Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

 

Nasol momentul,treaba de calcat exact pe sfarsit de sezon.

Tot timpul mi-e frica de chestiile astea,zic "hai sa mai dau si azi o tura",desi e clar ca nu mai tine vremea cu noi si pe sfarsit de sezon sunt cu morcovu.Da parca nu ma pot abtine.

Era s-o incaltz si eu din cauza unei dare de ulei sapt trecuta.Inclinat binisor,mai trecusem cu juma de ora inainte pe acolo,totul ok,am intrat plin de avant pe curba,noroc ca nu era mare pata,fatza a trecut nush cum draq fara sa carteasca,spatele a plecat in turneu :D.M-a dezechilibrat,m-am tinut efectiv de ghidon ca sa nu cad de pe ea,dupa cum am zis,noroc ca nu era mare pata si s-a linistit singura.Dar la fel de bine puteam sa ma imprastii pe toata strada.

Cand e sa se intample se intampla,n-ai ce-i face.Nush daca depinde foarte mult de noi.

Motoreta e ok in linii mari?

 

 

In alta ordine de idei,m-am apucat sa-i schimb absolut toate consumabilele la a mea,filtre,frane,gume,etc,poate e o intrebare de noob,rn12 are sau nu filtru de benzina?Pt ca eu nu am gasit in catalogul de piese asa ceva.Am inteles ca are un fel de sita in pompa,dar la aia nu ma bag s-o curat.Ar trebui sa-i pun un filtru aftermarket?

Singurul sistem de filtrare este in pompa de benzina. O sita si un alt filtru inclus in corpul pompei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba :)

 

E,e ok in linii mari atunci.Nasol cu carenele pt ca sunt scumpe alea oem.

Ce mai vreau sa te intreb daca tot iata ca acum ai experienta in asa ceva : ai crash-paduri "stock" din alea mici pe motor?

Eu am din alea mici si ma gandeam daca sa-mi pun si din alea mai mari acolo langa scaritze(frame sliders),pe cadru ca sa spun asa ceva,or fi bune de ceva sau sunt frectie? : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele nu sunt nici mari nici mici ,sunt medii ca sa spun asa... nu stiu ce marca ,pe partea metalica e stantat doar YAMAHA...in 2012 am cazut pe dreapta ,in 2013 pe stanga .din experienta cazaturilor pot spune ca motorul se sprijina in trei puncte 1.crash pad central (motor),2 scarita pasager(deci are rol si de crush pad) 3 bobbins de bascula .ala sub care bagi standerul...daca astea trei sunt ok si sunt la locul lor ,eu zic ca motorul e protejat la cazaturi pana-n 60kmh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R1 2007, singurele frame slider care nu pot face mai mult rau decit bine sint cele ce se monteaza in punctele de prindere a basculei cu cadrul, acolo practic e un tub , rezistenta mecanica e ste aproape infinita comparativ cu greutatea motocicletei. Alta protectie buna sint ghidoanele race, mai lungi si din material mai deformabil, ghidoanele stock sint foarte friabile si se rup usor, nu absorb cum trebuie shockul. Suportii de stander de la bascula???? E o gluma proasta, se monteaza cu suruburi de 6MM, se rup ca sticksurile la cel mai mic impact, in plus, este punct de sprijin acolo, ar fi o protectie buna suportii ce se monteaza prin axul rotii, la fel si la roata fatza. Scaritele???? Alta gluma, in primul rind sint pliabile, chiar si cele race se rup usor, nu scapa capacul motorului. Si, nu cel din urma, capacele kevlar carbon, nu prostiile de plastic RG, care se monteaza pe capacele motorului. Vreti carene OEM tzipla?? Simplu, investiti 3-400 euro in carene de fibra, vopsite cu grija, cele OEM ramin la magazie sa pacaleasca urmatorul biban care vrea moto tzipla..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

post-18488-0-63633400-1384214125_thumb.jpg post-18488-0-85448300-1384214150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

attachicon.gifr12.jpg attachicon.gifr11.jpg

Salut,

asta din pozele tale e 50th Aniversary 2006, identica cu orice 2006 stock doar cu o schema de culori diferita. Cea la care cred ca te referi tu se cheama SP si are Ohlins fata spate, jante Marchesini, vopsea speciala (smoked gun) si arata asa:

Oricum e frumoasa si 50th Aniversary...

SP-ul s-au fabricat putine si sunt scumpe cu draci

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-sp1--2006/index.html

post-4337-0-64902700-1384233066_thumb.jpg

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Jagi :

 

Exact,aia vroiam sa intreb,frame sliders-urile acelea care se monteaza in suportii de prindere ai basculei,care sunt ca pozitionare undeva putin deasupra scaritelor.Asa ceva as vrea sa-mi pun : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753

Despre ei intrebam daca ajuta la ceva,pt ca teoretic mi se par pusi intr-o zona foarte buna.

Eu am modelul rn12 (2004),dar din ce am vazut eu,e cam aceeiasi treaba ca la 2007 in zona aia.

 

 

@MirceaRM :

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

attachicon.gifr12.jpg attachicon.gifr11.jpg

 

Stai linistit ca nu gasesti in Romanica 2006 LE.

Si eu umblam dupa cai verzi pe pereti inainte sa-mi iau motoreta actuala,pana cand m-am documentat nitel si am inteles care e treaba cu acest 2006 LE si m-am linistit.

Din ce mai tin eu minte,in 2006 Yamaha a scos un numar limitat de R1 (500 pt USA si 500 pt EU) cu diverse imbunatatiri : furci Ohlins-uri cap-coada+amortizor de ghidon,jante light Marchesini,triple-clamp mai rigid,mapare modificata si slipper clutch.Din cate stiu eu modelele pt Usa au aceasta schema de culori Kenny Roberts replica,iar cele pt Eu sunt pe acel negru-mat - bleumarin.Au si o sigla cu nr de productie langa contact.

Cu acest model LE/SP au luat o motoreta extraordinara si au transformat-o intr-una perfecta.Sunt convins ca peste niste ani acestea vor deveni motorete de colectie.

Mai multe specificatii tehnice aici : http://www.sportrider.com/bikes/2006/146_2006_yamaha_yzf_r1_le/

Treaba e,dupa cum ti-a zis si colegul,ca sunt foarte putine fabricate (1000 in lume),iti dai seama ca cine le-a luat nu le-a luat de prost si nu le vinde nici draq,decat banuiesc doar de nevoie.Si atunci cand le vinde,le vinde pe bani seriosi nu pe pupe.

Sansa ca tu sa gasesti vreunul de vanzare pe plaiurile mioritice e nula.Nu am auzit sa existe asa ceva la noi (asta nu inseamna ca nu e,dar nu am vazut nici n-am auzit never de unul pe aici),decum sa-l gasesti la vanzare.

In schimb am vazut o gramada de r1 rn12 cu carenele vopsite ori negru-mat total cu stickere aurii (incercand sa imite schema de culori R1'06 si zicand ca sunt SP) ori care arata ca in pozele pe care le-ai pus tu aici,Kenny Roberts replica,iarasi,fiind chipurile modelul LE.Si baietii dupa ce le-au tras o vopsea boboc si le-au lustruit bine,cer vreo 1000e in plus pe ele pt ca sunt "editie limitata",insa nici cei care le vand nu stiu ce inseamna is ce are pe el acest model LE/SP.

LE/SP,dupa cum am zis,poate fi recunoscut rapid chiar si din poze,in pozele pe care le-ai pus tu acolo e un rn12 normal (unde sunt furcile Ohlins pe fata cu acea prindere putin diferita a etrierului?),probabil cazut si revopsit in culorile Kenny Roberts,si in spatele lui e probabil un baiat intreprinzator care asteapta un gugustiuc :P.

Nu te lasa prostit de trucuri din astea ieftine,daca esti interesat de r1 rn12(2004-2006) cauta-ti una cat mai aproape de starea originala,(culori originale : Candy-Red,Albastru,Gri,si s-a adaugat negru in combinatie cu negru-mat pe 2006 din cate stiu eu) sau daca cauti un R1 SP/LE,cauta-l prin Italia,dar la banii aferenti,ti-a dat link colegul.

Numai bine.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 2006 normala are bascula mai lunga si mai rigida, e deja un mare up grade fatza de 2004 2005. O buba la modelul 04 05 e bascula prea scurta si prea flexibila, la curbe luate agresiv, bascula da de asfalt, la iesirea din curbe poti face foarte repede high-side.



Method, ce -mi arati tu par a fi sliderele ce se monteaza la prinderea motorului, nicidecum cele mai sus discutate.

 

Modelul 04 05 are gaura din mijlocul axului ce prinde bascula de cadru mult mai subtire decit cea din axul de la modelul 2006 2007 2008. La modelele 2006 si 2007 prin ax de baga un surub lung cu diametrul de 10mm, pe toata lungimea axului, de care se prind cele 2 slidere. La 2004 se poate face la fel, numai ca surubul nu poate fi mai gros de 8mm, din cauza micsorarii gaurii din axul basculei. 10MM diametru sint la limita, la o cazatura normala asigura protectia schimbatorului si a capacelor, dar trebuie inlocuit la fiecare cazatura surubul, acesta se indoaie serios. 8 mm diametrul, ar fi valabil doar la cazaturi de pe loc sau la viteze mici, pina la 30-40km/h, si fara denivelari in asfalt.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham,am pricipit acuma,la ele ma uitam si eu,ca ei le zic frame sliders,dar nu intelegeam unde se pot insuruba,ca acolo e gaura,nu filet.Deci alea sunt de fapt cresh-paduri pt motor,tre sa caut altceva pe 8mm.

Mersi Jagi de lamuriri.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi :

Am gasit ceva ce mi se pare destul de destept : http://www.motovationusa.com/mvstore/scripts/prodView.asp?idproduct=246

(in poze sunt cele de langa scaritze)

Problema este ca sunt numai pt 2007-2008.

Deci sa inteleg ca nu merg la mine,pe 2004?E prea gros acel ax de otel si nu intra prin gaura de la bascula mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit.



/index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula.



A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit.

 

/index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula.

 

A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay.

A incercat un amic de al meu sa puna pe un 2005 un ambreiaj luat de la mine. A zis ca nu e OK, nu se auzea deloc bine, avea o bataie ceva. Functionand pe a mea nu se auzea nimic dubios. Exact la partea cu slippery clutch se gandea si el mai ales ca intr-adevar, nu a avut nici o problema in a pune capacul...

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o mare smecherie sa mearga ambreiajul de pe 2007 pe 2004.2004 cu slipper clutch ar fi beton,chiar trebuie asa ceva,pt ce eu personal tot timpul am palpitatii cand schimb din 3 in 2 la ture mai mari de 8000.

 

 

Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara.

Si eu as vrea sa-i schimb uleiul pt ca sunt in aceeiasi situatie.
Banuiesc ca ce e bun pt 2007 e bun si pt 2004?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic ca e bun, Alpha Racing, Germania, Ohlins. MaI cititi acolo viscozitatile. Trebuie mai subtire. Motul, care nu e recomandat, ca nu tine viscozitatea la temperaturi mari, ar fi 2.5W.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci!

 

In alta ordine de idei, m-am apucat in weekend sa montez acceleratia rapida. Mi-a luat 7 ore doar sa schimb cablurile. :-L La sfatul lui Jagi, am pus maneta de frana intre cabluri. Daca le puneam in sus, dadeau in carena frontala cand viram stanga iar daca le puneam sub maneta, loveau in ramair.

Cu inelul rosu montat (cel mai scurt) acceleratia e putin mai rapida decat cu mansonul de R6. Nu stiu cum e in mers pt ca n-am iesit cu ea. Asa ca daca cineva se gandeste la o acceleratie rapida, sa incerce prima data mansonul. E mai ieftin si poate-i ajunge doar acela.

 

post-28093-0-61039800-1384796840_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ba da, sunt 3, am pus-o pe cea mai scurta (cea rosie).

 

The XM2 throttle control is sold with 3 rings with the followings technical characteristic: the white ring with 55° opening for a normal guide, the red ring with progressive opening to 53° for a sporting guide and a green ring with 60°opening for a guide on the wet.

 

___________________________________________________

 

Pt ca tot e liniste in coltul nostru, iar in filmuletul de mai jos apar cateva R1-uri (inclusiv ale lui Cipri si George)...

 

 

:rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce drumuri aveti ...circuit frate ! Abia astept sa va vizitez la anu` .O sa stau vreo trei zile in zona:)

Da` care-i faza cu masina de politie pe urmele tale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...