brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 ete ca am mers cu ea si pe rece. cei drept mers decent, uneori sportiv. mai jos iti raspunde Jagi care are mai multa experienta decat mine. poate si decat tine. corectsi bine specificat. am dat doar un exemplu care nu il practic zilnic. ci doar s-a intamplat odata. desi pari un baiat de treaba, la fazele astea imi lasi o impresie gresita. pari a fi genul de om care iese duminica dupa ce toata saptamana verifica starea meteo pe toate site-urile si statiile meteo.dar nu inainte de a cere sfatul unui cercetator britanic si aprobarea duhovnicului. c'mon man. daca ai motorul setat corespunzator, asfaltul e ok, guma e intr-o stare buna (noua) incalzita bine... nu vad unde sa fie problema. nu am spus ca am mers vitejeste, ci am dat un exemplu ca se poate,dar cu riscurile aferente. Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Duminica dimineata...dacă e cald afară 0:); nu-mi plac riscurile. Nu am depăşit niciodată viteza legală! Sunt motociclistul model! te-as pune in rama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Multumesc! Lasand gluma la o parte, ceea ce vroiam sa zic este ca d211 (de exemplu) nu sunt facute pentru ploaie. Jagi imi explica cum e cu soft,mediu,hard (stiam de ele), dar asta se aplica la asfaltul uscat. Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa. Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348 Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic. Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta. Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta. Ceva de genul - hai sa dau discurile de frana cu spray de vaselina si dup-aia sa fac o coborare pe serpentine...sa vedem ce se intampla. In rest...fiecare face ceea ce vrea PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km? Editat Iunie 25, 2013 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 /index.php?/topic/698321-set-dunlop-gp212pro-medium-soft/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Pur si simplu banda de rulare nu este gandita sa "scuipe" apa de pe linia de contact. Practic tot timpul stai pe o pelicula de apa. Sunt constient de asta. doar ca am explicat clar ca s-a intamplat o singura data. eram liber, drumul suficient de larg (bucuresti-bacau) oarecum din neatentie, m-am trezit ca sfidez anumite reguli ale fizicii. Gumele de apa (de viteza) tre sa arate cam asa: http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=78348 Gumele stradale care de obicei sunt bune si de mers pe ploaie au canalele gandite pentru situatia asta. Acum am si eu gume stradale pe a mea pentru ca o folosesc zilnic. pai aia e, ca D211 este o guma de strada. doar ca nu e cea mai perfecta pe ploaie. cel putin pe asfaltul lucios e grav. in cazul specificat de mine, asfaltul era aderent. Din cate am citit pe aici esti pasionat de moto si ai lucrat mult la Ducati-ul tau ceea ce ar trebui sa insemne ca ai citit cate ceva despre domeniul asta Am sarit de fund in sus pentru ca mi s-a parut un risc prea mare si inutil experienta ta.. da, m-am documentat si am lucrat cat de cat la motor. a fost doar o experienta care pur si simplu m-am trezit in ea. PS: Oare cati merg pe strada cu compozitie soft avand in vedere ca un set te duce spre 400 euro si te tine sub 5000km? eu sunt unul din ei. cred ca siguranta o pun inaintea cheltuielilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Si eu sustin ca D211 nu e bun deloc pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Pai in general mersul pe ploaie nu e bun deloc, cu sau fara cine stie ce inventii SF de mers pe ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 ajut un prieten...ocazie buna pt cine doreste un combinezon apraope nou, la pret de nimc /index.php?/topic/699236-probiker-prx/ bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 I-am montat si eu quickshifter-ul. Recunosc, e foarte interesanta senzatia. @Jagi: Am schimbat la 12.000, in toate treptele, si e ok, n-au fost probleme. In weekend mergem sa vedem cat e de distractiva pe Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Am o mica problema, am un Yamaha R1 din 2000, in toate treptele de viteza pana la 5 se tureaza pe rosu si in treapta 6 ramane la 11 rpm nu mai intra pe rosu, deci nu atinge 300. Vreau sa stiu daca este o problema sau nu. Cu vintul din spate, si putin la vale, tot nu se tureaza? Citi dinti ai la pinion si foaia spate? Oricum, 300km/h real, e foarte departe, ce vezi pe bord, e o pacaleala. Monteaza un GPS, ca sa-ti faci o impresie. Editat Iulie 17, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Nu prea ii dau viteza si nu trebe sa prind 300 )dar am crezut ca are ceva de nu trece de 11 mii in viteza 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Si al meu accelera greu de la 270 la 299 desi motorul porneste usor ,trage grav,nu bate nu trancane....am pus,am dres ,ulei ,filtre ,bujii ,tobe,resoftari peste resoftari si P.LA....tot greu accelera... La un moment dat FACE PALM si DOUBLE FACE PALM .....NU AM BAGAT PRESIUNE IN ANVELOPE [dooh] .Mergeam cu 2 pe fata ,1.8 spate O sa pun presiune macar un 2.5 la amandoua roti si o sa-i dau un run...ar trebui sa se schimbe datele problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maverick08 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Scuze daca nu e ok aici dar daca vinde cineva semighidon dreapta si semnal dreapta pentru 00-01, va rog un PM. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) un mic feedback...personal,si fara vreo reclama ascuna! anul trecut am folosit la R1 2002 ulei de motor bel ray exs sintethyc ester 15w50.rezultatele:cutia functiona frumos,motorul se auzea frumos,iar la schimbul de 5500km mancase aprox 100ml.culoare ok,miros ok,toate bune.printr-un concurs de imprejurari anul acesta primul schimb l-am facut cu motorex top speed 10w40,rezutatele:cutia functiona anevoios,motorul cam zgomotos,motorul se incalzea muuult mai repede si mai des(antigel schimbat odata cu uleiul in ambele cazuri),iar la schimbul de 5500km mancase peste 400ml,ars uleiul rau,subtiat mai ceva ca apa de la robinet,miros de porc prajit.schimbat din nou cu bel ray exs sintehyc ester 15w50 si si-a revenit din nou motorasul:cutie perfecta,motorul a revenit pe silent precizez ca modul de utilizare a fost relativ acelasi cu o mare diferenta in favoarea bel ray-ului:pe sfarsitul "vietii" schimbului de anul trecut,la 4500km,am mers pe Hungaroring la o zi completa de dat,adica 160 de minute in regim destul de "forja",ori anul acesta cu motorex n-a fost nici un track-day,doar concediu in regim de batranei.ma gandeam ca e un feedback util,daca nu e asa,nu- bagati in seama Editat Iulie 20, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 un mic feedback...personal,si fara vreo reclama ascuna! anul trecut am folosit la R1 2002 ulei de motor bel ray exs sintethyc ester 15w50.rezultatele:cutia functiona frumos,motorul se auzea frumos,iar la schimbul de 5500km mancase aprox 100ml.culoare ok,miros ok,toate bune.printr-un concurs de imprejurari anul acesta primul schimb l-am facut cu motorex top speed 10w40,rezutatele:cutia functiona anevoios,motorul cam zgomotos,motorul se incalzea muuult mai repede si mai des(antigel schimbat odata cu uleiul in ambele cazuri),iar la schimbul de 5500km mancase peste 400ml,ars uleiul rau,subtiat mai ceva ca apa de la robinet,miros de porc prajit.schimbat din nou cu bel ray exs sintehyc ester 15w50 si si-a revenit din nou motorasul:cutie perfecta,motorul a revenit pe silent precizez ca modul de utilizare a fost relativ acelasi cu o mare diferenta in favoarea bel ray-ului:pe sfarsitul "vietii" schimbului de anul trecut,la 4500km,am mers pe Hungaroring la o zi completa de dat,adica 160 de minute in regim destul de "forja",ori anul acesta cu motorex n-a fost nici un track-day,doar concediu in regim de batranei.ma gandeam ca e un feedback util,daca nu e asa,nu- bagati in seama E bine de stiut. Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra . Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim. In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay? Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 E bine de stiut. Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra . Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim. In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay? Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat? Cel mai usor le iei de pe ebay, eu acu un an am dat vreo 500 lei pe ele la mine acasa, si daca tot ii desfaci alea sa ii spargi si catalizatorul. Au aparut acum unele la A&R strict pt pista pe alea sa le cumperi, eu pe alea le-am avut si se auzeam super. Un mic dezavantaj este acela ca o sa creasca consumul, si o sa iti varieze relantiul. Dar motoreta se va auzi si se va simti total diferit. Am niste filme cu a mea daca vrei iti arat pe pm. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 E bine de stiut. Eu am fol Castrol 10w-50 full sinth luat de pe Louis.In primavara,cand era friguletz afara,10 grade,etc,nu functiona ok deloc,dar cum a dat caldura,s-a schimbat motoreta : uleiul intra foarte repede in temp,cutia mere perfect,s-a simtit diferenta,totul mere smooth,dar acum,dupa 4200km si-a piedrut din prop.Vorba aia : nu mai mere cum merea,nu mai intra cum intra . Deci Castrol 10w-50 full sinth - 9/10.Cu 2 observatii : nu mere bine la temp scazute,si schimb la 3500-4000 maxim. In alta ordine de idei,as vrea sa comand un kit de site A&R pt r1-2004.Ce pret ar fi,aduce cineva?De care sa iau,race sau track?Unde gasesc asa ceva,doar pe ebay? Stiu ca sunteti cativa pe aici care aveti asa ceva,de unde le-ati luat? Daca te mai intereseaza A&R, poti sa incerci direct la ei pe site. Nu mai tin minte cat am platit, dar au fost cat se poate de promti. Pachetul a ajuns in mai putin de 2 saptamani. Link...http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=categories.view&category_id=1223 Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Daca te mai intereseaza A&R, poti sa incerci direct la ei pe site. Nu mai tin minte cat am platit, dar au fost cat se poate de promti. Pachetul a ajuns in mai putin de 2 saptamani. Link...http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=categories.view&category_id=1223 Toate cele bune! Aham,deci mere si de la ei de pe site.Foarte fain,mere cu cont de paypal sau cu card?Si vad ca scrie 65$,cam cat mai costa transportul? @ Shobo : Aveam tobele stock cum au iesit din fabrica,problema era ca pur si simplu era prea silentioasa,adica o auzeam numa eu stand pe ea.Era chiar periculos. Mi-am dat jos tobele,le-am desfacut si am scos compartimentele acelea din ele.Am pastrat sitele si packing-ul de vata.Dar acum se aude bine doar in ture inalte,dupa 9000,in joase si medii se aude tare si spart,nu-mi place,prea urla. Deci tu te referi la modelul track,nu race?Difera asa mult?Eu ma gandeam la modelul race,as vrea sa se auda,dar sa nu fie enervante la un drum de peste 100km.Bine,nu e batut in cuie,daca zici ca se aude mai fain track,imi iau track. Daca zici ca ai niste filmulete,chiar as vrea sa le vad.Trimitemi-le pe pm te rog.Sau mail : xavier_rochas@yahoo.com Mersi de lamuriri colegii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Aham,deci mere si de la ei de pe site.Foarte fain,mere cu cont de paypal sau cu card?Si vad ca scrie 65$,cam cat mai costa transportul? @ Shobo : Aveam tobele stock cum au iesit din fabrica,problema era ca pur si simplu era prea silentioasa,adica o auzeam numa eu stand pe ea.Era chiar periculos. Mi-am dat jos tobele,le-am desfacut si am scos compartimentele acelea din ele.Am pastrat sitele si packing-ul de vata.Dar acum se aude bine doar in ture inalte,dupa 9000,in joase si medii se aude tare si spart,nu-mi place,prea urla. Deci tu te referi la modelul track,nu race?Difera asa mult?Eu ma gandeam la modelul race,as vrea sa se auda,dar sa nu fie enervante la un drum de peste 100km.Bine,nu e batut in cuie,daca zici ca se aude mai fain track,imi iau track. Daca zici ca ai niste filmulete,chiar as vrea sa le vad.Trimitemi-le pe pm te rog.Sau mail : xavier_rochas@yahoo.com Mersi de lamuriri colegii. Eu am platit direct cu cardul, fara PayPal fara nici o problema. Transportul parca undeva in jur de 35 dolari, dar poti sa ii intrebi intr-un mail. La care se mai adauga tva 24% din valoarea produsului la vama (daca nu cunosti pe cineva pe acolo). Filmulete cu sunet au si cei de pe site... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Aham,deci mere si de la ei de pe site.Foarte fain,mere cu cont de paypal sau cu card?Si vad ca scrie 65$,cam cat mai costa transportul? @ Shobo : Aveam tobele stock cum au iesit din fabrica,problema era ca pur si simplu era prea silentioasa,adica o auzeam numa eu stand pe ea.Era chiar periculos. Mi-am dat jos tobele,le-am desfacut si am scos compartimentele acelea din ele.Am pastrat sitele si packing-ul de vata.Dar acum se aude bine doar in ture inalte,dupa 9000,in joase si medii se aude tare si spart,nu-mi place,prea urla. Deci tu te referi la modelul track,nu race?Difera asa mult?Eu ma gandeam la modelul race,as vrea sa se auda,dar sa nu fie enervante la un drum de peste 100km.Bine,nu e batut in cuie,daca zici ca se aude mai fain track,imi iau track. Daca zici ca ai niste filmulete,chiar as vrea sa le vad.Trimitemi-le pe pm te rog.Sau mail : xavier_rochas@yahoo.com Mersi de lamuriri colegii. Deci, eu la astea ma refer :http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=1424, eu pe astea le-am avut pe motoreta si crede-ma se auzeau superb, atat la relanti cat si in sarcina. Ele sunt 65$ dar mai e 40$ transportul si la vama taxe si chestii undeva la 400-500 ron cu totul, dar crede-ma ca merita fiecare leu. Acum iti trimit pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Mersi de lamuriri,se aud foarte frumos,sper sa nu ma deranjeze la un drum de la 100km in sus. Astazi vreau sa fac si eu comanda de la ei de pe site.Le-am dat un email cu privire la taxe si p&p,mi-au raspuns ca taxele de posta vin undeva pe la 45$,iar la vama ei vor declara o valoare mult mai mica,deci e totul ok. Sper sa vina pana la jum lui august macar,le instalez si pun un filmuletz. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Sper sa vina pana la jum lui august macar,le instalez si pun un filmuletz. Numai bine. Cred ca o sa le ai si mai devreme. de fiecare data cand cumpar din state, ajungeau in 4-15zile. cel mai tare a fost la o camasa care mi-a venit in 4zile. am ramas surprins. dar in general dureaza cam 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Haideti sa mai animam un pic topicul asta .. Sitele AR nu fac casa buna cu drumurile lungi de peste 150 + km .Sunt super zgomotoase ,insuportabile fara doape/vata in urechi :)Am si eu. Dar e bine:zgomot am vrut,zgomot am primit ! Sambata am intrat pe circuitul de la tg secuiesc...fiind a doua oara pe circuit si cu presiunea corecta in anvelope de aceasta data , a fost mult ,muuuult mai bine fata de prima data !Nu mai aveam grija trasei ideale,nici a presiunii in anvelope. Mai ramane sa pun dimensiunea "corecta" pe spate,adica 190/55....190/50 ce am pe motor acum,isi cam atinge repede limitele chiar si pe strada... Am pus si un mosor de r6 pt acceleratii mai rapide...se simte o usoara imbunatatire si la acest capitol->defapt sunt incantat de acest upgrade (raspunde simtitor mai bine la acceleratie) Am testat viteza maxima ,cu presiunea 2,6 in avelope,intr-adevar ,altfel accelereaza ,am atins 280+ in cateva clipe.Din pacate n-am avut unde sa-i dau mai mult in conditii de siguranta.Sunt sigur ca fuge 300 fara probleme. I-am montat bujiile iridiu-> o investitie bine venita oricand. Sezonul asta gata cu investitiile pt sezonul viitor mai am in vedere : -un QS ,pt schimbari mai rapide si mai sigure -anvelopa spate noua ,190/55 ,pt siguranta -parbriz puig pt un Cx mai bun nu neaparat in aceasta ordine. Aaaa,si la sfarsit :pot spune ca mana pe inima ca m-am indragostit de motocicleta mea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.