cmd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Georgica vorbeste cu disabled_cata & solo_gsxr poate au ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut,stie careva cum se relgleaza relantiul la RN09? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut,stie careva cum se relgleaza relantiul la RN09? Ai un surub pe partea stanga, tre' sa bagi mana pe sub partea superioara a cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Georgica vorbeste cu disabled_cata & solo_gsxr poate au ei multam mult:) pe cata l-am gasit printre membrii,pe solo nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 E fratele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Salut!! imi poate spune si mie cineva cat ulei intra la un R1 din 2000, si ce ulei imi recomandati sa ii pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Din manual : Lene mare ... Editat Februarie 26, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 L-ai lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am si eu o intrebare..cine a folosit uleiul bel ray exp pentru r1 daca poate sa imi dea si mie un sfat..o impresie ca as vrea sa "tradez" motulul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am si eu o intrebare..cine a folosit uleiul bel ray exp pentru r1 daca poate sa imi dea si mie un sfat..o impresie ca as vrea sa "tradez" motulul Eu folosesc Elf. Daca te intereseaza : /index.php?/topic/691148-ulei-elf-moto-race-10w-60/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Eu folosesc Elf. Daca te intereseaza : /index.php?/topic/691148-ulei-elf-moto-race-10w-60/ Multumesc dar ma intereseaza bel ray in special..nimeni nu foloseste uleiul asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ba da, ce vrei sa stii despre Bel Ray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Ba da, ce vrei sa stii despre Bel Ray? pai citisem undeva mai demult ceva de genul ca rezista la frecari mai mari de 3 ori decat motul-ul etc si as vrea sa stiu daca cineva l-a folosit un timp mai indelungat si daca a fost multumit..chestii de genul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu am pus in motoare si nu s-a plans nimeni de calitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccalugaru_mihai Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Eu folosesc, doar ca e varianta Exs (cred), echivalentul lui 300V. In cazul meu s-a observat o usoara imbunatatire in schimbatul vitezelor,si parca o usoara scadere a temp motorului. Daca este doar psihologica nu stiu, cert e ca daca il recomanda TNG e bun. Synt deja la al 3 lea schimb.Eu dupa ce am vazut la el m-am lasat abatut de ka "calea cea dreapta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 pai citisem undeva mai demult ceva de genul ca rezista la frecari mai mari de 3 ori decat motul-ul etc si as vrea sa stiu daca cineva l-a folosit un timp mai indelungat si daca a fost multumit..chestii de genul.. Rezistenta la frecare ramane doar de dovedit. Din pacate, nimeni dintre cei care scriu pe forum, nu are un laborator care sa testeze si sa spuna cat e de bun ala fata de celalalt. Informatiile despre cat de bun e uleiul le obtii doar citind eticheta: ce grupe de aditivi are, din ce grupa de uleiuri de baza e facut. Bel Ray foloseste grupa 4 - PAO si aditivi de grupa a 5-a, adica esteri polari. Si Motul foloseste acelasi tip de aditivi. Proportiile exacte nu le va divulga nici un producator, e secret. Sunt producatori care beneficiaza de imaginea unor echipe de curse foarte puternice (Repsol Honda) dar care nu vad uleiurile lor performante nicaieri. Asta e una dintre explicatiile pentru care Repsol e un ulei foarte ieftin (ma refer la sintticele declarate de ei top). Aditivii costa, uleiurile de grupa 4 costa.... calitatea costa. Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor. A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdykart Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 multumesc pt raspunsuri..zilele astea sper sa reusesc sa fac si eu schimbul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute. Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere. Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute. Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere. Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu. era un baiat pe forum care vincea motul ieftin...cica din franta, dar pretul era totusi prea mic un distribuitor mi`a spus ca nu`mi recomanda motulul din stocul lui, fiind facut in turcia si pe topicul sau am spus ca romanii uita ca orice poate fi contrafacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Rezistenta la frecare ramane doar de dovedit. Din pacate, nimeni dintre cei care scriu pe forum, nu are un laborator care sa testeze si sa spuna cat e de bun ala fata de celalalt. Informatiile despre cat de bun e uleiul le obtii doar citind eticheta: ce grupe de aditivi are, din ce grupa de uleiuri de baza e facut. Bel Ray foloseste grupa 4 - PAO si aditivi de grupa a 5-a, adica esteri polari. Si Motul foloseste acelasi tip de aditivi. Proportiile exacte nu le va divulga nici un producator, e secret. Sunt producatori care beneficiaza de imaginea unor echipe de curse foarte puternice (Repsol Honda) dar care nu vad uleiurile lor performante nicaieri. Asta e una dintre explicatiile pentru care Repsol e un ulei foarte ieftin (ma refer la sintticele declarate de ei top). Aditivii costa, uleiurile de grupa 4 costa.... calitatea costa. Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor. A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute. Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere. Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu. Exact! Nu conteaza neaparat marca uleiului, doar sa nu fie contrafacut! In rest, ceea ce zice producatorul e mai mult decat suficient. "testele" cu frecarile de pe youtube sunt frectii galerice. Am citit la un mom dat un articol de 20 de pagini scris de un tatic in uleiuri in care spargea moleculele in 14 si la final rezultatul era cam acelasi. Singurul lucru cu adevarat "+" e dublu ester sau triplu ester, tehnologia este insa destul de scumpa si de aici si pretul mare. Nici eu nu intelegeam cum acelasi ulei in Romania era mai ieftin decat cel de pe ebay. In masina am bagat Bardahl 10w60 si era mai ieftin pe okazii fata de ebay in italia langa fabrica....ciudat,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) In alta ordine de idei,noul model de R1 a fost vazut facand teste pe circuit inchis in Australia : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/February/feb2813-new-r1-spy-shots/ Se faceau teste comparative pe pista intre el si S1000RR.Deci inseamna ca cei de la Yamaha au intentia clara de a detrona suprematia BMW-ului ce tine de la aparitia lui S1000RR.Cum era vorba aia : "hai cu egalarea" Din ce zic cei de la MCN,dezvoltarea este inca la nivelul de prototip,dar se pot vedea dimensiunile mai mici fata de actualul model si foarte apropiate de R6 (i-au fost montate carene de R6 ca decoy). Alte deosebiri fata de actualul model vor fi sistemul de evacuare la care vor disparea cele 2 tobe sub sa (inlocuite de cat + o singura toba scurta pe lateral) si admisia aerului care se va face pe stil "clasic",cu o singura fanta plasata pe mijloc,pt maximizarea volumului de aer inghitit.Cu aceste 2 modificari,R1 se va alinia ca si solutii cu restul miarelor,dar si cu R6 care le adoptase demult. Bine,poate isi va pierde putin din farmec,dar cele 2 tobe mari sub sa si cele 2 intakes micutze de sub faruri nu aveau cum sa n-o penalizeze in lupta cu BMW-ul.Din astea pierdea cativa cai buni numa din cauza prizelor de aer mici din faruri,de circuitul mai intortocheat si mai lung al evacuarii nu mai zic.R1 insa e varful de lance,ca si R6,zic eu ca nu prea e loc aici de sentimentalisme. Deasemenea,furcile fata mi se par foarte ciudate,s-ar putea sa vedem o suspensie adaptiva in genul HP4. Ce as vrea eu sa vad,o injectie directa si un V4,desi nu cred avand in vedere ca M1 e tot L4 spre deosebire de restul... Deasemenea,nu inteleg de ce nu pun dry sump. In fine,nu conteaza asta,anul asta nu au cum sa iasa cu ea,ca s-a anuntat parca modelul 2013,cu mici modif pe la electronice si in rest nika,la anul cred ca ies toti cu noile modele,la mai mare,ce sa zic... Japonezii sigur vor iesi in 2014 cu evolutii ce vor bate bmw-ul pe circuit,ar fi bine totusi ca acestea sa bata bmw-ul si pe strada,unde am inteles ca sta f bine. Problema celor cu ochii mici e ca probabil si BMW-ul va scoate un nou model la anu',ca nici aia nu dorm si S1000RR e de fapt cam aceeiasi de vreo 5 ani,si atunci va fi o problema. Om trai si om vedea. Editat Martie 1, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 pentru cine interesează. am căutat cum să reglez farurile la R1 şi ataşez poza; poate mai sunt şi alţii care nu ştiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 legat de ulei, am avut 2 ani la rand doar Motul 300V 15W50 cand il schimbam, motoreta se comporta super misto. dupa 2500 cel mult 3000Km treaba se complica. troncanit la schimbat, schimbare greoaie, o scoteam foarte greu pe liber. acum nu stiu cat de original era. anul asta cred ca am sa merg pe Bel Ray sa vad cum se comporta. Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor. A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata adica asta? http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 adica asta? http://www.belray.com/bel-ray-exs-synthetic-ester-4t-engine-oil Greu de crezut ca in SBK se folosesc uleiuri multi-grad... sau cel putin cu indici atat de "largi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Greu de crezut ca in SBK se folosesc uleiuri multi-grad... sau cel putin cu indici atat de "largi". de ce zici.... nici eu nu cred asta, dar atata timp cat vine din partea unui "oficial" care vorba aia, o mai arde si-n culise, e foarte posibil. acum ramane sa vad si eu cu ce sa ma dau anu asta. cu EXS 10W40 sau EXP 15W50 (exclud diferenta de pret. 20lei/litru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.