wtf? Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 clipul ala e mai vechi. L-a pus doar ca exemplu ca sa arate cam cum a cazut si el. Oh, my bad... Ma bucur ca el e ok, motoreta are timp sa o repare in iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Citisem saptamina trecuta un post al lui Levi despre piese din dezmembrarea unui R1 2008, zicea ceva de o bascula, deaici dedusesem ca facuse o boacana, bascula se buleste cam greu. Septembrie 2009, Pannoniaring, platisem 350euro pt 3 zile la ROSBK. Tocmai imi cumparasem R1 2007, era ca nou, am cazut cu el la a doua intrare de vineri, prima zi, motorul nereparabil la circuit. Cadru spate, cadru bord, bord, finala Akrapo, toate carenele praf, ghidon sting rupt. Eu era perfect functional fizic, doar cu moralul complet la pamint. Tot ma boscorodeam ca s-a facut motoreta praf. A doua zi, era cursa de anduranta si vine un prieten la mine, ma vede ca-s trist si-mi zice ca-s invitat sa particip la cursa de anduranta cu motoreta lui, un 1000rr 2008. Eu nu ezit nici o clipa si particip. Fiind o cursa fara pretentii, mergea incet, sa invat motoreta, numai ca fiind o cursa, nu antrenamente, acolo participau si niste rideri straini care chiar luau cursa in serios si unul dintre ei m-a trintit cind inca motoreta era dreapta si viteza era in jur de 150km/h. Rezultatul a fost ambele miini rupte, genunchiul umflat, motoreta a avut doar carenele CRC ciufulite dar reparabile pina la miezul noptii cu multa banda adeziva. Cind ai durerile unei fracturi, in momentele alea as fi preferat sa ia foc motoreta si eu sa nu fi patit nimic.De ulte ori asa se intimpla, motoreta praf si riderul nimic, alteori riderul la ortopedie si motoreta functionala. A mai fost un caz in 2010, un rider a facut high side la viteza mica, motoreta nu a patit mai nimic, riderul a avut femurul rupt linga articulatia cu bazinul, bazinul fisurat. Cazatura am vazut-o eu live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 sa nu te trezesc eu Levi da un semn cand ai facut ochi sa vb,ma bucur ca esti ok !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 (editat) Eu sunt 100% ok...fara contuzii,zgarieturi nimic...moral 100% macar stiu unde am gresit. cazatura am incasat-o undeva spre sf de octombrie si s a intamplat in felul urmator : ce dracu sa spun ....am pierdut spatele .....se vede si n poze ,am tinut de ghidon cateva zeci de metri dar nu mai era cale de intoarcere....guma spate la sfarsitul vietii+asfalt rece+inclinari ridicole de peste 45+ grade si au spus cuvantul . ASTA E. cu o cazatura eram dator si pe 2013 ..dar ...imi vine sa -mi bag ace in ochi si n koaie din cauza motorului Nasol momentul,treaba de calcat exact pe sfarsit de sezon. Tot timpul mi-e frica de chestiile astea,zic "hai sa mai dau si azi o tura",desi e clar ca nu mai tine vremea cu noi si pe sfarsit de sezon sunt cu morcovu.Da parca nu ma pot abtine. Era s-o incaltz si eu din cauza unei dare de ulei sapt trecuta.Inclinat binisor,mai trecusem cu juma de ora inainte pe acolo,totul ok,am intrat plin de avant pe curba,noroc ca nu era mare pata,fatza a trecut nush cum draq fara sa carteasca,spatele a plecat in turneu .M-a dezechilibrat,m-am tinut efectiv de ghidon ca sa nu cad de pe ea,dupa cum am zis,noroc ca nu era mare pata si s-a linistit singura.Dar la fel de bine puteam sa ma imprastii pe toata strada. Cand e sa se intample se intampla,n-ai ce-i face.Nush daca depinde foarte mult de noi. Motoreta e ok in linii mari? In alta ordine de idei,m-am apucat sa-i schimb absolut toate consumabilele la a mea,filtre,frane,gume,etc,poate e o intrebare de noob,rn12 are sau nu filtru de benzina?Pt ca eu nu am gasit in catalogul de piese asa ceva.Am inteles ca are un fel de sita in pompa,dar la aia nu ma bag s-o curat.Ar trebui sa-i pun un filtru aftermarket? Editat Noiembrie 10, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Nasol momentul,treaba de calcat exact pe sfarsit de sezon. Tot timpul mi-e frica de chestiile astea,zic "hai sa mai dau si azi o tura",desi e clar ca nu mai tine vremea cu noi si pe sfarsit de sezon sunt cu morcovu.Da parca nu ma pot abtine. Era s-o incaltz si eu din cauza unei dare de ulei sapt trecuta.Inclinat binisor,mai trecusem cu juma de ora inainte pe acolo,totul ok,am intrat plin de avant pe curba,noroc ca nu era mare pata,fatza a trecut nush cum draq fara sa carteasca,spatele a plecat in turneu .M-a dezechilibrat,m-am tinut efectiv de ghidon ca sa nu cad de pe ea,dupa cum am zis,noroc ca nu era mare pata si s-a linistit singura.Dar la fel de bine puteam sa ma imprastii pe toata strada. Cand e sa se intample se intampla,n-ai ce-i face.Nush daca depinde foarte mult de noi. Motoreta e ok in linii mari? In alta ordine de idei,m-am apucat sa-i schimb absolut toate consumabilele la a mea,filtre,frane,gume,etc,poate e o intrebare de noob,rn12 are sau nu filtru de benzina?Pt ca eu nu am gasit in catalogul de piese asa ceva.Am inteles ca are un fel de sita in pompa,dar la aia nu ma bag s-o curat.Ar trebui sa-i pun un filtru aftermarket? Singurul sistem de filtrare este in pompa de benzina. O sita si un alt filtru inclus in corpul pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 crush padurile si-au facut treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba E,e ok in linii mari atunci.Nasol cu carenele pt ca sunt scumpe alea oem. Ce mai vreau sa te intreb daca tot iata ca acum ai experienta in asa ceva : ai crash-paduri "stock" din alea mici pe motor? Eu am din alea mici si ma gandeam daca sa-mi pun si din alea mai mari acolo langa scaritze(frame sliders),pe cadru ca sa spun asa ceva,or fi bune de ceva sau sunt frectie? : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Ale mele nu sunt nici mari nici mici ,sunt medii ca sa spun asa... nu stiu ce marca ,pe partea metalica e stantat doar YAMAHA...in 2012 am cazut pe dreapta ,in 2013 pe stanga .din experienta cazaturilor pot spune ca motorul se sprijina in trei puncte 1.crash pad central (motor),2 scarita pasager(deci are rol si de crush pad) 3 bobbins de bascula .ala sub care bagi standerul...daca astea trei sunt ok si sunt la locul lor ,eu zic ca motorul e protejat la cazaturi pana-n 60kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 La R1 2007, singurele frame slider care nu pot face mai mult rau decit bine sint cele ce se monteaza in punctele de prindere a basculei cu cadrul, acolo practic e un tub , rezistenta mecanica e ste aproape infinita comparativ cu greutatea motocicletei. Alta protectie buna sint ghidoanele race, mai lungi si din material mai deformabil, ghidoanele stock sint foarte friabile si se rup usor, nu absorb cum trebuie shockul. Suportii de stander de la bascula???? E o gluma proasta, se monteaza cu suruburi de 6MM, se rup ca sticksurile la cel mai mic impact, in plus, este punct de sprijin acolo, ar fi o protectie buna suportii ce se monteaza prin axul rotii, la fel si la roata fatza. Scaritele???? Alta gluma, in primul rind sint pliabile, chiar si cele race se rup usor, nu scapa capacul motorului. Si, nu cel din urma, capacele kevlar carbon, nu prostiile de plastic RG, care se monteaza pe capacele motorului. Vreti carene OEM tzipla?? Simplu, investiti 3-400 euro in carene de fibra, vopsite cu grija, cele OEM ramin la magazie sa pacaleasca urmatorul biban care vrea moto tzipla.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc r12.jpg r11.jpg Salut, asta din pozele tale e 50th Aniversary 2006, identica cu orice 2006 stock doar cu o schema de culori diferita. Cea la care cred ca te referi tu se cheama SP si are Ohlins fata spate, jante Marchesini, vopsea speciala (smoked gun) si arata asa: Oricum e frumoasa si 50th Aniversary... SP-ul s-au fabricat putine si sunt scumpe cu draci http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-sp1--2006/index.html Editat Noiembrie 12, 2013 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) @ Jagi : Exact,aia vroiam sa intreb,frame sliders-urile acelea care se monteaza in suportii de prindere ai basculei,care sunt ca pozitionare undeva putin deasupra scaritelor.Asa ceva as vrea sa-mi pun : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753 Despre ei intrebam daca ajuta la ceva,pt ca teoretic mi se par pusi intr-o zona foarte buna. Eu am modelul rn12 (2004),dar din ce am vazut eu,e cam aceeiasi treaba ca la 2007 in zona aia. @MirceaRM : Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc r12.jpg r11.jpg Stai linistit ca nu gasesti in Romanica 2006 LE. Si eu umblam dupa cai verzi pe pereti inainte sa-mi iau motoreta actuala,pana cand m-am documentat nitel si am inteles care e treaba cu acest 2006 LE si m-am linistit. Din ce mai tin eu minte,in 2006 Yamaha a scos un numar limitat de R1 (500 pt USA si 500 pt EU) cu diverse imbunatatiri : furci Ohlins-uri cap-coada+amortizor de ghidon,jante light Marchesini,triple-clamp mai rigid,mapare modificata si slipper clutch.Din cate stiu eu modelele pt Usa au aceasta schema de culori Kenny Roberts replica,iar cele pt Eu sunt pe acel negru-mat - bleumarin.Au si o sigla cu nr de productie langa contact. Cu acest model LE/SP au luat o motoreta extraordinara si au transformat-o intr-una perfecta.Sunt convins ca peste niste ani acestea vor deveni motorete de colectie. Mai multe specificatii tehnice aici : http://www.sportrider.com/bikes/2006/146_2006_yamaha_yzf_r1_le/ Treaba e,dupa cum ti-a zis si colegul,ca sunt foarte putine fabricate (1000 in lume),iti dai seama ca cine le-a luat nu le-a luat de prost si nu le vinde nici draq,decat banuiesc doar de nevoie.Si atunci cand le vinde,le vinde pe bani seriosi nu pe pupe. Sansa ca tu sa gasesti vreunul de vanzare pe plaiurile mioritice e nula.Nu am auzit sa existe asa ceva la noi (asta nu inseamna ca nu e,dar nu am vazut nici n-am auzit never de unul pe aici),decum sa-l gasesti la vanzare. In schimb am vazut o gramada de r1 rn12 cu carenele vopsite ori negru-mat total cu stickere aurii (incercand sa imite schema de culori R1'06 si zicand ca sunt SP) ori care arata ca in pozele pe care le-ai pus tu aici,Kenny Roberts replica,iarasi,fiind chipurile modelul LE.Si baietii dupa ce le-au tras o vopsea boboc si le-au lustruit bine,cer vreo 1000e in plus pe ele pt ca sunt "editie limitata",insa nici cei care le vand nu stiu ce inseamna is ce are pe el acest model LE/SP. LE/SP,dupa cum am zis,poate fi recunoscut rapid chiar si din poze,in pozele pe care le-ai pus tu acolo e un rn12 normal (unde sunt furcile Ohlins pe fata cu acea prindere putin diferita a etrierului?),probabil cazut si revopsit in culorile Kenny Roberts,si in spatele lui e probabil un baiat intreprinzator care asteapta un gugustiuc . Nu te lasa prostit de trucuri din astea ieftine,daca esti interesat de r1 rn12(2004-2006) cauta-ti una cat mai aproape de starea originala,(culori originale : Candy-Red,Albastru,Gri,si s-a adaugat negru in combinatie cu negru-mat pe 2006 din cate stiu eu) sau daca cauti un R1 SP/LE,cauta-l prin Italia,dar la banii aferenti,ti-a dat link colegul. Numai bine. Editat Noiembrie 12, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) R1 2006 normala are bascula mai lunga si mai rigida, e deja un mare up grade fatza de 2004 2005. O buba la modelul 04 05 e bascula prea scurta si prea flexibila, la curbe luate agresiv, bascula da de asfalt, la iesirea din curbe poti face foarte repede high-side. Method, ce -mi arati tu par a fi sliderele ce se monteaza la prinderea motorului, nicidecum cele mai sus discutate. Modelul 04 05 are gaura din mijlocul axului ce prinde bascula de cadru mult mai subtire decit cea din axul de la modelul 2006 2007 2008. La modelele 2006 si 2007 prin ax de baga un surub lung cu diametrul de 10mm, pe toata lungimea axului, de care se prind cele 2 slidere. La 2004 se poate face la fel, numai ca surubul nu poate fi mai gros de 8mm, din cauza micsorarii gaurii din axul basculei. 10MM diametru sint la limita, la o cazatura normala asigura protectia schimbatorului si a capacelor, dar trebuie inlocuit la fiecare cazatura surubul, acesta se indoaie serios. 8 mm diametrul, ar fi valabil doar la cazaturi de pe loc sau la viteze mici, pina la 30-40km/h, si fara denivelari in asfalt. Editat Noiembrie 12, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Aham,am pricipit acuma,la ele ma uitam si eu,ca ei le zic frame sliders,dar nu intelegeam unde se pot insuruba,ca acolo e gaura,nu filet.Deci alea sunt de fapt cresh-paduri pt motor,tre sa caut altceva pe 8mm. Mersi Jagi de lamuriri. Editat Noiembrie 12, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Frame slider e normal sa le zica, doar se monteaza in punctul de pe cadru, unde motorul se tine de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 @Jagi : Am gasit ceva ce mi se pare destul de destept : http://www.motovationusa.com/mvstore/scripts/prodView.asp?idproduct=246 (in poze sunt cele de langa scaritze) Problema este ca sunt numai pt 2007-2008. Deci sa inteleg ca nu merg la mine,pe 2004?E prea gros acel ax de otel si nu intra prin gaura de la bascula mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit. /index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula. A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay. Editat Noiembrie 16, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit. /index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula. A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay. A incercat un amic de al meu sa puna pe un 2005 un ambreiaj luat de la mine. A zis ca nu e OK, nu se auzea deloc bine, avea o bataie ceva. Functionand pe a mea nu se auzea nimic dubios. Exact la partea cu slippery clutch se gandea si el mai ales ca intr-adevar, nu a avut nici o problema in a pune capacul... Editat Noiembrie 17, 2013 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Ar fi o mare smecherie sa mearga ambreiajul de pe 2007 pe 2004.2004 cu slipper clutch ar fi beton,chiar trebuie asa ceva,pt ce eu personal tot timpul am palpitatii cand schimb din 3 in 2 la ture mai mari de 8000. Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara. Si eu as vrea sa-i schimb uleiul pt ca sunt in aceeiasi situatie.Banuiesc ca ce e bun pt 2007 e bun si pt 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Logic ca e bun, Alpha Racing, Germania, Ohlins. MaI cititi acolo viscozitatile. Trebuie mai subtire. Motul, care nu e recomandat, ca nu tine viscozitatea la temperaturi mari, ar fi 2.5W. Editat Noiembrie 18, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Ok, merci! In alta ordine de idei, m-am apucat in weekend sa montez acceleratia rapida. Mi-a luat 7 ore doar sa schimb cablurile. La sfatul lui Jagi, am pus maneta de frana intre cabluri. Daca le puneam in sus, dadeau in carena frontala cand viram stanga iar daca le puneam sub maneta, loveau in ramair. Cu inelul rosu montat (cel mai scurt) acceleratia e putin mai rapida decat cu mansonul de R6. Nu stiu cum e in mers pt ca n-am iesit cu ea. Asa ca daca cineva se gandeste la o acceleratie rapida, sa incerce prima data mansonul. E mai ieftin si poate-i ajunge doar acela. Editat Noiembrie 18, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Nicule, nu ai mai multe rotite la kitul de QT? Pune-o pe aia cu diam cel mai mare. Editat Noiembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Ba da, sunt 3, am pus-o pe cea mai scurta (cea rosie). The XM2 throttle control is sold with 3 rings with the followings technical characteristic: the white ring with 55° opening for a normal guide, the red ring with progressive opening to 53° for a sporting guide and a green ring with 60°opening for a guide on the wet. ___________________________________________________ Pt ca tot e liniste in coltul nostru, iar in filmuletul de mai jos apar cateva R1-uri (inclusiv ale lui Cipri si George)... Editat Noiembrie 19, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.