Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.

Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.

Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04

 

Nu ii o problema.

Crestem viteza pe viraje si compensam ;)

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-sase pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:54

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-6 pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ăla e kyp . Și s-a îngrășat. ..La el e de înțeles că nu îl trage motoru. :)

Nu mă bag în discuție ca nu mă pricep dar îmi plac filmările ca pot învăța circuitul.

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana. Si asta n-o zic eu.

 

Dar, totusi, sa nu o dam din cola-n fanta(vorba colegului nostru @Method). Se POATE merge fara nici o problema cu configuratie STOC, la nivel de amator, fara resoftare si accel rapid. Ca nu poti sa scoți 1:55 e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana.

Evident ca da. Nu am mai continuat dupa sicana cu treptele de viteza.

 

Modelul 2007 2008, are frina de motor prea puternica, daca nu se face resoftare, macar marirea ralantiului este obligatorie la pista. Eu am mers 3 zile cu un R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

Daca mai si scurtezi raportul final de la 17/45 la 16/48, frina de motor devine mult prea mare cu ralantiul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

 

Confirm si eu feelingul pe 2004 pe pista. Bine, pana mi-a crapat ambreiajul si apoi furtunele de apa. In rest, beton. :)) Pe 2007 n-am avut ocazia sa merg pe pista, doar pe strada. E irelevanta părerea mea. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazul rapid a fost achitizionat deja.

Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni :alcy:

La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi :crack:

 

.

post-33534-0-06202800-1506504069_thumb.jpg

Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta.

Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri .

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta.

Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri .

 

Ce as putea face sa fiu mai rapid, data viitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vorbeam despre tine aici ci despre motocicleta sa o faci si pe ea sa accelereze macar putin,eu vad ca tragi de acceleratie

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane ai vreo filmare de pe Hungaro sa vad diferentele de trase ? Imi pare ca sanyes nu merge pe unde trebuie

Buna observație. Hai ca o sa arunc si eu o filmare, sa vad cand ajung la calculator. Trase "copiate" cat ma tineau pe mine skilurile și cotetul de motor, de la Talmacsi si se la "cum-il-cheama" pe cel care detine recordul pe Hungaro. Mai invatam si noi pe aici una alta, ca doar vine iarna. Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna observație. Hai ca o sa arunc si eu o filmare, sa vad cand ajung la calculator. Trase "copiate" cat ma tineau pe mine skilurile și cotetul de motor, de la Talmacsi si se la "cum-il-cheama" pe cel care detine recordul pe Hungaro. Mai invatam si noi pe aici una alta, ca doar vine iarna.

David Juhasz sau cine detine recordul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-Ar plăcea sa fiu eu în locul lui...nu sa mă uit la filmarea lui. Dar sunt convins ca a fost fun pt el. La cât mai multe.

Spor la setări și cât mai multe ture.

Când o sa ajung pe hungaro eu o sa dețin recordul pt cel mai mare timp pe tur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-Ar plăcea sa fiu eu în locul lui...nu sa mă uit la filmarea lui. Dar sunt convins ca a fost fun pt el. La cât mai multe.

Spor la setări și cât mai multe ture.

Când o sa ajung pe hungaro eu o sa dețin recordul pt cel mai mare timp pe tur :)

Cel mai mare timp pe tur=timpul tau va fi scris cu litere nu cu cifre, si vor fi majuscule. :D

» Post actualizat in 27 Sep 2017 21:11

» Post actualizat in 27 Sep 2017 21:15

si eu cu rusinea mea.sunt parte din turele de la o etapa de RoSBK,,de acum 4 ani.Let1s talk,winter is comming.

 

@sanyes:nu mai retin numele celui care a stabilit recordul circuitului,dar stiu sigur ca era sponsorizat baiatul de Triumph.tot caut filmarile pe youtube dar nu-l gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.10.118 am reusit sa scot din Gremlin. Etalonul era @Denis-SBZ dar mi-a dat mucu' in primele 2 ture si in ultima aveam intarzaiere 5 secunde(noroc ca le vremea aia avea kg in plus si am recuperat pe ultimele 3 ture :)) Daca nu era el cred ca mergeam si mai prost. Mai mult nici o sansa la vremea aia. :D

» Post actualizat in 28 Sep 2017 05:45

Se poate sa spui bine legat de lap-record holder. Eu retin doar ca mergea ANIMALIC, ma asteptam in fiecare clipa sa crape mobra sub el.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost cu sanyes la pannonia anul asta si motoreta nu are absolut nimic...prea multi mecanici virtuali..suntem "piloti" amatori si iesim si noi la circuit cum ne permite bugetul.(anul asta am fost de 3 ori). e normal ca prima oara in viata lui pe hungaro onboard ul sa nu arate ca la profesionisti cu motoreta numai in limitator.

din nou cum a zis si SD6, e un timp f bun pt prima zi la hungaro. eu am best 2:14 anul trecut si l am facut in 3 zile, nu din prima . speram sa imbunatatesc anul acesta dar n am mai ajuns.

daca se permite si un sfat de iarna - George, scoate poponeata inainte de franare :) .

hai, sa ne vedem la circuit sanatosi si fara incidente ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ziceam, e un sfat, tu stii cel mai bine ce functioneaza pt tine.

in video franai stand central pe motor si dupa ce termini franarea te muti pe partea pe care urmeaza virajul. ce am vazut eu tutoriale, "crafare" etc se muta fundul inainte de a incepe franarea.


» Post actualizat in 28 Sep 2017 07:12

ultima parte de video, dupa mansell te muti f bine direct pe partea cealalta dar dupa U-turn vi inapoi pe centrul motoretei si apoi iar in dreapta pt sicana. in sicana faci schimbarea dar iar vi inapoi pe centru si iesi dupa pt primul viraj de stanga. foarte multa miscare, poate i de la tenis :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ziceam, e un sfat, tu stii cel mai bine ce functioneaza pt tine.

in video franai stand central pe motor si dupa ce termini franarea te muti pe partea pe care urmeaza virajul. ce am vazut eu tutoriale, "crafare" etc se muta fundul inainte de a incepe franarea.

» Post actualizat in 28 Sep 2017 07:12

 

https://www.youtube.com/watch?v=IRYzfEOZaUY

ultima parte de video, dupa mansell te muti f bine direct pe partea cealalta dar dupa U-turn vi inapoi pe centrul motoretei si apoi iar in dreapta pt sicana. in sicana faci schimbarea dar iar vi inapoi pe centru si iesi dupa pt primul viraj de stanga. foarte multa miscare, poate i de la tenis :P

Uneori ma misc mai mult decat ar fi cazul din cauza conditiei fizice(dap, e mult mai usor pt mine sa ma ridic si sa ma pun la loc) . Alteori pt ca intre curbe mobra mea veche de 15 ani nu cara destula viteza si a sta "atârnat" juma de ora intre 2 viraje nu e o solutie pt mine, as obosi prea tare. Iar pe franarea de pe linia dreapta nu prea am avut curajul sa franez iesit de pe motor, am incercat de cateva ori si era sa se lase cu damage. :D

» Post actualizat in 28 Sep 2017 08:20

@WTF'GIZAAAAAS,yep,asta e baiatul. Se pare ca nu am stiut eu bine legat de mobra din dotare.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...