Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

E adevarat, 190/50/17 e o dimensiune anti curbe, schimba in rau aplecarea pe viraje, iesirea din viraj cu gaz. Trebuie minim un 190/55, 200/55, 180/60, 195/65(pt bogati, slickuri KR de la Dunlop). Stie cineva ce marca si ce model de anvelope se folosesc la Moto 2?Si culmea, se pot comanda de orice muritor de rind, noi noutze? Si care nu costa cu mult mai mult decit celebrele KR108 106 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cmd, daca te prinde ploaia pe la munte cu gp-racer, mai sunt bune de ceva?

(sa ajungi acasa safe...)

Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, din experientza proprie, testat vara, se poate merge, deplasa, pe ploaie cu 60km/h si cu SLICK-uri. Depinde ce intzelege lumea de a " merge" pe ploaie. Adica, inainte sa ploua, un 100-130km/h viteza de croaziera, dupa ce incepe sa ploua, se pastreaza viteza de pe uscat sau se reduce, si cit . E cea mai mare duma cu "mersul" pe ploaie. In primul rind ca mersul pe ploaie nu-ti ofera nici o satisfactie, al doilea-daca chiar te prinde o lasi mai moale, pina la limita evitarii oricarei surprize, al treilea- in 10 sezoane, mai mult de 95% din numarul de km parcursi ii faci pe uscat. Nu merita sa puneti toata ziua in balantza mersul pe ploaie. Si , foarte multi, inainte sa scoata motoreta din curte, se uita pe smartphone cum va fi vremea pe traseul planificat.

unu din cele mai bune comentarii.

 

am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu orice ma prinde ploaia ,ma simt ca pestele pe uscat,nu e treaba de cauciucuri ,cele mai bune cauciucuri cu care am mers pe ploaie torentiala si blana cat puteam eu cu masinile oprite pe margine au fost michelin pilot sport dar a fost doar o intamplare ,daca ma prinde ploaia ma opresc sau merg mult mai incet,sincer nu prea am avut surpriza aceasta,planific bine iesirile insa surprizele sunt omniprezente ... ma adaptez

nu-mi aduc aminte cand am mers ultima oara pe ploaie
multumesc pt grija !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Rossi & co. merg cu 300km/h pe pista uda, noi de ce nu am putea?

pentru ca au cauciucuri de ploaie, sunt pe pista si daca nu ma insel,aleadin GP sunt ceva mai diferite de stradale. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e un "amanunt", depinde in cit timp atingi cei "300km/h"(doar pe bord), si in cit timp reusesti sa si opresti moto de la "300" la 0km/h. Tin sa-i dezamagesc pe fanii celor "300", Yamaha R1 2008, cu calcatura stock, a atins doar 287km/h pe Dynorun, asta in conditiile in care fiind in treapta a 6-a a intrat limitatorul de turatie in actiune,13750tr/min, ECU motoretei fiind resoftat sa nu aibe limitare la peste 299km/h. Ca sa atinga peste 300km/h, ar trebui urcata cu cel putin 1000ture turatia maxima, adica 14750tr/min, dar asta implica costuri foarte mari.Deci, vise placute in continuare cu 300km/h, poate va da Dzeu pe mina o motoreta din SBK , si aia inmatriculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici as putea sa va ajut eu ca sa nu mai visati.Stati linistiti ca nu e placut la 3..,te bate aia cu coasa pe spate.Totusi R1 ramane o moto deosebita orice top speed ar avea,dar prea naravasa pt strada.Parerea mea.Am avut in teste vreo 3(01,02,05),usoara si rea as cataloga-o,dar prea mica de mine.Va urmaresc topicul din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu din cele mai bune comentarii.

 

am mers pe ploaie cu D211. poate suna ciudat, dar top speed-ul a fost de peste 230Km/h.intradevar, mi-a dat un fior in rect cand am prins o pata mare de apa si am simtit cum ma tine doar aerodinamica. am facut bucurestiul pe ploaie si am putut merge lejer cu 160Km/h. am putut frana destul de "violent" chiar si de curiozitate dar si de nevoie. in schimb nu poti merge sportiv pe curbe sau avut grija la retrogradari pe asfaltul lucios. sepoate merge decent cu ele, fara probleme.

esti idolul meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat.

Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator.

Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm.

Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite.

De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin.

 

31mvi2zg71skezgbt_thumb.jpg

 

Multumesc

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana acum am citit , dar acum apelez pentru putin ajutor sau un sfat.

Am un r1-rn09 2002 si o problema cu cel putin un furtun de apa, cel de sus din partea dreapta mai gros ce cred ca vine de la termostat la radiator.

Arata ca si cum ar fi fost taiat. cumva pe interiorul curburii cam 5 mm.

Precizez ca diametrele de la capete sunt putin diferite.

De unde as putea gasi cel putin acest furtun sau ma gandesc ca s-ar potrivi de la unu de masina ce are asa cot la 90, cred ca as putea largi unul din capete putin.

 

31mvi2zg71skezgbt_thumb.jpg

 

Multumesc

Cauta si tu unul original, nu cred ca e o suma mare un astfel de furtun. Daca tii neaparat sa mergi cu ea pana gasesti, mergi in Vitan cu furtunul in mana si cauta unul asemanator, mai tai/ajustezi tu. Oricum, verifica daca functioneaza bine circuitul vasului de expansiune si restul de furtune, pare destul de umflat acel furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea bine nu arata nici asta nici inca 1-2, cred ca abandonez improvizatul si o las asa pana ii iau un set de furtune de calitate mai ok.

Instalatia e ok, e umflat de gulerul stutului pe care intra plus apa fierbinte ce l-a facut sa se lase, presiune prea mare nu are de unde sa faca.

Merci Adyp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici as putea sa va ajut eu ca sa nu mai visati.Stati linistiti ca nu e placut la 3..,te bate aia cu coasa pe spate.Totusi R1 ramane o moto deosebita orice top speed ar avea,dar prea naravasa pt strada.Parerea mea.Am avut in teste vreo 3(01,02,05),usoara si rea as cataloga-o,dar prea mica de mine.Va urmaresc topicul din cand in cand.

TU esti idolul meu ! Si "Busa" care prinde "3.." :crack:

 

Deasemenea sunt ferm convins ca acel dulap caruia ii spui motocicleta e mult mai bun pe strazile si orasele din Ro decat "R1 cea naravasa"...

Si cand le-ai avut tu "in teste",cum le-ai testat?Te-ai suit pe ele si le-ai dat "capat"?Si ai decretat ca nu fug "ca Busa".

Da,nu fug ca Busa,dar la prima curba te-au pierdut.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,e grele.Eu test nu spun atunci cand merg pana la colt si schimb 3 viteze.Am mers zi de zi 2-3 saptamani.As vrea sa ai 190cm si 110kg+ si probleme la coloana si cervicala provocate in timp de o pozitia pe sportiva si sa te vad ce moto iti iei.Eu nu ti-am jignit moto,ba am laudat-o.In general prietenii pe care-i am cu r1 sunt baieti fini.Fiecare isi ia agregatul care ai indeplineste cat mai mult cerintele de care are nevoie.Eu merg cu multe moto,ieri am mers cu 954 de exemplu.O moto draguta,usoara si rea,dar lenesa fata de r1.Ma simt insa in nesiguranta pe strada cu asa ceva,salta nasul imediat si eu chiar folosesc la propriu motorets.Motoreta pe care o am este mai docila,ofera o protectie mai buna la vant si la mers,este alta clasa,nu o sportiva pur sange.Este varianta pe care o alegi cand vrei sa risti mai putin,sa nu te mai dai pe o roata,cand imbatranesti,vrei touring cu sau fara pasager.R1 e singura moto care ma bate pe 402m,rolling la orice viteza decenta,dar pierde la top speed sau pe o mila.Imi place si as folosi+o strict pentru circuit sau pe strada daca as avea taria de caracter sa merg 50-90-140.Din pacate nu o am.Speed demon este activ si la 40 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu

D211nu se mai fabrica, doar D211 GP Racer. Si 211 si 212 au si compozitii soft, soft -mediu, care-s aderente si la rece. De la mediu, mediu-hard si hard, intr-adevar, tre incalzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d211-le e o guma extrema. extrem de buna cand e calda, extrem de alunecoasa cand nu

ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv.

mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine.

 

D211nu se mai fabrica, doar D211 GP Racer. Si 211 si 212 au si compozitii soft, soft -mediu, care-s aderente si la rece. De la mediu, mediu-hard si hard, intr-adevar, tre incalzite.

corectsi bine specificat.

 

ziceam apropo de baiatul care a mers vitejeste pe ploaie cu d211

am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului.

 

c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Tocmai ce-am intrat in grupul detinatorilor de R1 :) si sunt mandrul posesor al unuia din 2009, cu un face-lift de 2013.

Momentan reparam ceva bubite estetice si inconsistente, dar imediat ce e gata, revin cu mai multe poze.

Pt moment, un teaser :D

 

Stupid iPhone... imi intoarce pozele la upload...

de asta e vorba ? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=514439&selpic=2&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...