Method Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Poate s-a mai discutat stirea asta,nu stiu,ce parere aveti despre baiatul asta : http://www.bikesales.com.au/news/2012/road-racers/yamaha/r1-smashes-nurburgring-lap-record-30644 Foarte tare timpul 7.24,dupa cum scrie acolo(si asta cu trafic,nu pe circuit inchis),e timp sub cel al unui GTR,ceea ce e fantastic. Motocicleta modificata,dar nu sf din cate am inteles : roti,suspensii,etc.Cauciucuri D211 Editat Aprilie 7, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 A pus filmarea pe fast forward. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Buey baieti nu sare nimeni cu un cadru de bord pierdut prin magazie ? Tenchiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) zi-mi te rog ca glumesti... Tu cine esti ca n-am reusit sa ma lamuresc in privinta ta decat ca ai o problema intelectuala cu un anume producator. Ia de incearca si tu, si te rog eu, nu-mi mai rescrie postarile fara ghilimele Editat Aprilie 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Acelasi model 4,5 maxim 100km/h dar schimbat batraneste la 4000 rpm am avut si pasager :)eu sunt multumit de consum;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Tu cine esti ca n-am reusit sa ma lamuresc in privinta ta decat ca ai o problema intelectuala cu un anume producator. Ia de incearca si tu, si te rog eu, nu-mi mai rescrie postarile fara ghilimele ce postari bre ca n-am inteles? einiuei, am avut ocazia sa testez metabondul gold si pe un motor de-al meu cu 78.000 (ma rog, motor din '94, mai degraba 178.000) care mergea ok, n-am vazut nici o diferenta. nici la consum de ulei sau de gaz, nici la sunet. sa nu mai spun ca un prieten vinde mizeria asta si am avut ocazia sa testez smacolina cu mana mea pe aparatul lor minune. soc si groaza: diferente de ordinul 1-2 nm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ce inseamna "am avut ocazia sa testez" Defineste putin conditiile de testare. Despre ce fel de laborator specializat pe astfel de teste este vorba sau, pt ca nu e obligatoriu sa fie vorba despre munca de laborator, despre ce conditii de utilizare extrema vorbim? Uite, eu am facut un experiment pe un suzuki DR650 din 93. Problema: culbutor admisie si axe cu came. Uzura dezastruoasa, a trebuit sa se schimbe piesele. Omu n-a avut bani decat de niste piese SH si alea cu uzura. Am zis ca n-o sa mearga si o sa se strice in scurt timp din nou dar am pus metabond. Dupa un timp l-am chemat sa vad din nou cum arata problema. Ei bine, nu s-a stricat, nu s-a agravat uzura si nu cred ca metabondul n-a ajutat cu nimic. Mai discutam, mai vorbim, mai cercetam. Nu te grabi sa tragi concluzii asa, tzac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) ce postari bre ca n-am inteles? einiuei, am avut ocazia sa testez metabondul gold si pe un motor de-al meu cu 78.000 (ma rog, motor din '94, mai degraba 178.000) care mergea ok, n-am vazut nici o diferenta. nici la consum de ulei sau de gaz, nici la sunet. sa nu mai spun ca un prieten vinde mizeria asta si am avut ocazia sa testez smacolina cu mana mea pe aparatul lor minune. soc si groaza: diferente de ordinul 1-2 nm... La nr. ala de km. poate trebuia sa pui Metabond Old nu Gold Editat Aprilie 9, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Cati litri de ulei intra ? 3 sau 4? nu mai tin minte de anul trecut... 10W50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Maxim 3.1. Cu 3 litri te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) Pai atunci clar i-au 3 L... parca imi amintesc ca anul trecut am luat bidon de 4 L si mi-a ramas mult. 10W50 folositi sau 10W40? Editat Aprilie 10, 2013 de Robert_900RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Eu am bagat 10w-50 ,dar uleiul asta e pretentios,trebuie incalzit ca sa mearga bine. Bine,era si destul de recisor afara,sa mai vedem,sa mai studiem problema. Poate sunt altii mai in masura ca mine sa se exprime la acest capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) cel mai smecher model ala cu farurile la interior... zici ca-s tractorase dupa zgomot. Editat Aprilie 12, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 da, sunt superbe zici ca te privesc mereu din orice pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 A avut cineva eroare in bord cod 20, la contact cheie? R1 2007-2008 In manual cauzele sunt atmospheric air pressure sensor si/sau intake air pressure sensor. Masurat ambele valori cum se precizeaza in carte, out op specs: 4.33v (fata de manual 3.15-4.15). A schimbat cineva unul dintre senzorii astia doi sau numai unul dintre ei pe motiv de eroare 20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=304577 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Merci mr. Zahei. Am facut deja verificarile alea. Voltajul pe cupla la bornele specificate este peste limitele descrise. Eram curios daca a mai patit cineva si a schimbat senzorii si daca asta a rezolvat problema. Ce faci azi, iesi la plimbare sau reglam suspensia? Editat Aprilie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 sunt in provincie, nu ajung la timp pentru plimbare. poate iti fac o vizita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 A avut cineva eroare in bord cod 20, la contact cheie? R1 2007-2008 In manual cauzele sunt atmospheric air pressure sensor si/sau intake air pressure sensor. Masurat ambele valori cum se precizeaza in carte, out op specs: 4.33v (fata de manual 3.15-4.15). A schimbat cineva unul dintre senzorii astia doi sau numai unul dintre ei pe motiv de eroare 20? Verifica sa nu ai furtunele infundate sau ciupite la senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 adica verifica vacuumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Multumesc Geo Le-am inspectat aseara, pareau in regula. Nu mai tin minte daca am dat contact si cu furtunurile decuplate din senzor... parca da si eroarea se mentinea. Mai fac o data verificarea azi. Si inca o problema la care nu-i dau de cap: fura curent. Cam in 2 saptamani descarca o baterie, motocicleta nefiind pornita decat o data - de doua ori. Am pus o baterie buna, Yuasa YTZ10S, in doua saptamani a descarcat-o deci exclud bateria din ecuatie. Bateria asta e solutia de avarie pe care o imprumut la motociclisti care au nevoie temporat de o baterie buna si n-a cedat pana acum niciodata, n-a lasat pe nimeni la greu. Verificat current leak. Pe ampermetru nu citesc nici o valoare. Verificat cu un bec de putere mica, de semnalizare. Filamentul se inroseste 3-4 secunde dupa care se stinge. Teoretic nu fura curent. Totusi... bateria se descarca in 10 zile. Zahei, te astept. Sunt si calificari la WSBK azi. Editat Aprilie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat. Pana acolo a fost viata ei. Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 P.S. Am gasit si doua cabluri inadite la temperature sensor. Le-am refacut cu sertizare, eroarea a ramas aceeasi Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat. Pana acolo a fost viata ei. Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc N-are ticaloasa alarme. Problema s-a manifestat cu o baterie nou nouta magneti marelli apoi cu o yuasa mai veche dar in stare buna. De asta zic ca nu pricep unde ar putea fi problema de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Fire inadite pe la senzori..asta inseamna "manarii" pe la instalatia electrica. Asa ca ai de lucru. Apropo..ai sters eroarea de fiecare data cand ai incercat.si repare mereu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.