Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

parca are probleme cu statorul modelul asta da e posibil sa ma insel...

 

Jagi ai legatura :D

 

 

Imi puteti spune si mie ce defecte se gasesc la modelul R1 03.

Nu vreau sa am surprize cum am avut cu R6 02...(probleme cu craparea cilindrului si viteza a 2 a)

Multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi puteti spune si mie ce defecte se gasesc la modelul R1 03.

Nu vreau sa am surprize cum am avut cu R6 02...(probleme cu craparea cilindrului si viteza a 2 a)

Multumesc!

am R1 2003 de un sezon in care am facut 11000km cu el.are in bord 43000km.cand l-am luat i-am facut toate schimburile(ulei,filtre,bujii,simeringuri+ulei telescoape,placute frana,lichid frana), plus kit de lant nou.a fost utilizat in regim "alert" sa zic asa(strada,drumuri lungi de 5-700km intr-o zi,o zi de trackday pe Hungaroring),singurul lucru care a cedat a fost bateria(fix la ultima iesire din sezon) ca era o antichitate de baterie tinuta iernile trecute probabil in frig.in rest,absolut totul impecabil,nici cea mai mica problema

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei vb cu Levi , Nicu ,Bogdan si ceilalti baieti prin ce trebuie sa treaca un R1 din 07-08 sa-l faci sa fuga cum trebuie,citeste cu cateva pagini in urma,rasfoieste putin topicul ,nu strica sa te informezi oricum e timp berechet ;)

in alta ordine de idei eu am fost super super multumit de ciclistica si frane cand am mers pe unul aproape stoc (cu slip-On Termignoni) ,a fost scanteia sa ma orientez catre miar de la 750,am imbunatatit timpul pe circuit cu cateva secunde chiar de la prima incalecare pe R1 fata de motocicleta cu care mergeam de 2 ani ,asta e nimic fata de factorul de fun,usurinta si naturaletea cu care se conduce am simtit asta de la prima intalnire si lista poate continua

*** nu sunt un fan R1 mai ales modelul acesta dar nu pot sa neg lucrurile traite

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca toate modelele de la cel original din 98 si pana la ultimul sunt motociclete foarte-foarte bune si nu au in general probleme de fiabilitate.Iar la capitolul fun,sunt nr.1

Vad ca sunt multi care vor sa-si ia si intreaba de eventualele probleme,parerea mea e ca majoritatea problemelor motoarelor de mana a doua apar din cauza proastei exploatari/intretineri de catre proprietarii anteriori si nu din cauza motocicletelor.

Ganditi-va ca odata ce un motor are o anumita varsta si mai multi proprietari,e posibil s-o fi luat rau pe cocoasa.Multi au pretentia sa ia cu 2-3000e un motor vechi de 10 ani,cu 5 proprietari pe carte,dar "tzipla".Si apoi se mira cand vad ca de fapt au luat vreo ragalie coxata si cazuta pe toate partile.Si cand vad ca suspensia e praf si motorul papa ulei si cutia scapa din a 2-a,trag concluzia : r1/r6 etc sunt de calcat,nu sunt fiabile "ca Honda".Nu,numai ca la noi 70-80% din motoarele de viteza au fost foarte abuzate si aproape deloc servisate.Si de aici problemele inerente.

 

Asa ca,pt toti cei care vor r1 : belitzi bine ochii pe ce dati banii,luati-va un model cat mai nou posibil in limita bugetului si cat mai putin folosit si ganditi-va ca face de cati bani dai pe el : nu e nimeni prost sa vanda r1 bune cu bani de hornet.Cati bani dai,atata face.

 

@ cel care vrea r1 2003 :

Am un prieten f bun cu care ies tot timpul cu r1 2003,l-a luat de la un nebun din tm care merea cu el razna rau de tot.Si prietenul asta al meu mere aproape la fel de razna,adica motocicleta saraca a fost supusa la chinuri grave.si pot sa zic ca se prezinta ff bine la ce abuzuri a luat si ce va mai lua.Problema e (dupa cum am mai spus) nu cu moto,ci cu proprietarii,dupa cum probabil a fost si la r6-le tau.Saritul din a 2-a e un semn clar de 1wheel only :P

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi puteti spune si mie ce defecte se gasesc la modelul R1 03.

Nu vreau sa am surprize cum am avut cu R6 02...(probleme cu craparea cilindrului si viteza a 2 a)

Multumesc!

 

Eu am de aproape 4 ani un R1 2003 si nu am avut nicio problema cu el. Important este sa-i faci schimburile la timp, reglaje si setari la cine trebuie (TNG in cazul meu) si e la fel de fiabila ca oricare alta. Nici macar bateria nu i-am schimbat-o, doar ca iarna a stat pe redresor. De stator am citit si eu pe forumurile din state ca ar cam pica dar nu ma pot pronunta, poate sunt putin diferite, nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cazi pe stinga, unde e si statorul, acesta va fi putin atins, se mai poate deforma si volanta, rototul-de-aici si posibilitatea defectiunilor la sistemul de incarcare al bateriei. Capacul alternatorului se schimba dupa crash, alternatorul ramine de vazut cum se va comporta in viitor. Cred ca si modelele 98-01 ar trebui sa aibe aceeasi rata de stricare a alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha OEM - Advics. Sint cele mai bune pt discurile stoc. Eu am mers si cu combinatia de discuri stock-SBS Dual Carbon-foarte buna, dar nu in conditii de strada. Acuma, am discuri full flotante ABM si astea merg mai prost in combinatie cu SBS DC, insa merg fenomenal cu cele OEM. Conteaza ff mult combinatia dintre materialul discului si cel al placutzelor. Orice placuta e satisfacatoare la viteze mici si moderate, problema reala e la viteze de peste 200km/h cind caldura va micsora mult forta de frinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,trebuie sa se pupe discurile cu placutzele.Cele carbon stiu ca trebuie sa le urci in temp ca sa aiba forta de franare optima,si cum ii scade temp,salut.Banuiesc ca de aia nu sunt bune pe strada,nu?

Bun si placute oem de unde iau si eu?Poti sa-mi dai un mail,un nr de tel?

Thks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Advics sunt OEM? Astea le aveam cand am luat motorul. Stiu ca cu greu le-am gasit pe net sa vad cine le face...Mie personal mi s-au parut niste...jeguri. Nici reci nici calde nu franau cum trebuie. Diferenta mare cu SBS (nu mai stiu de care am pus), dar oricum si cu discurile stock era cu mult mai bine si asta in conditiile in care SBS sunt doar un compromis bun. Pentru placute bune cautati pe la "baietii mari" in ale franelor. probabil acum o sa inceapa polemici interminabile.

Parerea mea e sa mergeti ca la gume- placute "moi" care sa franeze bine, dar sa nu manance discurile prea tare. E mai ieftin un set de placute decat un set de discuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,pt r1 rn12,ce placutze sa-i iau pe fata ? Ce producator?sintered sau asa-zisul ceramic?

 

Cat de tare pui frana?

Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon?

Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal.

marketingul asta e chiar periculos....

 

Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. :)

Cred ca are Cesar de vanzare.

 

 

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Carbone Lorraine SBK5. Se adapteaza perfect pe stilul meu de mers. N-o sa le schimb in viitorul apropiat, n-am nevoie de mai mult. :)

Cred ca are Cesar de vanzare.

 

 

asa asa..la recomandarea cui? :crack: asa si eu,rulez cu CL SBK5 de aprox 3 ani,si pt stilul meu sunt impecabile.atat stradal,cat si pe circuit,si-au facut datoria cu prisosinta.recomand cu caldura :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare pui frana?

Carbon... ce aia carbon sau dublu carbon?

Vax albina - denumire de marketing, este tot metal in ele. Nu e placuta pe baza de carbon pentru ca o pui tot pe disc de metal.

marketingul asta e chiar periculos....

 

Acum sa revenim: cat de tare pui frana si ce guma ai pe fata?

 

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

nu papa discul deloooc SBK5-urile.sunt foarte user-friendly.eu am facut cu Hornetul peste 20k cu SBK5(a incasat abuzuri pe franare la greu) si absolut nici urma de uzura prematura,de asemenea cu R1-le am facut 11k cu ele si la fel(printre care o intrare pe circuit de o zi). :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat doar 4k km, deci nu pot sa spun cum uzeaza discurile in timp.

Exact cum a spus si George, sunt extraordinare atat pe strada cat si la cate un trackday (pt nivelul nostru).

Eu zic sa le incerci, o sa-ti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cat de tare pun frana,e foarte subiectiva.Dar ca sa-ti raspund la intrebare,apreciez un mediu.Guma Pilot Power.

 

@ Stau-de-6 :

 

Deci Carbone Lorraine SBK5 ? aham.

Si cum papa discul? Cum sunt din punctula asta de vedere?

 

Eu ma uitam la astea,ce parere aveti ? http://www.ebay.com/itm/Brembo-Carbon-Ceramic-Front-Motorcycle-Brake-Pads-For-Yamaha-2005-YZF-R1-/360583684225?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item53f4766081

 

Ai vazut ce spu si colegii - sunt cam extrem de smechere :D

Am studiat putin fenomenul si diferente cu alte placute din punctul meu de vedere.

Am mai scris o postare mai demult, tot ca explicatie si am sa o redau in continuare:

"

Vreau sa-ti dau si cateva informatii mai pe larg despre felul in care

se poate descoperi daca placutele pe care le folosesti sunt predispuse

la glazurare sau nu.

Cine a facut cursul de tribologie la scoala ar trebui sa cunoasca

tema si daca e baiat destept si a studiat putin fenomenul, se prinde cum

sta treaba.

O placuta si un disc de frana nu au contact pe toata suprafata.

Exista niste varfuri fata de planul median, unde contactul se realizeaza

si presiunea nu e uniforma.

Cu placutele mai slabe, se produce "glazurarea" in cateva mici

puncte, care se transforma intr-o substanta sticloasa, foarte dura, care

zgarie discul. Asta se intampla si la mersul stradal, chiar daca

temperatura per global, a placutei si discului, nu creste atat de mult

precum pe circuit. Se descopera daca s-a intamplat treaba asta, cand pe

disc apar urme subtiri de culoare diferita fata de restul suprafetei, de

obicei mai deschise la culoare. Depunerea aia sticloasa nu are transfer

termic la fel de bun ca restul suprafetei de frictiune si in zona

respectiva, suprafata metalica a discului nu mai atinge aceeasi

temperatura ca in rest. Desi nu transfera bine caldura, glazurarea e

mult mai abraziva decat materialul de frictiune, deci in timp, strica

discul. Daca se observa urmele pe disc, trebuiesc date jos placutele si

date pe un smirghel fin asezat pe o suprafata plana. Daca se mai

intampla, eu recomand sa se schimbe placutele cu altceva mai bun.

La placutele de foarte buna calitate, fenomenul nu se petrece aproape

deloc iar urmele pe disc nu sunt vizibile cu ochiul liber. Deci se

petrece la o scara foarte mica."

 

Singura parte sensibila la SBK5 ar fi procesul de "bed in". Daca placuta se glazureaza o simti imediat, pt ca nu mai ai aceeasi forta de franare. Si treaba asta depinde mult de placutele pe cae le foloseai inainte si cat de inegrite sunt discurile tale. O usoara rectificare ar trebui sa rezolve problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr

zii doar ca alea de race se glazureaza la mersul in oras

alea "uzuale" merg bine in oras si pt fast street

alea de touring se fac varza pe circuit

 

cum s-a zis si mai sus, depinde cel mai mult ce vrei sa faci eu ele, toate marcile au si modele de touring si de race. mai puneti in balanta si pretul (mai ales ca la 6 pistonase pe etrier setul de placute costa ceva mai mult).

 

E greu sa gasesti mixul potrivit =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma faci sa ma simt prost...chiar trebuia sa aduci aminte de tribologie?! sunt materii pe care inca incerc sa le uit ca sa nu mi se faca pielea de gaina....ce mai urmeaza? sa-mi aduci aminte de matematici speciale?! brrrrr

 

Scuzati! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...