Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)...

-pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin)

-suuuper agila indiferent de situatie

-manevrabilitate de vis!

-telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant

-pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu)

-cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului

-se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:)

-liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident

-consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:)

-e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie...

-sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase)

Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:)

Still to come:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si cateva pareri dupa primul drum mai serios(voi mai impartasi pe parcurs dupa alti km)...

-pozitie mai sportiva decat pe modelul 2002(si scaritele sport isi fac simtita prezenta din plin)

-suuuper agila indiferent de situatie

-manevrabilitate de vis!

-telescoapele si amortizorul spate mai "precise" oferind un feedback impresionant

-pe accelerarile puternice fata e destul de zburdalnica(setarile facute pe greutatea mea) dar de asemenea foarte precisa(paradoxal,stiu)

-cadrul transmite incantator semnale cu tot ce "face" si imi pare ca e genul de motor care odata ce te imprietenesti ajunge sa se muleze aproape perfect pe dorintele pilotului

-se intinde bine la drum chiar si cu pasager si ceva bagaje:)

-liniile drepte le inghite cu usurinta dar frumusetea si placerea vin pe curbe evident

-consum aberant de decent(la mers decent)...nu l-am luat pt asa ceva dar nu am putut sa nu fac ceva calcule avand in vedere ca l-am scos la o plimbare mai lunga:)

-e cu totul alt motor fata de modelul precedent,nu doar pe foaie...

-sunt sigur ca ma va surprinde mai mult decat placut odata ce vom incepe sa ne imprietenim mai bine si odata ce-l voi duce unde-i place(curbe multe si frumoase)

Parerile sunt mai in gluma mai in serios,deci tratati-le ca atare:)

Still to come:)

Cam de acord cu tine :D ,cu mici remarci :

- ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia.

- ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5

- suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun.

- da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul.

- da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000.

 

Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling.

A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila.

Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 :P

A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton.

 

Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata.

Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti.

Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine :D

 

P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc).

A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea.

Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de acord cu tine :D ,cu mici remarci :

- ca si pozitie eu iau 2 pozitii : cea de mers relaxat,ma dau cat mai in fata pe sa (care dupa cum ai obs e ff lunga) si astfel am o pozitie f ridicata si destul de confortabila,iar la mers sportiv,pozitia 2,cu cwru in spate,unde saua se lateste,pozitie f buna pt mers sportiv si care te lungeste rau pe ea.Singura mentiune e ca ma deranjeaza ca saua nu e dreapta,ci inclinata in fata.Cred ca ma coafa mai bine o sa dreapta si sa ma lase pe mine sa-mi aleg pozitia.

- ca si agilitate,e f agila intradevar tinand cont de anii ei si de faptul ca e miar,mi se pare totusi centrul de greut putin cam sus si putin mai greu de mutat rapid de pe o parte pe alta,spre deosebire de un gixxer k5

- suspensie f buna,cadru la fel,e boboc.Cu cat sunt gumele mai bune,cu atat lucra mai bine cu ele si ai feedback-ul mai bun.

- da,fata tinde sa intre in volblaj pe accel puternice si/sau pe drum denivelat,si telescopul ala anti-voblaj de fabrica e degeaba.Dar e destul de previzibila daca nu sari calul.

- da,ca si consum nu am nimic sa-i reprosez.E adevarat,cand o duci peste 9-10 mii si ii vin crizele nu poti sa mai ai pretentii la consum.Insa pe partea ailalta am mers aprox 20 km pe autostrada cu 260-270 kmh si chiar a consumat decent,ma asteptam sa pape,probabil e f aerodinamica.Ca un tip,daca vrei sa consume putin,tine-o sub 9000.

 

Ca si parere generala,e o motoreta f ok din toate punctele de vedere.F fiabila ca si motor,0 probleme pe electronica (inj Denso,bobine,tci,ecu,etc Mitsubishi),f buna pe curbe.Odata ce te obisnuiesti cu ea (mie mi-a luat ceva timp),restul motoretelor ti se par destul de slabe ca si handling.

A,si alta chestie importanta,spre deosebire mai ales de primul model,asta iti mai iarta greselile.Adica mere sa o comiti asa,mai usor,nu te arunca.Deci e nesperat de iertatoare,am comis-o de cateva ori si m-a iertat,chiar nu ma asteptam.Fatza foarte stabila.

Mie mi s-a parut destul de naspa la drumuri lungi,nu prea ii place regimul de touring,tot timpul parca asteapta sa bagi mana in gaz,si alta treaba,peste 10 mii e cam greu de controlat pe curbe.Cel putin pt mine,pt ca devine foarte irascibila,orice input pe care i-l dai e tratat dur,nu stiu daca m-am exprimat bine,cert e ca e foarte nervoasa.Dar fara crizele alea n-ar fi R1 :P

A,si i-ar fi foarte necesar un slipper-clutch si un telescop anti-voblaj bun.In rest e beton.

 

Personal,dupa aproape 4 ani,eu sunt f multumit de a mea,si nu intentionez sa o schimb deocamdata.

Ca si putere inca tine pasul cu motoretele actuale,din ce am vazut in teste pe dyno,au undeva aproape de 160 de cai la roata daca sunt mentinute in conditie buna,hanling-ul mi se pare mai mult decat bun pt nivelul meu,cam are tot ce-i trebuie in afara de electronic aids.Dar pt a-ti lua ceva cu electronica,adica ceva vechi de 1-2 ani,trebuie bani seriosi.Pana atunci stam linistiti.

Poate doar cand oi avea bani de un rsv4,deci mai am de stat mult si bine :D

 

P.S. : La ce intrebai tu mai demult,putin peste 130 kmh@5500rpm.Totu stock. (filtru,foi,etc).

A,benzina 98.As recomanda sa bagi si tu 98,consuma mai putin simtitor decat cu 95,iar eu cand bagam 95 incepuse pompa de benzina sa faca fite,nu stiu daca din aceasta cauza sau nu.Am trecut la 98 si si mere boboc si am aproape 30 de mii cu ea.

Daca iti trebuie manuale,etc,da un pm.

Yep,de acord cu cele spuse:) legat de consum si turatii,sunt la aprox 130kmh/5500rpm,deci e la fel:)

Consumul,extern 95% din drum(doar drept aproape farabprea multe sate sau urcat si coborat)a fost 5,9L/100km cu varfuri de 230kmh,constant 130kmh si pe sate intre 70-100kmh.si accelerari liniare,cu pasager.cu benzina de 95.o sa incerc si cu 98/99/100 sa vedem,poate scot 4:)) abia astept sa vad cand o sa o trag de urechi pe curbe:D

Am uitat sa mentionez ca mansoanele sport Domino,mega grip pe ele,imi rup palmele si nu atenueaza nimic...ma dureau incheieturile dupa 250km de parca m-am batut.avand in vedere ca am mers cu precedentul si peste 600km pe zi cu mansoane normale si nu ma durea nimic.o sa iau un set de harris-uri pt drumuri externe:P

Da,la drum intins parca tot vrea gaz gaz gaz gaz,dar eu nu-i dau,deci ne intelegem:))

@Method:am luat owners manual de pe net.as avea nevoie si de alte manuale?daca da,as aprecia daca mi le-ai trimite:) multumesc!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bau!

 

Pt cine se pricepe la mecanica si are idee ce maruntaie vin-unde, intr'un motor de R1 ==aruncati un ochi aici pls==> /index.php?/topic/714011-gasit-bucati-de-habar-nam-ce-piesa-in-baia-de-ulei-yamaha-r1-2002/&do=findComment&comment=3771090

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare rugaminte daca cunoaste cineva R1 din anuntul asta http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/13108-yamaha-r1-2007/ daca cunoaste cineva proprietarul sau motocicleta, istoric, stare ca as fi oarecum interesat sa fac un drum si mi ar fi mai usor cateva vb decat sa bat degeaba 600km si sa vad ca e vreun cazan(daca e puteti sa imi lasati chiar si pm ca sa va pastrati anonimatul, sau poate a fost cineva interesat si a fost si a vazut o)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yep,de acord cu cele spuse:) legat de consum si turatii,sunt la aprox 130kmh/5500rpm,deci e la fel:)

Consumul,extern 95% din drum(doar drept aproape farabprea multe sate sau urcat si coborat)a fost 5,9L/100km cu varfuri de 230kmh,constant 130kmh si pe sate intre 70-100kmh.si accelerari liniare,cu pasager.cu benzina de 95.o sa incerc si cu 98/99/100 sa vedem,poate scot 4:)) abia astept sa vad cand o sa o trag de urechi pe curbe:D

Am uitat sa mentionez ca mansoanele sport Domino,mega grip pe ele,imi rup palmele si nu atenueaza nimic...ma dureau incheieturile dupa 250km de parca m-am batut.avand in vedere ca am mers cu precedentul si peste 600km pe zi cu mansoane normale si nu ma durea nimic.o sa iau un set de harris-uri pt drumuri externe:P

Da,la drum intins parca tot vrea gaz gaz gaz gaz,dar eu nu-i dau,deci ne intelegem:))

@Method:am luat owners manual de pe net.as avea nevoie si de alte manuale?daca da,as aprecia daca mi le-ai trimite:) multumesc!

lasa mai povestile,mai george05 si pregatestete de hungaroring...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost intrebat de multe ori ce inseamna resoftarea la calculatoarele de R1, R6.:

 

Harta injectie benzina. Harta de benzina este pt evacuare full race. La alegere, sonda lambda poate fi dezactivata de la zero miscare acceleratie, sau 5-10-15-20% miscare clapete acceleratie.

Harti ignition pe fiecare treapta de viteza. La alegere, se poate modifica avansul , special pt benzina de cigra octanica mare, 98-99-100, pt a avea o crestere mai rapida a turometrului in sarcina.

Modificare harti YCC-T (harti acceleratie pe fiecare treapta de viteza).Motocicleta accelereaza mult mai liniar, nu mai are ruperile de putere.

Frina de motor variabila cu turatia. Recomandat e ca in treptele 1,2 sa fie mai mici decit stoc, a 3-a putin mai mica, 4,5,6 stoc. In treptele inferioare, prea multa frina de motor te impiedica sa mergi rapid si cursiv pe curbe, mergi sacadat, care este destul de periculos.

Modificare temperatura de pornire a ventilatoarelor la 91 sau 96grdC. Ideal ar fi ca temp sa nu treaca de 90grd pt ca uleiul sa nu se subtieze prea mult. Subtierea uleiului creste jocul intre fusurile arborelui cotit si cuzineti-palier-biele, apar vibratii care uzeaza mai repede motorul.

Dezactivarea din ECU a EX-UP-ului, ca sa nu mai dea eroare pe bord.

Modificarea afisarii vitezei, e bine ca viteza afisata sa fie cit mai reala. De regula, cu pinioanele stoc, eroarea e de cca 5%. Daca se monteaza pinion-foaie cu numar de dinti diferiti, se poate ajusta afisarea vitezei in functie de modificarile pinioanelor. De exmplu, un dinte pe foaia spate inseamna cam 2.2%, un dinte pe fata inseamna circa 6.7%(in plus sau in minus, depinde daca e un dinte in minus sau in plus).

Functia de quick-shifter activata in ECU. Este suficient instalarea unui senzor de QS pe tija schimbatorului de viteze care va fi legat electric direct la ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa mai povestile,mai george05 si pregatestete de hungaroring...

Ma pregatesc invatand noul motor si impartasind pareri si discutand impresii:) in rest n-am ce sa ma pregatesc decat sa astept sa vina luna august:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...ai mai fost pe hungaro???

Stii ca da.dar nu cred ca aici e locul sa discutam asta:) sa nu poluam topicul.desi am fost de ambele dati cu R1:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

A cui a fost? Sa-mi fac o idee ce varianta de soft are ECU. Deci, nu-mi vine sa cred ca treci de la Busa la R1 2008. Slabeste si tu ca Niko si hai sa vezi ce inseamna gaz blana cu genunchiul pe jos.

 

Am si un set de anvelope D212 Pro, in stare buna.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 13:42

Nu-mi amintesc sa fi resoftat vre-o mobra cu Rizome la greu pe ea.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

Tradatorule!

Sa fii sanatos si sa te bucuri de achizitie. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jagi:lasa-mi un pm cu pretul si eventual o poza ceva cu gumele.daca se poate;)

 

Am dat "post" si am uitat sa editez:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi

 

 

Felicitari ! Pune poze :D Nu vrei un Y fara catalizator+sonda eliminata ?

George05 si tu ai ramas dator cu niste poze ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...