul tau ca nu poate)

''Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.''

Aici ai preparat-o tu(SabinRACE) In stil RACING la RACEtech. Sincer mai multe sanse ar avea cineva sa termine cu un timp ok pe circuit cu troaca mea din 2003 decat cu a ta.

''sunt Pilot de teste RaceTek ''

Ce esti ma tu??? :lol: Si cand te-ai trezit unde erai?

''e sa fi "Zana Carpace''

Aici ti-ai descris cea mai de pret calitate a ta. Iti aduci aminte cand ai desfacut un motor de Vor de 3 ori pentru ca nu erai in stare sa il ansamblezi desi aveai unul identic pe rampa+cartea :baldy: ???

''Plec in Italia dupa PIESE RACING.''

Dute tare..dar sa te mai si intorci pentru ca multi ti-am duce dorul. Nu de alta dar ne mai amuzam si noi pe seama ta(a nu se intelege ca radem de tine-esti totusi un pasionat cu exerienta dar cu grave probleme la ECU) :kick: .

Si, SabinRACE, cand mai iei o pauza din a te da RACING poate mai faci putina romana (cine-a vazut-oi-a(WTF) ,apsolut,fI fara numar,etc.)

Nu de alta dar din moment ce te dai asa mare buton de avion e pacat sa te atentioneze un hot/femeie de serviciu/parazit/sau cum ma consideri tu, ca mine.

Apropo, cum te-ai descurcat la RACE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce replici..e nasol daca s-a ajuns la replici asemanatoare cu cele de pe forumurile auto pline de negrii mititei.

Totusi e motociclism.ro un forum cu pretentii, nu forum garajcoltz.ro :blbl: :hurt:

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte : vrea un prieten sa-si ia primul (sau al doilea,depinde cum gaseste) model de R1,daca se pricepe cineva sa-mi spuna si mie dupa ce sa ma uit cand il probez ? Ca m-a rugat sa i-l probez eu,cel mai urat lucru posibil,daca e ceva bulit la ea si o ia,presimt ca o sa fiu eu de vina...

Deci daca stie cineva sa-mi zica defecte specifice R1 98-02,pana la modelul pe inj,dupa care sa ma uit,help pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SABIN_RACE:deci ne incanti si pe noi cu un super timp pe serres sau povestile alea fantastice sunt asa de seara?btw,nu sunt Rossi si nici profesor moto..dar pozitia ta pe motor spune multe

post-35274-0-15749200-1333399386_thumb.jpg

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Stau-De-6 : Welcome to the crazy club,s-o stapanesti sanatos.

Multumesc! :cheers:

 

Am facuti vreo 400 de km cu ea. Imi place foarte mult cum trage. In continuare astept caldura sa vedem cum se simte pe un drum virajat. Momentan m-am dat in linie dreapta.

I-am facut un consum. Imi ia 10% in afara localitatii. E drept, am si tras-o de urechi, dar consuma ceva mai mult decat 1000RR-ul. :D

 

 

IMG_0522.jpg

 

IMG_0520.jpg

 

IMG_0528.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george05, tu esti George Negrea?

nope,nu sunt.am aflat intre timp timpii lui sabin din antrenamente si da...exact cum credeam.departe rau "profesorul" sabin :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... :cheers:

 

1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza.

Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!!

Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta.

 

Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut.

 

Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul.

 

Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea:

 

Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu.

 

Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor.

 

Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti.

 

O voi face.

 

Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea.

 

Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta.

 

P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei.

 

Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea.

 

Hai Romania! :ok:

post-11347-0-15855400-1333520177_thumb.jpg

post-11347-0-22902300-1333520186_thumb.jpg

post-11347-0-91322500-1333520194_thumb.jpg

post-11347-0-31460700-1333520208_thumb.jpg

post-11347-0-87333500-1333520221_thumb.jpg

post-11347-0-94524500-1333520228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... :cheers:

 

1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza.

Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!!

Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta.

 

Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut.

 

Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul.

 

Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea:

 

Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu.

 

Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor.

 

Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti.

 

O voi face.

 

Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea.

 

Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta.

 

P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei.

 

Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea.

 

Hai Romania! :ok:

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... :cheers:

 

1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza.

Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!!

Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta.

 

Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut.

 

Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul.

 

Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea:

 

Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu.

 

Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor.

 

Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti.

 

O voi face.

 

Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea.

 

Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta.

 

P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei.

 

Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea.

 

Hai Romania! :ok:

Vezi ca deja te simti mai bine.... Cum a venit a inceput sa ne distreze. Ce ne faceam daca nu se mai intorcea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...