m3ca_07 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu un releu de far sau ventilator aveti poza mai jos multumesc Editat Iunie 11, 2014 de m3ca_07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Bau! Pt cine se pricepe la mecanica si are idee ce maruntaie vin-unde, intr'un motor de R1 ==aruncati un ochi aici pls==> /index.php?/topic/714011-gasit-bucati-de-habar-nam-ce-piesa-in-baia-de-ulei-yamaha-r1-2002/&do=findComment&comment=3771090 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Am o mare rugaminte daca cunoaste cineva R1 din anuntul asta http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/13108-yamaha-r1-2007/ daca cunoaste cineva proprietarul sau motocicleta, istoric, stare ca as fi oarecum interesat sa fac un drum si mi ar fi mai usor cateva vb decat sa bat degeaba 600km si sa vad ca e vreun cazan(daca e puteti sa imi lasati chiar si pm ca sa va pastrati anonimatul, sau poate a fost cineva interesat si a fost si a vazut o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Nu e motoreta care a avut-o stau de 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Nope si nici n-o cunosc. Editat Iunie 13, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Yep,de acord cu cele spuse:) legat de consum si turatii,sunt la aprox 130kmh/5500rpm,deci e la fel:) Consumul,extern 95% din drum(doar drept aproape farabprea multe sate sau urcat si coborat)a fost 5,9L/100km cu varfuri de 230kmh,constant 130kmh si pe sate intre 70-100kmh.si accelerari liniare,cu pasager.cu benzina de 95.o sa incerc si cu 98/99/100 sa vedem,poate scot 4:)) abia astept sa vad cand o sa o trag de urechi pe curbe:D Am uitat sa mentionez ca mansoanele sport Domino,mega grip pe ele,imi rup palmele si nu atenueaza nimic...ma dureau incheieturile dupa 250km de parca m-am batut.avand in vedere ca am mers cu precedentul si peste 600km pe zi cu mansoane normale si nu ma durea nimic.o sa iau un set de harris-uri pt drumuri externe:P Da,la drum intins parca tot vrea gaz gaz gaz gaz,dar eu nu-i dau,deci ne intelegem:)) @Method:am luat owners manual de pe net.as avea nevoie si de alte manuale?daca da,as aprecia daca mi le-ai trimite:) multumesc! lasa mai povestile,mai george05 si pregatestete de hungaroring... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Am fost intrebat de multe ori ce inseamna resoftarea la calculatoarele de R1, R6.: Harta injectie benzina. Harta de benzina este pt evacuare full race. La alegere, sonda lambda poate fi dezactivata de la zero miscare acceleratie, sau 5-10-15-20% miscare clapete acceleratie. Harti ignition pe fiecare treapta de viteza. La alegere, se poate modifica avansul , special pt benzina de cigra octanica mare, 98-99-100, pt a avea o crestere mai rapida a turometrului in sarcina. Modificare harti YCC-T (harti acceleratie pe fiecare treapta de viteza).Motocicleta accelereaza mult mai liniar, nu mai are ruperile de putere. Frina de motor variabila cu turatia. Recomandat e ca in treptele 1,2 sa fie mai mici decit stoc, a 3-a putin mai mica, 4,5,6 stoc. In treptele inferioare, prea multa frina de motor te impiedica sa mergi rapid si cursiv pe curbe, mergi sacadat, care este destul de periculos. Modificare temperatura de pornire a ventilatoarelor la 91 sau 96grdC. Ideal ar fi ca temp sa nu treaca de 90grd pt ca uleiul sa nu se subtieze prea mult. Subtierea uleiului creste jocul intre fusurile arborelui cotit si cuzineti-palier-biele, apar vibratii care uzeaza mai repede motorul. Dezactivarea din ECU a EX-UP-ului, ca sa nu mai dea eroare pe bord. Modificarea afisarii vitezei, e bine ca viteza afisata sa fie cit mai reala. De regula, cu pinioanele stoc, eroarea e de cca 5%. Daca se monteaza pinion-foaie cu numar de dinti diferiti, se poate ajusta afisarea vitezei in functie de modificarile pinioanelor. De exmplu, un dinte pe foaia spate inseamna cam 2.2%, un dinte pe fata inseamna circa 6.7%(in plus sau in minus, depinde daca e un dinte in minus sau in plus). Functia de quick-shifter activata in ECU. Este suficient instalarea unui senzor de QS pe tija schimbatorului de viteze care va fi legat electric direct la ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 lasa mai povestile,mai george05 si pregatestete de hungaroring... Ma pregatesc invatand noul motor si impartasind pareri si discutand impresii:) in rest n-am ce sa ma pregatesc decat sa astept sa vina luna august:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 ok...ai mai fost pe hungaro??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 ok...ai mai fost pe hungaro??? Stii ca da.dar nu cred ca aici e locul sa discutam asta:) sa nu poluam topicul.desi am fost de ambele dati cu R1:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 OK...RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Bine-ai venit in club, Emylyo! Inspirata alegere a facut. Sa o stapanesti sanatos multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi A cui a fost? Sa-mi fac o idee ce varianta de soft are ECU. Deci, nu-mi vine sa cred ca treci de la Busa la R1 2008. Slabeste si tu ca Niko si hai sa vezi ce inseamna gaz blana cu genunchiul pe jos. Am si un set de anvelope D212 Pro, in stare buna. » Post actualizat in 19 Jun 2014 13:42 Nu-mi amintesc sa fi resoftat vre-o mobra cu Rizome la greu pe ea. Editat Iunie 19, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Si minciuna e o vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi Tradatorule! Sa fii sanatos si sa te bucuri de achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Am si un set de anvelope D212 Pro, in stare buna. Lasa-m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Lasa-m Sorry? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) @jagi:lasa-mi un pm cu pretul si eventual o poza ceva cu gumele.daca se poate;) Am dat "post" si am uitat sa editez:) Editat Iunie 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 De vreo saptamana am garaj un r1 2008 care a trecut pe la Jagi(ecu doar) anul trecut.Trecetra de la busa este ca de la cer lapamant.Usoara si rea,frane beton cu o radiala Brembo si discuri Galfer,etrieri cu 6 pistonase,scarite reglabile,stop baracuda cu semnale incorporate,rizoma(scarite,oglinzi,semnale fata,manere,capete ghidon,bidonas lichid fata),finale carbon Twobrothers,gume moi Felicitari ! Pune poze Nu vrei un Y fara catalizator+sonda eliminata ? George05 si tu ai ramas dator cu niste poze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 George pune poze doar noaptea cu motoreta...vrem poze si cu lumina aprinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) George05 si tu ai ramas dator cu niste poze ... Corect:) si ma voi achita de datorie in weekend:)» Post actualizat in 19 Jun 2014 21:08 George pune poze doar noaptea cu motoreta...vrem poze si cu lumina aprinsa. Hehe...imi plac filmele pline de suspans:P Editat Iunie 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) Nu-mi amintesc sa fi resoftat vre-o mobra cu Rizome la greu pe ea. Corect. Pai "publicul" care o arde pe rizome nu prea e interesat de resoftari de ecu,harti,qs si alte treburi asemenea,pt ca alea nu se vad Sunt oameni diferiti,sunt pe de o parte cei cu rizome si xenoane si semnalizari pe led,iar pe partea cealalata sunt cei cu gume moi,pompe de frana schimbate,resoftari de ecu,scarite reglabile si qs-uri. Cele 2 categorii nu prea se "pupa" una cu alta,pt ca au interese foarte diferite : nu poti s-o agati pe una explicandu-i bebeficiile qs-ului si a modificarii hartilor de aprindere.Dar asa,cu rizoma,se mai misca treaba Bine,acum poate motoreta respectiva o fi trecut pe la mai multi prop,si unul din ei s-o fi gandit s-o impopotzoneze putin "ca sa dea bine" Editat Iunie 20, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) Daca eu am avut xenoane, semnalizari pe led (rizomele le-am dat jos), resoftare, qs, scarite reglabile, gume moi, in ce categorie ma incadrez? Editat Iunie 20, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.