Costin-Dorian Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 As spune k7-k8 1000 si gata ...dar nu-s pregatit moral pt valul de injuraturi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Cu cat mai noua cu atat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Aud pareri pro si pareri contra asupra acestui model! as vrea o parere daca se merita sau nu sa achizitionez acest model. Crezi ca pe forumul asta detine cineva adevarul absolut? Tot pareri pro si contra vei gasi, probabil. Le iei si tu si le pui cap la cap si tragi o concluzie. Parca ai vrea sa faca altcineva asta pt tine. O fi nasol sa citesti 252 de pagini de postari de la proprietari de R1, dar asta e viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Daca ai experienta, se merita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Intradevar...nu gasesti 2 pareri sa fie identice in proportie de 100%. Acuma eu sunt in cautarea unei idei in ansamblu, fiecare motor are puncte forte si puncte slabe. Unii zic sa fie cat mai nou unii zci ca sunt mai reusite modelele mai vechi. Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 ...Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. Alege orice pentru ca oricum o sa gresesti! Si o sa-ti dai seama de asta abia dupa aceea, pentru ca pur si simplu nu sunt doi oameni la fel. Unuia ii place ceva, altuia altceva. Singura modalitate de a sti ce mancare iti place tie este sa gusti. O singura precizare insa, grija mare cu "condimentele", mancarurile exotice nu sunt pe stomacul oricui... cu alte cuvinte, daca nu stii sa alegi singur o anumita generatie de R1 inseamna ca nu ai ce cauta pe acest model. Apropo, ce motoare ai avut inainte?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Intradevar...nu gasesti 2 pareri sa fie identice in proportie de 100%. Acuma eu sunt in cautarea unei idei in ansamblu, fiecare motor are puncte forte si puncte slabe. Unii zic sa fie cat mai nou unii zci ca sunt mai reusite modelele mai vechi. Ajung sa nu mai stiu ce sa aleg. ba are un 2008 de luat, ba are de ales intre 2008 si 2006 fara sa dea detalii despre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Salutare! Sunt foarte aproape de achizitionare unui R1 si sunt supus sa fac o alegere intre modelul 2006 si cel 2008. Poate careva sa imi dea un sfat? Care ar fi mai reusit ? mergi pe 2008 fara indoiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Eu îmi iau floricele și-l aștept pe JAGI... Ce floricele maninci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi31 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 cu cat e mai nou,cu atat e mai bun.Nu mai cere sfaturi de la altii, e jucaria ta!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 http://olx.ro/oferta/r1-2008-santander-superba-ID6spfs.html#e10ee1ae9f Acesta e modelul 2008. Normal ca as lua modelul mai nou numai ca aud vorbe ca ar fi mai fiabile modelele 2004-2006. Ca motoare am mai avut un r6 2004, un 636 din 2006 iar acuma am un zx9r din 2002. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Oltean Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 http://olx.ro/oferta/r1-2008-santander-superba-ID6spfs.html#e10ee1ae9f Acesta este motorul despre care vorbesc si doresc sa il cumpar. Poate va faceti o parere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 (editat) Eu n-as cumpara niciodata o motocicleta a carei anunt incepe cu " pentru pretentiosi". Expresia in sine este o josnicie samsaromaneasca, iar ulterior achizitiei (deloc ieftina), te poti trezi cu o sumedenie de hibe ascunse. Daca tot vrei sa dai o suma decenta de bani pe o motocicleta, investeste inca cateva sute de euro si cauta una din "afara", de preferat NU din Italia. Editat Iunie 17, 2016 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Alex Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 NOROC BAIETI Vreau sa achizitonez motorul asta : http://olx.ro/oferta/yamaha-r1-2005-ID6gpv0.html#d4646ab202;promoted 1.VREAU SA STIU NEAPARAT CE TREBUIE SA VERIFIC LA EL ! (tipul respectiv mi-a spus ca necesita schimbat doar lantul ) 2.DACA CINEVA DIN SLATINA ESTE DISPONIBIL CAT MAI CURAND SA -I FACA O VIZITA SA IL VERIFICE PT MINE ! DAU O NAVETA DE BERE ! 3.TREABA E URGENTA !!! IMI DORESC ACEST MOTR ,SPER SA FIE IN REGULA E-MAIL : alix_m2003@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Salutare baieti...gasesc si eu un rotor de yamaha r1 2004 pe la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Voiam si eu o yamaha dar am vazut la motogp... Au probleme cu stopul...pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Am reusit sa desfac si eu capacele si baia de ulei la R1 sa verific oala mica de ambreiaj si rotorul de la pompa de ulei, dupa indicatiile lui Jagi. Surpriza ......... totul e perfect si cu uzura aproape 0. Ce bine e sa schimbi uleiul ca un maniac, la 300-400 km de mers pe pista iar motocicleta sa aiba km putini !!! Editat Iulie 4, 2016 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Am reusit sa desfac si eu capacele si baia de ulei la R1 sa verific oala mica de ambreiaj si rotorul de la pompa de ulei, dupa indicatiile lui Jagi. Surpriza ......... totul e perfect si cu uzura aproape 0. Ce bine e sa schimbi uleiul ca un maniac, la 300-400 km de mers pe pista iar motocicleta sa aiba km putini !!! asa si? si eu am facut asta si e la fel.si nu sunt maniac,schimb uleiul la 3000km...pe strada in mers toruing. beat this! si al meu are 60000km in bord,nu ca al tau....nu stiu cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Bine mah...al meu are 70.000km si are becurile ca si noi...azi le-am verificat ...maine complectez cu lichid de semnalizare si e ca si nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Care ati mai avut probleme cu oala mica de ambreiaj? Editat Iulie 11, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 ce diferente sunt intre r1 2009-2011 si modelul 2012-2014 ??? am niste ideei pentru sezonul viitor...si as dori sa ma documentez de la cunoscatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Traction Control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduc Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Salutare! Am un R1 2007 si ieri, in timpul unei plimbari, am patit urmatorul lucru: in timp ce mergeam (eram in a 4a sau a 5a) nu am mai putut sa dau inferioara, a ramas blocata in viteza respectiva. Din cand in cand, depinzand de cum aveam pozitia piciorului, reuseam sa o bag in viteza superioara (o singura treapta) si s-o dau inapoi. Am mers 100 km pana acasa intr-o singura viteza. Am mai constatat ca schimbatorul nu mai sta fix in pozitie, are un joc de 1-2 cm sus-jos. Evident, nu reusesc s-o mai bag in neutru in nici un fel. A mai patit careva asa ceva? Aveti idee care ar fi problema? Apreciez raspunsurile la subiect, fara alte comentarii pe langa! Multumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Sa rupt arcul de la selector,sau urechea care tine acel arc. Demonteaza capacul la selector si vei putea sa vezi daca este asa. In prima faza asigura-te ca tot sistemul de parghii de la peda schimbator functioneaza corect,nu sunt blocate sau gripate. Editat Iulie 25, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 La Hungaroring, la ultima etapa a ROSBK, s-a intimplat minunea. Kyp76 , pe un R1 2008, l-a depasit si invins in cursa de rookies pe Liviu Tudosie care calarea un R1 2016. Si Tudosie este si mai usor cu cel putin 12kg ca Kyp76, plus ca are multe curse terminate anul asta. Kyp are doar una. Postul nu are intentia de a preaslavi R1 2008, insa vreau sa arat ca daca te obisnuiesti cu modelul, poti pilota la nivel destul de ridicat, mai ales daca e si resoftat special pt pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.