Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

mersi de raspuns,prin 2008 parca am avut fabr.2003, vreau ceva mai nou, la maxim 5 ani dar cele dupa 2009 nu-mi plac la aspect, ma gandeam sincer la ceva 07-08 astea pe siteuri de afara sunt inca apreciate.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce drumuri aveti ...circuit frate ! Abia astept sa va vizitez la anu` .O sa stau vreo trei zile in zona:)

Da` care-i faza cu masina de politie pe urmele tale ?

Te asteptam, Levy! :hug:

Poza cu masina de politie e de la o campanie anti-accidente.

 

 

nu conteaza. important a fost ca l-a obtinut

De cand ma dau cu motocicleta, n-am primit nici macar o amenda de radar. Sper ca situatia sa nu se schimbe nici pe viitor. :rolleyes:

 

 

 

Pfff,chiar ca ce drumuri de toata frumusetzea.Frumos montajul,nota 15.Am devenit fan.

Multumesc! Sper ca la anul sa fac un montaj cu mai multe clipuri, nu doar poze.

Esti asteptat si tu sezonul viitor pe aici. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre cele mai reusite filmari ale voastre, e mare lucru sa vezi o mina de oameni care pe linga faptul ca impartasesc o pasiune comuna sunt nedespartiti si in viata de zi cu zi si fac tot posibilul ca la fiecare eveniment major sau putinele clipe de respiro sa se bucure impreuna si sa se sprijine reciproc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mersi de raspuns,prin 2008 parca am avut fabr.2003, vreau ceva mai nou, la maxim 5 ani dar cele dupa 2009 nu-mi plac la aspect, ma gandeam sincer la ceva 07-08 astea pe siteuri de afara sunt inca apreciate.

 

Modelul 07-08 (rn19) au cativa baieti de pe aici.Ei te pot pune in tema foarte bine.

07-08 sunt foarte "tunabile" pt circuit,in sensul ca poti modifica maparile,ai slipper-clutch,te poti juca cu ele pe multe planuri.Mi se pare o motoreta mai versatila,mai cizelata si mai controlabila decat modelul precedent.Ca putere insa sunt la fel,numai ca la rn19 poti pune puterea jos mai bine si mai eficient decat la rn12 care e putin mai razna :D

Fiabilitatea,daca au fost bine intretinute nu ar fi o problema la niciuna,numai ca rn19 fiind mult mai complicata ca electronica,normal ca exista un risc mai mare ca ceva sa mearga prost.

Mai documenteaza-te,mai vezi,dar parerea mea personala,daca ti-o iei de hobby,de mers lejer (bine,cat de lejer poti mere cu un r1),as zice sa meri pe modelul 04-06 (rn12),preferabil af.2006.

Daca vrei sa scoti untul din ea,si mai meri la un track-day la un circuit,07-08 e pt tine.

 

Multumesc! Sper ca la anul sa fac un montaj cu mai multe clipuri, nu doar poze.

 

Esti asteptat si tu sezonul viitor pe aici. :cheers:

 

Da,de mult tot am vrut sa incerc si eu odata Tihuta,au mers niste prieteni de-ai mei anul asta pe la voi,cred ca va cunoasteti (Alex,are un S1000RR) si a zis ca mai mere si la anul,sper sa-l insotesc si eu,pt ca drumurile alea sunt fantastice.

Numa bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule,inca n-am vazut montajul,dar la anul propun o miscare.facem filmarile frumos cu gopro-urile,le adunam toate intr-un loc si facem un montaj ultra-cuprinzator:) abia astept sa pun mana pe un calc sa vad si eu,dar ma gandesc sca te-ai ridicat la nivelul asteptarilor din nou:P

Si ca sa fiu ontopic,astept cu nerabdare sa-mi ajunga nou parbriz si cadru de bord,ambele chinezisme ieftinache.ca sa-mi pot da cu pararea daca merita sau nu sa dai bani muuulti pe aceste componente doar pt ca sunt OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu parbriz facatura pe fosta R1, de aproape iti vine sa-i dai foc, nu vine nici un surub cum trebuie, are deviatii imense fata de liniile carenei si materialul in urma frecarii cu aproape orice material se zgarie. De departe arata bine. Pe motoreta actuala am parbriz de firma si diferenta este imensa, daca ar fi sa aleg as mai pune 50 euro si as lua unul original. Cadrul de bord nu ma pronunt ca nu am cumparat eu sa zic daca sunt probleme.

Si parbrizul ce l-am avut pana acuma fost ceva chinezarie,sunt sigur.dar venea bine,la locul lui.sper sa am la fel de mult noroc si cu cel nou.daca nu,la vanzare cu el si luam OEM:) multam de reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,de mult tot am vrut sa incerc si eu odata Tihuta,au mers niste prieteni de-ai mei anul asta pe la voi,cred ca va cunoasteti (Alex,are un S1000RR) si a zis ca mai mere si la anul,sper sa-l insotesc si eu,pt ca drumurile alea sunt fantastice.

Numa bine

Acest Alex? Mare om, mare caracter. :D (poza de la cheful 33Team - inchidere sezon).

 

post-28093-0-98031500-1385996272_thumb.jpg

 

 

 

Nicule,inca n-am vazut montajul,dar la anul propun o miscare.facem filmarile frumos cu gopro-urile,le adunam toate intr-un loc si facem un montaj ultra-cuprinzator:) abia astept sa pun mana pe un calc sa vad si eu,dar ma gandesc sca te-ai ridicat la nivelul asteptarilor din nou.

Clar! La anu' musai sa avem mai multe filmari. :rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest Alex? Mare om, mare caracter. :D (poza de la cheful 33Team - inchidere sezon).

 

attachicon.gifDSC_0029.jpg

 

Ha,ha,da,da,el ne invata cum sa punem genunchiul pe jos pe noi astia mai ageamii de la Hateg. :D.Adevarul ca omu e meserie,imi place mult cum se da,tare dar nu periculos.Eu personal am multe de invatat de la el.

Baiat de nota 20.

Prima oara cand il vad cu alcoale-n mana,ca atunci cand vine pe aici pe la noi pe aici o arde healthy. :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa ma intrebi pe mine, sunt niste bani dati degeaba. Ia o prelata clasica. Diferenta de bani o poti baga in altceva. Oricum e doar o chestie ce-ti protejeaza motorul de ploaie, praf, etc.

Dar stim cu totii cum e cand ti se pune pata pe ceva. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect deacord cu tine, dar parca altfel iti zambeste de sub prelata peste iarna...

Sa-ti mai spun ca o tin in garaj la cald peste iarna...?

Sunt costisitoare nebuniile astea, dar frumoase:))

post-54481-0-30760900-1386272865_thumb.jpg

Editat de DENY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase/urate...unora nu le plac, noi le iubim...nu te poti c.ca in gusturile omului.

Un amic (el e posesor de 1000rr) a zis ca ptr el toate R1 arata la fel... :rusinica: Am ramas fara replica... :rtfm:

 

post-59882-0-59798200-1386280994_thumb.jpg

post-59882-0-46923800-1386281003_thumb.jpg

post-59882-0-10073300-1386281010_thumb.jpg

post-59882-0-58716600-1386281040_thumb.jpg

post-59882-0-37427000-1386281045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@manu vvu:e drept ca gusturile nu se discuta,dar sa zici ca toate R1 sunt la fel,e lipsa de gusturi si respect:P

 

@stau de 6:bro,stim noi prea bine ce inseamna cand ti se pune pata...nu mai e cale de scapare,"daca te mananca trebuie sa te scarpini":D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta fac de ceva timp,pe ebay stau,pe forum nu prea pun astia ,am vb cu George si o sa mai astept putin poate reusesc astia sa scrie softul de qs direct pe ecu si pt k5-k6

daca nu ...in primavara o sa cumpar unul

mersi pt info !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru enervant este ca de pe la 4000 de ture de fiecare data cand schimbi pocneste, face o bubuitura, am incercat sa umblu la timpii de taiere, dar face asa oricat i-as pune. Si cu cat stai mai mult intr-o treapta si schimbi mai sus cu acceleratia mai mult trasa bubuie mai tare, in oras cand se incalzeste f

Nu timpii de taiere sau qs este problema ta!

Elimina pair valve,si verifica sa nu ai nici o pierdere de etansare pe evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca de acolo este problema :peace:

Pune te rog pentru o proba un dop la acest furtun.si mai vorbim! :hug:

 

Cer scuze posesorilor de Yamaha ca am poluat topicul cu Suzuki! :rolleyes:

post-15340-0-06157700-1386337859_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubuie pt ca QS-erul respective lucreaza prin taierea scinteilor la bobine, injectoarele pompind benzina in continuare, nearzind, se duce pe evacuare si bubuie. Alte modele de QS lucreaza prin taierea injectiei, sau simultan prin taierea injectiei si a scinteii. Powercommander, Rapid Bike lucreaza prin taierea injectiei.

AIS valve la care face referire TNG, e un sistem care baga aer proaspat in chiulasa motorului, pe porturile de evacuare, pt a arde gazele nearse complet. Prin astuparea acelui furtun, nu mai intra oxygen, si bubuielile se reduc drastic. Nu creste, nu scade puterea, e o chestie de gust, cui ii place ca toba sa scoata flacari. Sistemul AIS e obligatoriu ca sa treaca normele de poluare. Eu , ca si multi altii, l-am anulat demult.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...